@Gordon (13.03.2025 13:03): To mě napadlo jako první, ale ve zprávě vysloveně stojí: "Remember the attack on Arasaka Tower? That was me." Zvláštní formulace. Celá konverzace je ovšem natolik absurdní, že by mohlo jít o záměrnou zlomyslnost.
Diskuze
@Bellerofontes (13.03.2025 12:55): Řekl bych, že tím byl myšlen "útok" na Konpeki plazu.
@kristmeister (13.03.2025 11:32): V a Johnny se zároveň shodnou, že ve světě s tak hluboce zakořeněným vykořisťováním a nespravedlností jsou tyhle akce tak trochu o hovně. Zvlášť při zjištění, že po Johnnyho rebelském útoku před lety korporace ještě zesílila. Ale jistě máš pravdu. Všechny konce mají své místo a tenhle bych i vyzkoušel. Jen je prostě trochu přepálenou a ukrytou variantou, že se V a Johnny naladí na obdobně výbušnou notu.
@Gordon (13.03.2025 11:15): Tahle stránka mohla a žel nebyla dostatečně využitá, protože hráč není ani V, ani Johnny, ani žádný další aktér - V a Johnny jsou dvě hotové osoby, které se příležitostně ovládají. Původně sis měl, co si tak vzpomínám, vytvořit postavu a nechat ji kolidovat s jejím volitelným dětským hrdinou. Nakonec se však patrně přepisovalo a vzniknul z toho kompromis o krádeži osobnosti, kdy úlohu průvodce zaujme slavný herec, který se špičkuje se svým osobnostně vyhraněným hostitelem. I tak mohla být dynamika mezi hráčem, V a Johnnym vyřešena nápaditěji.
Přímo k tomu, co píšeš, se váže asi největší nejasnost, na kterou jsem narazil. Při vztahu s Judy tě později, v mém případě během Phantom Liberty, zkontaktuje její babička, ať jí o sobě něco povíš. V jí může odpovědět, že píše tomu, kdo vzal věž Arasaky útokem. Divné na tom je, že V tou dobou žádnou akci, která by se týkala věže Arasaky, nepodniklo. Chyba scenáristy? Vtípek ze strany Johnnyho, který jakože na moment převezme otěže? Těžko říct.
@Gordon (13.03.2025 11:15): Tahle stránka mohla a žel nebyla dostatečně využitá, protože hráč není ani V, ani Johnny, ani žádný další aktér - V a Johnny jsou dvě hotové osoby, které se příležitostně ovládají. Původně sis měl, co si tak vzpomínám, vytvořit postavu a nechat ji kolidovat s jejím volitelným dětským hrdinou. Nakonec se však patrně přepisovalo a vzniknul z toho kompromis o krádeži osobnosti, kdy úlohu průvodce zaujme slavný herec, který se špičkuje se svým osobnostně vyhraněným hostitelem. I tak mohla být dynamika mezi hráčem, V a Johnnym vyřešena nápaditěji.
Přímo k tomu, co píšeš, se váže asi největší nejasnost, na kterou jsem narazil. Při vztahu s Judy tě později, v mém případě během Phantom Liberty, zkontaktuje její babička, ať jí o sobě něco povíš. V jí může odpovědět, že píše tomu, kdo vzal věž Arasaky útokem. Divné na tom je, že V tou dobou žádnou akci, která by se týkala věže Arasaky, nepodniklo. Chyba scenáristy? Vtípek ze strany Johnnyho, který jakože na moment převezme otěže? Těžko říct.
@Gordon (13.03.2025 11:15): Ale tak to už je i na tvém rozhodnutí. Ve hře je hodně momentů, kdy můžeš držet s korporáty + korpo konec :)
@Bellerofontes (13.03.2025 09:55): To hodně záleží, jak se na to díváš. Za mě je třeba Mikoshi a Soulkiller absolutní zlo, které by nemělo existovat. V podstatě to znamená, že bohatá elita bude žít navždy a ostatní budou trpět.
@Bellerofontes (13.03.2025 09:55): Nezapomínal bych, že ten hate k arasace (a na svět obecně) z johnyho do V prosakuje, protože se jejich osobnosti částečně s časem více a více prolínají.
@kristmeister (13.03.2025 08:15): Kdybych se dočista zbláznil a znovu to rozehrál, vybral bych si pro změnu muže a šel po tomhle zakončení.
@kristmeister (13.03.2025 08:46): Mluvil jsem všeobecně o prvním hraní, při kterém jsem se snažil nezraňovať, postupoval nepozorovaně a převážně omračoval, byť jsem to nelámal přes koleno. Peach zkoušela, kam až ji při pacifistickém průchodu hra pustí, jestli je to proveditelné. Já zkonstatoval, že mi to přirozeným vyústěním dopadlo stejně.
