Tarhiel: Já byl pacifista stejně tak=) Ty dva achievy za prolezení mise bez poplachu a spatření jsem měl snad v 90%. A na toho bosse stačily 4 časované miny (nebo jak se tomu nadává). Prostě dáš 4 vedle sebe, počkáš ža bude u nich a zmáčkneš detonátor=)
Diskuze
USER47: Ale, no :) Do spoilerov som to dal preto, aby sa niektorí ľudia nesťažovali. Avšak je to vytrhnuté z kontextu - teda to pochopia len tí hráči, ktorí sa k tejto fičúrke počas hry dostanú. Inými slovami - nič som nevyzradil, varoval som.
Say: Áno, Say, bude to mat dopad na priebeh. Ty si s ním možno problém nemal, ja som bol stealth charakter - "tichošlápek", hacker, pacifista - a skaždým bossom som mal problémy, a s týmto dosť veľké. Achievment "consicousness is overrated" (omráč 100 ludí behom jednej hry) som dostal až tesne pred koncom hry - teda dovtedy som sa všetkým vyhýbal a celú hru som prešiel bez zabitia + zo sebou som vláčil len stun gun, tranquilizer rifle a peps gun, teda nič na zabíjanie. Pre mňa celkovo boli Boss Fighty frustrujúce. Fakt mi tam chýbal nejaký non-lethal sposob, ako skolit bossov, alebo akýkoľvek inteligentnejší spôsob ukončenia bitky pre non-lethal charatkery.
Po približne hodine deprimujúceho skúšania zabiť ho, som si loadol skorší save, hackol uja Turreta a dotiahol ho zo sebou do miestnosti. Takže ho zabil až ujo Turret, ja by som to nedokázal.
Mimochodom, nevies kde sa dal najst ten quest s tym barmanom "help a barman to settle a tab"? Nejako som si ho nevsimol. Bolo to pocas druhej navstevy v Hengsha?
Say: Áno, Say, bude to mat dopad na priebeh. Ty si s ním možno problém nemal, ja som bol stealth charakter - "tichošlápek", hacker, pacifista - a skaždým bossom som mal problémy, a s týmto dosť veľké. Achievment "consicousness is overrated" (omráč 100 ludí behom jednej hry) som dostal až tesne pred koncom hry - teda dovtedy som sa všetkým vyhýbal a celú hru som prešiel bez zabitia + zo sebou som vláčil len stun gun, tranquilizer rifle a peps gun, teda nič na zabíjanie. Pre mňa celkovo boli Boss Fighty frustrujúce. Fakt mi tam chýbal nejaký non-lethal sposob, ako skolit bossov, alebo akýkoľvek inteligentnejší spôsob ukončenia bitky pre non-lethal charatkery.
Po približne hodine deprimujúceho skúšania zabiť ho, som si loadol skorší save, hackol uja Turreta a dotiahol ho zo sebou do miestnosti. Takže ho zabil až ujo Turret, ja by som to nedokázal.
Mimochodom, nevies kde sa dal najst ten quest s tym barmanom "help a barman to settle a tab"? Nejako som si ho nevsimol. Bolo to pocas druhej navstevy v Hengsha?
Tarhiel: A vážně to bude mít nějaký dopad na průběh? Resp. já s tím boseem neměl problém ani na nejtěžší obtížnost a to mi to celé blikalo červeně, prostě ovládnutý čip.
Malá rada pre začiatočníkov: Nerozklikávejte si ten Tarhielův spoiler, pokud jste HR ještě nedohráli.
Malá rada pre začiatočníkov: NEnechajte si vymeniť biochip!
THIS IS REALLY COOL GAME ALL SHINING AND SO. I WAS PRETTY MUCH IMPRESSED WITH THOSE AUGMENTATIONS WITH WHICH YOU CAN DOO SOME REAL BOOM BOOM SHIT THOUGH ALL IN ALL ITS AN AMERICAN PATHETIC SHIT AND ENEMIES ARE DUMB FOR DUMB FUCKERS
Ty vypnutý augmentace jsou blbá formulace ze strany eidosu. Prostě se ti resetujou všechny upgrady nad rámec toho základního, s čím začínáš po prologu.
