Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Chran buh aby tam nekdo delal mulu, dyt se vsude vali tolik kramu ze nedostatek je otazkou jedine nedotatku mista v inventari.

(Ja jsem teda nemuloval - spis casto vyhazoval veci z inventare, penez na nakupy bylo vzdycky dost, na konci jsem mel necelych 30k, vsechny praxis kity po limb klinikach nakoupene, stejne tak drtiva vetsina weapon upgradu.. ne vsechny, bo ze zacatku jsem si myslel, ze bych mel setrit :))
Paul: Když nebudeš nosit zbraně po jedné do obchodu, bude peněz tak akorát. Člověk se pak i musí rozhodovat mezi nákupem vybavení a nákupem Praxis bodů v LIBM.

Za co bych je ale poslal někam, jsou takedowny za energii a s tím spojené tahání s sebou celého automatu na Deli tyčinky. Skoro všechno tu žere energii, skoro všichni mají augmentace, proč nikde nejsou dobíjecí terminály (roboti jako v jedničce)?
Já to udělal asi dvakrát, ještě v detroitu, protože jsem nevěděl jak broken ta ekonomika je, nevěděl jsem kolik bude potřeba peněz.Mluvil jsem obecně (hodně hráčů tu mulu dělat bude, protože neví kolik bude potřeba peněz v dalších misích..).Stejně jsem jich měl extrémní přebytek.Prostě balanc jak peněz tak praxis pointů by potřeboval upravit.
Paul: Když všechno odnášíš a prodáváš, to je trochu extrém, a proto máš i extrémní prachy :) Mulu z tebe hra nedělá, protože jak říkáš - není tolik prachů potřeba, takže to odnášení záleží jen na tobě. Když tě to baví, tak ze sebe mulu dělej, ale nediv se, že jsi za to ohodnocený :) Horší by bylo, kdyby prachů bylo tak málo, že bys musel všechno odnášet a prodávat.

EDIT: Koukám další ostrostřelec :D
Imho těch peněz je akorát, pokud neděláte právě takový blbosti jako prodávání všech zbraní nepřátel a podobně. Tomu se snaží hra zabránit právě tím, že jich nejde dát do inventáře víc najednou, ale když to tam někoho baví nosit postupně, tak s tím autoři až tak moc dělat nemůžou...To spíš zkušeností je až až, ty bych klidně výrazně zkrouhnul.
Falagar - v jedničce nešly věci prodávat a mělo to svůj důvod. Tady je ta ekonomika totálně v háji a dělá to z hráče debilní mulu, která tahá zbraně k dealerovi, naprosto zbytečně protože ty prachy není vůbec za co utratit.Jsem to dohrál snad s 40 000 kreditama.
Tož poprvé taky jedu s angličtinou, plus bez zvýrazněných předmětů, plus bez zabití - přičemž za sebou ale nenechávám nikoho na nohách... ;-) Až a pokud pojedu podruhé, hodím si to jako střílečku a myslím, že budu mít tak třetinový či čtvrtinový čas... už asi totiž neumím hrát hry, plánování dalšího postupu mi zabírá TOLIK času (splnil jsem první vedlejší misi v "Hong Kongu" a jsem na 30ti hodinách). :-)

Btw. systém peněz mi přijde... zvláštní. Prostě se topím v prachách.
Pro postavu, která nepoužívá smrtící zbraně, je rýžování totálně jednoduché. Za prvé, obchodníci mají neomezené finance, za druhé, pokud nemám zbraň v inventáři, seberu ji celou, když ji mám, seberu jen náboje. Takže stačí si dělat "odkladiště" zbraní ze sejmutých nepřátel a párkrát s každou jinou zbraní odejít k obchodníkovi a člověk se topí v prachách - zvláště, když za každou větší dostanete od 4 do 15 stovek. Do druhého města jsem přišel s 30ti tisíci v kešeni...
On to byl bratr Isaiase Sandovala, po kterým jsi zrovna šel, takže mu tam i s kámoši dělal ochranku:).
Stejně jsem od toho čekal tróóšičku víc - od začátku jsem chtěl možnost (po shlédnutí té nahackované oficiální stránky hry - takové to promo) přidat se k těm chudákům z ulice a třeba po vzoru zaklínače 2 mít úplně jinou 1/3 hry - a ne pomocí páru tlačítek na konci- tady mě i překvapilo že poslední boss nebyl Sarif jak jsem si od začátku myslel :D
Jinak stejně víc pochopím když to pojedu znovu s češtinou se stealth postupem - tady ani nechápu Proč mě chtěl zabít ten terrorista kterého jsem nechal jít- jak na mě později čekal v bytě apod.. Tuhle hru si projdu i dvakrát ;-)
Ony všechny ty "nečekaný" twisty jsou většinou jasný hodně dopředu. To má koneckonců HR společný s prvním Deus Ex.:D

