Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

sten: Pěkný. Jsem si téměř jist tím, že to první díl snadno překoná. A to i přes evidentní vymaštěnost, která se mi v PC hrách příčí.
Zatím nic moc na něj neříkám, ty z jedničky jsou mnohem lepší..... Mimochodem poraďte nějaký dobrý mod do Crysis.. Hral jsem jen Paradise a ten mě nijak nenadchl.. :-(((
Tak ta část po setkání s Rosenthalem na mě až tak moc nikdy nezapůsobila, i když má určitě svoje kouzlo (zvláště jak to popisuješ), ale v tom přístavu jsem se teď kurevsky bavil a strávil tam dobrou hodinu, po které jsem uvažoval zase i o zvýšení hodnocení. Ale pak hned následuje ta jízda s tankem, která mě nudila (všeobecně mě nikdy jízda tankem v žádné hře moc nebavila - beru to jako takové nutné zpestření proti stereotypu, ale já konkrétně bych se bez toho obešel) a hru jsem pro dnešek ukončil. Zítra se na to vrhnu a třeba mě to bude možná i bavit (konec konců v tom přístavu jsem se teď při druhém hraní bavil o hodně více a dal bych si to možná i znova).
Tak volení taktiky především kvůli obleku mě taky docela baví - schovat se za překážku, vidět osamoceného Korejčíka, zapnout rychlost, přisprintovat k němu a vyprázdnit do něj zásobník, přičemž z jungle vyběhne několik po zuby ozbrojených Korejců, takže se rychle někam schovat, zapnout schopnost brnění a pomalu je jednoho po druhém likvidovat. Na jednu stranu se mi akce hodně líbí, na druhou stranu ta odolnost nepřátel mě zaráží (i když je zase brát v ohled, že bez ní by byl Nomád teoreticky neporazitelný). Ale ta část, kde Korejci vytáhnou nanoobleky, tam už se to dá odůvodnit a u chobotnic taktéž :-)
Jo, já taky absolvuju druhej pokus a baví mě to ještě asi o něco víc než poprvý. Naopak mi akční stránka sedne ohromně, zejména nutnost aspoň částečnýho zvážení taktiky před útokem :). Hraju to na třetí ze čtyř obtížností, a je to pro mě úplně tak akorát.
Taky mi hrozně zachutnala ta část po setkání s Rosenthalem - průchod skrz rojnice elitních jednotek v lese, úprk před nasranou helikoptérou po řece a následný showdown na hřbitově, kde Korejci poprvý vytáhnou nano-obleky. Atmosféra jako prase :)
Momentálně jsem teprve vylezl do zmrzlý džungle, ale jestli mě závěr bude bavit aspoň stejně jako před těma dvěma rokama, určitě aspoň 5 bodů přihodím. Nevim jestli je to tím, že už zdaleka nehraju všechno co vyjde, ale od dob HL2:EP2 si nevzpomenu na FPSku která by mě bavila víc.
Tak to jedu podruhé a grafika je luxusní, model poškození taky skvělý, využití obleku taky fajn, ale ta akční stránka mi furt nechce tak úplně sednout. Na co já mám oblek nové generace, když i nějaký pitomý Korejec snese z poměrně malé vzdálenosti snad celý zásobník ze samopalu (na dálku se ani nevyplatí střílet, škoda munice) a furt řve: "I see him, surround him, kill him"? Docela mi to narušuje požitek z akce a atmosféru a to jsem přemýšlel o zvednutí hodnocení.

