NateLogan: Je to zkrátka individuální. Já se dodnes lekám (nepravidelně) při poslední animaci v "Condemned: Criminal Origins", přestože jsem ten záběr viděl nesčetněkrát. :-)
Diskuze
Neškodného? Možná pro tebe a nás hráče Nate :-)
Chuck: Na některé lidi jednoduše nefungují videa ve stylu "pohodový záběr, nečekaný střih, nějaký děsící křičící hrůzu nahánějící záběr." To je jako chtít dělat řízek bez naklepaného masa - prostě to nefunguje :D. A navíc ten závěr je, jak naznačil jezek, naprosté klišé - ano, je trochu děsivý (setkání s mrtvými osobami většinou bývají), ale oproti začátku hry jde pouze o neškodného pouťového bubáka.
To já vím, však to taky nebylo myšleno zrovna na Tebe. :-) Ale pravda je, že u spousty především filmů se to dá předvídat líp než počasí. :-)
Hele, já netvrdím, že jsem se u DS nebál, spíše naopak a fakt jsem si to užíval, ale jsou určitá hororová (filmová) kliše, které cpou všude.
Já zas pořád nevěřím tomu, jak dokonale všichni umíte předvídat. Možná se to u některých okamžiků v DS dá, ale nedá se to předvídat všude, jak se tu někteří snaží namluvit.
Kenečně někdo, se stejným pohledem na horory.
Chuck: Hmm, jo, tohle... Já bohužel patřím mezi ty lidi, kteří u filmů/her/věcí zpravidla na tyto samoúčelné "nepředvídatelné" chytáky nenaletí. Na mě fungují hlavně atmosférické horory, které hráče/diváka napínají a moc mu neukazují... Potom ano, náhlé očekávaná neočekávaná překvapení fungují na výbornou. Přesně tohle má DS zvládnuté na výbornou v první půlce až dvou třetinách hry, ten konec se soustředil spíš už jenom na "bafací" a "wow" momenty, avšak bez patřičného navození té správné hororově temné atmosféry, které na mě nefungují :D.
Proto mě nebaví moderní horory, též zvané "řeznické manuály pro otrlé" (někdy mám spíš pocit, že lidi na to chodí spíš kvůli ukojení svých sadistických choutek... brrr).
Proto mě nebaví moderní horory, též zvané "řeznické manuály pro otrlé" (někdy mám spíš pocit, že lidi na to chodí spíš kvůli ukojení svých sadistických choutek... brrr).
NateLogan: Vždyť víš, přece těch posledních pár vteřin hry v poslední animaci před titulky, kdy na Isaaca bafne Kendra nebo Nicolle.
Chuck: U čeho že se tam každý musí leknout?
SilentWolf: Tam už se musí leknout opravdu každý, jinak by už to bylo na léčení. :-D
Tam jsem se já dokonce poprvé lekl xD xD
Ale jo, v závěrečné animaci. :-)
Walome: Ano, fungují. Krom začátku si nějak vůbec nevybavuji, jestli kamera opustila Isaacova záda :D
Dotaz - fungují tady animace stejně jako na ps? Že prostě běžíte a najednou s váma něco hodí o stěnu, žádné přepnutí do jiného pohledu atd.?
jezek: U mě to byla čistě technická blbost. Kvůli Red Faction Guerilla (tam prostorový zvuk na PC většinou nejde) jsem měl ve Win nastaveno stereo (+ z neznámých důvodů jsem měl odpojený basák a center) a všiml jsem si toho až v půlce hry a opravil jsem to až po jejím dohrání :D
2NateLogan: Určitě to jde hrát i s prostorovým zvukem. Já mám 4.1 a jelo to. Ale na 100% jsem s tím měl problémy. Chtělo to nějaký update ovladačů.
NateLogan: To jsi se tedy výrazně ošidil. Na druhou stranu to mělo výhodu, že Tě ty bestie zezadu o to víc překvapily, ale pokud jsi neslyšel jejich řev a spatřil jsi je jen vizuálně, tak to nemělo tu správnou šťávu. Začátek = aspoň 5 kapitol! :-)
Chuck: Někdy časem, po zkouškovém, poslední půlrok nemám nějak vůbec kreativní náladu :D. Jo a zjistil jsem, že jsem DS odehrál pouze ve stereu, přičemž asi 1/4 hry jsem měl nastaveno 5.1 (dokud mě nezačalo štvát, proč vlastně neslyším příšery přicházející zezadu) a navíc jako bonus jsem měl odpojené center/basák :-/. Minimálně ten začátek si musím dát znova :D
NateLogan: Pořád čekám na ten koment, přece jen by ses od dubna mohl přemoct. :-)
To sis nemohl vybrat sladší ukolébavku. :-D Kdybych to hrál uprostřed noci, šel bych spát raději až tak za 2 dny. :-)
Tož jednou jsem nemohl usnout, tak jsem se snažil unavit se hraním DS a ejhle, do rána bylo po všem :).
PS: Stejně mi připadá tem poslední dějový zvrat ve hře trochu moc přitažený za vlasy, dané chování se k té postavě prostě po předchozích událostech vůbec nehodí.
