Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

MIGtheDRAGON: Jojo to znám. Na obtížnost Delta... To je srandy kopec :)
To mi připomíná crysis warhead, kde jsem taky kosil jednu helikoptéru docela zajímavě. On tam byl na zemi kulomet tak se mi nechtělo plýtvat náboje tak jsem šel za něj. Jenže on na tu helikoptéru dosáhnul jen v případě, kdy na mě útočila (a byla samozřejmě správnym směrem, protože kroužila) takže jsem vždycky se zneviditelnil a jak kroužila tak už jsem měl vyhlídlí místo kde rychle jít za sapík a jak si mě všimla tak vždycky začala střílet a trochu klesla tak akorát, abych na ní dosáhnul :D. Pár koleček to zabralo jí sestřelit, protože pořád byla v tom kroužícim režimu, takže jsem se vždycky zase musel zneviditelnit a čekat na další okruh :D.
Tak jsem to ještě jednou zkusila. Kulometem na autě to moc nešlo, protože ho hned zničila, samopalem do nádrží to nějak nefungovalo (obě hořely a přesto nespadla), a jak se tak krčím v krytu a proklínám tvůrce, tak vidím, že přímo přede mnou leží raketomet :) Beru tedy zpět část svého příspěvku o špatném level designu, stále ale trvám na tom, že helikoptéry jsou největší zlo hry.
Na konci hry jsou nároky na HW nejbrutálnější (já snižoval ze středních na minimální a stejně to bylo místy nehratelné) a třeba nestíhá železo...
No předpokládám, že na festivalu nebyla warez verze, ale co já vim jsem to tam nějak nezjišťoval :D právě že mě zarazilo že to takhle padalo až těsně na konci jsem přemýšlel jesti se ten notebook (byla tam herna s EA notebookama) prostě jen nepřehřívá.
John: mám jakousi EA Classics originálku.

MtD: ano, přesně to mi to dělá, ale já na tom nemám nervy. Občas mi to spadne, ale častěji musím restartovat pc.
Walome: Tenhle problém jsem měl s warez verzí. Od té doby co mám tvrdě odpracovanou originálku Crysis Max. Edition mi to neudělalo.

Akhera: Fail :)
Walome: Hele tohle se stává normálně ? Já totiž dohrál už před dlouhou doma na normal crysis ale moc mě to nebavilo (jsem skočil vlastně těsně před zabitím bosse jsem nějak neměl munici :D). Pak ale na FF (festival fantazie) jsem si řek, že si ho tam dohraju na realistickou obtížnost a jak tam na konci jste na tý plošině tak jsem musel každých 10 sekund savovat, protože mi to krutě často padalo :D z konce na 10 minut se stal konec tak na hodinu :D
Je to přídavná palivová nádrž. Povedlo se mi samopalem zničit vždycky jen jednu, ale než zničím druhou, dojdou mi náboje :) Zítra to ještě zkusím, ale dneska už jsem příliš naštvaná.
Víc nasere, když ti celá hra funguje a na konce u finální kapitoli ti začne padat co deset vteřin...
Jo, vím že kulometem to taky jde, ale tahleta nikdy neletí tak nízko, abych na ni mohla namířit.
Akhera: A co na nejtěžší obtížnost - Delta. Právě teď hraju Crysis počtvrtý a je to stejně sranda. Ty helikoptéry jsou ale zlo :) Doporučil bych Ti ještě kulomet. Tím jdou sestřelit taky docela rychle.
A dost! Nutit hráče bojovat s helikoptérami, které mají nekonečno nábojů a nikdy neodletí a nedat při tom hráči raketomet aspoň někde poblíž už je špatnej level design. Když už jsem přešla půl mapy hledáním raketometu, konečně ho našla a tu pitomou helikoptéru sestřelila, po chvíli se objeví další. Mám toho fakt dost!
Já věděl, že si ten Mass Effet z Levelu nemám kupovat! Dobře, že jsem si počkal, na Steamu snad bude za míň než za 250... ačkoliv pochybuju, že půjdou pod deset Euro...

Jak vůbec fachají hry ze Steamu, když si do nichc chci vložit češtinu? U téhle hry bych ji asi uvítal...
Walome: Mně to tam v té finální části sice nepadalo, ale plynulost byla horší, protože tam to zatížení je docela síla.
Hm, tak na letadlové lodi (finální bitva) mi to furt padá... to to asi nedohraju...
Tohle videjko mi bohuzel nefacha. Ale gameplay jsem videl v GT TV. Jako gameplay dobry, ale graficky to docela dobre ukazuje, kde je vykon konzoli oproti osobnim pocitacum. Jsem zvedavy jak bude hra vypadat na PC.
Rika se, ze nemaji byt vyssi nez jake byly na prvni dil.;) Pokud se to bude smelit stejne jako se to smeli na konzole, tak to pojede dobre.
Prý to bude poměrně optimalizované a vyjde to i na kozole. Ale nový stroj si i tak asi budeš muset pořídit, pokud si budeš chtít hru zahrát :-)
Zajímaly by mě nároky... to abych pomalu začal šetřit na nový stroj :-)
Prvni polovina linearni nebyla (nebo ne tolik), druha z vetsi casti ano. Proto mi druha polovina nesedela.

