Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Pokud to člověk hrál fak stealth způsobem, tedy procházet bez vidění a s minimem omráčení (něco, co v takovém Double Agentovi a Conviction nejde), měl tyčinek i energie na takedowny a neviditelnost (a další aug.) dostatek.

Co mě ale naštvalo, byl neuvěřitelně blbý systém běhu. Člověk prošpikovaný augmentacema vydržel sprintovat jen 2,5 vteřin? Po zapnutí augmentací snad až 10 vteřin (nebo 7,5?). To je tedy nepěkný fór, který mi pak ke konci každého hubu vadil (běhaní kvůli dokončování questů a prošmejdění oblastí).
Co je na tom za umělý prodlužování? Když si zvolíš jeden ze způsobů hraní a zároveň odmítneš si k němu zvolit odpovídající augmentaci, tak holt budeš furt někde čekat v krytu...Ale vždycky máš možnost jít dopředu jinak nebo si tu augmentaci koupit.
USER47: To je přesně to, čemu se říká umělé prodlužování hry ;)
USER47: AI není až tak dobrá, aby ten čas byl opravdu rozhodující... Bohužel.
Ono se počítá, když třeba sejmeš robota, ten exploduje a zabije někoho poblíž, pokud někoho omráčíš a on spadne z výšky či do elektrizovaný vody apod. Navíc se započítává i prolog.

(a možná je ten ečívment i nějakej buglej, protože nejsi první, kdo si stěžuje:))
Já celou hru nezabil živou duši a pak koukám, že existuje pacifista enčívment, kterej jsem stejně nedostal.
Ale je možný, že jsem sejmul jednoho záporáka. Ten, co stojí u zakrváceného detektiva, který po Jensenovi pátral.
Já měl základní edici, ke který jsem dokoupil explosive mission pack + missing link a takhle mi to vyhovuje:).

Jinak čepele jsem používal v okamžicích, kdy jsem čelil očividnejm záporákům, třeba v Alice Garden Pods jsem si s nima celkem zařádil.:D
Jo tak to já všechno mám krom Missing Linku, měl jsem pocit, že jsem slyšel o víc DLC misí. Pak teda nechápu význam Sběratelské edice, když v Augmented bylo všechno... krom panáčka :-D
Ale byl to hezký pocit, když člověk hrál a pak na něj vykouklo "děkujeme za předobjednávku naší hry".
Jen jsem vůbec nepoužil ani brokárnu ani sniperku a vlastně jsem nikoho ani nekuchnul mečem... až když se objevil v cut scéně, říkal jsem si "ajo, já mám meč" :-D a vlastně omylem jsem kuchnul nějakýho civila, to je fakt.

foxter: jojo, na ten se taky těším. I když už neni moc her, co bych chtěl. Zájem mám třeba o novou Alenku, ale ta bude počítám tak za 20, a to se mi neyplatí. Když tak nad tím přemýšlím, tak nevim, k čemu mi ten sale bude :-D
foxter: Detroit hub ve hře je, asi myslíš Montreal:). Každopádně pokud někdo něco takovýho tvrdí, tak je to spíš jeho zbožný přání, žádná oficiální a ani věrohodná zpráva tohoto typu se ještě neobjevila.

Walome: Jediný velký DLC je Missing Link. Tong's rescue je součástí DLC nazvanýho Explosive Missino Pack, což byl preorder bonus a teď je to prodávaný samostatně asi za euro. Kromě párminutový mise s Tongem je tam navíc granátomet, dálkově ovládaný výbušniny a pár AUD (multitool). Imho věci, který do hry seděj. Ještě existuje jeden preorder bonus nazvanej Tactical Enhancement Pack, kde je sniperka s tlumičem, upilovaná brokovnice a 10000 kreditů do začátku. Tohle DLC je podle mě nesmyslný, ale i to se prodává za pár kaček na Steamu:).
Aha, to je fakt :-D A jsem slepej, nebo jsou jen Tongs Rescue a Missing link?
Proběhla šuškanda, že ze hry vystřižený Detroit hub by mohl být další DLC. Radši si počkám :) (Mimochodem Halloween Sale bude co nevidět, musím šetřit.)
Dyť jo, takhle jsem to používal. Ale pak byly momenty, kdy jsem byl línej a prostě jsem nějakou lokaci proběhl :-D
Missing Link si koupím až k druhému projetí hry. Přijde mi zbytečný kupovat si DLC za 10E, když za 10E seženu plnou hru, třeba půl roku starou. A navíc kdoví, kdy se k tomu dostanu.
Takhle jsem si koupil Metro 2033 za asi 10E a teď to furt dávaj za pakatel a já se k tomu ještě nedostal :)
Jak jsem řekl, zrychlení dobíjení energie a první článek FTW :) Pak tě takedown stojí první článek, ale ten se ti hned dobije. Když chceš ale používat takedowny v kombinaci s neviditelností (nebo viděním/tichým během etc.) tak ti první článek nestačí a každý takedown tak stojí jednu tyčinku :)
Ona i neviditelnost se dá používat bez dobíjení energie tyčinkama. Pokud ji používáš jen na přechod mezy kryty, když se ti nechce čekat na to, až se otočí strážnej.:)

Víc jsem ji používal jen na Panchee, kde to bez ní moc nešlo (pokud se člověk nechtěl uchýlit k násilí).

