Ne. Ale můžeš mu dát i jiný zbraně, minimálně revolver a samopal. Kdyžtak loadni a něco si sežeň, abys mu to mohl dát. V přízemí je i nějakej šmelinář, u kterýho by se snad dalo dozásobit.
Diskuze
Ten hacker... Chce po mě desítku. Já bych ji ale rád zpátky (mám ji vytuněnou téměř na max). Vrátí mi ji?
Já jsem si říkal, že takového exota musím prokecat, a hele, trefa :D
Jo Sayi ? :-D taky mi chvíli trvalo ho najít ON JE ZA ZKURVENOU PŘEPÁŽKOU, ten mi teda dal!
Abych pravdu řekl, nezabil jsem VŠECHNY nepřátele stealth stylem. Kromě těch na začátku to bylo i pár tichých výstřelů tam, kde to jinak nešlo (moc nepřátel najednou, nebo má netrpělivost), ale jinak se je snažím poctivě kosit tiše.
Je to takhle nějak, ne ?
1OXP - zabití
20XP - headshot
30XP - uspání
40XP - uspání do hlavy tranquem
50XP - stealth kill
(2x) 62.5XP - stealth kill dvou najednou
A občas to chtělo hodně trpělivosti, vyčíhat si na správný moment, kdy budou dva panáci vedle sebe, kdy budou všechny kamery deaktivované, roboti daleko, ostatní vojáci čumět jinam a budu mít dost energie.
Že to nezní šíleně ?
Je to takhle nějak, ne ?
1OXP - zabití
20XP - headshot
30XP - uspání
40XP - uspání do hlavy tranquem
50XP - stealth kill
(2x) 62.5XP - stealth kill dvou najednou
A občas to chtělo hodně trpělivosti, vyčíhat si na správný moment, kdy budou dva panáci vedle sebe, kdy budou všechny kamery deaktivované, roboti daleko, ostatní vojáci čumět jinam a budu mít dost energie.
Že to nezní šíleně ?
Asi bug... Maliková po mě chtěla vypátrat vraha její kamošky. Mám dojít na kliniku Limb v Hengshe a hledat chlapíka s kloboukem. Než tam vlezu, vedlejší ukazatel (modrý) questů svítí, když vlezu dovnitř, ukazatel zmizí a ze všech postav uvnitř ani jedna klobouk nemá a ani nenabídne nic k dialogu. Wtf?
Garret: Vzhled postavy se prakticky nemůže změnit kvůli příběhu odehrávajícímu se v řádu několika dní... Výbavu má pořád stejnou krom zbraní a augmentace má v sobě už půl roku, jen je neměl doteď zaplé :P.
A jestli bys tam chtěl i úpravu hadrů a výbavy... Mno, to si ve špatné hře :).
A jestli bys tam chtěl i úpravu hadrů a výbavy... Mno, to si ve špatné hře :).
Ta hra ještě potřebuje balanc. Obyčejnou desítkou s laserovým zaměřovačem dám headshot na vzdálenost 50m - nepřítel se skácí k zemi. Sniperkou (max. vytuněnou) s tlumičem potřebuje do hlavy rány DVĚ (!). Odstřelovačkou bez tlumiče sice sundám na ránu kohokoliv a na prakticky jakoukoli vzdálenost, ale ta nezjistitelnost je fuč=/
...
Jsem v pasti.
JÁ CHCI SVOJÍ TICHOU ODSTŘELOVAČKU! Ne špuntovku=,(
Jinak Hong Kong v Deusovi byl můj oblíbený, tady jsem z Hengshy celkem zklamaný. Celé město je jaksi mrtvé.
...
Jsem v pasti.
JÁ CHCI SVOJÍ TICHOU ODSTŘELOVAČKU! Ne špuntovku=,(
Jinak Hong Kong v Deusovi byl můj oblíbený, tady jsem z Hengshy celkem zklamaný. Celé město je jaksi mrtvé.
xp mě nezajímají, já se bavím o vzhledu... ;-)
On si asi nevšiml těch nalevelovanejch augmentací:). Mezi rambo a tichým postupem je zdánlivě velkej rozdíl v XP, ale vzhledem k tomu, že konfrontace celkově jsou jen minimální zlomek přísunu zkušenostních bodů, na konci hry to nebude většíí rozdíl než 1-2 praxis pointy. Největší studna XP je imho hackování a samozřejmě plnění questů.
Garret: Jak je to možný? To je takový rozdíl mezi stelth postupem a vybíjením (omráčení či zabití, to je šumák).