Ten tebou zmíněný konec zní hustě, když ho ovšem zvážíš, je psycho. Hlavní problém, který má V s Arasakou, vychází z toho, že korporaci okradli. A pak z Johnnyho osobní antipatie, která ve hře není nijak zvlášť přesvědčivě vykreslená. Za celou dobu v Arasace neudělali nic, proč by je měl člověk chtít zničit, natož naběhnout do jejich velitelství a začít náhodně zabíjet.
@kristmeister (13.03.2025 08:46): Mluvil jsem všeobecně o prvním hraní, při kterém jsem se snažil nezraňovať, postupoval nepozorovaně a převážně omračoval, byť jsem to nelámal přes koleno. Peach zkoušela, kam až ji při pacifistickém průchodu hra pustí, jestli je to proveditelné. Já zkonstatoval, že mi to přirozeným vyústěním dopadlo stejně.
Ten tebou zmíněný konec zní hustě, když ho ovšem zvážíš, je psycho. Hlavní problém, který má V s Arasakou, vychází z toho, že korporaci okradli. A pak z Johnnyho osobní antipatie, která ve hře není nijak zvlášť přesvědčivě vykreslená. Za celou dobu v Arasace neudělali nic, proč by je měl člověk chtít zničit, natož naběhnout do jejich velitelství a začít náhodně zabíjet.
@Gordon (13.03.2025 09:18): To teda, KCD2 jsem dokončil s 34k grošema :D
@kristmeister (13.03.2025 09:16): Pořád lepší systém, než teď v KCD2, kde po prvním lapkovy s pláty nevíš co s penězi.
@Gordon (13.03.2025 09:12): Akorát je to teď strašně money hungry. Člověk má 100k eddies, zajde k rozparovači a odchází s nulou za 3 cyberwary xD a tím miningem na těch acces pointech už se nedá vydolovat tolik.
@kristmeister (13.03.2025 08:58): Jojo, teď už je to konečně ta hra, kterou původně slibovali.
@AlieN (13.03.2025 08:51): Já teď nechci kecat, ale mě snad vážně neumřeli nikdy. Ale možná jsem si to jen myslel, protože jsem měl dojem, že je to tak naprogramované, aby nešli zabít :D
Jináč jedu svůj pátý průchod, v podstatě druhý od Phantom Liberty a i tak mě překvapuje, kolik nových věcí tam opět přibylo nebo se změnilo.
Jináč jedu svůj pátý průchod, v podstatě druhý od Phantom Liberty a i tak mě překvapuje, kolik nových věcí tam opět přibylo nebo se změnilo.
@kristmeister (13.03.2025 08:15): Mam pocit že to je taky až s novějším update, původně mi umírali častěji.
@Gordon (13.03.2025 08:19): Jo takhle, já myslel, že se mluví o koncích všeobecně xD i když, ten ending s Reedem by seděl taky. A ohledně psychoušů... nějak podrobněji jsem to sice netestoval, ale i výbušný granát je knockoutne. Hádám ale, že tam stále platí, že se dají dorazit čímkoliv, když se svíjí na zemi.
@kristmeister (13.03.2025 08:15): Jen si musíš dát pozor u samopalů, abys jim omylem nedal víc, než poslední ránu.
@kristmeister (13.03.2025 08:15): Akorát u toho secret endingu jaksi vypadává ten pacifist mindset.
@kristmeister (13.03.2025 08:15): Akorát u toho secret endingu jaksi vypadává ten pacifist mindset.
@AlieN (13.03.2025 01:25): Cyberpsycha vždycky omráčíš i když po nich střílíš ostrou municí. Nebo aspoň mě teda nikdy nezhebli.
@Bellerofontes (13.03.2025 07:15): Za mě nejvíc sedí ten secret ending, kdy máš s Johnnym nejlepší vztah. Je to v podstatě taky sebevražda, ale s větším zadostiučinění.
@Bellerofontes (13.03.2025 07:15): Za mě nejvíc sedí ten secret ending, kdy máš s Johnnym nejlepší vztah. Je to v podstatě taky sebevražda, ale s větším zadostiučinění.
Také jsem své první hraní zakončil "flatlinned", své na tom mělo to, v jakém stavu to vyšlo.
@Peach (12.03.2025 17:13): Já to zakončil sebevraždou hned napoprvé, ostatní volby mi přišly úplně zbytečné. Až po dohrání Phantom Liberty, během něhož jsem si k Night City vybudoval vřelejší vztah, jsem zkusil útok s Rogue. Dobrý, ale vypnutí se na střeše stále považuju za nejtrefnější a nejpoetičtější.
Plíživým a neletálním stylem jsem hrál intuitivně, protože mi to dávalo smysl, nicméně nejednou jsem ex post zjistil, že nepřátelé si takovou benevolenci nezasloužili. Ačkoliv třeba v závěru na letišti za Song jsem si už nebral servítky, tam by mě ty vlny vrahounů odrážet způsobem, aby se jim náhodou něco nestalo, iritovalo.
