Inu... Witcher 2 nasadil vysokou laťku (loading time max 5 vteřin). A tam bych věřil, že je co načítat. U Deuse toho moc nevidím. Vývojáři mají co dohánět=)
Diskuze
ja mel loadingy tak 10-15 vterin, po tom co jsme hral Gothic 3 s loadingama kolem minuty a pul je tohle o nicem :)
Say, Greg: Jo, vyšel, načítá mi to asi deset vteřin.
Greg: Aspoň byla motivace hrát pořádně, ne? :D
Greg: Aspoň byla motivace hrát pořádně, ne? :D
Už prej vyšel nějaký optimalizační patch, který ty loadingy asi o polovinu zkrátí. Taky mě to neskutečně štvalo. To pak aby se člověk bál nejvíc smrti právě kvůli tomuhle :D .
Loadovat quicksave cca půl minuty je normální?
4Adieu: Já to právě po první taky komplet dojel, že jsem po všem živým střílel. Dokonce jsem si třeba naschvál stoupl před kameru, aby po mě šlo co nejvíc lidí. Ale teď to hraju po druhý bez vraždění a asi je to zábavnější. Akorát hra se díky tomu asi 4x natáhla. Předtím jsem prostě šel přímýma chodbama a nemusel jsem na nic čekat (ale i přes můj skill z CSka mě docela často zabíjeli, jel jsem na střední).
JM: když máš na výběr obtížnosti "give me story" "give me challenge" a "give me Deus Ex" volba je jasná :) mám tam češtinu, tak nevim, jak to zní přesně :)
Jako lehám po první dávce, ale vzhledem k faktu, že přímá konfrontace s enemákem pro mě znamená load, tak to neva. Navíc si můžeš obtížnost kdykoli změnit. Ale přijde mi, že hra je těžší než původní Deus na Realistickou, což považuji v dnešní době za zázrak.
Mám za sebou 5 hodin hraní a zatím to na mě působí dobře.
Jako lehám po první dávce, ale vzhledem k faktu, že přímá konfrontace s enemákem pro mě znamená load, tak to neva. Navíc si můžeš obtížnost kdykoli změnit. Ale přijde mi, že hra je těžší než původní Deus na Realistickou, což považuji v dnešní době za zázrak.
Mám za sebou 5 hodin hraní a zatím to na mě působí dobře.
na max
A na jakou to hrajete obtížnost?
Já je tam masim sniperovkou, brokovnicí, útočnou puškou, rukama i čepelemi a vy to procházíte stealth. :D
Co se týče toho "obtížnýho bossfightu", kterej se "nedá dát beze zbraní" a tak, tady je jedno pěkný video:
http://www.youtube.com/watch?v=3TLziItg6ks
Vývojáři očividně udělali všechno pro to, aby i ve vynucenejch konfrontacích měly šanci nebojově vyladěný charaktery.
http://www.youtube.com/watch?v=3TLziItg6ks
Vývojáři očividně udělali všechno pro to, aby i ve vynucenejch konfrontacích měly šanci nebojově vyladěný charaktery.
20-30 hodin pro lidi, co hrajou už XX let a mají hry tohoto typu naskillované do výšin? To vůbec není špatný čas...
28 hodin a to som sa snazil najst vsetko, co sa najst dalo (aj ked je mozne, ze mi este nieco uslo). Rovnako som cital vsetky knihy, maily a noviny (ci co to bolo a obcas sledoval spravy) Ale tiez si nemyslim, ze by to niekto dal (relativne normalnym) hranim na viac ako 30.
No, dohráno. Cca 23 hodin, snazil jsem se to celkem prozkoumavat (zbytecne behani pres pul mesta abych overil jestli neslo s necim jeste pohnout included nekolikrat), toz.... no predstava, ze jich tam rozumnym zpusobem nekdo travi vic jak 30, se mi realnou nepozdava.
