Já hrál bez toho a jako pixelhunting mi to nepřišlo, ono těch interaktivních předmětů ve hře není tolik a brzo se je naučíš rozpoznávat i v tom bordelu.
Diskuze
NL: Flash mód přidal možnost nastavit si v menu defaultně zvýrazněné předměty.
Btw, s tímhle začaly hry v Infinty Engine pokud vím.
Btw, s tímhle začaly hry v Infinty Engine pokud vím.
Tady je to součástí ER vidění, takže to má i opodstatnění. Naví hra je bez toho (minimálně napoprvé) poměrně dost nehratelná, respektive omezené (zvrhne se v "pixelhunting").
PS: Witcher 1 to měl na prd v tom smyslu, že default nastavení bylo na ALT, plus inventář byl na TAB... A ALT+TAB je? :)
PS: Witcher 1 to měl na prd v tom smyslu, že default nastavení bylo na ALT, plus inventář byl na TAB... A ALT+TAB je? :)
Dost mě udivilo, že ač jsem byl původně proti zvýrazňování sbíratelných předmětů, tady jsem to musel nechat zapnuté. Třeba v laboratořích, tam je tolik objektů a detailů, že se v tom vůbec nevyznám.
Takové zablikání je ještě dobrý způsob. Nejlépe vyřešené to mělo Diablo 2 a Witcher 1, na tlačítko.
Takové zablikání je ještě dobrý způsob. Nejlépe vyřešené to mělo Diablo 2 a Witcher 1, na tlačítko.
Pokud nenapíše koment s nějakými argumenty, budu to považovat za nucené vybočování z řady. Já to beru, ale tady mi celkem uniká pointa. Resp. chci vidět jiný pohled na věc, ale nějak si ho tady nedokážu představit. Nutno dodat, že nejsem fanboy původního Deuse.
Ale oproti prvnímu Deus Exu přidal 5%, takže bych to považoval za úspěch :)
Ebb uz zase strili :D Myslim si, ze se mu nelibi, ze je to moc Deus Ex :)
Bodkin: No one asked him.
He never asked for this.
Není důležité shodnout se ve všech bodech, ale prezentovat svůj názor. A to se daří.
Vím vím, v jedné ze zpráv před vydáním byly zmínky o dabingu hlavního hrdiny a tohle se tam řešilo. Dabéra neznám, ale minimálně (google images) na té fotce v bílé košili vypadá dost jako Adam. Aspoň ta vizuální podoba. No a třeba si na ten hlas zvyknu.
Vím vím, v jedné ze zpráv před vydáním byly zmínky o dabingu hlavního hrdiny a tohle se tam řešilo. Dabéra neznám, ale minimálně (google images) na té fotce v bílé košili vypadá dost jako Adam. Aspoň ta vizuální podoba. No a třeba si na ten hlas zvyknu.
Tak na tomhle se spolu neshodneme. Geralt mi přišel jako praštěný polenem, dabér to podle mě moc loudal ve snaze navodit drsňácký tón, ale Elias Toufexis takhle mluví normálně, přijde mi to daleko přirozenější a plynulejší než Geralt.
Ještě horší než Geralt. Ten byl sice také těžkej chraplák, ale aspoň to znělo hezky. Přeháněl, to ano. Na hlase Adama však nedokážu najít nic dobrého, je mi stále nepříjemný.
MtM: Nezachránil (na ten achievement to nemá vliv), pač jsem to hrál na nejvyšší obtížnost a na tu by to dalo moc práce. Na normální to šlo ale celkem snadno - uspávací puška na lidi dole, takedowny na lidi napravo na lešení, pak takedowny s neviditelností na zbytek lidí dole na nádvoří a nakonec stále v neviditelnosti dodělat snipery uspávačkou. A bota jsem sejmul EMP granátem (pozor na výbuch).
Nate - A pilotku si takto nezabijanjim zachranil? Ked ano, sakra jak?! :)
Hlas Adama Jensena je prostě děs... Něco jako český dabing Geralta. Čeho je moc, toho je příliš.