Plíživým a neletálním stylem jsem hrál intuitivně, protože mi to dávalo smysl, nicméně nejednou jsem ex post zjistil, že nepřátelé si takovou benevolenci nezasloužili. Ačkoliv třeba v závěru na letišti za Song jsem si už nebral servítky, tam by mě ty vlny vrahounů odrážet způsobem, aby se jim náhodou něco nestalo, iritovalo.
@Gordon (12.03.2025 20:45): Je, berlička pro nooby co chtějí cyberpsycha pochytat živé a přitom to hrát jako vždycky. Když budu po všech střílet, jaká je pointa při tom předstírat že dělám pacifist run?
Já tu hru chci hrát jako stealth, ne jako rambo s gumovými náboji.
Já tu hru chci hrát jako stealth, ne jako rambo s gumovými náboji.
@Tarhiel (13.03.2025 00:28): Však ten Pax přidali společně s verzí 2.0. Předtím byl na to cyberware.
@Joshuatree (12.03.2025 20:19): Když střelíš člověka v bezvědomí s PAX módem, tak ho to zabije vždycky.
@Joshuatree (12.03.2025 20:19): Když střelíš člověka v bezvědomí s PAX módem, tak ho to zabije vždycky.
@Joshuatree (12.03.2025 20:19): @kristmeister (12.03.2025 18:39): Tie Pax módy (a módy celkovo) dosť zmenilly s FL a patchom 2.0, ja som pôvodnú hru hral ešte predtým a tam s nimi, ako bolo povedané, nebol problém byť pacifistom, ak si nestrieľal ho hlavy.
Já se snažím i minimalizovat počet výstřelů ze střelných zbraní. Ale je to jen moje volba, protože nemám střelné zbraně ráda, a tak mi to sedí do roleplayingu postav, které v RPGčkách hraji
@AlieN (12.03.2025 20:00): Není?
kristmeister (12.03.2025 18:39): Pár krát sa mi ním podarili zabiť pri rane do hlavy, takže nie je stopercentný:)
@kristmeister (12.03.2025 18:39): to je cheat, to se nepočítá :)
Však pacifist run jde udělat úplně jednoduše, když si do zbraní dáte ten mód PAX. Pak je každá zbraň nesmrtící, jen omračuje.
@AlieN (12.03.2025 16:49): Je to tak. Ze začátku jsem dělala i vedlejšáky - potřebovala jsem dost peněz pro Rogue, linku Judy a hlavně dobrý operační systém na lepší hacky. Ale když jsem se pak topila v penězích (omračování má výhodu lootu) a i úroveň techniky stačila na všechny dveře, tak mi to přestalo dávat smysl. Akorát na konci jsem se neubránila potahat Silverhandovu linku, chtěla jsem s ním dobrý vztah a taky pozvat Rogue na rande. Původně jsem plánovala, že s nimi zaútočím na Arasaku, ale když pak vedle mě v depresivní chvilce na střeše ležela na stolku bouchačka... došlo mi co by moje pacifistická V udělala.
@Peach (12.03.2025 16:23): Paráda! (a dobrý komentář k Vampire: The Masquerade, dík za připomenutí těch larpů, ty bývaly opravdu fajn)
Pacifist run Cyberpunku jsem taky rozehrál, s tím že krom žádného zabíjení bych i omráčení bych rád nechával na minimu a ideálně prošel kolem nepřátel neviditelně, ale kvůli nedostatku času jsem ho zasekl po pár misích - a určitě se k němu chci vrátit.
Podle herní doby soudím že jsi neplnila moc vedlejších úkolů a gigů? U některých se mi pacifist přístup zdál docela náročný, ale zkoušel jsem ho jen s postavou hodně nízké úrovně, takže k těm jsem se chtěl vrátit až budu mít hlavně pořádně vylepšený hacking.
Pacifist run Cyberpunku jsem taky rozehrál, s tím že krom žádného zabíjení bych i omráčení bych rád nechával na minimu a ideálně prošel kolem nepřátel neviditelně, ale kvůli nedostatku času jsem ho zasekl po pár misích - a určitě se k němu chci vrátit.
Podle herní doby soudím že jsi neplnila moc vedlejších úkolů a gigů? U některých se mi pacifist přístup zdál docela náročný, ale zkoušel jsem ho jen s postavou hodně nízké úrovně, takže k těm jsem se chtěl vrátit až budu mít hlavně pořádně vylepšený hacking.
Po vzoru Vampire: The Masquerade Bloodlines se mi podařilo dokončit pacifist run v této hře a tak jsem o něm dodala informace do mého komentáře: odkaz
Samozřejmě to bylo možné jen díky patchům, v původní verzi nešlo ani omračovat ze zálohy a už v první misi tak V musela zabíjet.
ještě zkusím tímto stylem projít celé Phantom Liberty.
