Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Taktika mojí přítelkyně - hackla turretu a nosí ji všude s sebou...
Vždycky počká, až vyřídí nepřátele a pak pokračuje do další místnosti...XD
Nedáno tu kdosi kritizoval můj systém odrážek.. A tak nějak mám pocit, že se s nimi roztrhl pytel.
Díky oběma, dobré vědět s těmi augmentacemi. Jinak ležící těla mi zatím nikdo neprobudil.

Marcusss: Já hned vykoupil sklad=D

Jo a ještě by mě zajímalo, kde pořídit náboje do sniperky. Nikde nejsou=(
Say - Rozdíl je v tom ten, že pokud chceš hrát bez zabíjení, tak omráčíš... ale hrozí, že pokud tělo někdo najde, tak ho probudí...

Já většinu hry nezabíjel... jen úplně na začátku a pak na začátku druhé návštěvy Hengsha (tam jsem používal i smrtící take-down...(kdo hrál, ví proč)).

Rozbíjení beden je naštěstí fuč.

Augumentací budeš mít na konci víc než dost. Já pak i kupoval věci, které jsem nepovažoval za nutné.

Pokud chceš mít větší obtížnost, prostě někupuj Praxis body v LIMB klinikách, jak ti poradila na začátku ta prodavačka v LIMB v Detroitu...
Omráčení má výhodu, že je pohodlnější, tišší a získáš za něj asi třikrát víc XP. Jediná "nevýhoda" je, že oběť pak někdo může probudit, ale to se v praxi stejně neprojeví.

Mám dojem, že v bednách asi nic nenajdeš. Koneckonců ani nevím o tom, že by šly rozbíjet.

Augmentace budeš mít na konci skoro všechny, kromě pár zbytečnejch.
Jaký je vůbec rozdíl mezi zabitím (přidrž Q) a omráčením (klikni Q)? Když omráčení snižuje nápadnost tak snad každý bude jen omračovat, ne? Nehledě na to, že držet Q je otrava=P

Jinak najdu někdy něco v nějaké bedně, nebo stará Deusovská rutina rozbíjení beden je fuč?=)

A poslední dotaz... Augmentace budu mít ve finále všechny, nebo se dostanu do půlky/třetiny...? Vedlejší questy jedu poctivě, takže počítám maximální přirůst XP. Je jich tam nehorázně moc, které by se hodily (wow, tohle se mi moc nestává, většinou mám k různým dovednostem a schopnostem odpor, nebo mi přijdou zbytečné).

A konečně, KONEČNĚ!... jde prodávat vybavení, muhehe=)
Jsem teď zjistil, že PEPS je nesmrtící zbraň... a já blbec jsem ji vyhazoval a to jsem měl pořád málo tranq darts a nábojů do stun gun...XD
Say - to myslis asi Tranquilizer rifle... ja som ju mal od zaciatku, ale myslim, ze som nejaku videl aj v Shangaii - napriklad. :)
Hm, kdy najdu něco, co dokáže střílet uspávací šipky? Mám jich plný inventář, ale za nic nevím, jak je střílet. A nábojů do sniperky je málo=(
potreboval bych pomoc prave delam misi pro malikovou v cine a musim najit nejake dukazy v byte od nejakeho Lea a a nemuzu najit posledni dukaz zatim jsem nasel jen email,telefoni zaznam a basebalku takze bych byl rad kdybyste mi pomohli
Nemyslel jsem to ani tak, že je jich tu moc, jako spíš tak, že co je na hře dobrý už všichni ví moc dobře. Snad až moc dobře. Snad kvůli ódám. No jo, scratch that, jako bych nic neřekl. >_>
Začíná mi připadat, že komentářů typu "těch nadšených je tu moc, takže napíšu spíš to, co se mi na hře nelíbilo" už začíná být víc, než těch nadšených :D. Myslím, že je pomalu čas vrátit se k recenzoidním megakomentářům, vyličujicím všechno á la seňor Pipboy.
Jo a trochu mě nasralo, že Steam verze Augumented Edice neobsahuje ten "Tong's Rescue" quest... jaký je?
Jaký wtf závěr? Mně přišel hodně dobrý...
----
Za největší chybu považuju bossy (jak bossfighty, tak samotné postavy), čokoládu (seriously WTF?), zbytečné augumentace (= to info u hackování) a hlavně neomezení augumentací (člověk tak má přístup ke všemu a jen si vybere příjemnější trasu)...
Až si najdu chvilku napíšu celý koment.
Ale v základě jsem byl se hrou víc než spokojen...:)
---
"Death by a vending machine. How pointlessly tragic."
To je krásná představa, co vše ještě mohlo být. Už tak je to dost dobrá hra. Ne nejlepší, ale dost dobrá tak jako tak.
Na začátku to bylo hodně ambiciózní... a jako začínající studio si EM ukousli hodně velké sousto. Kdyby byl ve hře všechen materiál, dala by tak na 120+ hodin. Už tak byla hra ve vývoji dlouho, spousta věcí prostě musela pryč, aby se to vůbec někdy vydalo. Hlavní obětí je Montreal hub a třeba ATMka. Na začátku se navíc předpokládalo, že si vy budete rozhodovat, které části těla obětujete za augmentace a lidé vás podle toho budou soudit, možnost přiklonit se k pro- nebo proti-augmentačnímu proudu atp. Během vývoje se ale trochu vrátili zpátky na zem a spoustu věcí vyškrtli, jinak by to nemuselo vyjít ani příští rok.
Ono asi hodně plánovanýho obsahu se tam nakonec nedostalo. Hlavně ke konci je to hodně znát. Původně tam měl být koneckonců celej Montreal hub, upper Hengsha hub a ještě jeden hub někde v Indii. I ta linie s Adamovým původem je jakási nedodělaná, o projektu Hyron nemluvě.
Já jsem slyšel, že záporáci měli být do hry zapracovaní líp, ale spěchali, aby to stihli, a tak to dopadlo, jak to dopadlo...
Icarus Effect mám doma a bohužel jsem se přecenil... na mě je to moc těžký. Ale mrzí mě to, protože bych si tak zkrátil čekání + bych možná měl vztah k záporákům.

