jednička se mi tu stále válí na skříňce a ne a ne se k ni hnout :/ a HR bych i koupil, kdyz mi v GAMEu dají za ni dvojnásobek(!) :) ale absenci češtiny nvm nvm jak bych zvladl :X
Diskuze
Fg: Tak jdeš do toho, ne? Ale pořád tam máš rest s jedničkou, o kterém jsi mluvil. Hlavně, ať to nezačneš ve špatném pořadí.
no pávě ta verze! to je drop jako prase po 3 měsících! PC je dražší... :D
Fg: Až na tu verzi všechno dobré. ;D
Na mě to působilo přesně opačně. Když člověk hledá jedny pilulky mezi milionem statických věcí, působí to jako pěst na oko. Když na něj ale svítí, zbytku si ani nevšimne.
Mně ty žlutý obrysy vadily hlavně proto, že děsně zvýrazňovaly, jak je zbytek prostředí statickej. Když jsem s tím zkusil hrát, přišel jsem do velký místnosti, ve který byla zvýrazněná jedna krabice a jedna lahvička prášků na stole, a hned jsem si řekl "kua, tady je to prázdný a statický". Bez toho zvýraznění tě nic takovýho nenapadne, prostě prohlížíš prostředí tak jak je a předměty hledáš podle jejich vzhledu a ne podle toho, jestli na tebe zdálky svítěj.
NateLogan: No tak nějak. A na nic extra schovaného tam opravdu nenarazíš.
Walome: Zvýrazněné je úplně všechno, s čím lze něco dělat... A vůbec, víka od šachet jsou tak nevkusně nápadné, že nějaký oranžový obrys se úplně ztratí. :)
Paul: I Ty, Brute!
edit: ony jsou zvýrazněný i víka od větracích šachet, což mi přijde trochu moc.
edit: ony jsou zvýrazněný i víka od větracích šachet, což mi přijde trochu moc.
To jde ale tuším vypnout/zapnout nezávisle na sobě, ni?
Přesně, žlutý zvýraznění je fajn, do hry se hodí, to akorát ty kontext nápovědy jak píše Nate jsou zvěrstvo.Ty hned vypnout.
Mě se to líbí :P. Mimo to s rozvojem Enhanced Reality budou takové věci normální, sakra, už PS Vita dělá docela obstojné věci, vojenské infrakamery umí zvýraznit lidi a jedoucí vozidla... Ne, zvýrazňování aktivních objektů je fajn (šlo by ale udělat lépe), jen to zobrazování cesty k cíli je otrava a minimálně na nejvyšší obtížnosti by mělo být defaultně vypnuté.
A ty kontextové nápovědy na knockout/kill a přesun v/do coveru byla blbost, která měla být maximálně součástí tutoriálu. Já je vypnul jen co se mi poprvé objevila.
A ty kontextové nápovědy na knockout/kill a přesun v/do coveru byla blbost, která měla být maximálně součástí tutoriálu. Já je vypnul jen co se mi poprvé objevila.
Já si to vypnul hned - jako aby se mi POKAŽDÝ, když jsem za překážkou, objevilo, že se můžu buď odlepit ode zdi nebo zajít za roh, aby se mi u enemáků objevovalo, čím je mohu konckoutovat a nebo abych měl pořád před očima šipečku kam mám jít (to jsem ani nevěděl, že tam je), na to bych neměl nervy. Hlavně bych přes to neviděl.
Tyhle kraviny mi znechutily Batmana AA, tak jsem je tady radši vypnul hned nazačátku.
Tyhle kraviny mi znechutily Batmana AA, tak jsem je tady radši vypnul hned nazačátku.
Já nechápu hlavně proč už to zpočátku třeba neudělali tak aby to byla augmentace kterou by si mohl zapnout a vypnout jak se ti zlíbí .
Jako by si mysleli že se to bude HC fanouškům líbit .
Jako by si mysleli že se to bude HC fanouškům líbit .
Taky jsem s tím hrál... Zpřehlední to questy a ulehčí trápení při bloudění. Čímž bych si hru akorát víc zprotivil.