Marty McFly: Na likvidaci zdí nepotřebuješ augmentaci, stačí granát/mina:).
vypadá stejně jako ta moje na začátku
No mě až na konci hry napadlo zapnout si aug PRORÁŽENÍ ZDÍ. Jsem si myslel, že je to jen na ničení nepřátel skrz zdi (jako v traileru), ale nedošlo mi, že se tak dají najít skrytá místa s různými blbostmi, cennostmi a hlavně EXPY za explorera. To vědět dřív, tak mám ještě víc expíků.
No a jinak pochlubte se tu pak, kolik budete mít na konci expů, peněz a praxis bodů investovaných. Celou hru jsem hrál tak, abych měl co nejvíc zkušeností (kromě té první mise s přepadením, tam mě ještě nenapadlo, že je za tiché zabíjení více - celou tu přepadenou továrnu jsem pobil normálně kulkami.
No a jinak pochlubte se tu pak, kolik budete mít na konci expů, peněz a praxis bodů investovaných. Celou hru jsem hrál tak, abych měl co nejvíc zkušeností (kromě té první mise s přepadením, tam mě ještě nenapadlo, že je za tiché zabíjení více - celou tu přepadenou továrnu jsem pobil normálně kulkami.
j.calling.2bad: Zvláštní, ten quest jsem splnil bez problémů.
Což mi připomíná, že ještě v Detroitu se mi povedlo failnout jistý sidequest a doteď nevím jakto - mluvím o tom, který vám zadá ta čuba převlečená za prostitutku, a o fázi, kdy se máte sejít kajsi v uličce s už nevím kým a předstírat, že jste už nevím kdo. No, side quest jsem měl aktivní, ale jakmile jsem došel na místo, tak týpek se začal procházet, křížek z obrazovky zmizel, a side quest failed.Až si to jednou dám podruhé, asi bych ho docela rád splnil, ale nejdřív bych asi rád věděl, v čemže to spočívala moje chyba. Nenarazil na to někdo?
Pokud započetí hlavního questu zapříčiní nemožnost dokončit úkol vedlejší, tak to hra sama vždycky oznámí a dá hráči šanci se vrátit a vše potřebné dodělat.
Say: Nakonec jsem se vrátil zpět, potřeboval jsem dokoupit munici + pokecat se Sandersem :D
Zoltan: Ale nevím, jestli je budeš moct splnit=D Já je měl už všechny hotové. Aspoň jeden vedlejší quest ti ale později bude k ničemu. Pokud nechals Sanderse naživu.
S tím plížením... Je fajn být vždycky duchem a tajným agentem na konci mise, ale mám pocit, že za eliminaci je víc XP. No a pravda... Častější loading=D Protože na hard jdu pod drn na ránu.
S tím plížením... Je fajn být vždycky duchem a tajným agentem na konci mise, ale mám pocit, že za eliminaci je víc XP. No a pravda... Častější loading=D Protože na hard jdu pod drn na ránu.
Say: Thnx, aspoň se nemusím plížit zpátky :D
Zoltan: Jo. Já se tam zatím vrátil po každé misi.
Budu se mít možnost po splnění hlavního questu v Derelict Row vrátit do Detroitu a splnit vedlejší questy?
Tohle vypadá na přehodnocení Mass Effectů...
USER47: Nejde to. nVidia je bohužel na tolik tupá, že hra profil nastavení ovladače přepisuje.
foxter: To máš to samé co já. Postprocesing ani DX11 nepomáhá=/
Btw, ty dialogy jsou po rozšíření sociální augmentace opravdu tak široké, nebo se jen tváří? Docela mě překvapilo, jak to mají vychytané. Ještě ale nemám otestovanou účinnost.
foxter: To máš to samé co já. Postprocesing ani DX11 nepomáhá=/
Btw, ty dialogy jsou po rozšíření sociální augmentace opravdu tak široké, nebo se jen tváří? Docela mě překvapilo, jak to mají vychytané. Ještě ale nemám otestovanou účinnost.
Say: Spíš zkus vypnout post-processing nebo DX11. Nějak se zbav té mlhy. Mě to zas tak hrozné nepřijde...
Say: Taky si můžeš pohrát s nastavením monitoru, ovladačů GPU a podobně:).
Koukni ke mně nebo k Natovi na Steam.
USER47: Bohužel. Mě se ty cutscény s normálním nastavením jasu líbily, ale ve hře toho prostě nedosáhneš=/
Ovlivňuje nastavení jasu i cutscény? Ty mi už v základu přišly dost tmavý...
AiMLEzZz: Právě že spíš naopak. DX11 díky svým kouřovým a dalším uber efektům dělá celý vizuál o dost světlejší.
S DX11 je to prej mnohem tmavší, ale nevím, nezkoušel jsem.