MATADOR: Jo, myslel jsem toho generála. A pokud tam není někdo s šíleně podobným hlasem, tak má prsty i ve spoustě hlášek nepřátelských vojáků (policistů, gangsterů...).
NL: Elias Toufexis je Jensenovo dabér. Ten, co dělal šéfa Fisherovi je Don Jordan a pokud se nepletu, daboval na začátku DE: HR nějakýho toho generála, jestli i někoho potom, to osobně zatim nevím
Elias Toufexis je ten člověk, co daboval šéfa Sama Fishera? Jestli jo, tak ten mi fakt vadil, jelikož daboval snad každého druhého securiťáka.
foxter: Co jsem to tak zkoumal, tak pro Smooth Operator (prý je ale zabugovaný a někdy nefunguje tak, jak má) a tedy i ten achievement nesmí nikdo stisknout alarm, nesmí tě vidět bot/kamera (věž nesmí vystřelit) a nesmíš selhat v hackování.
Ale stejně mi vrtá hlavou, proč jsem nezískal Pacifist achievement. Nikoho jsem nezabil (ani nepřímo, tedy pádem, výbuchem bota, minou, granátem, ani v posledním souboji podlahou). "Foxhound" :) achievemet jsem asi zkazil u toho hackování, případně u nějakého bota.
foxter: Co jsem to tak zkoumal, tak pro Smooth Operator (prý je ale zabugovaný a někdy nefunguje tak, jak má) a tedy i ten achievement nesmí nikdo stisknout alarm, nesmí tě vidět bot/kamera (věž nesmí vystřelit) a nesmíš selhat v hackování.
Ale stejně mi vrtá hlavou, proč jsem nezískal Pacifist achievement. Nikoho jsem nezabil (ani nepřímo, tedy pádem, výbuchem bota, minou, granátem, ani v posledním souboji podlahou). "Foxhound" :) achievemet jsem asi zkazil u toho hackování, případně u nějakého bota.
Foxiest of the Hounds?
Že tam nesedí Elias Toufexis? ...
Když otevřete dveře a nepřítel to vidí, tak se tam jde podívat (i když nevidí přímo vás).
Nate: Ghost získáš, když se nedostaneš do režimu hoslile. Pozor na turrety, protože ty ti hostile prdnou hned jak tě vidí. Smooth Operator/Foxiest of the Hounds získáš, když nespustíš žádný alarm v misích, kde alarmy jsou (to jsou podle mě tlačítka na zdech).
Když otevřete dveře a nepřítel to vidí, tak se tam jde podívat (i když nevidí přímo vás).
Nate: Ghost získáš, když se nedostaneš do režimu hoslile. Pozor na turrety, protože ty ti hostile prdnou hned jak tě vidí. Smooth Operator/Foxiest of the Hounds získáš, když nespustíš žádný alarm v misích, kde alarmy jsou (to jsou podle mě tlačítka na zdech).
Mě spíš dostal ten "ůvod".:)
PERKman - dobrý koment, ale píše se design, ne dresing. :)
Dik za ctive komentare, definitivne me navnadily, abych si tuhle hru zapsal na seznam "Tohle si urcite zahraju" hodne vyskoko.
Nechapu proc bych daval 60 skvele hre s tupou AI.
Asi naky zdejsi humor neboco.
Asi naky zdejsi humor neboco.
montana: Nekecej a davej 60, nebo ses srab! :)
Smarja to ze si stezuju na tupou AI neznamena, ze se mi cela hra nelibi :)
Hraju na stredni.
A to ze to v jednicce bylo stejne mi nekdy prijde spis smutny po 11 letech. Ale to uz zminuje Dave v clanku co jsem linkoval.
Hraju na stredni.