Jednička s tímhle pracovala líp. Hlavně mě překvapuje, že v HR se vůbec neobtěžovali dotáhnout do konce ten princip možnosti vlastní volby, což byl pro mě největší klad Deus Ex... opět otrocky plníme požadavky kohosi... jinak mě to baví, ale v těch hlavních aspektech mě to zatím zklamává... to je pěkný český slovo :)
Walome: Na tom se shodneme. Nevyužité záporné postavy plus WTF závěr jsou u mě největší zápory. Zatím jsem jim to ale víceméně odpustil (jinak bych šel pod 90), uvidím po pár týdnech až se to uleží (a bude to komplet i s DLC).
Hm, po pěti hodinách hraní to vypadalo na 95%, po deseti na 90% a teď po 16 na 85%. Jestli to takhle půjde dál, skončíme pod 80%...

Šokuje mě nevyužitý potenciál záporných postav.
No jo, kdo by to byl řekl. Přitom kamarád prej zabíjel co viděl a stejně mu tam Jensen mlel o tom jak byl hodnej :)
Helé bacha na ty spojlery, nebo vás nakopu mou železnou nohou do vašich kostnatejch zadků :)
Základní konce jsou čtyři + u každýho jsou 2 varianty toho závěrečnýho monologu podle toho, zda hraješ jako tichošlápek nebo psychopatickej zabiják všeho co se pohne. Ale velký rozdíly tam nejsou.
j.calling.2bad: ale podle ostatních hodnocení to nevypadá na úplnýho provokatéra, prostě mu hra nesedla, i takový jsou, neviděl bych za tím hned něco zlého, vem si třeba Destructoid, čísla jim tam také často létají do závratných nížin :-)

btw kolik má hra vlastně konců? jen tři? nebo se ještě mění podle toho koho zachráním nebo zabiju?
Hm, hra se mi seká. Neměla by, hw převyšuje doporučenou konfiguraci, navíc když stáhnu všechny detaily, cuká se to stejně. Nemá někdo stejnej problém a nevyřešil ho ?
GodOfTheSick: Malik je mrtvá v jedný místnosti u toho čong mafiánskýho bosse.
GodofTheSick: Jestli narážíš (i) na TimeRa, prostě to na mě působí, jak kdyby do tý hry šel s tím, že dostane další fajn rychlej pompézní tejk na COD a když si uvědomil, že to tak docela nepude, tak se na to střelbitě vysral.
Proč když dá někdo AAA hře nízké hodnocení je ostatními automaticky považován za magora, zatímco jedinci, kteří dají hodnocení nejvyšší nikoliv? Ten kdo dá 0 tomu nerozumí, ale ten kdo dá 10 ano? Trochu divné, ne!? Zatím jsem nečetl recenzi, která by si dokázala desítku obhájit. Ani Janchor mě nepřesvědčil a tady se k tomu nikdo zatím také nemá...