Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

RedDwarf_Cz: Ah, myslíš stanici pobřežní hlídky :). Jen s kopáním ale později nevystačíš.

SilentWolf: Já je zatím k ničemu nepoužil (ani nemohl). Všechny jsem prodal.
NL- Ta budova, kde přijedou ti chudáci na začátku autem poté, co jim vyčistíš cestu. Je tam zdravotní místnost, tak jsem to tak nazval :) Mezitím jsem už postoupil na 12 lvl. a stále je kopu.
Tam snad žádné zdravotnické centrum není, ne?

BTW byly takhle "ne zrovna pěkné" modely a animace postav i v Call of Juarez a ostatních Chrome hrách? Místy je to fakt ošklivé.
Zatím jsem se dostal do zdravotnického centra a připadám si jak ve hře Wolfschanze. 90% zombíků jsem ukopal. Kdyby se opotřebovávala i obuv, musel bych vykrást butik.
Nezdá se vám divné že ve hře nejsou zrcadla?

btw: nějak se mi težko zvyká na tenhle výhled. Trochu nezvyk :o)
NateLogan: Určitě se připojím do coopu, ale až budu mít nový net ;-)
Cobot: Podle oficiálních zpráv se mají některé questy lišit podle výběru postavy a každá postava má mít trochu odlišný příběh, ale jak velké jsou rozdíly ti asi teď nikdo neřekne. Každá postava může používat všechny typy zbraní, ale jen podle své specializace si můžeš daný typ boje vylepšovat. Vybral jsem si Číňanku, protože mi jako jediná byla sympatická a po 9 hodinách musím říct, že i křehká dívka maso porcovat umí:-)

SilentWolf: Nože si můžeš na opravářském stolku vylepšit, katanu už mám a dokonce jsem do ní zavedl vychytávku způsobující elektrické šoky.
Sakra už chci nějakou katanu :D mám tu asijatku a nože jsou na pi** , mačety průměr ale na bejzbólku s hřebíkama nemá nic - celkově z těch ostrých zbraní tam nacházím samé nože a ty jsou celkově fakt na pi** - možná tak na házení..
edit: a názor na hru- po screenech a videích s palnými zbraněmi jsem čekal fakt propadák - a ono ne! :)
Pro ty co už jsou trochu dál: Zohledňuje hra nějak to jakou si vyberete postavu? Reakce postav na vás a nebo dokonce i jiný questy? Podle použití zbraní bych si totiž asi vybral tu japonku (mám rád close combat), ale zase trochu víc mi k tomu sedí macho styl a sexistický hlášky (viz. intro hry) Tak jako ten první týpek. Ale zase mi neseděj házecí zbraně (ty mě tedy nelákaj vůbec).
Marty - ja osobne zboznuju eru Beckovych Living Dead filmu uz od mladi. A tohle je uplne to samy. Atmosfera,az mi kolikrat mrazi a to je denni svetlo.

Porad neopoustim svuj vytunenej sekacek na maso,kterej hazu a od lvl 4 mam hrebikama osazenej klacek,kterym domlatim a dokopu. Konecne titul,kterej me bavi. Ostrov je uzasne nadesignovanej.Hodne se mi libi pohyb postavy bez sprintu - jakoby byl váhavej a opatrnej.

Uz prvni "boss" na liveguard stanici mi dal peknych par facáků a bylo obtizny do nej kopnout,ale lehl. Moc vydarena hra.

Na Athlon X2 6000+ - 4gb RAM na 800MHz a radeonu HD3870 jedu na nejvyssi detaily na 1280x1024 naprosto plynule. Vecir az zmizi bratr,tak to rozjedu na LCD TV Samsung (81 uhlopricka) za naprosty tmy a s kvalitnim zvukem. Snad zapalim i svicku,at zaziju poradnej proser.