Samozřejmě to bylo možné jen díky patchům, v původní verzi nešlo ani omračovat ze zálohy a už v první misi tak V musela zabíjet.
ještě zkusím tímto stylem projít celé Phantom Liberty.
@Paul (27.01.2025 01:23): Jojo, já to nějak nehaním. Ta spotřeba je fajn na to. na jaký fps se dostaneš. Já si počkám ale na řadu 6xxxx. Mně karta žere kolem 400w, nedoplatek na el. jenom 300 ,- za lonsky rok :D
Moc pěkný, tak taky jednu přihodím:
Screenshot
@Cobot: @Rapier: Chápu pohled obou. Ber to tak, že když nepotřebuješ pathtracing a rtx, tak nepotřebuješ nutně "fake" framy.
Moc pěkný, tak taky jednu přihodím:
Screenshot
@Cobot: @Rapier: Chápu pohled obou. Ber to tak, že když nepotřebuješ pathtracing a rtx, tak nepotřebuješ nutně "fake" framy.
@AlieN (27.01.2025 15:40): Tak to záleží na stylu hry. Mě střílení moc nebaví, takže všechno hackuju a v nejhorším případě vytáhnu strunu.
@Say (27.01.2025 11:32): Myslím na hraní, já mám nároky docela nízké ale 25 fps latence u akční hry už je opravdu docela málo.
Že 4060 to s pathtracingem utáhne aspoň takhle je samozřejmě slušné, ale vypnul bych ho.
Že 4060 to s pathtracingem utáhne aspoň takhle je samozřejmě slušné, ale vypnul bych ho.
@Rapier (27.01.2025 12:03): reálně je to přeci jedno, pokud bude obraz a latence v pohodě. Na nic jiného není výkon. Je to zvláštní přístup, ale za mě je důležitější výsledek.
To nemá chybu. Grafiky reálně RT s tzv. pravým PT neutáhnou a tak musí na pomoc (AI) DLSS (u AMD brzy AI FSR4), ale jelikož to stále nestačí, tak musí pomoc FG fejkové snímky.
Tomu říkám pokrok za který platíme, nebo budeme platit všichni majlant a ještě nám to Nvidia prodá jako must have feature a všichni to žerou. :)
Tomu říkám pokrok za který platíme, nebo budeme platit všichni majlant a ještě nám to Nvidia prodá jako must have feature a všichni to žerou. :)
@AlieN (27.01.2025 11:24): S pathtracingem?
@Say (27.01.2025 11:09): 50-60 FPS je s framegen dost málo.
2560x1080, vše na max (RT i PT), kromě kvality odrazů (psycho žere hodně), quality DLSS a frame gen. 50-60 FPS na RTX 4060 jsem fakt nečekal. Škoda, že už to mám dohrané, no. Znova se mi do toho jen kvůli grafice nechce.
@Marci (26.01.2025 23:41): jo s framegenem to pak dává smysl. A jo, 5090 je relativně malej upgrade. Je holt na stejném výrobním procesu, takže tam mohli narvat jen o 5K shader units víc a stejně to žere krásných 580W :)
Ještě pár shotů
https://i.ibb.co/7GPgh0c/1091500-20250127005626-1.jpg
https://i.ibb.co/X4CB10m/1091500-20250127004351-1.jpg
https://i.ibb.co/f1ZyRnT/1091500-20250127003220-1.jpg
https://i.ibb.co/MGzx6RK/1091500-20250127004224-1.jpg
https://i.ibb.co/PZKMRSg/1091500-20250127005759-1.jpg
Ještě pár shotů
https://i.ibb.co/7GPgh0c/1091500-20250127005626-1.jpg
https://i.ibb.co/X4CB10m/1091500-20250127004351-1.jpg
https://i.ibb.co/f1ZyRnT/1091500-20250127003220-1.jpg
https://i.ibb.co/MGzx6RK/1091500-20250127004224-1.jpg
https://i.ibb.co/PZKMRSg/1091500-20250127005759-1.jpg
@Paul (26.01.2025 21:41): Na 4k bych se možná dostal na těch 60, hraju na 3440x1440. Frame generation samozřejmě používám. Zkoušel jsem bez dlss s path tracingem a výsledek kolem 30. Masakr to je, ale čekal bych ten "čistý" výkon mezi 4090 vs 5090 i tak lepší.
@Marci (26.01.2025 21:12): pěkné, ale to nebude ve 4K, nebo? Dneska jsem koukal na C77 gameplay na RTX 5090 a nativ 4K (DLAA) včetně PT (a bez framegenu) tam jel kolem 30ti.
Mimochodem, podařilo se mu dostat se na 1000fps, a dokonce i hru spustit a hrát v native 16K, což je masakr.
Mimochodem, podařilo se mu dostat se na 1000fps, a dokonce i hru spustit a hrát v native 16K, což je masakr.
