Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak já třeba zezačátku skoro nic nevytvářel, ale časem jsem si uvědomil, že peněz bude vždycky dost díky těm velkým zombíkům co jich u sebe mají spoustu, tak jsem začal u obchodníků nakupovat všechny blbůstky jako je lepící páska nebo deodoranty a začal jsem tyhle věcičky vyrábět ve velkém :D a občas to docela slušně ulehčí situaci :)
Asi mi fakt cosi uniklo. Je to sice bordel ten seznam vytvořitelných udělátek, ale i přesto vím, že ani jednou jsem ještě nemohl vytvořit bombu. :/
Deobomby normálně umíš vytvářet už skoro od začátku ne ? Dva deodoranty a izolepa a můžeš házet :D
MIG: Když on měl na hlavě jakousi scifi helmu, přes kterou se prostě nedostalo NIC. Jako jo, střílením jsem mu sem tam ublížil, ale než bych mu ubral aspoň půlku healthbaru tak bych na něm spotřeboval veškerou munici. A deobomby? Vypadá to, že nějaký mod mi přece jenom uniknul. D:
Tak já s křížkem skoro nestřílel mi to i na krátkou vzdálenost přišlo strašně nepřesné, ale jakmile jsem si přiblížil tak i na velkou vzdálenost je to hodně přesná zbraň :)
Pistole je fajn, ale trochu zamzrí, že kríž se hýbe stejně když běžím, stojím i klečím, místo toho aby se zmenšoval podle typu pohybu.
j.calling.2bad: Vždyť ten musí jít ustřílet ne ? Já co si pamatuju tak skoro všechny lidi ve hře jsem sejmul pistolí se kterou se tu dobře dávají hedky. Ale je možný, že jsem si třeba pomohl granátem. Já si vyráběl docela dost těch deobomb :)
No ty vole ten lidskej boss v tý džungli byl lacinej. Upálit ho nejde, rozsekat elektrickou mačetou ho nejde, rozstřílet ho nejde...ještěže jsem měl po ruce jedovatou dvoubřitvu. Zdá se, že jed tu funguje na všechny a všechno stejně spolehlivě.
Ano, i přes spoustu chyb a konzolovostí mě hra úžasně baví. Stalo se taky někomu, že se tak trochu báli ? Jak hraju, pomaličku se plížím kupředu, opatrně poslouchám odkud přijde útok, snažím se krýt si záda ... tak se ve mně hromadí takový těžko popsatelný pocit. Tíha. Čím déle v kuse hraju, tím je plíživý strach horší a silnější.

Mimochodem, na ten E/F problém nejsem sám. Z jedné diskuze:

///
I have F bound to kick and it has gotten me killed a few times because of it. Since it was originally the use key sometimes I will be point blank with a zombie (the worst is infected for this) and have thrown a weapon into them. While trying to kick hitting F if I am close enough and looking near the weapon my character will grab it out and cause me to get hit at least once because of it. Fighting multiple infected basically means you die if this happens.
///
D tím souhlasím, DI bych byl i ochoten hrát v singlu. L4D a singl se u mě nekamarádí, to musí být nepředstavitelná nuda, skoro jako CS s boty.
Tady je docela fajn, že se lze dost pohybovat nezávisle, pokud se neplní hlavní quest (ten jsme stejně plnili až na konec, takže... :D). Trochu to kazí pár lokací, které se musejí načítat (hlavně ty interiéry domů ve městě) a je potřeba, aby tam byli všichni hráči. Jinak je ale dost šumák, co kdo dělá. Fakt asi nejlépe vyřešený coop ve hrách. Tedy až na házení zbraní, nejednou člověk někomu sebere vylepšenou zbraň a v tom inventáři je někdy problém najít něco konkrétního.
No mulťák věřim že může bejt hodně zábavnej v jedný místnosti ve více lidech. Tedy aspoň pro mě. Já taky všechno prolejzám. Singl je u Dead Island super.
osobně se na to dívám trochu jinak - nejsem MP hráč a mám raději samotu, ale v L4D hráč sám nepřežije (na experta). naopak Dead Island byl dost jednoduchý i pro jednoho a musím říct, že by mě neustálé popohánění spoluhráčů pěkně sralo. takhle jsem zabalil i Borderlands, protože jsem prostě kochač a explorer.

jo a zatímco L4D jsem dohrál 6x v týmu 4 lidí, tohle budu hrát max. ještě podruhé...
Depends. Já si L4D užíval docela dlouho sólo, a tohle si taky užívám sólo. Jsem osamocenej poustevník a s mou tendencí prolejzat každý kout nejmíň našestkrát bych potenciální spoluhráče akorát tak sral. Ale uznávám, že mě to vždycky chytne za srdce, když triggernu cutscénu, v níž jsme všichni čtyři, po jejímž konci jsem zas a opět sám. ;_;
L4D i Dead Island jsou obě hlavně multiplayerové hry. Kdo to hraje v singlu se připravuje o hodně zážitků.
V singeplayeri je Dead Island je samozrejme variabilnejší ale príde mi nefér porovnávať tieto dve hry, keďže Left 4 Dead je určený hlavne pre multiplayer. (ale mňa bavila dosť aj hra pre jedného hráča)
L4D se po chvíli šíleně omrzí a fuj. Tak tohle je snad mnohem lepší.
Konečně hra, která mě po dlouhé době zase bavila celou dobu. Dohráno za 29 hodin, takže peněz vůbec nelituju. Vidím to na druhý díl, kde se něco zvrtne a infekce se dostane z ostrova :)
Špatná hodnocení pochází většinou z USA, kde něco jako PC snad ani neznají :D. Plus tahle hra postrádá jakousi filmovost (jako třeba L4D) a taky nemá kdovíjaké pozlátko (nevyváženou grafiku).