Marty McFly: Yop. Nestalo se mi, že bych narazil na tak tmavé místo, že bych neviděl vůbec nic. A vůbec... Je tu baterka/augmentace na svítilnu? Pokud ne, tak je mi to jasné.
Jo a mimochodem... Hra má snad nejlepší optimalizac DX11 jaká zatím je.
Jo a mimochodem... Hra má snad nejlepší optimalizac DX11 jaká zatím je.
j.calling.2bad:
ale jo, oni ty větračky zabezpečí :-D ale jenom když ti chtějí dát najevo, že nene, tam už nesmíš (hive, policajtovna)
ale jo, oni ty větračky zabezpečí :-D ale jenom když ti chtějí dát najevo, že nene, tam už nesmíš (hive, policajtovna)
A víš že máš Sayi pravdu ? Ta hra je sakra přesvícená, mám v nastavení minimální jas a stejně je to moc světlé.
Narazíš na to...
Dotaz... Sanderse jsem nechal jít a teď mi za odměnu dal přístupové heslo a kód. Jenže nemůžu se dopátrat k čemu jsou? Narazím na to během plnění dalších questů, nebo mi někdo prozradí, kam se s tím dostanu?
Tož nevím... I na nejnižší brighteness v nastavení hry mi to přijde stále moc světlé. Resp. snížil bych gammu a přidal kontrast. Asi nikdo nevíte, jestli to nějak jde? Štelováním položek contrast a brightness v registrech očividně nic nedělá=(
Imho naprosto v klidu. Mimochodem, autor enbseries vydal nějakej fix na to zasekávání a mělo by to celkově zlepšit framerate:
http://enbdev.com/download_en.htm
http://enbdev.com/download_en.htm
To ti na tom poběží úplně v pohodě, on Deus ex:HR není zrovna technická špička.
Já myslím že v pohodě, vzhledem k tomu že jsem na obdobné sestavě a stejné grafice dohrál Witchera 2...
Jak myslíte, že mi tahle hra pošlape na Geforce 9600 gt,4GB ram,Athlon X2 3GHz ? Bude to běžně hratelné ?
Marty McFly: Už jsem našel vše na wiki.
Většinou se (a zvlášť na tak slavnou hru) objeví něco na gamefaqs. Možná to tam už je, ale určitě se to objeví do pár týdnů (pokud není).
http://www.zing.cz/videa/prehrat/tz-5511/deus-ex-the-eyeborg-hrany-dokument
Jo a je nějaká site, kde najdu nějaký seznam obchodníků/questů/map etc?
Jo a je nějaká site, kde najdu nějaký seznam obchodníků/questů/map etc?
_NKD (poslední komentář):
///- zebrik dva metry nad zemi a nelze na nej vyskocit a vylezt.///
ten je tam schválně, abys na něj nemohl skočit a musel mít augmentaci na vyšší skok (nepravděpodobné hned na začátku) a nebo si tam dát bednu/sud/cokoliv a z toho se tam dostat.
+nepřátelé sice do větračky nevlezou, ale stalo se mi, že si klekli a podívali se
+
///- zebrik dva metry nad zemi a nelze na nej vyskocit a vylezt.///
ten je tam schválně, abys na něj nemohl skočit a musel mít augmentaci na vyšší skok (nepravděpodobné hned na začátku) a nebo si tam dát bednu/sud/cokoliv a z toho se tam dostat.
+nepřátelé sice do větračky nevlezou, ale stalo se mi, že si klekli a podívali se
+
pip - Jo, to mě taky nasralo...
A alarm to nespustí pokud ho sebereš až potom, co sejmeš Sanderse...
A alarm to nespustí pokud ho sebereš až potom, co sejmeš Sanderse...
No, dohrano podruhe - krom bossfightu a skritpvanych casti zadny alarm/alert/suspicion a zadny kill/omraceni. Ale od pristavu dal uz jsem celkem sprintoval, bo uz jsem to chtel mit za sebou, takze na konec jsem dokonce nemel penize na posledni koupitelny paxis kit.
EDIT: Teda pockat, 1x suspicion u Zeke Sanderse jak ciha v tom byte, tam proste neni jina cesta. A nastavalo me ze i kdyz defusuju ten rigged praxis kit, tak to po sebrani stejne hodi alert, toz jsem ho tam nechal lezet >_>
EDIT: Teda pockat, 1x suspicion u Zeke Sanderse jak ciha v tom byte, tam proste neni jina cesta. A nastavalo me ze i kdyz defusuju ten rigged praxis kit, tak to po sebrani stejne hodi alert, toz jsem ho tam nechal lezet >_>
Marcuss: A vsadím se, že ti nepřátele se té třílně nebrání ani tak, jako spliceři z Bioshocku! :D