Ale tak s chobotnicema při prvním hraní byla celkem sranda, uvidíme jaký bude můj názor po dohrání reprízy.
Bursoft: Na vhodnější dobu a taky na to, až se mi bude chtít. Ale ono to teď v krizi ani na ceně zase tak moc neztrácelo a kupování hardwaru před půl rokem až rokem nebylo zrovna nejideálnější.
Pivo: Čekat na co? HW ztrácí na ceně rychlostí světla, stejně jako se rodí nové technologie...
Chuck: Myslím u mě. Peněz je dost, ale na druhou stranu si říkám, jestli ještě není lepší nějakou dobu počkat a navíc stejně ta moje zdechloba :-)
Chuck: Uvítal bych hlavně jejich vysoký počet, ať je na čem se vyblbnout :-)
A už je na čase pomalinku obměnit grafiku s procákem.
Pivo: V každém případě tam jsou podle videí hezčí bestie. :-)
Jak se tu rozepisujete o té grafice, tak mám chuť jedničku rozehrát hlavně kvůli ní.
Jinak dvojka může působit graficky více chudě, ale i tak to bude vypadat dobře, ale nejvíce mě zajímá hratelnost, ale tady se asi budu muset nechat překvapit.
Na druhou stranu ve městě prakticky nemáš rozhled do dálky, leda ze střech, kde však už zas netřeba mít silnice vyvedené do detailu, že na nich jsou vidět vajgly. Totéž platí pro interiéry, kde maximální dohled může být skrz okno na sousední dům... Zkrátka si nemyslím, že by město (byť NY) mělo být nějak HW náročnější než džungle.
Jistě, je to jednodušší u nějakého menšího města, ale v NY by byla struktura takového levelu neuvěřitelně komplexní, že proti tomu pár stovek stromů na jedné placaté zemi je nic. Navíc Vytvořit džungli s těmi správnými nástroji je brnkačka oproti navržení fungující a přesvědčivé rozlehlé městské lokaci (a tím nemyslím jen silnice a domy, ale i interiéry).
NateLogan: A není to spíš naopak? Určitě je přeci jednodušší a méně HW náročné udělat, otexturovat a řádně nasvítit nehybný panelák obklopený silnicí než totéž se stromy, pohupujícími se ve větru, vlnící se trávou a křovinami. No ne?
Dvojka bude mnohem lineárnějšía graficky celkově "chudší". To je dáno prostředím, pač není v lidských silách a silách současného HW udělat Město tak detailně jako džungli - neprůstřelná neprůhledná a nezničitelná skla domů, umělé barikády a podobné designérské berličky. Grafika jako taková bude samozřejmě stále na špici, ale z celkového dojmu se imho už na zadek nikdo neposadí.
Já teď jedu reprízu Far Cry a graficky už mě to sice moc nenadchne (i když místama mě docela překvapí), ale do doby, než jsem narazil na ty mutanty to byla dost dobrá střílečka a i pak se u toho docela bavím, jen ne tolik.

Teď mě těmi diskuzemi vnadíte na reprízu Crysise, ale chtělo by to asi menší upgrade a přechod z xpček na sedmičky.