@Paul (26.01.2025 20:42): Cože? :D To takhle vypadá na ultra performance, tak to je dobrý. 4090, ale přiznám se, že jsem to jenom zapl a pobíhal chviličku, v akci to určitě dropne.
@Marci (26.01.2025 20:34): Haha. Je to ultra performance. Proces je - interní render rozlišení cca 1100x600, upscaled přes DSR na 3325x1871, a pak downsampled na nativ mý plazmy 1080p.
Jestli tvoje sestava zvládne 80fps s DLAA a pathtracingem, to máš RTX 6090? :)
Jestli tvoje sestava zvládne 80fps s DLAA a pathtracingem, to máš RTX 6090? :)
@Paul (26.01.2025 19:43): Sám jsem to teď zkoušel a s DLAA se dostanu kolem 80, takže těch 60 DLAA nebo Quality?
@Marci (26.01.2025 19:27): tipni si :)
@AlieN (26.01.2025 19:31): tenhle rok si to dám taky, konečně s tím PL.
@AlieN (26.01.2025 19:31): tenhle rok si to dám taky, konečně s tím PL.
@Paul (26.01.2025 18:56): Ta hra je prostě nádherná. Už se těším až to rozjedu znovu s novou grafikou.
@Paul (26.01.2025 18:56): Pěkný, jaký máš preset DLSS?
Ještě jsem testoval ten novej transformer. To je prostě neskutečný. Nečekal jsem že budu moci někdy hrát C77 s pathtracingem ve stable 60fps na týhle kartě (3080Ti) aniž by to vypadalo hnusně kvůli příliš nízkýmu rozlišení. Ale díky tomu transformeru to jde.
Pár screenů s max nastavení všeho včetně PT. Jaký byste si tipli že je interní render rozlišení?
https://i.ibb.co/w77dCCZ/1091500-20250126183416-1.jpg
https://i.ibb.co/YRznKkP/1091500-20250126184143-1.jpg
https://i.ibb.co/zRqHnwt/1091500-20250126183759-1.jpg
https://i.ibb.co/nBxv6q4/1091500-20250126183510-1.jpg
https://i.ibb.co/4PzkG59/1091500-20250126183315-1.jpg
https://i.ibb.co/NZTNvSB/1091500-20250126183914-1.jpg
https://i.ibb.co/CMSzpNg/1091500-20250126183349-1.jpg
https://i.ibb.co/gMDq6Wj/1091500-20250126184014-1.jpg
Pár screenů s max nastavení všeho včetně PT. Jaký byste si tipli že je interní render rozlišení?
https://i.ibb.co/w77dCCZ/1091500-20250126183416-1.jpg
https://i.ibb.co/YRznKkP/1091500-20250126184143-1.jpg
https://i.ibb.co/zRqHnwt/1091500-20250126183759-1.jpg
https://i.ibb.co/nBxv6q4/1091500-20250126183510-1.jpg
https://i.ibb.co/4PzkG59/1091500-20250126183315-1.jpg
https://i.ibb.co/NZTNvSB/1091500-20250126183914-1.jpg
https://i.ibb.co/CMSzpNg/1091500-20250126183349-1.jpg
https://i.ibb.co/gMDq6Wj/1091500-20250126184014-1.jpg
Jsem to teď snad po roce zapnul na vyzkoušení toho novýho transformer modelu pro DLSSko a wow, hra působí výrazně vypolišovanějc. A ty nový poldové, rozjel jsem mayhem a souboj s doslova armádou policajtů, všichni tam hezky dorazili autama, a nakonec maxtac, který mě teda poměrně rychle sundali, člověk z nich fakt má ten pocit že jsou apex predator NC. A pathtracing v kombinaci s tím novým DLSS je tedy fakt žrádlo. No, na ten druhej playthrough se těším :)
Podobně to měl i třetí zaklínač, ten byl takových odkazů plnej.
@Stapu (24.01.2025 08:57): death stranding jsem minul, ale u toho Office jsem si to hned pustil originál na porovnání. Je super ze tam davaji takovy blbinky protoze to moc lidi asi nepochopí ale úplně jinak se pak na tu hru dívám.
@ActualPigeon5 (komentář): Připadal jsem si jak Jim Halpert, když mi došlo odkud je ten příběh s chirurgem, kterého nahání mafie. Začal jsem se dívat do skryté kamery s otevřenou pusou. :D Ještě mě potěšil moment, kdy sem se vloupal s Riverem do policejní stanice a našel inkubátor z Death Stranding.
Patch 2.21 venku.
