Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Pro mě super zpráva. Na druhou stranu je to nějak moc rychle.

Paul: všechny lokace maj něco do sebe. Město se mi ale líbilo asi nejvíc.
Jsem se dostal do města, ta hra tady má fakt fantastickou atmosféru..když se zatáhne a začně pršet, ty zvuky v dálce, takový post-apo...techland boduje, tohle je fakt famózní gamesa.
Jop, prodejce je místo, kde se dají snadno najít. Také v majáku, v té dílně vzadu hned vedle ponku.
Jak jsou ty NPCčka, kterým nosím předměty za které dostávám XP, takto fungují stále nebo se někdy vyčerpají třeba po 100 ks hotovo?
Mě z těch explodujících většinou padali hadry. Cenné maso suicidera jsem nacházel v takových těch slizech na zemi (třeba v kanálech pod městem).
Ano to doskakování není úplně nejlepší to je fakt. Ale více méně jsem to překousl.

btw: Je tam jeden plánek u kterého je potřeba maso sebevraha (ta chodící bomba), jak se dá získat?
Mě nejvíce štvali pozdě se objevující (někteří) zombíci. Ti jsou důležití. Že se textura později načte je blbé, ale ne kriticky nezbytné. Ale vidět zombíka na 50-100m by se hodilo.
No mě to teda bije do očí. Když jsem zvyklej na skvělý enginy typu Just Cause 2, kde je LoD zpracovanej ukázkově, tak mě tohle fakt štve. Udělal jsem screeny:
http://cloud.steampowered.com/ugc/594699 ... DFF498F52E86286ABA0/

http://cloud.steampowered.com/ugc/594699 ... E88B9A7912BF06658EA/

http://cloud.steampowered.com/ugc/594699 ... F93554122547A37EDAA/

Je to vidět na tý trávě..neřeknu kdyby se dohrávala aspoň nějak plynule, ale ona se prostě přepne mezi těmi třemi modely v závislosti na těch pár metrech, působí to fakt hrozně..

přitom jinak ta hra vypadá parádně, a to zpracování first person je tu exemplární..
No asi taky, ale nevim. Každopádně mi to asi nevadilo když si na to nepamatuju. Jsi moc velkej puntičkář :o)

Je ale fakt že i když má chrom5 super optimalizaci a vypadá podle mě výborně tak je tak nějak cejtit že je šitej horkou jehlou.
Hmmm, tohle jsem tam měl asi taky. Každopádně technicky je tahlve verze Chrome enginu příšerný šmejd oproti technicky brilantní předchozí verzi.
Je to trochu vidět tady, jak se mění ty knihy a některý objekty na polici mizí úplně..
http://www.youtube.com/watch?v=UGS7kI5I0GU

Mě to hrozně ruší, navíc mi to přijde hrozně dementní, vzhledem k tomu že hra běží bez vsyncu snad v 130fps tam je hrozná rezerva, takže by se ten LOD dal skoro eliminovat a furt by to těch 60 udrželo..ale oni ne, musí to udělat takhle debilně.
Pozdě objevující se zombíci jsou problém, ale LoD u ostatních objektů mi přišel OK, alespoň si nepamatuji, že by mi to nějak vadilo.
Konečně jsem to rozehrál, hrozně mě to baví, líbí se mi jak imersivně je to udělaný, ale jedna věc mi hrozně vadí - hrozně špatnej LOD (level of detail) systém - prostě jdu (nebo hůř, jedu autem) a vidím jak se mění modely palem, trávy, doskakují objekty jako plechovky atd...hroznej hnus.
Grafiku jsem nastavil přes video.scr na maximum co to jde, ale tahle věc tam je furt a dost mě to štve. Nepřijde mi to normální. Máte to tak taky, nebo je to něco u mne?
Je to fakt jediná věc co mě po technický stránce štve, jinak je to graficky parádní.
Vrátit se nemůžeš až z posledné kapitoly což ti hra sama řekne. Jinak se můžeš vracet kamkoliv.
Na jaký max level se dá dostat postava a dá se přejet zpět, když jsem se už dostal do actu 2?
Aha, to bude asi problém. To obejití Steamu pravděpodobně zasáhlo i mechanismu cloudu, sice by to teoreticky vadit nemělo (data jako data), ale kdo ví jak to má DI a Steam pořešené. Jestli si spřažení savů s účtem na Steamu hlídá jinak než jen adresářovou strukturou, asi s tím nepůjde nic dělat.

