Tommywise: Kup si originálku, cd key je používán... Pokud máš, tak nejspíš budeš muset reklamovat svůj klíč.
Diskuze
Nevite proc mne nejde multiplayer? pise to ERROR: key code in use, pls try reconnection later...
Tak žiaľ, z určitého hľadiska je HL 2 outtakes stále viac, než nejaká priemerná fps. :D
Tulareanus: Takže pro mě zřejmě žádný problém.
Chuck: Ep One pôsobí ako HL2 outtakes zatiaľ čo Ep Two má aj nejaké nápady. :)
Bursoft: Pravda, komenty jsem moc nepročítal a víc po tom nepátral, jen jsem zběžně koukl na procenta u těch, kteří hráli obojí a většinou tam viděl ten procentuální rozdíl. Nic víc.
Chuck: Tak buď si můžeš přečíst nějaké komentáře anebo - a to je lepší - na to přijít sám :)
Bursoft: Pozor, to jako není důvod k tomu, že bych tu první epizodu chtěl vynechat, spíš mě zajímaly důvody, v čem je dvojka lepší.
Chuck: Nj, ale nebrat to popořadě je blbost (hlavně protože na sebe ty díly navazují). Hlavně Episode One projedeš během jednoho odpoledne, v tom bych problém neviděl. A aspoň se budeš víc těšit na tu druhou :D
JohnCZ: Ono to asi bude znít divně, ale u válečných her mě po dohrání 1. dílu CoD a MoH odradila taková ta válečná vřava a chaos, kdy po Tobě střílí z deseti stran a jde Ti z toho hlava kolem.
Chuck: Já bych řekl, že je trošku škoda se válečným hrám vyhýbat. Obzvláště tento díl stojí za to.
Bursoft: Já jsem totiž to demo stáhl původně pro kluka, ale mám dojem, že se o případnou plnou hru spravedlivě podělíme. ;-) Jednohubkou být klidně může, mulťáky kromě FlatOut stejně nehraju. :-) Jo, obě epizody zřejmě přijdou na řadu dřív, akorát jsem si nemohl nevšimnout, že ta druhá má lepší hodnocení. Ale na to bychom se mohli přesunout k diskuzi k HL, co říkáš?
Chuck: A skvělá taky je, sice je to jen taková jednohubka na pár hodin (pokud teda nehodláš hrát MP), ale stojí za to. Ale prvně snad dojeď ten HL2, ne? Epizody čekají... jsem zvědavý, co budeš říkat na druhou epizodu..
Sice se mi jít do válečných her moc nechtělo, ale po odehrání dema musím uznat, že tahle hra vypadá skvěle.
To ne. Packet flow je ztráta packetů, takže pokud nepomáhá tento příkaz /cl_maxpackets 60-100 (defalut momentálně neznám), je problém někde v internetu a ne hry samotné. Daleko horší zákysy jsou u chybových hlášení PB např. "PB kick- RESTRICTION: Corrupted File/Memory [81354]" apd.
edit: Také byla spousta problémů u aktualizace PB, nebo patch update, když hra nebyla def. nainstalována v Program Files.
edit: Také byla spousta problémů u aktualizace PB, nebo patch update, když hra nebyla def. nainstalována v Program Files.
Chyba s tím flow-cosi-errorem rozhodně nijak neindikuje zastaralost PB driverů :).
PB vždy vypíše proč tě kickne. Takže stačí přes konzoli zadat správný příkaz a neměl by s tím být žádný problém. Co bylo velkou zradou, než se na to přišlo, byl puštěný Frafps, kdy PB hlásil nějakou chybovou hlášku, ale to neplatilo u všech.
nejlepsi bylo kdyz sme kdysi hrali dost dulezity zapas a me PB vykickoval a my prohrali :D to bylo proklinani....
btw na MP bude asi lepsi Bad Company 2 nez Black Ops co? Premyslim co koupit za MoH pac me ted uz naposledy dozral :X.
btw na MP bude asi lepsi Bad Company 2 nez Black Ops co? Premyslim co koupit za MoH pac me ted uz naposledy dozral :X.