@Adieu (20.01.2025 21:58): Největší problém pro mě byl power creep, kdy prostě od určitého momentu nejdeš zabít kvůli přesílení, Kdyby se upravilo jen toto, bylo by to super, ale zase je tu problém, aby obyčejní gangsteři neměli stejné schopnosti, jako kybermánička s armádním hardwarem. :-D
@Gordon (20.01.2025 21:51): No těžší by to oproti vanille samozřejmě zase mělo být, tu jsem ostatně na nejtěžší obtížnost dohrál a bylo to hodně easy. :) Hlavně roboti zde mají vydržet výrazně více než lidé. Mně to zní jako méně prostoru pro chyby, více krytí a intenzivnější akce. Tak dám vědět, až to ozkouším. :)
@Adieu (20.01.2025 17:17): "You die just as easily as they do" - To zní prostě jako nejtězší obtížnost s tím rozdílem, že je zabiješ lehce, takže to je vlastně jednodušší.
Lidi, máte někdo zkušenost s modem HARDCORE22 Realistic Combat Overhaul (ještě bych tedy k tomu měl Hardcore Netrunning)? Obvykle střílečky moduji tak, aby byly méně bullet spongeovité a co nejtaktičtější, ale zároveň se trochu obávám, aby v komplexním FPS RPG hybridu nebyla statisticky „zbroj“ úplně k ničemu pro kohokoliv jiného než specializovaný build, že hra nebude vybalancovaná a budu v některých úsecích příliš narážet, a že gameplay bude spočívat v exploitování hloupé AI. Výhodou je, že lze ten mod vždy smáznout, ale rád bych dojmy někoho, kdo s ním strávil více hodin...
Cyberpunk určitě na nejtěžší, podobně jako zaklínač celkem podmínka abys měl nějakou potřebu unikátních zbraní a cyberware. Jestli už jseš 35 tak bych i zvážil začít od začátku:)
S těmi zaměnitelnými čtvrtěmi hrubě nesouhlasím, naopak mi přijde v tomto Night City špičkový a mnohá zákoutí jsem si opravdu zažil.
Motorka asi nejlepší je, není potřeba ničeho jiného a máš největší rozhled. U aut jsem si spíš užíval spojení interiéru s atmosférou a hudbou.
S těmi zaměnitelnými čtvrtěmi hrubě nesouhlasím, naopak mi přijde v tomto Night City špičkový a mnohá zákoutí jsem si opravdu zažil.
Motorka asi nejlepší je, není potřeba ničeho jiného a máš největší rozhled. U aut jsem si spíš užíval spojení interiéru s atmosférou a hudbou.
@Cobot (09.01.2025 13:00): Ještě máš speciální animaci třeba v jedné cutscéně, podle toho, jaký máš ruce (mantis, struna, gorila), ale jinak máš pravdu, vlastně je to jako v každém RPG, kde prostě jen naskakují čísilka, ale můžu tě ujistit, že předtím to bylo o dost horší.
Zbraně si vybírej především podle toho, jak tě baví, samozřejmě s levelingem se musí trochu střídat, aby nebyli silné jako šešívačky ale pro mě bylo zábavnější prostě hrát se zbraní, která má třeba zajímavý vzhled, nebo dobře střílí (zvuk, animace).
Jídlo a voda ti dají nějaký buff do stanimy.
Jestli ti přijde hra jednoduchá, tak není nic jednodušího, než přepnout z normalu na hard. :-)
Stealth hru dost zjednodušuje.
Zbraně si vybírej především podle toho, jak tě baví, samozřejmě s levelingem se musí trochu střídat, aby nebyli silné jako šešívačky ale pro mě bylo zábavnější prostě hrát se zbraní, která má třeba zajímavý vzhled, nebo dobře střílí (zvuk, animace).
Jídlo a voda ti dají nějaký buff do stanimy.
Jestli ti přijde hra jednoduchá, tak není nic jednodušího, než přepnout z normalu na hard. :-)
Stealth hru dost zjednodušuje.
Konečně jsem to rozehrál a celkově dobrý. Mám k tomu ale nějaké výhrady.
Nesedí mi moc vývoj postavy. Dopad jednotlivého cyberware až na výjimky vlastně skoro nijak nepociťuju. Samozřejmě když můžu najednou skákat nebo mám ty mantis blady tak jo, ale u některých ani neregistruji k čemu jsou. Jejich upgrade pak už ale necítím vůbec.
To samé zbraně. Na mě je jich moc. Opět mají plno parametrů. Vybírat si která je lepší je pro mě dost nezábavné. Nakonec to asi hlavně rozhoduje jejich prodejní cena.
Moc mě nebaví auta. Na mě moc kloužou. Většinu času trávím na motorce. Nemám důvod kupovat nová. Koupil jsem teď nějaký sporťák a moc mě nenadchnul. Asi koupím jen něco ozbrojeného.
Jednotlivé čtvrti ve městě mi hodně splývají. Mají málo zapamapovatelnych míst podle kterých poznám kde jsem.
Hudba v autě mě taky nechytla. Nuda.
Oblečení se předpokládám změnilo s patchem. Proč má tedy ty barvy úrovni. To jen zapomněli zrušit?
K čemu je tam to jídlo a alkohol?