Jinak co se konce týče, tak jsem vybral Sarifův. Sebedestrukce imho nic moc neřešila, navíc by se z Adama stal masovej vrah. Vypustit do světa pravdu by bylo logický, ale nelíbilo se mi, jak to autoři naplácli na konec výzkumu augmentací. Ten závěrečnej Adamův proslov měl bejt o nepřekroucený pravdě a odhalení konspirace, ne o tom, jak se bojí technologickýho pokroku.
Konce hry Tak jakej konec jste vybrali? Jako nejdebilnější mi přijde Taggart...jako asi nejlepší mi přijde Selfdestruction.Každopádně ale docela dobrej rehash jedničky :-).
Nebere si ji tam nekdo pres rameno na zacatku? z toho jsem nejak usuzoval ze mrtva patrne nebude.
Ja uz jsem asi taky zestarnutej,stejne jako Ebb. Nebo ne? Ja si chci porad hrat.

Tak kde je pravda? Uz umiram,nebo to kurví nekdo jinej? he?
Ohledně toho vampire- je to složitější- mám k tomu fakt velké citové pouto, hrál jsem to dávno a jako jediná hra mě to učarovalo i blbostma jako byly zvuky křičících ve městech, ten blikající rudý neon. Prostě nostalgie- nehrál jsem moc starých inteligentích her bohuže lituju hodně baldurs gate např. tak moc bych si to chtěl zahrát ale v době kdy mám problém dohrát zaklínače 2, hry mě celkově přestávají bavit atd. se nedokážu soustředit na něco takového- fakt sepsat děj a lepší hlášky do knihy a přečtu si to. takhle ne.. takže Vampie je jediná z těch inteligentních starších her, a t není ani tak stará.. xD
A bez chyb Deus není - sralo mě tam dost věcí, nejvic asi animace těch killů- zlatý zaklínač 2, takhle byla mnohokrát kamera ve zdi apod :D Inteligenci nepřátel moc neřeším- nebyla dobrá a šlo si s nima hrát jak v SC:Conviction - ale zkusím projít podruhé na nejtěžši.. vím že v půlce to zabalím klasicky :D ale zkusím to! :D

edit: i když to asi bylo na ebba :D my bad
Ebb: Nemám nič proti tomu, čo sa ti k tomu páči, len to nabudúce neštylizuj v tom komentári ako keby to bola jediná skutočná pravda. A flame tu ani (tentokrát) nebol, len silná argumentácia. :)
Nu, biopunk byl(je) spíše o voperovaných střílejících vagínách na rukou, kosticových nožích a zbraních chlazených vlastní lymfou než o kouřený pěstíků a polykání pylu.
Marty: Já to myslel vážně, ale ty si z toho už děláš srandu! Přidej tam někde lesbopunk, to by se tam mohlo hodit.
A co třeba cyberpunk s flashback sekvencemi z minulosti - steampunku, dream sekvencemi o lepším světě - biopunku a normální punkovou hudbou ?
Tulareanus: Já vím, já vím... Ale prostě mě to trklo když jsme to četl. A imo bylo by to zajímavé při těch stealth akcích poslouchat nějakou tu violu či jiný nástroj.

Btw, Deus Ex Human Revolution čistý ambient nemá. Všechno je to zaplněné orchestrem.
"Marcusss: Jen dotaz: Takový jack-of-all-trades "VtM:Bloodlines" je mistrovská FPS, mistrovský stealth s mistrovskou atmosférou a bez bugů?"

On vůbec Ebbův žebříček je občas takovej podivnej. Například Penumbra 15%, téměř stejný (jen o dost horší) Darkness Within 2 90% atd...
Nemám náladu na flame borci. FLA počúvam od detstva, to je moja predstava cyberpunku, ak je vaša predstava cyberpunku príjemné piánko alebo hypnotický synth, tak si to napíšte do svojho commentu a vybavené.
Pipboy: Ak sú tam poníky, tak to bude cuberpynk! :)

Ebb: Však to sú také tie pseudosubžánre, ktoré nik neberie vážne. :) Nie pre tú hudbu, ale pre tú smiešnu terminológiu, cyberpunk ako literárny žáner je cyberpunkom pre to, aké témy a štýl budovania príbehu využíva a to sa dá sotva preniesť na hudbu. To, že si niekto v NME alebo najnovšie pitchforku vymyslí nejaký termín, aby mohol nad sebou v článku onanovať (Ako to v Pitchforku bežne robia), neznamená, že to treba hneď aplikovať na hudbu. Ak niečo neznie úplne ako zakladateľ žánru (teda napr. ak nejaký ambient neznie ako Brian Eno), neznamená to, že je to niečo diametrálne odlišné alebo, že to mu treba zakladať nový žáner.