Jinak co říkáte na Missing Link? Podle mě výtečné, v mnohém ještě lepší než základní hra (pokud člověk nebere v úvahu herní dobu).
Bez urychlení dobíjení se článek regeneruje 40 vteřin, s urychlením dobíjení 2. lvl jen 20 vteřin. To znamená dvakrát víc vrznutí za stejný čas - hodně užitečné i když nepoužíváš takedowny, ale třeba jen vidění nebo neviditelnost.

Regeneruje se poslední načatý článek. Pokud jsi vyčerpal všechny, tak se vždy zregeneruje první. Já jsem většinu procházel jen s jedním a urychleným dobíjením, pro větší akce jsem jich naplnil víc tyčinkami. Mít nabitých víc článků má smysl jen tehdy, pokud je potřebuješ použít všechny najednou.
Nepochopil jsem pak smysl té augmentace, co zvyšuje rychlost dobíjení. Pokud takedownuješ s jedním člnánkem, tak jako tak si víc než jednou nevrzneš.
Áno, Riddick, dobrý příklad. Takhle by měl být řešen autoheal všude (když už nějaký musí být...).
Co je na tom, je to stejné jako zdraví v Riddickovi. Poslední načatý článek se regeneruje, pokud ho vyčerpáte úplně, tak už ho doplníte jen tyčinkou.

Edit: Více článků se hodí jen na situace, kdy potřebujete často a rychle takedownovat nebo mít dlouhou neviditelnost/tichý běh. Jinak si vystačíte se zrychlenou regenerací a prvním článkem, který se dobíjí vždy.
Co je na tom k nepobrání? Prostě nemáš neomezeno energie... na to člověk dneska neni zvyklej, co ;)? Ale je fakt, že je vtipný, když se ti dobijou augmentace díky tyčince.
CJ: Jo, to jsem taky nějak nepobral. Ale naštěstí energeťáků je všude plno.
Regeneruje se pouze první článek energie, další se regenerují pouze tehdy, pokud je nevyčerpáš celé.
Vedel by mi niekto prezradiť, ako docielim to, že keď mám 2 bloky energie na útoky atp., aby sa mi dopĺňali obidva, nielen jeden? Treba niečo vylpešiť? Už som si vylepšil regenerovanie energie. Je to možné jedine, keď budem používať tie blbosti na zvýšenie energie?
foxter - ten update funguje. Hra se mi sekala docela fest a teď se nic neseká.
Než to brát na steamu ve slevě za 37 eur, to bych to raději koupil na mmoga za 23:).
Jinak na Steamu je i sleva 25% na DX:HR a DX:HR Augmented Edition (stejně nic moc cena :P).

Dnes taky vyšel update, který by měl zlepšit framerate a opravit pár bugů.
USER47 a MATADOR: Vďaka za info s questom. Dokelu, tak to preto som si ho nevšimol, lebo som do Hive prišiel rovnako, ako som odišiel - tajným vchodom cez ventilačku :)

Ja by som ho určite zobral, keby som o ňom vedel - mám takú úchylku, že sa vždy snažím splniť všetky questy, pokiaľ je to možné.
Přesně, to mě na tom šokovalo asi nejvíc. NPC se stále jen plácají a čekají na hráče, herní mechanismy jsou stejné (jen jednodušší), AI podobně hrozná (před vojákem se mihne chlap v kabátu a on si řekne, že se mu to asi jen zdálo... což je míň vtipný než v jedničce "asi jenom myš")... co mi vadilo nejvíc, že tam nebylo NIC nového. Když nepočítám ty přemlouvací dialogy, tak tam nebylo nic, co bych v jiné hře už 100x neviděl. A nejhorší byl ten "nemůžeš se hejbat a my ti mezitim představíme milion postav" začátek + nevyužitý potenciál příběhu s tou holkou (exmanželka, expřítelkyně, fakt nevim co to bylo) + další a další věci.
Na druhou stranu oceňuju tu práci a určitě je to lepší než IW. Už jen v tom, že svým způsobem to ctí první díl... na můj vkus až příliš :-D