Trávím v tom dost času a hlavní příběh brzdim a zřejmě jsem už o dost silnější než bych měl být. Jsem na úrovni 35 asi. Boj mi nedělá problémy spíš je to dost jednoduché. Hraju na normál.
Tak půlku konfrontaci řeším na stealth, z kterého mám ale pocit že je zbytečný a jen se tím zdržuju.
Teď pozitiva. Většina questů je dobrých a zábavných. Postavy jsou uvěritelné včetně jejich motivaci. Dialogy jsou většinou stejně tak dobré. Za tohle opravdu palce nahoru a je to hlavní důvod proč mě to baví. Boj jako takový je zábavný. Gunplay paráda. I swordplay :). Grafika a to jak to vše vypadá a funguje taky na jedničku.
Nesedí mi moc vývoj postavy. Dopad jednotlivého cyberware až na výjimky vlastně skoro nijak nepociťuju. Samozřejmě když můžu najednou skákat nebo mám ty mantis blady tak jo, ale u některých ani neregistruji k čemu jsou. Jejich upgrade pak už ale necítím vůbec.
To samé zbraně. Na mě je jich moc. Opět mají plno parametrů. Vybírat si která je lepší je pro mě dost nezábavné. Nakonec to asi hlavně rozhoduje jejich prodejní cena.
Moc mě nebaví auta. Na mě moc kloužou. Většinu času trávím na motorce. Nemám důvod kupovat nová. Koupil jsem teď nějaký sporťák a moc mě nenadchnul. Asi koupím jen něco ozbrojeného.
Jednotlivé čtvrti ve městě mi hodně splývají. Mají málo zapamapovatelnych míst podle kterých poznám kde jsem.
Hudba v autě mě taky nechytla. Nuda.
Oblečení se předpokládám změnilo s patchem. Proč má tedy ty barvy úrovni. To jen zapomněli zrušit?
K čemu je tam to jídlo a alkohol?
Trávím v tom dost času a hlavní příběh brzdim a zřejmě jsem už o dost silnější než bych měl být. Jsem na úrovni 35 asi. Boj mi nedělá problémy spíš je to dost jednoduché. Hraju na normál.
Tak půlku konfrontaci řeším na stealth, z kterého mám ale pocit že je zbytečný a jen se tím zdržuju.
Teď pozitiva. Většina questů je dobrých a zábavných. Postavy jsou uvěritelné včetně jejich motivaci. Dialogy jsou většinou stejně tak dobré. Za tohle opravdu palce nahoru a je to hlavní důvod proč mě to baví. Boj jako takový je zábavný. Gunplay paráda. I swordplay :). Grafika a to jak to vše vypadá a funguje taky na jedničku.
@Hydr0gen (06.01.2025 10:56): Je a až se trochu otrkáš a budeš si myslet, že už tě nic nemůže překvapit mrkni https://www.reddit.com/r/FF06B5/comments/171744c/ff06b5_20_summary_a_resolution/
Tyvole to je hustoles.
Náhle jsem podlehl. Dlouho jsem o tom přemýšlel, ale věděl jsem, že nemám železo.
Sešlo se to - přečetl jsem si nějaký random reddit post, kde někdo děkuje CDPR jak mu CBP pomohl překonat těžké období. Kámoš mě nahypoval na Geforce Now. Slevy. Před rokem viděné video od Skill Upa, jak je to komplet opraveno mi nějak vytanulo na mysli,
A bylo. Takže hraju přes GeForce Now a celkem to jde (ještě přijít na to jak syncovat sejvy).
Je to hustoles. Taková masáž všech smyslů ze všech stran. Nedá se to pobrat.
Pobavila mě reklama na hadry - parodie na Matrix ("Need clothes? Lots of clothes"?). Fakt vymakané. Umím si představit, že to budu těžko dostávat z hlavy.
Náhle jsem podlehl. Dlouho jsem o tom přemýšlel, ale věděl jsem, že nemám železo.
Sešlo se to - přečetl jsem si nějaký random reddit post, kde někdo děkuje CDPR jak mu CBP pomohl překonat těžké období. Kámoš mě nahypoval na Geforce Now. Slevy. Před rokem viděné video od Skill Upa, jak je to komplet opraveno mi nějak vytanulo na mysli,
A bylo. Takže hraju přes GeForce Now a celkem to jde (ještě přijít na to jak syncovat sejvy).
Je to hustoles. Taková masáž všech smyslů ze všech stran. Nedá se to pobrat.
Pobavila mě reklama na hadry - parodie na Matrix ("Need clothes? Lots of clothes"?). Fakt vymakané. Umím si představit, že to budu těžko dostávat z hlavy.
@Vicclein (01.01.2025 13:39): hhh, bídáček se mi líbí, tak mě ještě nikdo nenazval!