Jinak jsem zvědav na dvojku, ta by mě možná mohla chytit trochu více.
Ono se současnými technologiemi Crysis jen tak něco nepřekoná (shadery jsou slepá ulička). Než přijde něco nového, tak můžeme očekávat lepší využití eye-candy efektů, větší implementaci fyziky a celkovou snaho o lepší interaktivitu :)
Kurcatovium: Tak něco podobného se mi před pár dny stalo u Half Life 2.
Chuck: Tak samozřejmě tyhle kvality Crysis vůbec neupírám. Spíš mě zaráží, že jsem neviděl zatím žádnou hru (i novější), která by mě tak posadila na zadek. Ale ono je to stejné jako předtím s Far Cry, které jsem hrál asi před dvěma roky a i tak jsem nad grafikou stejně slintal. :-D
Kurcatovium: Ono to naopak k pochopení je, protože Crysis je v tomhle poměrně hodně výjimečný a prostředí je tam velmi zdařile vyobrazené.
Až dohraješ kampaň, tak tady jsou stovky různých přídavných map. Mě osobně prodloužily hru o desítky hodin, a to modifikace z pravidla nehraju. Je tam mnoho sra*ek a různých pokusů. Pak tam ale můžes najít různé tech mapky s vymazlenou grafikou a nebo rozlehlé mapy kvalitativně srovnatelné s původním Crysis. Já osobně miloval různé mapky s tématikou "hrátky s fyzikou" a potom jakési ježdění autem po kopcích(to má víc dílů). Mrkni, určitě si pak něco vybereš.
Přesně tak. Teď jsem došel k vodopádu a říčce a nechápu, jak mi tři roky stará hra může srazit čelist až na zem...
Takže jsi měl jednu z nejlevnějších exotických dovolených. ;-)
Tak jsem konečně rozehrál Crysis a musím říct, že první hodinu jsem v podstatě jen bloumal po pláži a v pralese a s otevřenou hubou jen nevěřícně kroutil hlavou. Wow!
Zase bych to nebral tak vážně mám takovej dojem, že někdy v těch požadavcích jen dělají reklamu některým produktům. Taková Arcanie má taky v požadavcích I7 procesor spíš na parádu jak se zdá.
Ale prave i7 procesor v pozadavcich svedci o spatne optimalizaci. Preci jen na PC by se melo stavet predevsim na grafickych kartach, ktere nabizi mnohem vyssi vykon nez procesory. Ale jo, pokud jde o Ultra nastaveni pri 60fps tak se to da.
Jsou to požadavky prý na ultra detaily. Takže předpokládám, že bych to na mém compu na ty střední-vysoké v rozlišení 1280x1024 mohl rozjet.
Na to, ze bude hra dost pravdepodobne vypadat hur nez prvni dil jsou pozadavky dost vysoke. Zvlaste s i7 si musi delat prdel.:D
Hra je uplne super...Myslim si ze pribeh je skvely. Stejne jako vsechny vychitavky co se obleku tyce. Na Grafice a celkove enginu nelze nic vycitat.
Tag nejdriv bych asi zacal tim ze mate špatny datum vydani ale to se da přehlednout a za druhe bych jen dodal ze leší hra než Crysis neni a už se moc těšim na Crysis Warhead:)
Podle mě je to nehorázně vyhypovaná hra, která bez svého grafického pozlátka nic není
Fg: Jak to může říct vývojář? Co jiného by měl říkat, že hra bude o ničem?! Tohle je podle mě jen zdravé sebevědomí a hrdost na vlastní dílo...
Garion: Myslím, že hra se bude prodávat už kvůli značky a ani ty hardwarové nároky nebudou tak krvavé jako v případě prvního dílu.

Já osobně do toho možná ze zvědavosti půjdu, i když z jedničky nejsem vyloženě posraný (vlastně k druhému dohrání bych se musel tak trochu i nutit).
Mne to spis prijde jako honeni trika a snaha o ztrapneni se prede vsemi, ale kdyz myslis :o)
to je ovsem celkem sproste a amoralni, krysy jedny smradlave! :)
Fg: To rika spousta vyvojaru, a to i ti, jejichz hra je potom peknej propadak :)
jak to proste muze rict vyvojar, kdyz neni ani hra hotova...to smrdi, ze si zase nekdo koupil recenzenty :)
hodnoceni 2jky se dle vyvojaru budou pohybovat okolo 90%, no to sou vtipalkove :D
Tak já v poslední době hraju FPSky většinou bez mířítka. Docela jsem si na to zvykl. Ta Delta je fakt docela těžká. Ale pokud hraješ stealth stylem a máš natrénovaný reakce AI (hru jsem dohrál 3x a 2x Warhead + desítky fan map), tak minimálně první půlka hry jde celkem v pohodě. Až to dohraju nahodím sem komentář, kde to trošku víc rozeberu.
No já hrál na tu realistickou obtížnost. Na deltu jsem hrál chvíli, ale tam mi moc nevyhovovalo to chybějící mířitko :D pokud ale ještě někdy budu hrát crysis tak nižší obtížnost, než deltu určitě nedám :) to mířítko je problém spíš zezačátku. Později si stejně na zbraně dávám sniperskou, nebo útočnou optiku.