Já nenápadně využíval služeb spoluhráčů :) a body investoval výhradně do zacházení s noži, aneb jak se stát nejlepším řezníkem v okrese. I tak jsou tyhle skilly poměrně nepotřebné, takové rozšíření inventáře jsem aplikoval až ke konci hry, kdy člověk získal fakt pořádné palebné zbraně.
Diskuze
No Lockpick se ti hodí jen na to, že najdeš díky němu lepší zbraně. Ono pokud jako třeba já používáš 5 zbraní (kvůli rychlému opotřebení) tak se to vyplatí, protože máš díky tomu pořád kvalitní zbraně.
Používáte někdo skill Lockpick? Našli jste už něco zajímavého v zamčené truhle?
Tady je screen mé hry. Mimochodem, asi nejděsivější místo ve Městě:
http://img822.imageshack.us/img822/9033/digl.jpg
EDIT: Děsivé to není tady nahoře na střechách, ale dole, u těch stanů.
+ od doby co jsem jako dítě viděl http://www.csfd.cz/film/7232-smrtici-epidemie/ mám z podobných stanů hrůzu.
http://img822.imageshack.us/img822/9033/digl.jpg
EDIT: Děsivé to není tady nahoře na střechách, ale dole, u těch stanů.
+ od doby co jsem jako dítě viděl http://www.csfd.cz/film/7232-smrtici-epidemie/ mám z podobných stanů hrůzu.
Zkusil jsem si pohrát s gammou a je to lepší, měl jsem ji trochu přestřelenou (i když jsem ji podle mě správně nastavoval podle té jejich poučky "barely see Dead Island logo").
:marwel - A právě proto, že jsou lidé co to odsuzují/nelíbí se jim to, mám potřebu o tom mluvit, nabídnout opačný pohled na věc.
Ještě k tomu co jsem napsal, mám tři roky přítelkyni (podle jejích slov jsem na ní dost hodný), ani jednou jsem jí neuhodil. Nikdy jsem nebyl trestán a od základky jsem se s nikým už 9 let nepopral. Chodím normálně do školy a dodržuji zákony (až na přecházení mimo přechod).
Jen mám rád násilí ve hrách.
Ještě k tomu co jsem napsal, mám tři roky přítelkyni (podle jejích slov jsem na ní dost hodný), ani jednou jsem jí neuhodil. Nikdy jsem nebyl trestán a od základky jsem se s nikým už 9 let nepopral. Chodím normálně do školy a dodržuji zákony (až na přecházení mimo přechod).
Jen mám rád násilí ve hrách.
Spyro: Z těch screenshotů to vypadá, že ti to běží v 16bit barvách...
edit: tak možná ne, to jen z toho tmavýho screenu to tak vypadalo (pasterizace jak prase)
edit: tak možná ne, to jen z toho tmavýho screenu to tak vypadalo (pasterizace jak prase)
Spyro: A taky bych snížil gammu, jak se tak dívám na ty tvoje screeny...
Spyro: Normálka u všech dnešních her... Bohužel. Povypínej bloom, dof, HDR či post-processing a bude to vypadat k světu.
Co říkáte na grafiku? Po téhle stránce mě Dead Island hrozně zklamal, ani tak moc mi nevadí, že má textury, modely, efekty na úrovni 5 let staré hry (na to jsem si u konzolových her už zvyknul), ale spíš jak šíleně je celá scéna přesvícená, obraz zamlžený a barvy vybledlé. Při pohybu v interiéru je to OK, ale venku, kde se odehrává 99% celé hry to hrozně bije do očí. Aby toho nebylo málo, tak ve vzduchu skoro všude letá rozvířený prach, který mi dojem ještě zhoršuje.
Zatím jsem ještě nečetl podobný názor ani v recenzi ani v diskuzích, jsem fakt jediný komu to vadí?
Vytípal jsem pár screenshotů, na kterých můžete vidět co mám na mysli:
http://steamcommunity.com/id/Spyro5/screenshot/577809135264876487/?
Zatím jsem ještě nečetl podobný názor ani v recenzi ani v diskuzích, jsem fakt jediný komu to vadí?
Vytípal jsem pár screenshotů, na kterých můžete vidět co mám na mysli:
http://steamcommunity.com/id/Spyro5/screenshot/577809135264876487/?