Já jsem s tím krátce zkusil i hrát a sralo mě to ještě víc, než jsem čekal. Hlavně ty žlutý obrysy aktivních předmětů jsou naprostej úlet.
Na videu to vždy vypadá blbě. Když hrajete, tak to vypadá lépe, hrál jsem s tím a vyhovovalo mi to.
Jop, taky jsem nepochopil, jak s tím někdo může hrát...
Ty vole, teď jsem si pustil gameplay (videorecenzi) a díky bohu za to, že si člověk může ve hře vypnou všechny ty osvětlený předměty, ukazovátka kde mám questy atd... to je hnus, to svět neviděl.
Simtě, hrál jsem tam nějaký rpg, to bylo slovíček... dodnes mě štve, že jsem se nikdy nedostal přes jednu pouštní lokaci...
Drolin: Začnu tím jednodušším... "Gotcha!"
=)
=)
Walome: "Hodně jsem se naučil i z gameboye"
Nápodobně. Dobrá tisícovka hodin dělá svoje=D
Nápodobně. Dobrá tisícovka hodin dělá svoje=D
Já měl to "štěstí", že jsem zažil éru bez češtin a hrál jsem spoustu her english. Hodně jsem se naučil i z gameboye, který mi kamarád půjčoval.
Teď jsem ale zlenivěl, angličtinu aktivně nepoužívám a asi (určitě) je to chyba, protože když se náhodou bavím s cizincem, tak než mi něco naskočí, docela to trvá.
Na knihu jsem si věřil, ale po prvních dvou kapitolách jsem si musel sám sobě přiznat hořkou pravdu.
Ale číst knihy v originále by bylo supr...
Teď jsem ale zlenivěl, angličtinu aktivně nepoužívám a asi (určitě) je to chyba, protože když se náhodou bavím s cizincem, tak než mi něco naskočí, docela to trvá.
Na knihu jsem si věřil, ale po prvních dvou kapitolách jsem si musel sám sobě přiznat hořkou pravdu.
Ale číst knihy v originále by bylo supr...
Víte jak se člověk nejlépe naučí anglicky (pokud už alespoň něco trochu umí)? Stačí, aby se mu něco fakt líbilo, ale nebylo to k dispozici v češtině. U mě to před 10+ lety bylo anime, pak StarGate (nechtělo se mi čekat na překlad), teď ještě nepřeložené knihy.
Jen hry jsou trochu problematické, pač často neumožňují pauzu v dialozích.
Jen hry jsou trochu problematické, pač často neumožňují pauzu v dialozích.
Já to risknu v angličtině. Už jsem zvládnul i horší věci a může mi to jen prospět :)
Jo aha :-D
Ano, jde:)
Ano, jde:)
Předpokládám, že jde o český vydání Icarus Effectu, ačkoli na tý stránce to nikde nevidím:-D
It's over 10000!
A máme tu dalšího rekordmana, který svojí nulou rozhýbal zatuchlé hodnocení! To je tak, když vaše hodnotící škála má jen dvě hodnoty :D
A máme tu dalšího rekordmana, který svojí nulou rozhýbal zatuchlé hodnocení! To je tak, když vaše hodnotící škála má jen dvě hodnoty :D
Ani ne. Bylo to bez korektur, takže gramatika občas děs, ale význam většinou trefili :) A mně to přišlo vhod, fakt jsem si nevěřil.
Angličtina ve hře je o dost jednodušší. Navíc jsem viděl pár screenů z HR češtiny a přišlo mi to dost pekelný.:)
Já nikdy nic aj nečet a po zkušenostech s knihou jsem si radši i u hry počkal na čj. Já prostě mám slovní zásobu, která mi stačí pro rodinné americké seriály a sitcomy, ale jinak je to horší, než jsem si myslel.
Je pravda, že zezačátku se mi to taky zdálo celkem těžký, ale po pár stránkách si zvykneš na ty Swallowovy nestandardní výrazy a pak se to čte celkem dobře.