Hra je nadprůměr, ale není dokonalá.
A čekal jsem nějaké známé tváře... nebýt dlc tak tam člověk vlastně na nikoho nenarazí.
Dohráno.
Zvláštní pocit, dohrát pokračování nejoblíbenější hry staré deset let (Invisible war nepočítám). Nejsem zklamanej, ale ani nadšenej. Přišlo mi, že HR se až moc podobá svému předchůdci, a to včetně chyb, jako je špatná AI a nedodělané herní principy (čekal jsem možnost volby dovedenou k dokonalosti apod.), ale oceňuji tu práci vývojářů, snažili se, seč mohli.
Problém je v tom, že 100% hra musí mít TO. Může mít bugy, blbou grafiku, divný animačky, ale může to být srdcovka, protože má TO, co se nedá popsat. A to pro mě HR neměl. Ale hra je to dobrá.
USER47 a Tarhiel: Pokud přijmeš quest s barmanem, tak můžeš získat až dva achievementy za jednu misi, teda ve Steam verzi .)
Tarhiel: Právě proto, že musí bejt ve vzduchu, myslím, že je to bug. Všichni bossové mají ochranu proti melee útokům a u Namira tu ochranu prostě zapomněli přidat i do týhle situace.

Quest s barmanem je v klubu Hive, už při první návštěvě Číny. Po prokecnutí Tonga tě u východu z klubu zastaví vyhazovač, že pro tebe má barman (ten pravej v přízemí) práci. Je to nějaký vymáhání dluhů, já to odmítnul, protože takový questy jsou pod Adamovu úroveň:).
Bossfight v The Missing Link bude možné zvládnout libovolným stylem. Mezi možnostmi je i non-lethal zakončení, boss o vás ani nemusí vědět.
USER47: Hej, o tom bugu som počul, ale myslím, že to nie je bug, ale je to tam schválne dané vývojármi. Aj som sa oň pokúšal, ale mne to nikdy nevyšlo, a to preto, ako som sa dozvedel vo videu, že Namir musí byť ešte vo vzduchu, keď zmačkneš klávesu pre take-out.
Napríklad pri Fedorovej sa o to tiež môžeš pokúsiť, ale tam mi to nikdy nevyšlo, dokonca ani vtedy, keď bola paralyzovaná EMP granátom, vždy ma kopla :)


No daľší problém som mal v tom, že...eh..som akosi všetky poriadne zbrane a modifikácie popredával predtým, než som vstúpil na loď a teda aj do tohoto levelu.

No, v každom prípade, počkám asi rok, kým povychádza väčšina DLC (ak nie všetky), a potom to skúsim ešte raz, tentoraz bez biochipu a frustrácii s bossmi.
Som čítal v interview (tuším na RPG), že vraj s novým DLC má pribudnúť non-lethal spôsob, ako skoliť bossov.

Neviete teda niekto, kde sa dá nájsť ten quest s barmanom?
.
Mně se podařilo, že jsem u sebe zrovna měl granátomet, stačily 3,4 rány a bylo po problémech.
Dost mě štvalo, že pro postup dál ve hře byly vždy dveře s nejmenším security ratingem, vždy byl potřebný předmět poblíž. Moc jednoduché. To by člověk musel naprosto nezvládat hackování, aby se přes to nedostal. Žádná výzva.
Já ho při prvním hraní nějakým zázrakem dostal pomocí rozhazování min do všech směrů, ale pár pokusů mi to zabralo. Při druhým hraní jsem si s předstihem pořídil typhoon, se kterým jsou bossfighty záležitostí pár vteřin. Ale v místnosti jsou nějaký zbraně + munice, takže to jde udělat i s prázdným inventářem, viz:
http://www.youtube.com/watch?v=TGsT2-L_xFI

Nebo člověk může použít třeba tenhle bug:
http://www.youtube.com/watch?v=4v1X5F0d58I

...či takovouhle sviňárnu:
http://www.youtube.com/watch?v=fWF24OGMYvs
Na prvni dva jo, treti uz je imunni. Ja ho jako spravny pacifista prospikoval plne vylepsenym revolverem. (Ono kdyz se clovek podiva kam ty body muze investovat, tak zjisti, ze boj se zbrani si buhvijak zasadne stejne vylepsit nemuze.)
Můžeš s nima třeba vyhazovat do povětří zdi nebo dveře s moc vysokým hacking ratingem:). Jinak na bosse údajně dost slušně zabírá stun gun.

btw: Ty dálkově ovládaný výbušniny každej nemá, myslím, že jsou ve hře jenom tehdy, když máš explosive mission pack.