PB je důvod, proč jsem MW přestal hrát. Ty každotýdenní problémy (nikdy se mi sám neaktualizoval) mi za to prostě nestály.
Fg: To mi povídej :D
Bursoft: PB je divny, dela si co chce :D
Fg: On se nějak zničehonic zprovoznil ten PB updater, takže se to updatovalo a už to fachčí.
Bursoft: musis prepsa hodnoty v konzoli nebo nvm jestli tady to jde, u Valve her se to tak dela nebo nenahraval sis tam naky config? Mozna tam mas naky starsi prikaz/hodnotu, co se uz nepouziva....
Tak, jak jinak, problémy jsou tu. Při startu MP mi to napíše PunkBuster error (nemůže inicializovat nebo co a že ho vypne). Tak ho teda v nastavení znovu zapnu, ale po pár minutách mě to kickne ze server (packet flow cosi). Steam overlay jsem vypnul, novou verzi PB jsem zkoušel nahrát podle Dannyho návodu asi od dvě strany zpět, ale nic nepomáhá. Verzi hry mám poslední. Docela mě to sere..
Danny: bavil sem se o MP, ale je pravda, ze uz sem to asi rok nehral, takze je mozne, ze to stopli...ale ja myslim ze je to jedno, kdyz zadas kod do "systemu" tak si to muzes i stahnout, staci jen klic, fyzicke medium ani neni treba...tak sem to treba resil s L4D
Fg: Tak to se mi zdá divné, protože patch cca před půl rokem měl za následek to, že mě hra vykopávala ze serverů. Až po vypnutí Steam overlay to fungovalo normálně. Teď mě napadlo, že možná mluvíš jen o singlu, na ten to žádný vliv nemělo a Steam overlay by tam mělo jít používat stále.
Supr, díkec.
Bursoft: mam krabicovou PL verzi a na STEAM se si hru pridal rucne a taky v pohode, normalne sem se do hry pripojoval pres steam na friendy, takze to jde i opacne ;)
Urcite je to kompatibilni.
Má někdo zkušenosti s MP u Steam verze? Chci říct, jestli je kompatibilní s krabicovýma verzema, zrovna je MW1 ve slevě na Steamu, tak jsem si řekl, že si to konečně koupím a budu s kámošem pařit MP, ale on má právěže krabici..
USER47: FFA jsem hrával jako odreagování, nemusí se u toho vůbec přemýšlet, jenom střílíš po všem, co se hýbe. V kooperaci mě víc baví Left for Dead.
To je dost subjektivni zalezitost. Kazdopadne druhy dil ma kampan skutecne hodne dobrou. Ted si to davam znovu a dokonce me to zaclo bavit i hrat. Docela prekvapeni. Prvni dil tak dobrou kampan nema.
Tak to vypada, ze nakonec budu muset znovu editovat komentar. Ach jo. Mozna by bylo snazsi pozadat adminy at ten komentar smazou abych se s tim nemusel porad s*at.:D
Tak to vypada, ze nakonec budu muset znovu editovat komentar. Ach jo. Mozna by bylo snazsi pozadat adminy at ten komentar smazou abych se s tim nemusel porad s*at.:D
Chark: Singl si rozhodně zahraj, je to na obou MW ta nejlepší část.
(a fuj, jak tě může bavit free for all?:) HC SaD je mnohem zajímavější:))
(a fuj, jak tě může bavit free for all?:) HC SaD je mnohem zajímavější:))
Chark: Kampaň minimálně za vyzkoušení stojí. Těch komentů je tu dost, s tím druhým flekem za Mafií máš recht, jsem zvědavý za jak dlouho obě hry předběhne druhá Mafie.
Psyx: po přečtení komentáře si říkám, že si asi zahraju i kampaň, zatím jsem hrál jenom multiplayer FFA a je to docela mazec. Je to už 50. komentář, MW je po Mafii (68 komentů) asi druhá nejkomentovanější hra tady na databázi.