PS: Stejně mi připadá tem poslední dějový zvrat ve hře trochu moc přitažený za vlasy, dané chování se k té postavě prostě po předchozích událostech vůbec nehodí.
NateLogan: Já myslel, že jsi s tím teprve před pár dny začal a najednou vidím to příjemné zelené znaménko. :-) A komentář bude?
Na konci mě počet nepřátel spíše prudil :-)
Ale jinak to je dobrá hra a atmosféru to má.
Ale jinak to je dobrá hra a atmosféru to má.
Tedy musím říct, že DS pro mne bylo příjemným překvapením. V prvních 2/3 hry panuje výborná atmosféra (doslova strašidelná) se spoustou lekacích momentů podbarvená jedním z nejlepších zvukových doprovodů, co jsem ve hře slyšel. Jen je velká škoda, že ke konci už má člověk tu hru dokonale přečtenou a minimálně u mě se vytratil v podstatě veškerý strach z neznámého. Na začátku se člověk bojí i podívat se za roh a na konci jen "hrrr, hrrr, uhněte mi z cesty."
Já se do toho pustil :-) Ale musel jsem pomalu, jinak bych samým adrenalinem prasknul :D No a přišel do toho The Saboteur, teď trochu veselejší Mirrors Edge, pak vyjde Mass Effect 2... Snad se k tomu znovu dostanu ještě letos :D
Cobra: A jak to, že ses teda do toho nepustil Ty?
Vzhledem k tomu, že má podobnej vkus jako já, líbit se mu to bude :-)
NateLogan: Já bych to nazval jako podstatně vylepšený Doom 3.
Jak říkám,: hratelnost, atmosféra, styl hry = Bioshock.
Chuck: Popravdě vůbec netuším, jaká bude hratelnost téhle hry, ale už jen díky sci-fi prostředí tomu dávám určitou šanci a z nějakých neznámých důvodů mi zdejší atmosféra (prvních 5 minut :D) připomněla úvod System Shocku 2.
Dead Space je podle mě s nadhledem tak okatá kopie Bioshocku (kterému dal NateLogan 75%), takže si myslím, že u něj Dead Space nedopadne hůře.
NateLogan: Ty hraješ Dead Space? Tipuju totiž, že tohle není Tvůj vkus, ale možná se pletu.
NateLogan: Já jsem připojil gamepad a hrál jsem už s přednastavenou konfigurací a velmi mi vihovovala. Jinak kde se nastavuje už nevím, je to nějaký pátek co jsem hrál DS naposledy.
Pooky: Mno dobrá tedy, za zkoušku to stojí, jen kde se konfiguruje ovládání (či není někde obrázek jeho rozložení)? Steam jaksi manuály ke hrám neposkytuje :-/
NateLogan: Použij/kup si gamepad! :)
Ano, mě třeba nelaguje :-)
Existuje nějaký způsob, jak úplně odstranit lag myši? VSync mám vypnutý (alespoň v menu to píše off).
Tak to nevylučuju, že to v budoucnu udělám. Dneska jsem hru představoval synovcům a nějak se od toho nemohl odtrhnout. A to jsem z toho byl ze začátku tak nervózní. Mám dojem, že zvýším procenta.
Můžeš začít znovu s výbavou, kterou už máš. Já to třeba hned rozjel znovu na nejtežší otížnost a loadnul tam svou postavu s výbavou.
Zapomněl jsem se zeptat na jednu věc. Po dohrání jsem hru uložil a při spuštění od toho savingu začala znovu jakoby od samého začátku. Co tedy následuje potom? Někde jsem snad zaslechl, že hra začíná opravdu od začátku s tím rozdílem, že mám k dispozici více zbraní.
Pivo: Tak to bych měl nosit frňák proklatě vysoko. :-)
Miner: Tak to muselo být poctivé leknutí! :-o Určitě si budeš vrnět hodně dlouho, akorát to vrnění Ti občas může přerušit Tvůj vlastní výkřik. :-) A myslím, že lepší hodinu na hraní sis nemohl vybrat. Držím pěsti!
Miner: Tak to muselo být poctivé leknutí! :-o Určitě si budeš vrnět hodně dlouho, akorát to vrnění Ti občas může přerušit Tvůj vlastní výkřik. :-) A myslím, že lepší hodinu na hraní sis nemohl vybrat. Držím pěsti!
Tak jsem Dead Space nainstaloval a zatím si spokojeně vrním ;). Akorát jednou jsem se tak nechutně leknul, že se mi jaksi zablokovalo pravé tlačítko myši a já nemohl "odmířit". Zatím tahle loňská pecka vypadá fakt dobře.
chuck: To víš, Krueger známkuje pouze na jistotu :-D
Danny: No jo, já to napsal poněkud nejasně. Chtěl jsem tím říct, že to bylo Tvé úplně první oznámkování.
Chuck: LOL, co se tak divíš? Napařil jsem si snad v minulosti jen samá mínuska, nebo co?
Týý brďo, první plusko od Dannyho. :-o
Povídám, mám úmrtnost ne vysokou, ale mám ;-)
Nepovídej :-)
A já kupoval novou krysu ;-)