Ted si dojdu pro kvalitni vinko a odvolam to,co za vsechno muze. Protoze za vsechno muzou ty chlupaty masinky.
Marty McFly: No řekněme že v ten moment přejde hra z pohodové srandičky do adrenalinového módu :-)
Ve hře jsou mraky věcí, které mi vadí a mohly být udělány lépe, ale celkově je Dead Island hodně povedená záležitost, přestože občas mírně zavání budgetem. Chování zombíků a jejich likvidace je skvělá, respawn je přítomen, ale zatím moc neotravuje. Využití pohledu první osoby byl dobrý nápad. Ostrov, nádhera. Design vnitřních lokací je parádní, zatím jsem byl na jedné misi v hotelu a prakticky žádná místonost nebyla stejná, v tomhle se nový DE-HR se svými podle šablony dělanými interiéry může jít opravdu zahrabat. Hra běží plynule na nejvyšším možném nastavení i na brakové mašině, loadingy probíhají lusknutím prstu. Atmosféra z toho emocionálního traileru chvílemi také dýchne. U mě spokojenost, odehrán jen kousek, ale jak říkám hodně povedená hra. Zvlášť když mě někdy stačí k absolutní spokojenosti málo :-)
Připojuju se k pozitivním dojmům. Po cca čtyřech hodinách mám hlavní děj splněn sotva z 10%, a to je jen hlavní děj, takže vsázím boty, že side questy to nepočítá. Těch je požehnaně, a zatímco tu není možnost poštelovat obtížnost (ta je přednastavená), u každého questu to ukazuje jeho vlastní obtížnost (od very easy po very hard). Jeden by ani neřekl, že by to mohlo souhlasit, ale co jsem zatím spozoroval, tak souhlasí. Rozloha ostrova je soudě dle mapky a toho, co už jsem stačil omrknout, poměrně malá, ale to bohatě kompenzuje jeho zpracování a design, který dává smysl a v podstatě každá část je pamatovatelná (jakože člověk se později už ani nemusí dívat na radar, když hledá něco někde, kde předtím dvakrát třikrát už byl). Celková obtížnost je rozhodně adekvátní, zombíci jsou silní, obzvláště ty dvoumetrový mrchy, jejichž likvidace může zabrat i několik minut, zbraně se ničí rychle (některé až moc rychle), a zatímco zprvu vypadá, že energy drinků je všude přecpáno, hodně brzo se člověk dostane do nouze o léčivé prostředky.

RPG systém je na hru, která plnohodnotným RPG ani nemá být, skvěle propracovaný a bohatý. XP nedostáváte za každou pí*ovinu a i kdyby, dostává se v rozumných dávkách, takže každý level-up je uspokojující. Jak se to má s in-game ekonomikou zatím nemůžu moc soudit, protože zatím jsem obchodoval jenom jednou, ale asi to bude jak s Deus Ex HR - peněz hodně a málo toho co koupit, když se všude všechno válí. Zas je ale pravda, že jsem se ještě ani nedostal k střelným zbraním ani k tvorbě či nákladnější úpravě vlastních předmětů, takže je možný, že to se ještě změní. Grafika je líbivá a nádherně nenáročná, ale s tím jsem počítal. Fyzika aut je plus mínus stejná jak v Cartelu, takže bezproblematická. I když, jak jednou člověk hrál AiTD 5, tak mu jakákoliv fyzika příjde perfektní.

Co mě dost vadí je fakt, že ve hře zasazené na tropickém ostrově a s otevřeným přístupem do moře NEMŮŽU plavat...to je na přesdržku. Kdyby to aspoň nějak smysluplně omezili, ale ani to ne, místo toho vám hra při pokusu o smočení řekne "hej, padej z tý vody, opouštíš hratelnou oblast, cype!". Ještě větší výhradu bych ale měl k postavám, které mi zatím všechny připadají strašně dvourozměrný, o ničem. K tomu se vážou i dialogy, které jsou taky docela fest nezajímavé. Když si ale vezmu, že tohle si nikdy nehrálo na AAA titul a od začátku bylo jasné, že pude o budgetovku, tak si myslím není moc na co stěžovat. I když je fakt, že po tom ultra dojemným traileru jsem čekal něco příběhovějšího a s daleko silnějšími postavami.

