Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Posthumanizmus, neposthumanizmus, pre mna osobne ma HR tri zakladne roviny, okolo ktorych sa odvija cely myslienkovy raz hry:

A) Clovek a technika, ktorou si clovek prisposobuje svet, ktora mu v nom umoznuje prezit a tak formuje svoje okolie. A nasledky vyuzivania, dosahovania pokroku vseobecne. I v dnesnej dobe sa pokojne da prisudit ista podobnost atomovej energii, obzvlast po tom co sa stalo v Japonsku (vid sialenstvo niektorych EU krajin - menovite Nemecko :) )

B) Media formujuce vacsinovy pohlad na svet - utvarajuce nazor "bezneho" cloveka na svet

C) Korporacie, nadnarodne spolocnosti, ktore sa stavaju sebestacnymi vladami a v podstate stoja nad politickou mocou, stavaju sa vlastnym riadiacim a vladnucim organom, s vlastnymi zakonmi a vykonom moci.

(a si piste, ze keby som mal cas, tak o tom napisem pekny clanocek, nastastie ho nemam :) )
Btw vam DX3 co se filosofovani ohledne podstaty lidskosti a vlivu technologickyho rozvoje/zasahu do vlastniho tela na ni prijde dobre udelany? Me prijde, ze hra predlozi otazky, ale jinak k nim uz za celou dobu nic kloudnyho nerekne. (Hlavne proto, ze hodne veci tam stoji na existenci drahe tolerancni drogy, ktera je tam vzhledem k otazce jaksi navic.)
montana: To s tím zapomenutím o čem že to bylo potvrzuji. Já to dohrál 2x hned po sobě a po měsíci si pamatuji jen minimum z děje, kromě uspěchaného nic moc konce. Mass Effect 1 na tom je třeba o hodně lépe, Mass Efeect 2 je někde mezi kvůli zastínění hlavního děje rodinnými pouty :)

U mě to ale nic nemění, pač DE1 na tom nebyl o moc jinak, jen měl víc zajímavých zvratů.
Toz tak jsem zatim v Singapuru a je to dobry a secko, ale stejne mam nutkani to po dohrani prodat a pocit, ze si za mesic nevzpomenu o cem to bylo.
Já zase četl opak na Steam fóru... :D

Pro jistotu bych ale nevěřil nikomu a ten quest raději udělal alternativní cestou.
USER47: Zrovna ten mafián se myslím nepočítá. Nicméně ten quest lze dokončit i jinak. Spíš bych si dal pozor na elektriku úplně na konci hry.

Každopádně já to taky hrál s cíle dostat tyhle dva achievementy (ostatní už mám :) ), nejsem si vědom žádného zabití a alarmu a stejně jsem nic nedostal.
Ono pacifistu zruší třeba i to, když někoho omráčíš a on spadne do elektrizovaný vody, případně z výšky (jako v jednom sidequestu, kde máš shodit mafiána ze střechy), nebo když zničíš bota a on výbuchem někoho sejme atd.
Já jsem to dohrál za něco přes 40 hodin. Všude jsem se snažil o Ghosta a Smooth Operatora, komplet non-lethal. Někde to asi nevyšlo, protože jsem nedostal ani jeden z achievementů Pacifist a Foxiest of the Hounds - bohužel nevím kde. Některé části jsem opakoval, zkoušel různé způsoby atp, celkově jsem si to užíval.
U mě cca 20-25 hodin. Víc ani náhodou a to jsem kromě závěrečných misí (kde mě vážně nebavilo plížit se se zásobou munice a hackovat kde jakou pytlovinu abych si pak přečetl nějaký bezvýznamný mail) dělal všechny modré vedlejší questy. Jinak u mě poměr: 100% plížení (nikdy jsem neběžel rambo stylem a v každé misi získal tajného agenta, většinou i ducha ale někdy se nepovedlo, eliminace nepřátel: 80% omračování, 20% headshoty 10mm nebo sniperem (bohužel jen ve vyjímečných situacích).
Say: Darrowova "pravda" - osobně mám na to podobný názor, že technologie v podobném stavu by nedělaly dobře a dopadlo by to tady jak v Terminátorech!

GodOfTheSick: thx, jen nepochopím, jak někdo dává 40h a víc, na Eurogameu pro změnu 18h s veškerým prolejzáním :/
Jaký konec jste zvolili? Resp. button jste zmáčkli? Vím, že většina si je prošla všechny, ale já se nakonec přiklonil k verzi Taggarta.