A to ze to v jednicce bylo stejne mi nekdy prijde spis smutny po 11 letech. Ale to uz zminuje Dave v clanku co jsem linkoval.
montana zapomněl dodat, že hraje na easy=)
Jo ale jedna věc mi hodně kazí zážitek. Sorry, Eliasi Toufexisi, ale nehodíš se mi tam=/
Jo ale jedna věc mi hodně kazí zážitek. Sorry, Eliasi Toufexisi, ale nehodíš se mi tam=/
AI se při stealth hraní chová téměř stejně jako v prvním díle, ostatně i Dougas se měl veřejně vyjádřit, že s ní není spokojený. Na druhou stranu mi nepříjde o nic horší - ba naopak - než například v sérii Splinter Cell (a jiných žánrových akcí, o Hitmanovi raději nemluvě). Jinak jedoduchost za stealth hraní je dána tím, že autoři tak hru schválně koncipovali, abys neměl s nepřáteli mnoho obtíží a mohl jsi v podstatě pouze přeskakovat "z krytu do krytu"; čímž hru sice nechci nijak omlouvat, ale považuji to jako daň za nadstandartně kreativní hratelnost.
montana: Tak tomu dej tech svych 60 nebo kolik chces a uz to neres :)
No prave mi to pro stealth hrani moc dostacujici neprijde.
Nechapu tu chvalu stealth casti hry vzhledem k tomu, ze diky te tupe AI je naprosto jednoducha a vlastne o nicem, protoze tak nejak nemas co zkazit.
A to ze "stale lepsi, nez co predvadel puvodni Deus Ex" je po 11 letech docela k prdu :)
Nechapu tu chvalu stealth casti hry vzhledem k tomu, ze diky te tupe AI je naprosto jednoducha a vlastne o nicem, protoze tak nejak nemas co zkazit.
A to ze "stale lepsi, nez co predvadel puvodni Deus Ex" je po 11 letech docela k prdu :)
A stále lepší, než to co předváděl původní Deus Ex.
OK, zas tak dokonalé to AI není. Ale pro stealth postup je dostačující.
Stealth AI paradni? Vzdyt pri alarmu se ani nepodivaji do otevrenych sachet, jestli tam nekdo je. Nepodivaji se vubec nikam. Dokonce si ani nevsimnou otevrene sachty/dveri/whatever, ktery byli predtim zavreny (ani nemusi byt pusteny alarm, proste kolem nich hlidka prochazi jako by nic)
Vtipny je i to, jak primo v Sarifu se nekomu nahekujes do kanclu, on v nem sedi a nepohne ani brvou kdyz mu tam vlezes a vyberes zasuvky se svacinou :)
Docela dost souhlasim tady s Davem
Vtipny je i to, jak primo v Sarifu se nekomu nahekujes do kanclu, on v nem sedi a nepohne ani brvou kdyz mu tam vlezes a vyberes zasuvky se svacinou :)
Docela dost souhlasim tady s Davem
NateLogan: Vzhledem k tomu, že status 'alarmed' se často vyvolá samovolně, s pomocí skriptu, to nelze. Nicméně to znamená pouze to, že nepřátele jsou uvědoměni o tvé přítomnosti, ale přesně tě lokalizovat nedokáží. Proplížit se mezi nimi dá stejně.
Say: Nesouhlasím. U mě mají tyhle 3 OST zhruba stejnou váhu. Který z nich je nejlepší, to vám fakt nepovím.
BTW dohrát to bez zabití i alarmů bude asi fuška. Nejsem si vědom, že bych někoho zabil (přímo i nepřímo), a alarm jsem taky snad nikde nevyvolal. I když tak nějak netuším, co to znamená "vyvolat alarm" - dostat nepřítele do statusu "Alarmed"? "Hostile"? Být zpozorován kamerou/věží/robotem? Nebo jenom vyvolat alarm (těmi tlačítky na zdech)?
BTW dohrát to bez zabití i alarmů bude asi fuška. Nejsem si vědom, že bych někoho zabil (přímo i nepřímo), a alarm jsem taky snad nikde nevyvolal. I když tak nějak netuším, co to znamená "vyvolat alarm" - dostat nepřítele do statusu "Alarmed"? "Hostile"? Být zpozorován kamerou/věží/robotem? Nebo jenom vyvolat alarm (těmi tlačítky na zdech)?
Dyť to má OST tak 4x lepší jak vychvalovaný Tron! Tohle už se škrábe i Mass Effectu na paty. A možná ho i v ledasčem předčí.