Tohle je zas debata. Násilný chování ve hrách nevypovídá absolutně nic o chování v realitě. Pokud je člověk normální což je 99,9% populace dokáže tyhle dvě roviny odlišit naprosto přesně. Fajn udělejme test, kdo má tak hrozně rád krev ať si vezme nůž a řízne se do prstu. Přece trochu krve nevadí že. V kompu toho jsou litry. AA když to má tak rád. Ha kolik lidí to asi udělá? Nikdo. Realita je totiž trochu jiná co? A další příklad asi se aspoň jednou každej z nás dostal do fyzickýho konfliktu s někym. Představovali jste si při tom jak mu dáte stejně jako v ňáký hře? Taky asi těžko. Spíš bych řekl že si v tu chvíli na hry asi těžko kdo vzpomene. Psychopatům stačí jakejkoliv impuls. Normální člověk může rozsekat x vyrtuálních nul a jedniček a v reálu udělá tak leda kulový. Možná je tedy pár idiotů co si myslej že by zvládli střelbu z ákáčka a že maj natrénováno ale tam to asi tak končí.
Marty me tim svym prispevkem z pul devate donutil uvazovat nad tim, ze ten Say nakonec neni tak uplne vedle. Kdyz nekdo uprime rekne, ze si vazne uziva jak usekava lidem koncetiny, libi se mu pohled na krev a zjevne diky oblibenosti Postalu nakonec rad ty mrtvoly i pochcije, tak si zacnu rikat, kam jsem to doprdele vlezl.
Ja osobne nikdy pohled na krev rad nemel. No mozna na tu 2D pixelovou z Falloutu treba, ale tam to take bylo spis uspokojeni z vyhraneho boje nez pohled na zmitajici se cary masa odhazujici mutanty. Nebo Doom, kde behas s motorovou pilou a menis nepratele na neidentifikovatelne kopecky cehosi. Tezko se da o tom uvazovat jako o telu. FO3 pak bylo vec, ktera me po nejakych deseti odehranych hodinach zacla eklovat temi zpomalenymi zabery (kdyz to vidite trikrat do minuty je to vazne moc). Dead Island jsem si uz drive rekl, ze to neni hra pro me, takze se toho budu drzet dal.:-)
Ja osobne nikdy pohled na krev rad nemel. No mozna na tu 2D pixelovou z Falloutu treba, ale tam to take bylo spis uspokojeni z vyhraneho boje nez pohled na zmitajici se cary masa odhazujici mutanty. Nebo Doom, kde behas s motorovou pilou a menis nepratele na neidentifikovatelne kopecky cehosi. Tezko se da o tom uvazovat jako o telu. FO3 pak bylo vec, ktera me po nejakych deseti odehranych hodinach zacla eklovat temi zpomalenymi zabery (kdyz to vidite trikrat do minuty je to vazne moc). Dead Island jsem si uz drive rekl, ze to neni hra pro me, takze se toho budu drzet dal.:-)
Polský Techland boduje, po obou dílech Call of Juarez další velice slušný titul.
Přehnané násilí ve hrách sice také příliš nevítám, nicméně bych kvůli němu vyloženě jinak třebas zábavnou hru neodsuzoval. Resp. jak již bylo řečeno, násilí je součástí téměř každé hry, pouze některé ho dokáží (třebas i jen kvůli technickým možnostem) lépe "maskovat", nicméně se stále jedná o to "tupé vraždění".
Jen mi vždycky přijde úsměvné, když některé drsné, násilnické hry mají nálepku "12/16+" a jiné s lehkým sexual contentem 18;).
Jen mi vždycky přijde úsměvné, když některé drsné, násilnické hry mají nálepku "12/16+" a jiné s lehkým sexual contentem 18;).
P.S - Spočítal jsem si statistiky a mám tam 50 hodin hraní, 3.000 mrtvol.