Kubulus: Mám na mysli pouze závěrečné filmy. A i tak lepší konec, než v prvním Deusovi=)
Taky jsem dohrál. Abych řek pravdu, na tohle jsem čekal od dohrání jedničky. Jdu si to dát znova :)
Tak dohráno. Popravdě jsem váhal, jestli tomu dát víc, než prvnímu Deusovi, ale závěrečné filmy mě tak nějak ujistily, že hra pracuje docela s kontroverzním a jaksi opomíjeným tématem... A hlavně jsem se do hraní tak nenutil. Ale zase neříkám že ne. Slabé chvilky tam jsou. Jinak na atmosféru původního Deuse to nemá, ale v jiných věcech jej zase předčí. Během týdne nahodím zřejmě koment.

Jo a těmi fotkami v závěrečných titulcích mě Eidos trošku zklamal. Hru udělat umí, ale trošku lepší fotky nafotit jim asi dělá problém=D
Lednička je praktičtější. Víte, že se s tím dají i vyrážet dveře? :D
montana: Zbytečně složité=) Btw, jaká augmentace umožňuje házet předměty? Nebo to jen musím zase dlouze podržet Q?
Osobně bych vsadil boty že ty cutscény Square nedělalo..jsou dělaný v enginu a hodně upravený, s tou kvalitou toho square traileru to nemá nic společnýho, ten měl Final Fantasy movie-like kvalitu. Ty ingame maj na svědomí určitě v Montrealu.

A když jsme u toho, to jsem v komentu zapomněl zmínit. Ta častost nic moc cutscén mě taky štvala a v DX to nemá co dělat, sakra.
pipboy: Šetřilo se místem. Co si budeme povídat, bylo to děláno univerzálně pro všechny platformy a všichni známě pravidlo o nejslabším článku... Cutscény mohly být ve vyšším rozlišení, s vyšším bitratem, delší/častější a technicky obecně kvalitnější (když už mají k dispozici mistry v oboru, BTW dám boty na to, že trailery stály víc než videa ve hře). Taky spousta textur si přímo říká na PC verzi o HD mod.
Jen je skoda ze kdyz uz je to teda filmecek, mohlo to mit aspon solidni kvalitu, a ne ze prehlidka kompresnich artefaktu... to jsem si to moh rovnou renderovat sam.
Marty McFly: Jo a moment. Možná ses jen špatně vyjádřil, ale cut-scény neběží v engine. Jsou to jen puštěné video nahrávky. Což je asi jasné...
Ten rozdíl cutscén a hry byl hrozně do očí bijící, obzvlášť když přišel střih a ta samá místnost se stala desetkrát světlejší. :)
Marty McFly: Tak rozhodně jinak naskriptované animace a vůbec celé sekvence pohybů (ty ve hře jsou... hodně nepřirozené).
Myslím že všechny cutscény (minimálně většina) je z dílen Square-Enixu a jsou komplet renderované (proto jiné parametry obrazu). Mě osobně tam moc nesedly, oproti zbytku hry bylo moc temné a i postavy vypadaly divně. BTW Square-Enix máš na víc, i ten famózní trailer vypadal imho líp :)
Jaké nastavení grafiky používají v cutscénách ? Tedy aspoň myslím že je to herní engine, jenom upravený pár grafickými efekty (nízká brightness, vysoký kontrast, ale co dál ?)
Jo abych nezapoměl, 200.250 XP a do úplnosti mi chybělo 7 Praxis bodů (potažmo 9, protože dvě funkce jsem neměl vůbec zapnuté). Také jsem skončil se 100 Stop viry a 130 Nuke + 31.000 kreditů.
Aha... tady bude ten oříšek. Započítává se tutoriál do "Nezabiješ" achievementu?
Zezačátku omračovat nemůžeš. Můžeš nepřátele buď vystřílet, nebo se jim celkem snadno úplně vyhnout. Já je postřílel, na ečívmenty seru a v rámci situace (velitel ochranky vs. útočníci) mi to přišlo jako logičtější volba.
Jak ironické, že ?

RE: NateLoganovi screeny - je zajímavé, že já fotil na skoro těch samých místech (akorát jsem jich udělal tak tisíc)
Sakra sakra sakra... Já chci headshotovat s odstřelovačkou a ne s desítkou! Proč s ní nejde dávat headshoty?=/