Také jsem očekával nějakou záludnost, třeba že budou mít nepřátele vůči mně v budoucnu nějakou výhodu; na druhou stranu jsem byl zvědavý, co to ovlivní, tak jsem s tím souhlasil. A ano, když pak ta potvora vytáhla ten ovladač, byl jsem nucen před ní pokleknout a stát se pro Namira snadnou kořistí :-)
Kubulus: Tak prave tuto vec som prekukol okamzite. Hovorim si, hmm nainstalovat novy cip, hmmm, vraj stary je nejaky vandy. Hmm a co vsetky tie infomracie, ktore som dovtedy ziskal? Neeeee. Ziadne take. Ale vyraz tej cinanky ked nefungovalo vypnutie ma pobavil... :)
Já v příběhové lince, s výjímkou bossů, nezabil ani neomráčil nikoho. Je pravda, že jsem hojně využíval maskování, ale předpoládám, že by to šlo i bez něj. Jinak kdo z vás navštívil jako já LIMB kliniku, aby si nechal voperovat ten upgradovaný čip? :0) Čekal jsem, že se mi to později nějakým způsobem vymstí, ale že zrovna při souboji s Namirem, to mi v tu chvíli nedocvaklo. Jakmile mi vyřadil augmentace a obraz se rozostřil, srdce se mi rozbušilo takovým způsobem, že jsem to musel po skončení boje nějaký čas vydýchávat.
Tam mě popravdě žádná jiná varianta, než využití střelné zbraně, nenapadla.
Tam mě popravdě žádná jiná varianta, než využití střelné zbraně, nenapadla.
Nate: ja som sa tiez snazil obchadzat, ale ked sa nieco nepodarilo, tak holt... (permanentne len s jednou nabitou baterkou, to je tak jeden takedown a jedno omracenie so zbranou :) )
Ono sa to da aj dalej, ale treba mat sakra oci otvorene. Obcas ked uz bolo po vsetkom som si vsimol nejaku tu vetraciu sachtu, co mi predtym usla :)
Ono sa to da aj dalej, ale treba mat sakra oci otvorene. Obcas ked uz bolo po vsetkom som si vsimol nejaku tu vetraciu sachtu, co mi predtym usla :)
Jinak až po Shanghai lze projít hru bez zabití a alarmů docela v klidu i s vedlejšími questy. Pak začne přituhovat.
Chuck: To tak, tahle hra si žádá podrobné přezkoumání :D. Já jí ten příběh (závěr + sliby) a bosse fakt chci odpustit a dát plnou pálku.
Chuck: To tak, tahle hra si žádá podrobné přezkoumání :D. Já jí ten příběh (závěr + sliby) a bosse fakt chci odpustit a dát plnou pálku.
Tak už pořád jen nediskutujte, ale taky komentujte!
MtM: A já jej nepoužil vůbec :D, na všecko stačil takedown. Hrál jsem také s minimem zabítí a omráčení... Ke konci hry jsem se dokonce zčal snažit, abych získal těch 50 takedownů :)
Kubulus: Vzhladom na to, ze som sa snazil ist takmer bez zabijania, tak som ju mal vzdy u seba. Cize, neriesim :)Ale mam taky pocit, ze sa vzdy nejakym sposobom dalo aj okolite prostredie pouzit proti bossom. Ale aj tak to nemeni nic na fakte, ze to bola najhorsia cast celej hry - boss fighty, brrrr. :)
MickTheMage: A co když nechceš využívat Stun Gun? Heh?! :-)
No jo, teraz ste vsetci mudri! ;) Na druhej strane je pravda, ze stacilo ako tu niekto spomenul stun gun a hned bolo po (velkych) problemoch s bossmi :)
První boss je v pohodě, ten jde dokonce zabít bez využití zbraní, s pomocí těch přítomných sudů s plynem.
Heh, furt sem se desil toho prvniho bossaka z toho jak lidi furt plkali. Konecne se k nemu dostanu. Hodim mu pod nohy tri frag granaty, ktery sem posbiral po ceste. A behem 15 vterin bylo vymalovano :))
A to taky hraju stealth.
