Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jo, ve hře to bylo jen jednou. Já se jen chtěl ujistit, jestli to byl skript. To ve mně, myslím, též škublo a vypadlo ze mě nějaké sprosté slovo :-)
Karasman: No, udělal bych neskutečnou hovadinu, kdybych to vzdal. Občas jsem sice pěnil, ale asi to mě naopak hnalo dopředu. A samozřejmě nemůžu opomenout Tvá nedávná povzbuzující slova. :-) Ta hra za tu občasnou námahu opravdu stojí!

Barney: Náhodou, já si těch "baf" docela užil. Musím říct, že přestože se hra odehrává v osvětleném prostředí, lekl jsem se častěji než u Doom 3, kde je většinou tma jak v pytli.

Pivo: Ta hra na mě zapůsobila v podstatě od samého začátku, ale chvíli mi u ní trvalo si na ni zvyknout, jelikož, jak jsem už psal, hrál jsem ji kvůli klukovi omezený čas, takže i to seznamování s ní bylo horší. Ale jak už jsem ji doma "zlegalizoval", začala se mi líbit čím dál víc a poznával jsem její propracovanost a vše ostatní. Takže těch 90% jsem už mohl změnit daleko dřív, ale nechal jsem si to navýšení až po odehrání. :-)
U té lavice za mnou bestie stála snad jen jednou, o to víc to bylo nečekané a moje škubnutí spojené s vyšším krevním tlakem intenzívnější. :-)
Jak se dívám, Dead space na tebe ke konci asi zapůsobil, protože už ti svítí zelené "čísílko" a devadesátka v hodnocení :-)

Čeho ses jinak nejvíce u hry lekl? Taky se ti stalo, že sis chtěl upgradovat zbraň a jak ses otočil, tak za tebou nestvůra? :-)
chuck: Ono to opravdu šlo na ty dva tahy, akorát si přesný postup už nevzpomenu, ale myslím, že už by mi to problém nedělalo. Jen napoprvé mě to dostalo, protože jsem nečekal, že mi tam hodí tu mrchu zrovna, když jsem zatarasený těma gaučema :-)
Pivo: To on by si s tím rozmístěním gaučů člověk pohrál docela rád, ale pokud máš za sebou bestii, která nejde zlikvidovat, tak kombinovat boj s taktizováním při rozmísťování gaučů je téměř neslučitelné . Já jsem pořád přemýšlel nad tím, jestli si lze tu cestu pro navigační kartu udělat tak, abych tam vběhl, vzal kartu, bestii tam jedním až dvěma jednoduchými tahy zatarasil a v klidu utekl. A kupodivu to lze, ale kdyby se mě někdo zeptal na přesný postup, tak už si nevzpomenu. :-) Prostě to byla jedna z mnoha variant, která nakonec naštěstí vyšla. :-)
Chuck: Na poprvé mě to též dostalo, ale nějaký větší problém jsem s tím neměl. Přesto v okamžiku, kdy jsem psal, že máš psát všechny své zákysy, jsem myslel přesně na tohle :-)
Ale jinak ta taktika - ustřelit pařáty, odběhnout, přesunout bednu, přesunout bednu nazpátek - není zase těžká, ale člověk ve stresu, že se ta svině blíží, může zazmatkovat :-)
Teda není nadto mít za zády nesmrtelnou bestii a rychle přemýšlet o kombinaci jak ty bedny přesunout tak, abych s tou 3. navigační kartou zdrhnul. Ta potvora sice na chvilku přestane prudit, ale na žalostně krátkou dobu. To je pro mě peklo! :-(
2Fg:Trochu se mi z toho konceptu a podle toho, co jsem četl všude kolem, vytrácí ta atmosféra.
2Chuck:Tak to by neměl být problém. Pro cpress taky "dělám" s pocitem, že se mi to vrátí na dětech ;-)
Poslední bod mi trochu uniká, jak ho chcou přesně udělat a ještě nechápu jak vyřeší přechod mezi koncem jedničky a začátkem dvojky. Konec jedničky jsem moc nechpochopil, resp. on se přesně pochopit nedal a člověk si mohl domnívat a to, že je ve dvojce Isaac mě ještě více utrvrzuje v tom, že konec prvního dílu je takový nejistý :-)
"Z prezentovaného koncepčního nákresu vyplývá následující idea: V Dead Space 2 by mohl být přítomen kooperativní režim pro tři hráče, jejichž cílem bude společný postup za využití dostupné palebné síly. Nicméně v jeho rámci bychom se mohli nadít také momentů, kdy se dva hráči budou snažit zpomalit příval nekromorfů, zatímco ten poslední musí rychle hacknout terminál pro otevření blízkých dveří. Uvedený motiv by Dead Space 2 mohl výrazně napomoci v položce znovuhratelnosti.

Stejně jako dříve naznačená interakce herního prostředí, v níž najdete cestu z momentálních potíží např. rozstřelením velkého okna, což povede k dekompresi v místnosti a následnému "vycucnutí" všech nestabilních objektů (tedy včetně nepřátel) ven.