FC si vzdycky rad zahraju tech par hodin na zacatku (hral jsem je dohromady tak petkrat), ale pokazde to zabalim jak se objevi mutanti (popr. o par levelu dal).
FC byl moc pěkný, možná bych strávil i ty mutanty, ale moje nejhorší vzpomínka byly šíleně rozmístěné checkpointy. Hlavně si to pamatuji v levelu v elektrárně, kde byl checkpoint na začátku a další asi v půlce.
U FC byla první půlka lepší, ale v Crysisu to vidím zase naopak. Nejhorší mise však byla v takové té skále a nějakých futuristických komplexech. A Crysis byl lineární? To je snad ale skoro každá fps kromě Stalkerů a Falloutu 3. Ale Crysis trochu nabízel nějakou tu volbu kudma se vydáš a někomu se to celkem líbilo. Mě osobně to bylo tak fuk, kolik mám cest k cíli (i když preferuju více koridorový styl), ale netvrdil bych, že to byla "špatná linearita"
Prvni polovina byla skvela, druha stala za hovno (stejne jako ve Far Cry). Nektere hry jsou spravne linearni, ale Crysis linearita skodi. Hodne.

Ikdyz... Zase tak stejne jako ve Far Cry to neni. Far Cry jsem zabalil prave kvuli te svobode ke konci hry a kvuli bojum s mutanty.
Konečně dohráno. Můj pocit je, že ty negativní komenty jsou z velké části dané nenaplněným očekáváním, což byla i chyba tvůrců, kteří toho naslibovali tolik, že to ani splnit nešlo. Ale určitě jde o hodně dobrou hru i bez té grafiky. Koment možná bude, až se k tomu dostanu :)
AI byla slušná, ale o to více zamrzely situace, kdy se zachovala naprosto stupidně. V mém případě to bylo asi třikrát, kdy si mě např. nevšimli ze dvou metrů.
A design? Mě to přišlo jako furt ta samá jungle, ale někdy ten design docela překvapil v některých misích. Stejně to mohlo být o dost lepší.
No, že v Crysis ani nerostřelíš nějaké skleněné lahve je docela nelogické (tedy od hry, která na takových detailech staví), stejně tak jako umělá inteligence, kdy se dva vojácí baví, jednoho z nich odstřelovačkou sejmeš, a ten druhý se dál směje vtipům mrtvého kolegy. Jinak level-design byl ale v Crysis docela povedený.
Walome: V grafice a fyzice + ještě oblek apod. capinky. V dnešní době je těžké vymyslet něco nového, co tu nebylo. Jenže Crysis mi přišel nedokonalý právě v tom, že furt střílím ty samé vojáky v tom samém prostředí a je to takové stereotypní. Far Cry mi přišel zajímavější hlavně díky prostředí.
no zrovna Crysis je typickou ukázkou pro mě špatné hry - nuda nuda nuda. Nudný "děj", žádné zajímavé momenty - teď jsem v emzácké lodi, tak je to aspoň trochu zajímavé, ale před tím jsem musel hodiny a hodiny zabíjet ty samé vojáky v těch samých chatkách, sem tam nudná a předvídatelná cut scéna a tak dále... asi to vzdám...

Ano, hráči jsou zmlsaní - ale na to by měli tvůrci reagovat a ne sázet furt ty samé hry... jaký je rozdíl mezi Far Cry a Crysis??? No??? Že v Crysis můžeš házet se želvou...
Garret: Tak z půlky máš pravdu. Ale ne vždy tak tomu je. Takový nový Undercover jsem hrál o měsíc později po Most Wanted a totálně mě zklamal apod. případů bych našel více. Já teď dojíždím všechny hry co vyšly od roku 04 do roku 10 během jediného roku a ze starších her mě nadchlo více kousků než z těch nových. Nebo datadisk Painkillera mě také bavil více než o hodně novější Necrovision (no tady už to bude půl roku mezera mezi dohrání :-)).


Ale samozřejmě tu hraje svou roli nostalgie apod. Pochybuji, že by mě třeba taková Mafia či Max Payne bavili více než určité hry, které jsem hodnotil sice o dost níže, kdych je hrál ve stejném období. I když takového Necrovisiona, Alone in the Dark apod. by překonaly i tak. A těch her by bylo více.

Vývoj jde dopředu a hry jsou celkově lepší díky té technologii a propracovanosti, ale přijde mi, že některé hry dříve dělali více s citem. Teď vycháezejí furt nějaké ptákoviny a na kvalitnější hru typu Mafia 2 apod. se musí čekat.
I když náročnost tu hraje svou roli - některé hry, z kterých bych byl dříve připosraný, mě teď nechávají chladným.
Hry jsou pořád lepší, jen hráči jsou čím dál tím víc zmlsaní a žijí si ve svých vzpomínkách na ty svoje "srdcovky", které přece jen tak něco nepřekoná...
Když se nová hra povede, tak je pro mě lepší než stará povedená hra (snad tím, že si potrpím na lepší technologie?). Problém je, že je čím dál tím méně z čeho vybírat.
Když se dívám do sbírky časopisů, tak mě i v jednom čísle (v jednom měsíci) zaujmuly tři recenze na hry a všechny jsem si dokázal užít. Teď se najde jedna hra za tři měsíce a v tomhle roce mě snad nic pořádně nezaujalo :-(
Ale na Batmana, či Turoka z novějších her zase nedám dopustit. CoJ či Modern Warfare 1,2 byly taky skvělé a GTA IV bych si chtěl též zkusit.
Naštěstí ne uplně všechny, i když se sám poslední dobou vracim spíš zas ke starým hrám, protože zas nejsem uplný masochista, abych hrál ty dnešní blbosti. Po Dead Space budu obzvlášť obezřetný.
Další hra, která mě donutila uvažovat o tom, jestli jsem se s koupí nového pc neunáhlil... vždyť ty nový hry stojej za úplný kulový...