Ať se jdou všichni ale bodnout, je to stejná pecka jako tenkrát L4D1 :)
recenzie, nerecenzie, PC verzia je tak zábavná, že recenzenti ktorí ju hodnotia slabo tomu nerozumejú :)
je zajimave, jak to schytava ty recenze kolem 3-4/10 vs 6-8/10 :)
Přenastavil jsem si action button z F na E (minulou hru jsem hrál Deus Ex). Mlátím holí zombíky, seběhne se jich na mě asi 5. Jednoho srazím a místo kopu (kterej mám na F) mi to sebere jeho, slabou (10x slabší) zbraň, která zombíkovi vypadla. Než si najdu v tom stupidním radial menu novou, jsem mrtvý.

Fajn
Zasekávání klávesnice (při chatování) je nepříjemné a na různých PC fungují jiné triky pro její odseknutí. S Pookym jsme byli donuceni přejít na Steam Chat...

A vůbec bugů a nedodělků je tady požehnaně. Zvláštní ale je, že mě jich potkalo naprosté minimum, to nebývá zvykem :D
Vím, vím, proto jsem si to sám nedělal (strach). Stejně je to ale na prd. Chápu, že se jim nelíbí editace hry, ale editace takových grafických nadstaveb by měla být povolena - zakomponovaná už ve hře.

Mimochodem, už dvakrát mi vypadla klávesnice. Považoval jsem to za bug, ale když se mi to stalo podruhé, googloval jsem. Desítky ostatních lidí měli stejný problém. Řešení ? Zmáčknuté ; tlačítko chatu.

Také mě zaujal názor jednoho člověka, že se mu dělá víc nevolno z motion bluru, než z krve a mrtvol ve hře.


A na konec zábavu. Seznam věcí, které dělají Dead Island pouhým konzolovým portem:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2112638
Tady jen pozor, mění se tím soubory hry a to nemá VAC rád, hrozí zabanování. Jak moc je to pravděpodobné (jestli vůbec), to neví nikdo kromě Valve.
NateLogan: Vlastně ne (Garret je v suchu), ale minimálně o záchranu milionového ostrova šlo.
da se nekde vypnout ten nechutny blur? ta hra je desive vyblita

btw me pobavilo, ze PC a PS3 verze jsou totozne :D v roce 2011 uz celkem ulet :)
Ještě že Akt 4 a některé části Aktu 3 zabírají jen necelých 10 % herního času... Ten konec se do té hry fakt nehodí a není dělán s takovou detailností jako zbytek hry (klasický uspěchaný vývoj a snaha to nějak zakončit).

Navíc záminka jít do věznice kvůli nějakému idiotovy ve vysílačce mi nepřišla moc věrohodná. Být po mém, tak se na toho hajzla zvysoka vykašlu.
Hra se mi hrozně líbila, ale posledních pár hodin to posílá totálně do kytek. Nenechte se zmást skvělým survival začátkem, tady stejně půjde o záchranu světa. :-)
Witcher 2, Alice Madness Returns, DEUS EX, Dead Island, třeba i ten Duke Nukem Forever, docela dlouhé hry. Poslední dobou jsem se bál, že se obecně zkracuje doba hraní a ono ne.

Jestli to nebude tím, že spoustu času strávím tím, že jen stojím a obdivuji okolí (zvlášť v tom Witcherovi).
Kdyby jsi našel návod, jak to změnit aby se citlivost rovnala jak v menu tak ve hře, tak prosím postni :)
Tohle je neduh portu z konzole a ve hře se ten poměr nedá změnit. Někde v configu to ale lze nastavit ručně.

BTW hra je to fenomenální. Takhle jsem se naposledy v rámci žánru bavil u Borderlands.
neblbne vám citlivost myši ? ve hře samotné a v herním menu je rozdílná a nedaří se mi pohodlně ovládat hru myší :(
A zbraně, co dávají obecně větší zranění, se ničí mnohem rychleji... Třeba u sečných ti srp parádně seká končetiny a hlavy s vysokým dmg, ale vydrží ani ne polovinu (někdy ani čtvrtinu) toho co mačeta s podobnými parametry.
- Tak zatím mi dost vaděj extrémě rychle se opotřebující zbraně. To trochu přehnali.
- Pak taky dost pitomej nepřehlednej inventář u kterýho jsem zatim nepřišel na to jestli je bezednej. Zbírám spoustu bordelu kterej jsem zatím využil na sestavení třech zbraní. Ale pokud bude bezednej tak to tak nevadí.
- A do třetice dost blbě udělaný porovnání která zbraň je lepší. Matematiku jsem nikdy moc nemusel... Navíc ten čtyřstupňovej upgrade u každý zbraně mi připadá dost nevýraznej a fakt nevidim rozdíl když mlátim s klackem 1 nebo s klackem 4.

Ale to je zatím vše. Super rubanice. Celkem se těšim na nějaký delší interiéry jestli tam budou.