Say: Byl jsem natolik rozhozen tvým zvráceným diskuzním příspěvkem k Dead Islandu, že gramatika v čele s vyjmenovanými slovy šla stranou :P
NateLogan: Co že se...?=D
Se tam hned na začátku říká, že má Adam vypnuté všechny augmentace. A první, co se ukáže, je AR vidění s mapu, životem a zvýrazňováním předmětů. Kdyby ve hře nebylo zdůrazněno vidění bez augmentací a s nimi, tolik by do nebilo do očí, ale takhle...
Můj dosavadní názor je takový, že to našroubování na uzavřený příběh není zrovna ideální. Snad se mílím.
Můj dosavadní názor je takový, že to našroubování na uzavřený příběh není zrovna ideální. Snad se mílím.
V té misi o které jsem mluvil se ghost + non-lethal + záchrana dělají velmi obtížně :) Já měl ghosta při prvním hraní všude, kde to šlo (možná s jednou výjimkou, o které nevím).
foxter: Ghost nebyl tak těžký. Já ho měl v 75% misí. Na nejtěžší obtížnost. Jenom jsem docela často loadoval, to je fakt.
He, no já zase dostal takový rage moment po nouzovém přistání, tak jsem narval všechny svoje našetřené Praxis do baterek, to aby mi vydržela neviditelnost, a šel jsem to vytakedownovat a vystungunovat (ale na Ghosta jsem si fakt netrouf :D). Vše šlo hladce, ale nakonec nevím proč jsem toho pacifistu stejně nedostal :(
Ony se totiž různý takedowny spouštěj taky podle úhlu, ze kterýho přistupuješ. Tenhle se tuším spouští, když je k tobě oběť čelem nebo bokem, takže pokud se plížíš zezadu, tak ho moc neuvidíš:).
NateLogan: To já teď pomocí čepelí vyčistil polovinu Alice Garden Pods. 95% hry sice procházím stealth a nonlethal, ale když narazím na očividný zloduchy, jako v tomhle případě nebo v tutorialu, tak se moc nerozpakuju:).
NateLogan: To já teď pomocí čepelí vyčistil polovinu Alice Garden Pods. 95% hry sice procházím stealth a nonlethal, ale když narazím na očividný zloduchy, jako v tomhle případě nebo v tutorialu, tak se moc nerozpakuju:).
ad točení hlavou - Hrál jsem primárně lethal, na stealth jsem prděl všude kde se dalo, a hlavou Adam zatočil za celou hru jenom jednou. :/
Nějak nechápu, proč to dávali do trailerů, když ty lethal takedowny stejně většina hráčů vůbec neuvidí :D. Já tedy během 2 dohrání nepoužil ani jeden. Krom proražení zdi a zakroucení krkem (proč ho nemůže jen omráčit sakra?).
USER47: Aha, no tak to nic.
Say: Točení hlavou je jeden z lethal takedownů.
Say: A kdo říká, že achievementy slouží jako záminka pro dohrání hry?
Aha tak to bude ono, me nikdo nenasel :) Myslel jsem ze budou v zakladu neviditelni.
montana: Měli kamufláž, ale jen v případě, že tě našli. Prostě zmizeli ale dalo se je normálně oddělat. A ta ruská ženská augmentovaná, s fialovýma očima taky mizela.
Jinak jo... To efektivní točení za hlavu třeba nechápu proč nešlo dělat.
Jinak jo... To efektivní točení za hlavu třeba nechápu proč nešlo dělat.
Hele, tam meli byt nejaci neviditelni nepratele? Kdosi mi o tom myslim rikal, ale ja tam nikoho nemel :)
A ted mi tam v praci bezi launch trailer a je tam taky par veci co ve hre nebyly :)
A ted mi tam v praci bezi launch trailer a je tam taky par veci co ve hre nebyly :)
NateLogan: Ale oni to sbírají s tím, že to opravdu sbírají. Ne jako záminku k dohrání hry.