User: já vim, mám ho doma a díky němu jsem zjistil, že neumim anglicky.
Tam skoro žádná postava ze hry pořádně nevystupuje, kromě snad tří, z nichž jedna je němá:-D.
Kdyby tu knihu někdo konvertoval do audiobooku s hlasy lidí ze hry, tak prosím, možná bych si to poslech, takhle ať jdou do háje :D
Walome: Přečti si Icarus Effect, o bossech se tam dozvíš víc:).
Botů bylo dost, ale jen skrytě v dokovacích stanicích čekající na spuštění alarmu.
User: Myslíš Rihanu? :) Já si ty záporáka musel pojmenovávat, protože jejich jména mi neutkvěly v paměti. Tomu chlapovi jsem říkal Gunther, holce Rihana, tomu s páskou přes oko Pirát a pak tam byl myslím ještě jeden záporák... nebo možná dva, fakt nevim.
A co mě ještě překvapilo - minimum botů. Nepřátelští by možná šly napočítat na prstech...
A co mě ještě překvapilo - minimum botů. Nepřátelští by možná šly napočítat na prstech...
Už od dob F1 mám rád, když jsem na konci takový frajer, že mi není rovno a párače dávám turboplasmou na jednu ránu.
USER47: Jj, jediné NPC, kterému tuhle vychytávku autoři dali.
Walome: Myslím, že tajfun používá Jelena Fjodorovna.
Ke konci už bylo bodů hodně, ale jen pokud jste dělali vedlejší questy. Hlavní linka vám moc XP ani peněz nepřinese, takže s Praxis body je to opravdu bída, neustále mi něco chybělo. Jak je vidět, sidequesty jsou nezanedbatelným zdrojem, takže kdo si udělal všechny, byl (až moc) za vodou :D
No takhle - ke konci hry jsem si říkal, že jsem moc vychytanej. Neviditelnej, tichej, rychlej, skákající... a ve hře potkáš hrozně málo augmentovanejch nepřátel, jejichž augmentace ti nějakým způsobem zkomplikují život. Většinou se jen zneviditelní, ale to pro zkušené deusexáky není žádná výzva :) A mám pocit, že tam někdo šel po mně tajfunem, ale to se mi možná zdálo.
Samozřejmě jsem myslel systém rozvoje postavy.
foxter: RPG systém ti hlavně umožňuje projití hrou ;) A není založený pouze na skillech/augmentacích.
Ono vlastně jakékoliv RPG systémy jsou zbytečné, protože usnadňují postup hrami... to chcete říct?
Augmentace přispívají velkou částí k použitelnosti vašeho stylu hraní. Hra vás nenutí je používat, ale umožňuje vám zvládat situace daleko elegantněji vaším stylem, pokud své augmentace umíte správně využít - to je síla Deuse.
Augmentace přispívají velkou částí k použitelnosti vašeho stylu hraní. Hra vás nenutí je používat, ale umožňuje vám zvládat situace daleko elegantněji vaším stylem, pokud své augmentace umíte správně využít - to je síla Deuse.
Say má pravdu. Augmentace v HR nezvyšují hratelnost, jen usnadňují postup hrou. U jedničky to asi bylo stejné, ale tam to člověk tak neřešil :)
USER: jo tak to já hodil asi dva týpky do zelektrizovaný vody a možná mi i někdo upadl. Každopádně 75% hry jsem to hrál bez jediného takedownu a pak jsem si uvědomil, že možná proto nemám žádný přístupový kódy :)
Ale se 100% hackováním je člověk stejně nepotřebuje.
A taky jsem střílel v prologu... ten jsem skoro nevnímal, jak byl debilní.
USER: jo tak to já hodil asi dva týpky do zelektrizovaný vody a možná mi i někdo upadl. Každopádně 75% hry jsem to hrál bez jediného takedownu a pak jsem si uvědomil, že možná proto nemám žádný přístupový kódy :)
Ale se 100% hackováním je člověk stejně nepotřebuje.
A taky jsem střílel v prologu... ten jsem skoro nevnímal, jak byl debilní.