@NikoCZ (17.12.2024 14:32): Destrukce těl je kvalitativní aspekt a jako takový si ho v bojovkách/střílečkách a rubačkách žádám, protože výrazně posiluje zážitek. Mám udat konkrétní příklady, bídáčku?
@Korbitch (28.12.2024 23:38): Jak píše Tarhiel, otevři inventář normálně "I" a pak klikni na kyberware a tam je všechny uvidíš.
@Korbitch (28.12.2024 23:38): Na hacky už je samostatný inventár, ktorý musíš otvoriť separé cez hlavné menu (už si presne nepamätám kde).
Ukořistím rychlý hack, není v inventáři, koupím ho, to samé. Tvl, třetí průchod a pokaždý jiný bugy. Neskutečný...
@Vicclein (komentář): A je tam destrukce těl?
@Vicclein (komentář): Že ty lovíš trofeje DH :D
Update 2.2
Following Act 1, Johnny will now sometimes appear in the passenger seat while V is driving to comment on and react to what's happening.
Following Act 1, Johnny will now sometimes appear in the passenger seat while V is driving to comment on and react to what's happening.
@Feidias (28.11.2024 12:22): Ta bunda působí materiálem dost lacině a jediný bomber, co by na mě kdy kdo dostal, by byl klasický anglický letecký s kožešinovým límcem, tohle mi přijde tak pro děti. Ale triko fajn, jako fanoušek Johnnyho Silverhanda a jeho antikorpo terorismu si ho asi někdy pořídím. :)
Tak co koupíte si někdo tričko nebo mikinu Samurai: https://www.insertcoinclothing.com/cyberpunk-2077/
Už jsem hrál dvakrát a vyzkoušel si podruhé cestu, kterou zmiňují Tahriel a Vurhor. Za mě. To je tak jaksi drsný příběh, že se asi v jedné variantě nedá čekat něco jako dotočený šťastný konec v Blade Runnerovi. Bylo právě super, že jsem v pasáži zhruba ve 3/4 hry měl pocit, že hraju jiný příběh. Tedy znovu možnost hrát znovu tu rozhodně je a bavilo i podruhé.
K tomu konci: "Would you rather live in peace as Mr. Nobody, die ripe, old and smellin' slightly of urine? Or go down for all times in a glaze of glory, smellin' near like posies, 'thout seein' your thirtieth?"
@Vurhor (28.11.2024 00:36): A pritom mi príde objektívne najlepší z DLC - nezradíš Reeda, zachováš si ľudskosť a i keď Ti prezidentka aj on skritizujú, nakoniec prizná, že si mal pravdu - niekedy ten smutný koniec je ten najsprávnejší.
I keď som si nakoniec počas hrania vybral ten druhý, keby som to hral teraz, tak zoberiem tento problém by to nebol, save odložený mám - tesne po tom, čo porazíš toho robota a vlezieš za ňou do tej gule a máš na výber, či ju zabiješ, alebo nie.
I keď som si nakoniec počas hrania vybral ten druhý, keby som to hral teraz, tak zoberiem tento problém by to nebol, save odložený mám - tesne po tom, čo porazíš toho robota a vlezieš za ňou do tej gule a máš na výber, či ju zabiješ, alebo nie.
@AlieN (28.11.2024 00:11): Spíš si myslím, že mnoho hráčů prostě nemůže vystát smutné konce, i přestože jsou třeba dobře napsané. Ale je pravda, že jsem viděl lidi nadávat na tu děsivou Alien: Isolation část, kde tě nahání ten robot, byť mně třeba přišla super.
Navíc mně upřímně přijde ta Reedova cesta zajímavější i z hlediska gameplaye - cool boss fight s Hansenem, možnost bojovat proti MaxTacu, zmíněná Alien: Isolation mise, která je nejunikátnější a nejlepší stealth pasáží z celé hry, plus hráč se dozví něco více o So Miině minulosti. A celkově mi přijde, že to má i lepší emoce.
@Tarhiel (28.11.2024 00:26): Jsem rád, že je nás víc, na Steamu za ten konec dostaneš achievement, který má doslova nejmíň lidí. :D
Navíc mně upřímně přijde ta Reedova cesta zajímavější i z hlediska gameplaye - cool boss fight s Hansenem, možnost bojovat proti MaxTacu, zmíněná Alien: Isolation mise, která je nejunikátnější a nejlepší stealth pasáží z celé hry, plus hráč se dozví něco více o So Miině minulosti. A celkově mi přijde, že to má i lepší emoce.
@Tarhiel (28.11.2024 00:26): Jsem rád, že je nás víc, na Steamu za ten konec dostaneš achievement, který má doslova nejmíň lidí. :D
@Vurhor (27.11.2024 23:03): Toto je aj pre mňa ten najlepší koniec.
@Jab (27.11.2024 23:17): Mě by hanba fackovala to nedat celé, ale de facto souhlas, to DLC se dá hrát jako stejně uzavřené jako Touissant ve W3