MIGtheDRAGON: Tak to jsem na tom vážně špatně, protože v závodních hrách furt bourám... :(
No ono se totiž o tomhle dost mluví, ale nikde jsem právě neviděl přímo studii, která by to nějak potvrdila. Viděl ale jednu, která nějak ukazovala na to, že hráči fps her lépe rozpoznají více odstínů šedé barvy :D
A s tím rozhodováním je pravda, že u kterékoliv trochu rychlejší hry (třeba i závodní) si minimálně trochu trénuješ mozek tím, že se rychle rozmýšlíš co uděláš a máš na rozhodnutí jen desetinu vteřiny. Stejně jako třeba, když sjíždíš na kole kamenitý svah a jde vážně o desetiny sekund :)
A s tím rozhodováním je pravda, že u kterékoliv trochu rychlejší hry (třeba i závodní) si minimálně trochu trénuješ mozek tím, že se rychle rozmýšlíš co uděláš a máš na rozhodnutí jen desetinu vteřiny. Stejně jako třeba, když sjíždíš na kole kamenitý svah a jde vážně o desetiny sekund :)
Keď tak nad tým rozmýšľam, asi to neboli reflexy ale rýchlejšie rozhodovanie čo by dávalo možno väčší zmysel - ale zase je to len jeden z mnohých výskumov, človek ho môže ale i nemusí brať do úvahy. ;)
M.a.t.t.: To že FPSky zlepšují reflexy mi vždycky přišla docela spíš jako fáma, protože neznám moc hračů na pc, kteří by například ve sportech měli nějak dobré reflexy :)
...a reflexy se hodí když člověk jde sám pozdě v noci temnými ulicemi většího města, že ? :-D
To je téma na dlhú debatu ale podľa mňa tiež hry sami o sebe nemôžu viesť v realite človeka k násilným činom... pokiaľ to nemá zakorenené niekde v sebe už predtým. Samozrejme, vždy sa nájdu "odborníci" ktorí budú tvrdiť presný opak a ako dôkaz uvádzajú extrémne prípady, keď sa nejaký vyšinutý magor inšpiroval v hre - pritom rovnako sa mohol inšpirovať filmom či dokumentom, knihou, názormi okolia atď.
Hry ako tieto ako odreagovávačky plnia svoj účel skvelo a naviac ako dokázal jeden z výskumov, FPS pomáhajú dokonca zlepšovať reflexy :)
Hry ako tieto ako odreagovávačky plnia svoj účel skvelo a naviac ako dokázal jeden z výskumov, FPS pomáhajú dokonca zlepšovať reflexy :)
Marty: Souhlas. Pro mě krvavá hra slouží jako odpočinek a oddych od stresu. Dokážu se vybít, zabíjení a mrzačení (nohy, ruce,...) zombíků a jiných bestií mi dělá radost, nebojím se říci, že mi to často příjde jako pořádná bžunda. Vždycky tomu tak bylo, v dětství na mě máma jen vyděšeně koukala, co že to ze mě vyroste. V reálu jsem velice nekonfliktní a řekl bych i normální člověk. A ti, kteří říkají, že našli při nějakém vraždění předlohu ve hře (často GTA, Postal atp.), tak jsou prostě magoři a ze všeho se jen vymlouvají. Není to ve hrách, ale v lidech! Nicméně mohou nějakému tomu magorovi sloužit jako inspirace, to ano. Ale pokud ten magor už magor sám o sobě je, hra už velkou paseku navíc neudělá. Toť můj názor.
Já se snažím prosazovat teorii, že násilí ve hrách pomáhá být klidnější člověk v realitě. Užívám si krev, pohled na krev, usekávání končetin, headshoty, do mrtvoly na zemi (v GTA) jsem motorovkou klidně pár desítek sekund řezal, jen pro ten pocit. Postal 2 byla slast (viz. koment), v Dead Islandu jsem cestu od stanice ke vzdálené pumpě jel snad stokrát, přejížděl těch 30 zombíků, co cestou potkám. A tak dál.
V životě jsem velice klidný člověk. Dovedu si ale představit, jak nějakého labilního člověka dokážou dohnat k vystřílení školy, ale tak násilí je dnes všude.
Mrtvý Ostrov je hra založená na zabíjení. A ne jako většina FPS - bum bum bum, kulky do tě našiju, ale pěkně ruční práce, kde si zaserete celý tělo krví. Ta hra je založená na zabíjení. To je její hlavní deviza. A ta hra, světe div se, to dělá dobře. Dokonale.
Jak už bylo mnohokrát řečeno, zabíjení na blízko je tu fakt zábava.
V životě jsem velice klidný člověk. Dovedu si ale představit, jak nějakého labilního člověka dokážou dohnat k vystřílení školy, ale tak násilí je dnes všude.
Mrtvý Ostrov je hra založená na zabíjení. A ne jako většina FPS - bum bum bum, kulky do tě našiju, ale pěkně ruční práce, kde si zaserete celý tělo krví. Ta hra je založená na zabíjení. To je její hlavní deviza. A ta hra, světe div se, to dělá dobře. Dokonale.
Jak už bylo mnohokrát řečeno, zabíjení na blízko je tu fakt zábava.