Drolin: Díky.
Psyx: Tomu říkám komentář. Stručný a vrchovatě výstižný :)
Tak jsem dal na Steamu Delete Local Content a smazalo to celou hru s výjimkou adresáře Players. Ten na disku zůstal, takže snad při příští instalaci budu pokračovat tam, kde jsem skončil. Jinak jsem si savy taky zálohoval bokem, co kdyby...
Díky, budu to teda před tím zálohovat.
Savy u CoD4 jsou uloženy ve složce s hrou (složka players), takže ano, smaže to veškeré uložené pozice.
Mám dotaz ke Steam verzi. Když zadám "delete local content", tedy odstranit hru z disku, zůstane mi uchovaný profil ve hře? Ptám se proto, že u Heroes of M&M mi to takhle smazalo veškeré uložené pozice.
Neustále sporné téma, jak jde vidět. Každý si na tom najde něco, ale intenzivní akce vždycky šly i bez autohealu!
Lékárničky pro někoho "kazej intenzivní akci" a pro jiného zase přidávají další element hratelnosti.Jsou lidé které prostě baví víc lékárničky a ten strach že když mám málo života tak to nemusím projít.Ta nutnost hrát opatrněji.Jak se říká, the truth is in the eye of beholder. Já mám raději komplexnější hratelnost, takže mi autoheal nesedí.
A proč vlastně nikdo nepoužívá autoheal z The Getaway? Tam nestačilo se jenom schovat, muselo se také o něco opřít, aby zafungoval autoheal.
BTW existuje nějaká starší hra s autohealem? Getaway je z roku 2002.
BTW existuje nějaká starší hra s autohealem? Getaway je z roku 2002.
Autoheal se dá aspoň okecat tím, že to jsou všechno zásahy do vesty, který stačí za rohem rozdejchat:-D.
Ale hlavně autoheal napomáhá tomu, že odpadaj takový ty situace, kdy tě někdo na začátku levelu trefí a ty si říkáš "Ubral mi 50% života, zkusím to k další lékárničce? Nebo radši rovnou loadnu?" Tyhle úvahy a případně to preventivní loadování prostě kazej tu intenzivní akci. Když se dostanu do těžkýho místa, chci mít jistotu, že to půjde vyřešit na místě a že můj úspěch nebude záviset na tom, zda mě někde o čtvrt hodiny dřív někdo trefil a teď mi zbejvá 20% života, se kterejma tu pasáž neprojdu.
Ale hlavně autoheal napomáhá tomu, že odpadaj takový ty situace, kdy tě někdo na začátku levelu trefí a ty si říkáš "Ubral mi 50% života, zkusím to k další lékárničce? Nebo radši rovnou loadnu?" Tyhle úvahy a případně to preventivní loadování prostě kazej tu intenzivní akci. Když se dostanu do těžkýho místa, chci mít jistotu, že to půjde vyřešit na místě a že můj úspěch nebude záviset na tom, zda mě někde o čtvrt hodiny dřív někdo trefil a teď mi zbejvá 20% života, se kterejma tu pasáž neprojdu.
Ale lékárnička tě ve skutečnosti stejně nedokáže vyléčit, jen zmírnit následky zranění. Ve skutečnosti kdybys byl zraněn, tak by tě měli ostatní vojáci přenést do záchranného vrtulníku, ten by tě převezl do polní nemocnice a tam by ses měsíc uzdravoval. Mezitím by válka skončila, takže by tě poslali domů a zbytek hry by byl na bázi The Sims :) Takže oproti realitě jsou jak lékárničky, tak automatické uzdravování těžce nereálné.
že by, že sa nimi ošetríš?
To s tím souvisí jak? Lékárničky se mi teda nezdají o nic logičtější než automatické uzdravování.
Akhera: obraznosť v hre ti nič nehovorí? Alebo by si v nejakej fantasy hre, kde vyrábaš trebárs meč, chcela ten meč kuť hodinu? :)
Tulareanus - Ubírá na logice? Tobě se zdají lékarničky logičtější?