Vás by tedy hnali třeba takoví sportovní lovci, sběratelé (karet, známek, jánevimčeho) a další lidé s milionem různých koníčků. A když jsme u toho, tak svým způsobem i hráči Minecraftu :D
"At se kazdej bavi a seberealizuje jak chce." - Lidé lovící vybavení v onlajnovce se tak také seberealisují. Navíc jsem měl dojem, že není od věci tu diskusi trochu posunout, protože princip je stejný - uspokojení hráče oblbujícím způsobem. Ale nechme to tedy být.
ehm, kdy zacala debata o zavislosti na WoW? :)
Od zacatku se to mluvi o loveni achievu, coz pokud vim neni nijak zdravotne zavadna cinnost. Pokud to cloveka bavi, tak je sbira. A treba se tim pro me za me seberealizuje a dela mu radost, ze ma vsude fajfticku 100%. Pokud ho to nebavi, tak na ne sere. Vazne jsem neslysel, ze by nekdo ze zavislosti sbiral achievy :)
Tot vse :)
Od zacatku se to mluvi o loveni achievu, coz pokud vim neni nijak zdravotne zavadna cinnost. Pokud to cloveka bavi, tak je sbira. A treba se tim pro me za me seberealizuje a dela mu radost, ze ma vsude fajfticku 100%. Pokud ho to nebavi, tak na ne sere. Vazne jsem neslysel, ze by nekdo ze zavislosti sbiral achievy :)
Tot vse :)
:D Nejde o Adolfa Hitlera, nýbrž o lhostejnost. Nelze nijak zrelativisovat, natož popřít, že člověk závislý na WoW, zanedbávající svůj reálný život, by s ním naložit mohl lépe. Ale tak hlavně, že mají firmy peníze.
Ano, ocekavane pitome prirovnani :)
montana: Také se mi líbilo, jak se Adolf Hitler angažoval a seberealizoval v politice.
foxter: Hrál jsem to na Give me Deus Ex a s prachy jsem nikdy neměl problém. Nejmenší částka co jsem měl byla 999 krditů a to po vykoupení praxis v Hengshi=)
Falagar: Ale jo, ať si každý honí achievementy jak chce... Pokud se u toho ovšem baví! A nevyvěšuje to různě v diskuzích, na Steamu a nevím kde všude.
Falagar: Ale jo, ať si každý honí achievementy jak chce... Pokud se u toho ovšem baví! A nevyvěšuje to různě v diskuzích, na Steamu a nevím kde všude.
To je snad uplne jedno jestli je to zpusob seberalizace. At se kazdej bavi a seberealizuje jak chce.
Tak tak. Ve spojení s "achievmenty" to nadto někdy bývá způsob seberealizace, což už je dost ubohé.
Falagar: Mně přijde, že sbírání je spíš závislost než hra či zábava. I přímo nenávidím, jak mi mozek rozkazuje sebrat každou blbost, co se ve hře najde. Každopádně základní psychologickej trik.
USER47: Ty jsi ale sebemrskač! :-)
Say: A proč by hra nemohla být zároveň sběratelstvím? Přístupy jsou různé - tady si třeba uvědomíš, že sis ještě něčeho nevšiml a máš co hledat. U TF2 jsi za splnění achievů dostával jinší zbraně. U Ubisofťáckých her získáváš body, za které si odemykáš bonusový obsah do hry. U Starcraftu II jsi pro ačívy hrál kolo úplně jiným stylem - tedy přínos v hratelnosti. Jinde si dokážeš, že jsi fakt hustý típek... ;-) Kdo říká, že sbírání není hra? My hračičkové ho milujeme... :-)
Say: A proč by hra nemohla být zároveň sběratelstvím? Přístupy jsou různé - tady si třeba uvědomíš, že sis ještě něčeho nevšiml a máš co hledat. U TF2 jsi za splnění achievů dostával jinší zbraně. U Ubisofťáckých her získáváš body, za které si odemykáš bonusový obsah do hry. U Starcraftu II jsi pro ačívy hrál kolo úplně jiným stylem - tedy přínos v hratelnosti. Jinde si dokážeš, že jsi fakt hustý típek... ;-) Kdo říká, že sbírání není hra? My hračičkové ho milujeme... :-)
Tak ono se to dá hrát prakticky bez augmentací. Dokonce ani hacking myslím nepotřebuješ, protože všechny vyloženě povinný hacky máš level 1. A za co jsi utratil prachy? Já si za celou hru koupil kromě praxis kitů snad jen tlumič...Já to teď jedu s celkem drsným modem, kde mě každej level v hacking capture nebo stealth hackingu stojí 3 praxis pointy a ostatní augmentace jsou taky dražší, to je teprv masakr.:D
Hraju jen hlavní linku na Give me Deus Ex a s prachama mám velký problém, ani na Praxis nemám (a to jsem měl do začátku 10000). Samotných Praxis bodů je taky sakra málo. Teď jdu do doku a augmentací mám spíš pomálu. Každopádně je to hratelné i bez plnění vedlejších misí, což byl myslím cíl při balancování. S těmi vašimi mody by to bez sidequestů asi moc dohrát nešlo :)
Ad achievementy: já si jich po prvním dohrání rád pár navíc splním, klidně všechny, když to nejsou úplné sebemrskačské krávoviny.