Nechcel som sa k tomu vyjadrovať ale vtipnejší a zároveň nezmyselnejší protiargument voči nejakej hre som snáď ešte na DH nevidel. Tu nejde len o porovnávanie neporovateľného, ale aj o to že násilie je bežnou súčasťou drvivej väčšiny hier a tým pádom o ten dvojitý meter. A keď už, hra založená na zabijání nemŕtvych mi príde ďaleko menej morálne závadná ako hra v ktorej zomierajú prevažne ľudia.
To dává smysl, Sam B má být tank. Samozřejmě v singlu je to na dvě věci.
Marty: Ta japonka co je dobrá přes ostré zbraně má právě opak toho skillu, že se na ní spíš nepřátelé nezaměří.
j.calling.2bad /////- ... a přitom se na mě ze stínů zamnou vynoří další zájemci..../////
tohle se mi na hře naopak líbí, zvyšuje to pocit nebezpečí, musíš se dívat kolem sebe a hlídat si záda
/////Zejména pak ten, který snižuje pravděpodobnost toho, že si mě zombíci vůbec všimnou////
není ten skill na to, aby si tě naopak všimli ? Sam B to tak má
jinak naprostej souhlas s komentem.
tohle se mi na hře naopak líbí, zvyšuje to pocit nebezpečí, musíš se dívat kolem sebe a hlídat si záda
/////Zejména pak ten, který snižuje pravděpodobnost toho, že si mě zombíci vůbec všimnou////
není ten skill na to, aby si tě naopak všimli ? Sam B to tak má
jinak naprostej souhlas s komentem.
Pěkné, jak se Say snaží býti svými příspěvky zajímavý, kdyby při jejich tvorbě i občas použil hlavu, bylo by to fajn;).
Obzvláště vtipné pak je, když mezi své oblíbené hry řadí NWN, což je v podstatě téměř to samé v bleděmodrém.
Obzvláště vtipné pak je, když mezi své oblíbené hry řadí NWN, což je v podstatě téměř to samé v bleděmodrém.
Pistolí je pak hafo. Myslím cca od konce druhého aktu (konec města). Pár pušek a brokovnice. Hrál jsem hlavně s mačetama ale na lidi používal hlavně pistoli. S kterou se velimi snado ustřeluje palice. Kupodivu byla celkem nuda upižlávat lidi mačetou. Brokovnice mě ale zklamala malou učiností a žádnym efektem (díra v břiše atd..).. Puška je o něco lepší pistole. Ale neměl jsem na zbraně postavu taže asi to specializace zvednou. Překvapilo mě ale že střílení bylo zábavnější než jsem si na začátku hry myslel. Autoři i počítali s takovejma blbůstkama že když třeba hodíš propambutanovou láhev tak se ti hned sama od sebe vytáhne pistole.
Kapitol to má 18, takže trpělivost. K zbraním se začneš především dostávat s nástupem lidských nepřátel. To samý munice. I když já jsem je kdovíjak nevyhledával, já jsem měl svou vyupgradovanou pistoli a pušku, obě seklé kdesi kolem 20týho levelu, ale do hlavy se s tím stejně trefuju a je to stejně účinný. Navíc těch lidí tam je naštěstí fakt málo a se střelnýma zbraněma proti zombíkům nebudeš mít moc šanci. ;)
Hele, vy co jste to už dohráli: Jako milovník střelných zbraní jsem si vybral tu pudlinu se specializací na ně, ale jsem ve třetím chapteru, na nějakém třináctém levelu, a za celou dobu jsem dostal jednu pistoli za quest, ve které byl celý JEDEN náboj. Jak je to se špuntovkama později? A kde se dají sehnat náboje?
V traileru bylo i rozbitý okno, ale vypadá to, že to stihli přes noc opravit. ^_^
Say: Náhodou by to byla skvělá hra, nechceš udělat mód? Byla to docela velká nelogičnost, že na ostrově plném výletníků nebyly žádné děti, které by bylo možno zabíjet.. Zvlášť když v traileru byly, docela podfuk na hráče.
Say: tohle myslíš jako fakt vážně? To se tady jako chceš pohoršovat na nesmyslným naásilým ve hrách? 95% procent her je založeno na násilí a to jak proto že to táhne, ale prostě je to jdenodušší než udělat hru kde přijdeš k zombíkovi, slušně pozdravíš a ve dvouhodinové debatě s ním probereš smysl existence po které on pochopí, že by si měl sednout do kouta. Ještě že většina RPG je tak ohromě pacifistická zábava. Fakt si pobavil.