A co se respawnu týče, tak já vám ani nevím. Pokud jsem to ale pochopil dobře, tak pokud zdejšímu zombíkovi nerozcuckujete hlavu, tak po knockoutu za chvíli zas vstane. A je jich všude hafo. Ale asi se dá předpokládat, že respawn bude. Jednou jsem vyklidil celý menší ostrůvek a to tak, že pořádně, a když jsem se tam asi po hodině hraní vrátil, zase se tam promenádovali čtyři zbrusu noví zombíci. Mohli tam odněkud dojít, ale pochybuju. V tomhle případě by mi ale respawn nevadil, protože s tou velikostí toho ostrova by byla likvidace všech zombíků otázka deseti dvaceti hodin, a odhaduju že hrací doba se požene mnohem dál, tak co by tam člověk potom dělal, kdyby neměl co zabíjet? když si ani zaplavat nemůže...

EDIT: Jo a v popisku hry bych smazal tu větu o tom, jak žádná ze zdejších postav není žádné spešl komando. To sice není, ale žádní normální lidi to taky nejsou. Já hraju za tu asiatku, která se specializuje na ostré zbraně.

EDIT2: JO a ačkoliv se to hraje jako RPG, nejsou tu quicksavy ani možnost ukládat kdykoliv. To ale neznamená, že po smrti vás hra vyplivne u posledního checkpointu (a já furt absolutně nemám přehled, kde ty checkpointy jsou, vyjma zdejšího savehousu a questových lokací). Hra vás totiž ožije přesně na tom místě, kde vás zabije, a sebere vám za to nějaký drobný (tuším že nějakých 300-500$). To je pokud vím poměrně originální přístup a osobně se mi dosti zamlouvá.
Jak to vlastně bylo v Left 4 Dead ? Když člověk stál dlouho na jednom místě a nehnal se dál, tak se po vybití nepřátelé objevili po čase znovu, ne ?

Jinak doufám, že respawn nebude. Pěkně pomaličku si je vybíjet. Zabíjím proto, abych měl klid a čisto kolem sebe, ne abych to samé území mlátil pořád dokola.
už to někdo z vás hrál? Porotže Reloaded a Skidrow maj cracknuto, tak jestli to někdo už zkoušel a jestli to stojí za to si to pořídit =)
Na steamu prý uvolnili Dev verzi hry, šíleně zabugovanou... a přesto je to velmi zábavné.
Koukl jsem na to GT video... na to, jak mě to předtím nezajímalo to vypadá na sranda... akční RPG...
Podle těch pár recenzí to vypadá, že hlavní strhávání pochází z pozdě naskakujících textur a nepříliš povedených animací... To jsou věci, které by na PC nemusely být tak patrné. No, uvidíme.
Xbox verze na Metacritic 7.6/10, 14 recenzí.
Taková pecka, jako jsem čekal, to asi nebude, ale v co-opu to bude určitě sranda.
Podle mě tyhle věci překládá samotný Steam (respektive někdo jím pověřený)...
Podle mě tyhle věci překládá samotný Steam (respektive někdo jím pověřený)...
Achievmenty jsou na Steamu česky, čeština jako podporovaný jazyk uváděna není. Nevíte někdo něco více?
+Borderlands/diablo. Což je podle mě škoda. Naskakující čísílka expů a názvy zbraní typu mačeta of elektřina nebo prkno of hřebíky jsou podle mě facka atmosféře a immersion.
Dík, a objevily se už i recenze v jiných časopisech? Nezdá se mi, že by zrovna Level měl být prvním časopisem na světě, který hru zrecenzoval :)
Rozhoduju se nad preorderem, na metacritic nic, na webech nic, recenzovat můžou asi jenom časopisy.
Na tuhle hru se fakt upřímně těším. Zombíků není nikdy dost a už vůbec ne na slunném ostrově :)
V novém levelu je prý recenze, máte ho někdo? Jak hodnotí Dead Island?
U této hry se ani nijak zvlášť nevyplatí ten fourpack. Docela by mne zajímaly prodeje her se Steamworks v EU při vydání. 50€ totiž nestojí žádná nová hra v žádném kamenném a online obchodě.
Skvělý, 2 nebo 3 roky jsem se na tu hru těšil a až konečně výjde tak na ni nemám PC. Ale ten multiplayer bych si zahrál moc rád, vypadá to dobře.