(Btw víte, že časovaná bomba se dá deaktivovat rozstřelením baněk?
Rozhovorové bitky teď napodruhé sjíždím i s CASIE a můžu si to reloadnout klidně třikrát za sebou a pokaždé uslyším nové věci + feromony jsou správně manipulativní. Jedna z nejlepších částí hry.
Ad achievementy: já si jich po prvním dohrání rád pár navíc splním, klidně všechny, když to nejsou úplné sebemrskačské krávoviny.
(Btw víte, že časovaná bomba se dá deaktivovat rozstřelením baněk?
Rozhovorové bitky teď napodruhé sjíždím i s CASIE a můžu si to reloadnout klidně třikrát za sebou a pokaždé uslyším nové věci + feromony jsou správně manipulativní. Jedna z nejlepších částí hry.
Snad mě nikdo nezprudí, když sem dám odkaz do fóra na doupěti, kam jsem naházel pár screenů z toho ENB modu. Nechce se mi sem ty linky kopírovat zvlášť.
http://forum.doupe.zive.cz/viewtopic.php?f=505&t=1076400&p=8409051#p8409051
http://forum.doupe.zive.cz/viewtopic.php?f=505&t=1076400&p=8409051#p8409051
Tak po měsíci dohráno. Všechny konce prubnuty. Favorit ten s bublinkama. Pěkné to bolo. I když spousta výhrad by bola též :)
S tema uvozovkama jsi to celkem vystihnul :)
pipboy: Ty máš nějaký problém s "filosofii" jsem si všiml=D
Teda, na muj vkus tam chybi snaha, neco placnout abych vypadal jak buhvijaky filosof s tim ze nejak si to posluchac prebere umim taky.
USER47: Ono se asi vždycky najde něco, co udělá tu herní branži výnosnější. Třeba se za 50 let budou hrát hry proto, že k tomu dostaneš jak bonus zdarma plyšáka. A když hru dohraješ, tak ti k němu dodají i stavebnici.
Heh... To bych ale bral, muhehe.
Heh... To bych ale bral, muhehe.
Taky ty achievement huntery moc nepobírám...
pipboy: No však to bohatě stačí. Zbytek je na každém hráčovi zvlášť.
Jinak jak tak vidím, tak je docela smutné, že se hraní strhuje k honění achievů (díky Bohu, že je tam nemám). Hry jsou od slova "hra", ne "sběratelna".
Jinak jak tak vidím, tak je docela smutné, že se hraní strhuje k honění achievů (díky Bohu, že je tam nemám). Hry jsou od slova "hra", ne "sběratelna".
Vyšla první verze grafickýho ENB modu
http://enbdev.com/index_en.html
Pár videí třeba tady:
http://www.youtube.com/watch?v=5F-5wMxj5Z4
http://www.youtube.com/watch?v=gle8bhdy2Q4
Jinak vyšlo i pár jinejch modů, třeba na "zdražení" vylepšování augmentací, aby si hráč nemohl odemknout úplně vše, případně mod na úpravu stackování položek v inventáři...
http://enbdev.com/index_en.html
Pár videí třeba tady:
http://www.youtube.com/watch?v=5F-5wMxj5Z4
http://www.youtube.com/watch?v=gle8bhdy2Q4
Jinak vyšlo i pár jinejch modů, třeba na "zdražení" vylepšování augmentací, aby si hráč nemohl odemknout úplně vše, případně mod na úpravu stackování položek v inventáři...
Kdo ještě neviděl, zhlédněte Punch Punch Revolution 1-4 zde.