Say: Doba pokročila. Namísto Toma a Jerryho tu máme rasově korektní partu a hafo zombíků. Náplň se jinak ale moc nezměnila :D. A když někdo bude fakt rýpat, zavřel bych ho do místnosti s televizí a smyčkou všech Saw filmů.
A představ si třeba ve Wolfensteinu místo nácků těhotný maminky a nemluvňata. Zomg Wolf 0%!
...my god
...my god
Pokud tohle přijde někomu normální nebo dokonce dobré, tak za 5 let řekne to samé o tom, co jsem psal níž.
Takovým hrám můžu jen děkovat za to, že pak mrtě "psychologicky" zaměřených odborníků bude shazovat celý herní průmysl. Ale můžou si za to sami.
Takovým hrám můžu jen děkovat za to, že pak mrtě "psychologicky" zaměřených odborníků bude shazovat celý herní průmysl. Ale můžou si za to sami.
Say: Srovnáváš nesrovnatelné ;-)
Zkuste si vybavit místo zombíků děti. A místo vraždění jejich znásilňování. Když pak budete procházet hrou, za získané zkušenosti a množství znásilněných dětí bude dostávat nové dovednosti, jako je třeba znásilnění 2 dětí naráz. Když budete hodně dobří, tak získáte unikátní artefakt - lízátko. Návnada a odměna, kterou jim před jejich zraky budete ujídat a děsně si to užívat...
Těch 5% je za "snahu" implementovat RPG prvky.
Těch 5% je za "snahu" implementovat RPG prvky.
Konečně jsem se do této hry ponořil i já, zatím jsem ve druhé kapitole, ale už teď vím, že tohle hra, která mě vytáhla s herní letargie poslední doby. Ze začátku jsem měl trochu problém se zorientovat v inventáři a hlavně výměna zbraní, ale jinak - vynikající intro, stále touha objevovat nové vylepšení zbraní a zbraně jako takové, zjišťování nových eliminací zombíků, nádherné prostředí a v pohodě zvuky, myšlenka koopu je také great idea. Takže zatím velká spokojenost a doufám, že to vydrží až do konce a ani zatím žádný bug se neobjevil, ani myš ani černá obrazovka hned na poprvé tech. výborné.
RedDwarf: Jo.
Marty: Mám za to, že jo. Nevěřím, že by to byla úplná náhoda, že všichni nepřátelé, se kterými jsem přišel do styku (včetně bossů), byli skoro vždycky na stejném levelu jak já. I když je fakt, že kdesi na půli cesty jsem vypnul jejich healthbar.
Marty: Mám za to, že jo. Nevěřím, že by to byla úplná náhoda, že všichni nepřátelé, se kterými jsem přišel do styku (včetně bossů), byli skoro vždycky na stejném levelu jak já. I když je fakt, že kdesi na půli cesty jsem vypnul jejich healthbar.
Levely bossů nerostou s levelem hráče ?
Ta Japonka má poslední bojový skill mistr nožů, který obsahuje umění "drcení lebek lze použít bez zastavení" Drcení čím, nohou?
Pokud měl někdo problém se zabitím bosse, tak je potřeba si uvědomit, že tohle je RPG a pokud je nepřítel na vyšším levelu než postava hráče, tak je vždycky těžké ho zabít jakoukoli zbraní, proto jsou tam vedlejší úkoly na získání zkušeností, proto je u každého úkolu napsána obtížnost, která se s postupem na další level snižuje.
Zase to pro hru není moc dobrá vizitka, takovej začátek připravit.
Tak Say už několikrát psal, že tyhle jeho první hodnocení ukazují jen první dojem. Z toho důvodu mám teorii, že stejně jako v mém případě mu hra po spuštění ukázala jen černou obrazovku po zapnutí a musel tedy v configu změnit rozlišení, aby vůbec něco viděl. Poté co tohle vyřešil čekal několik minut, než se mu načetla hra. A když už se načetla tak ho odradila strašně pomalá myš v menu, takže než najet na nastavení myši raději zmáčknul ALT+F4 a hodil hře jen 5% ....
Sayovo hodnocení se ale zakládá na líbí/nelíbí proto 5% nelíbí, nemá to pro něj hodnotu. Jednoduchý, pochopitelný.. :)
Pro dobro nás všech... Raději no cemment.
Say bude asi jeden z tých amerických kritikov, ktorí hru odpísali :)