Mě to taky nevzalo savy z Skidrow verze :). To mi bylo ale celkem jedno, pač jsem to hrál jen chvíli (zkoušel jsem HW náročnost) a s Pookym jsem stejně plánoval jet od začátku.
Jop, originálku ještě nemá. A když má sejvy z warez verze, šly by do té originální později nějak dostat? Problém právě asi bude, že se to neukládá na ten Cloud.

No to je v háji. Hrát samotného mě to moc neba :/
Bratránek má problém se sejvama. Musel reinstalovat Windows a po nové instalaci Dead Island mu hra nebere původní sejvy. Jednoduše se vůbec nezobrazí. Měl tam docela vypiplanou postavu a byl cca v půlce hry. Obejít to nějak už asi nepůjde, co?
Jo, efekt řezání za moc nestojí. Hlavně na silnější potvory. Ale v zástupu klasických zombíků to udělá slušnou paseku plnou uřezaných končetin.

Ono jde asi hlavně o ten souboj s Jasonem, asi nejtužší postavou ve hře :)
Aut je tam relativně dost (min. na 3 místech), jsou tam 2 vesnice s questy. Nicméně do té druhé vesnice nemusí hráč vůbec zavítat a splnit hlavní questy je otázka asi hodiny hraní. Nicméně v coopu byla radost to všecko prošmejdit a najít mimo jiné jistého Jasona, který měl v chýši schovanou motorovku :D
Džungle je moc pěkná ale zbytečně dlouhá a v taky v ní není moc co dělat. Jediná rada je auto. Bohužel je tuším jen ve vesnici.
džungle je relativně obsáhlá část, ale dá se jen tak lehce proběhnout. finální část už je rychlovka.
Pro ty, co už to dohráli: dostal jsem se do džungle a trošku už se dostavuje stereotyp. Kolik ještě zbývá do konce? Chci se pustit do Rage a za pár dnů do nových Heroesů.
No tak Freimane, to už trochu omlouváš chyby ve hře. Já tedy v mé rozepsané review dělám to samé.
No právě, zombíci jdou občas ze všech stran a některé jsem se pořád nenaučil účinně ničit, tak jdu hodně opatrně. Navíc procházet to celé v jednom je daleko silnější zážitek, než si vyrazit s kámoši na výlet.

Mě šlo vlastně o to zjistit, jestli je to těžší v jednom, nebo více.
Koho to zajímá, hraje se to dobře ve 2, 3 i 4 lidech :D. V jednom jsem to hrál jen chvíli a výzva to byla zhruba stejná, jen s tím, že mi neměl kdo krýt záda.
Počkat počkat, takže když hraju co-op s kamarádem, tak se jim zvýší staty o 100%, tedy dvakrát ? Nebo je úměra jiná.
Při hře více hráčů jsou podle počtu hráčů zvyšovány procentuálně staty zombíkům. Co se týče jejich počtu ten mám dojem, že je pořád stejný.
Jaký je teda rozdíl hry jednoho hráče a (třeba) 4 hráčů ? Nebo dvou, tří, to je jedno.
Jde mi o počet zombíků, jestli je stejný, o dobu respawnu, nebo jestli jsou zombíci úměrně silnější (x násobně, kde x je počet hráčů).

Může někdo srovnávat ?
Mě to rozšíření přišlo celkem zbytečné... Možná jsem měl pak větší problémy s penězi, ale zbraní bylo vždy dost. Dokud nepřišlo na větší množství přestřelek se zbraní. I když já opět víc spoléhal na parťáka a nepřátele se zbraněmi porcoval mačetami.
Mě tedy lockpick přišel úplně k ničemu. Měl jsme ho na třetí úrovni takže bedny jsem otevřel všechny. Nejlepší zbraně (oranžový a fialový) jsem stejnak našel jen tak někde válet.

edit: rozšíření inventáře byla první věc co jsem udělal.