Falagar: Přepínám průběžně mezi 3 hrami, je to běs. No ale neodolal a fakt se mi to líbí. A to je ještě hroší!=D
Adieu: Jak říká NL, při stealth akci a snipování se chovají řekněme "ne blbě". Vyloženě ramob styl taky nejedu, takže o nabíhání NPC na mušku nic nevím.
Adieu: Jak říká NL, při stealth akci a snipování se chovají řekněme "ne blbě". Vyloženě ramob styl taky nejedu, takže o nabíhání NPC na mušku nic nevím.
Adieu: AI je naprosto parádní, pokud se ti hraje stealth stylem. AI v boji jsem ale netestoval, naštěstí.
Právě dorazila augmentovaná edice. Pár dní mě možná neuvidíte :D
Say: S tou dobrou AI snad žertuješ. Sice dovede útočit do stran a házet granáty, pokud hráč zaujme fixní pozici, jenže nedovede využít početní převahu a útok načasovat, takže ve dveřích vždycky sundám jednoho útočícího idiota za druhým.
Greg: Já nehraju přímo tank, ale hraju co nejvíce efektivně, tudíž pokud vím, že si mohu dovolit něco vystřílet z výhodné posice a neriskovat odhalení a následnou smrt, udělám to tak.
To procházení bez kontaktu s nepřítelem by mě unudilo.
Greg: Já nehraju přímo tank, ale hraju co nejvíce efektivně, tudíž pokud vím, že si mohu dovolit něco vystřílet z výhodné posice a neriskovat odhalení a následnou smrt, udělám to tak.
To procházení bez kontaktu s nepřítelem by mě unudilo.
Takže Say nakonec neodolal? :-)
Sám se divím, že to řeknu, ale tohle JE Deus Ex. Jsem zatím v první misi a už si užívám snipování a stealth praktiky. Je tu atmosféra, ucelená grafika a luxusní design (holt sci-fi), dobrá optimalizace (kromě loadingů oblastí, tam se to vyloženě trhá i když mám okolo 45 FPS), přinejmenším zajímavé animace, AI nepřátel se zdá být také na vysoké úrovni, vůbec první hra, která umožňuje v menu nastavit FOV...
Co mi vadí, tak je ta nemožnost skočení do menu při cut-scénách a přeskočení inter, dělení akce na základě přidržení tlačítka a vyloženě okopírovaný "vstup" hrdiny, viz. Mass Effect 2 a import Sheparda.
Jo a kdyby někdo našel mód na tlačítko, které by zvýrazňovalo objekty (nechci defaultně zapnuto, ale ani vypnuto - leccos pak nevidím), dejte mi vědět.
Shrnuto podtrženo. Líbí se mi to!
Co mi vadí, tak je ta nemožnost skočení do menu při cut-scénách a přeskočení inter, dělení akce na základě přidržení tlačítka a vyloženě okopírovaný "vstup" hrdiny, viz. Mass Effect 2 a import Sheparda.
Jo a kdyby někdo našel mód na tlačítko, které by zvýrazňovalo objekty (nechci defaultně zapnuto, ale ani vypnuto - leccos pak nevidím), dejte mi vědět.
Shrnuto podtrženo. Líbí se mi to!
Já věděl jen o brokovnici... a ona i uspávací puška :D
;-)
Všimli jste si, kde se vyrábí ta uspávací puška :)?
Mám tu jeden steam klíč z retail augmented edice (nechtělo se mi čekat až dorazí z uk, tak jsem to koupil digitálně), neměl by někdo zájem? Samozřejmě za rozumnou cenu. Kdyžtak PM.
má SSD. narozdíl odemě...
Třeba má nějakej prašivej nebo zanesenej disk.
vysoké loadovací časy dělají problémy na některých konfiguracích i s patchem. mně to loaduje 5sec, kámošovi 30sec ta samá verze na výkonnějším PC...
Jó Gothic 3 bez patchů, to sis mohl ještě mezitím uvařit kávu. Teď, s Community Patchem 1.74 už je loading otázka asi 20 sekund ;) .