Znovuhratelnost by mohlo zlepšit také alternativní řešení některých potíží na trase. Jako příklad tvůrci uvedli nefunkční zařízení, u něhož musí hlavní hrdina Isaac zjistit, proč nefunguje, jak jej asi zprovoznit a následně najít nezbytné komponenty - nebo nějak zaimprovizovat! A právě v eventuální improvizaci lze vidět možnou variabilitu. Aspoň v ní tedy doufejme... "

to ovsem zni skvele, nemyslite??? :)
Jezek: Fajn. Žijeme v moderní době, takže Tě jmenuji mým vrchním tunelářem. Vloudíš se do pár firem, obsadíš na pár týdnů místo ředitele a budeš mi ulejvat prachy. Nějaká procenta Ti teda z toho dám, ale hlavní odměna pro Tebe bude Tvoje vlastní pokora. :-D
Mám chuť napsat, že jste kreténi, ale parádně jsem se pobavil :D
JInak chci do rodiny, klidně na špinavou práci, než bude moct Pauli ;-)
Mechanik je potřeba vždycky, ale až budu odcházet do důchodu, Tebe pošlu nahoru k Tomovi, Ralphe. :-)
po 20ti letech:
" Pan Fg?"
"Ano?"
"Pozdravuje vás Don Chuck"
"Ouch"
PRÁSK

btw vendetu vykonal Chuck junior- Paulie :)

a jak si tak budu cintat krev, zvratky a vnitrnosti na kosili, jen si tak premitnu, ze sem ho tenkrat nemel na***t :D

R.I.P. Fg :(
Fg: Hmm, to zní docela vznešeně. A tím, že syn je Pavel, tak je to opravdu jak v Mafii - Paulie. :-)

Ot - 2Chuck: Já zažívám něco podobného zas s mými některými známými. Na internetu se pak třeba dozvídám, že dohráli hry, o nichž pořádně ani nic neví a používají to jakou pouhé "vytahování". Proto jim stránky, na které chodím, radši už ani moc neříkám. Pro představu - vsadil bych boty, že třeba tu by hodnotili hry, které nikdy nehráli.
Indian: Hlavně, aby se pak tady se mnou nehádal. Do očí by mi to třeba neřekl, ale tady by mohl machrovat. :-)
chuck: měl by si taky založit účet tady na DH ať jste tu celá rodina :-)
Fg: No jasně, kouká na mě od svých 4,5 let. Dneska už spolehlivě likviduje Heinricha u RtCW a hodně se vrací k El Matadorovi. :-)
Myslím, že žádný větší zásek už tě snad nepotká anebo s ním zabiješ maximálně čtvrt hodiny jako já a hru určitě už dohraješ.
Pivo: Jasně, platí. Zatím jsem v první půlce 7. kapitoly z 12-ti, ale zatím tu puzzle nejsou. Dneska jsem v práci, takže nic, tak doufám, že zítra se do toho opět pustím. Řeknu Ti, že už dlouho jsem u žádné hry necítil takovou zvláštní nejistotu dohrání. Ale snad je to jen blbej dojem.
Co se týká toho násilí, tak zatím jediný tak nějak negativní následek byl ten, že když jsem byl s klukem venku, naznačoval mi, že vyrve vodovodní trubku ze zdi a půjde s ní kosit feťáky. :-) Ale vzápětí s úsměvem dodal: "Víš přeci, jako u Condemneda." :-)
Já si stejně nemyslím, že by nějaké nějaké násilí ve hře mělo zase tak hrozný vliv, řekl bych že menší než nadměrné hraní a vlastně každá činnost, které člověk propadne, nemá moc dobrý vliv na člověka :-)

Jinak Chucku, pak řekni, jak řešíš puzzle a kde jsi se třeba trochu zasekl. Zajímalo by mě, zda to budou ta samá místa, jako to bylo u mě.
Cuckova vychova deti v Cechach:D treba se toho ujme Renc :)
Ze začátku jsem povolení neměl, ale pak jsem si uvědomil, že když kluk viděl "Doom 3" a "Condemned: Criminal Origins", tak už není co zkazit. Hlavně u té druhé hry jsem docela hodně zhřešil, protože když ve hře mlátíš člověka plaňkou s tlustým šroubem a nakonec ho dorazíš zlomením vazu, tak už je Dead Space jen bonbónek. :-)
A to Ti to doma povolili? Já si nemumím představit, jak to budu dělat, až bude malá větší.Zatím často spí, tak čas je...
Jediná moje klika je v tom, že už to hraju i před klukem, tím pádem už nejsem tak časově omezen. Můj horní limit dohrání je konec roku, ale nejraději bych to stihl do Štědrého dne. :-)
Bych na tebe poslal dva levitanty :-)

Jo, takže nejtěžšího bosse už máš asi za sebou, závěrečný bude dost lehký, jenom pár puzzlů, ale myslím, že hru dohraješ docela brzo.
Když už je tu takový offtopic, tak mě nejlepší je pro mě Batman: Arkham Asylum, ale Dantes inferno mě též docela lákalo a možná ještě lákat bude, ale je to spíše kvůli prostředí, kde se to odehrává. DMC (myslím správně devil may cry?) byl jako fajn, animačky super filmové, ale něco mi k tomu chybělo a bloudění po mapě mě moc nebralo.
dantes inferno, bayonetta a god of war 3 - TOHLE CHCI NA PC!!! musim se holt spokojit s DMC :(
Sice nechápu, proč to sem hážeš, ale třeba na mne, DMC pozitivního, to působí báječně. Škoda znásilnění předlohy takovým způsobem.