Say: Nie, nie je to steampunk. :D Je to cyberpunk. :D Punk je anglický pojem na označenie "zbastardizovania" niečoho. A Ebb pokiaľ viem v komentári napísal, že by to chcelo elektroindustriál miesto toho ambientu, čo tam je.
Ebb - Tak tohle bych si v cyberpunku představil maximálně v nějakém spodinou nacpaném baru...

Ambientní hudba je futuristická a hodí se k danému tématu...

http://www.youtube.com/watch?v=RiXioWKF5ig - (Blade Runner credits) je ambientní a současně syntetické...

http://www.youtube.com/watch?v=0YhFhbrgrH8 - tady máš hudbu, která absolutně není cyberpunk, ale hodí se k němu maximálně (Ghost in the Shell - Kenji Kawai)

http://www.youtube.com/watch?v=G-wv4pFodIQ - Je tohle něčím cyberpunk? Ne! A přesto je Akira jedním z nejlepších cyberpunků vůbec...

http://www.youtube.com/watch?v=-fj1kaDi8pA - ambientní rock v cyberpunku (Serial Experiments Lain)

http://www.youtube.com/watch?v=KPWlH-n22UM - klasická "filmová hudba" v cyberpunku... ublížilo to "Minority Report"? Ne...

http://www.youtube.com/watch?v=4z10AlFDQfY - Tetsuo: The Iron Man...
-----

Celý cyberpunk žánr je prostoupený spoustou hudebních žánrů a težko můžeš říct "jen tahle hudba se hodí k cyberpunku"!
A uvědom si, že většina důležitých cyberpunk díl jsou knihy... a k těm žádnou hudbu nemáš...
Ja si myslim ze je to hra o ponicich. Ze je to cele jen takova metafora a ze se tam postupne kamaradim s ruznejma ponikama, jako je ponik na skakani do vejsky, ponik na hackovani, ponik na prorazeni zdi, atd... a ponici by prece v cuberpunku nebyli!
Tulareanus: Já měl na mysli OST typu Mass Effect, Tron, půlka Vangelise... Vím, že tohle je steampunk (čert vem to dělení), ale nějak jsem si při čtení toho výčtu hudby vybavil Arcanum... Něco podobného v Human Revolution... mmm.

Ebb: Počkej, to bys tam vážně chtěl mít jako doprovod?
Ambient a future pop sedí do sci-fi -- veľa elektroniky, cyberpunk je syntetický, mechanický (industrial, synth pop, ebm)
http://www.youtube.com/watch?v=UyXi-ObqX8I toto je cyberpunk /industriál žáner. Mechanický bubon, synth basa a synth lead.

LJ: Cyberpunk je hudobný žáner a je to odnož industrialu. A vznikol približne vtedy kedy ten literárny žáner, na začiatku 80tich rokov. A ten má daleko od ambientu.
Say: He? Však on tam chce elektroindustriál.

Nate: Najvtipnejšie na tom je, že hudba je asi tak cyberpunk ako je budova balet alebo film jazz. :)
Souhlas s Ebbem, že ten elektroindustriální doprovod začíná být čím dál víc profláknutý (původní OST z Deuse je prostě klasa), ale kupodivu konkrétně zde není tak špatný. Mohlo být hůř v podobě klasiky.
Huby jsou ve hře jen dva.

Ebb? Proč ambientní (elektronická) hudba nejde dohromady se světem/ztvárněním Deus Exe? Jen podotýkám, že výraz "cyberpunk" je mi ukradený, přesné definice škatlukovacích výrazů "tohle se smí a tohle zase ne" mě nikdy nebraly :)
Ebb - Nedávám mínusko, pro jednou je to smysluplně znějící názor...
Jen dotaz: Takový jack-of-all-trades "VtM:Bloodlines" je mistrovská FPS, mistrovský stealth s mistrovskou atmosférou a bez bugů?

(Podle mě teda je FPS část ve "VtM" katastrofální, stealth vtipný, atmosféra poskakuje jak divá (některé lokace jsou super a některé sterilní a o ničem (např. útok na kindred of the east a nebo celý ten poslední mrakodrap)... a bugy... mno...)
Jej pořád jsem tam čekal 3 městský hub a nic :D konec hry - ale bylo to fajn, hodně připomělo vampire masqurade, až na ten fail s domovem- na co ho máte když se tam nic neděje a za celou hru vám přijdou 3 maily .. :/
Na základe faktov, dôkazov a očitých svedkov a jednej pásky s hlasom podobným... Tá odnož industriálu (Front Line Assembly) sa volá Cyberpunk mimoto.
"akýkoľvek negitarový industriál je ZÁKLADNÝM znakom Cyberpunku" wtf? na základe čoho toto tvrdíš?
Já hraju se zvýrazňováním a zvykl jsem si na to dobře. Jen mě vždycky na začátku zmate, že tam to ještě není zvýrazněné, a tak koukám do menu a tam to je zaplé, a pak mi dojde, že Adam ještě nemá augmentace :D