A to taky hraju stealth.
Stejně to časem ještě pěkně spadne, tak jako Zaklínač 2...
Děláte jakoby bylo hodnocení 85% septik herní historie :D
Greg: Na Zingu měla hra hned první den po vydání asi 20 hodnocení a samozřejmě samé desítky. Dnes jich tam je asi 60 a průměr stále 9,8. Na Metacritic je však hodnocení hráčů pouze 8,9...xboxeři dokonce 8,5.
Ale ten památný screen si ulož, protože já hru pěkně setřu, dám max 85 :-)
Ale ten památný screen si ulož, protože já hru pěkně setřu, dám max 85 :-)
Jenom sem vkládám památný screen, než ta hra v žebříčku zase klesne někam dolů...
Kubulus: Hm, ta recenze není špatná... Ne, nesmím. Napřed seknout s WoT, pak dohrát Witchera 2 a pak až Deuse.
ja cetl v recenzich ze borec to dohral za 9h, druhy dokonce za5! :)
Výstižná videorecenze od Lukáše Grygara, s kterou mohu v podstatě ve všem souhlasit. Samozřejmě až na to kritizování jedničky :-)
Asi to už víte, ale beta češtiny na stáhnutí zde: http://www.xzone.cz/patche/deusexCZ.zip
Walome: Ha! Hodně štěstí! Já jsem se právě nervově zhroutil z druhýho boss fightu :D.
Falagar: Tak tak, sice nevím, jestli jsem se u prvního Deus Ex vyšvihl až TAKHLE vysoko s hrací dobou, ale taky jsem si prolezl, co se dalo, protože ten svět za to stál. Totéž tady - k prozkoumání jsou toho hromady (a hra za to odměňuje), e-booky na čtení jsou zajímavé, než si člověk při misích obhlídne prostředí, aby zvlážil kudy jít, to taky nějakou dobu zabere (pokud teda nechce jít přímočaře a neustále loadovat), a to nepočítám kochání se světem jako takovým (a nějakou grafickou zastaralost na mě netahejte). Těch 18 hodin v nějaké recenzi musel být snad už skoro speedrun.
Falagar: Tak tak, sice nevím, jestli jsem se u prvního Deus Ex vyšvihl až TAKHLE vysoko s hrací dobou, ale taky jsem si prolezl, co se dalo, protože ten svět za to stál. Totéž tady - k prozkoumání jsou toho hromady (a hra za to odměňuje), e-booky na čtení jsou zajímavé, než si člověk při misích obhlídne prostředí, aby zvlážil kudy jít, to taky nějakou dobu zabere (pokud teda nechce jít přímočaře a neustále loadovat), a to nepočítám kochání se světem jako takovým (a nějakou grafickou zastaralost na mě netahejte). Těch 18 hodin v nějaké recenzi musel být snad už skoro speedrun.
Falagar: Prolézal jsem lokace celkem důsledně, ačkoliv vím minimálně o jednom questu, který jsem navíc, díky svému přesvědčení, úmyslně odmítl. Hrál jsem to non-lethal stylem, navíc i bez omračování: jde to, což bude pro fandy velmi dobrá zpráva. Sidequesty bohužel vyžadují alespoň paralyzaci nepřátel, ale vzhledem k tomu, že je možnost tyhle postranní mise odmítnout, to schvaluji. Co mi však lezlo na nervy jsou ty závěrečné souboje s bossy, které v tomhle se zbytkem hry příliš nekorespondují a jejich nenásilné řešení zřejmě neexistuje.
Každopádně těch 18 hodin, které uváděl autor českého EG jakožto finální, mě celkem rozesmívá. Musel tím probruslit opravdu velmi rychle.
Každopádně těch 18 hodin, které uváděl autor českého EG jakožto finální, mě celkem rozesmívá. Musel tím probruslit opravdu velmi rychle.
Tak, přatelé a kamarádi... jdu na to.
20 hodin hrací doby, 50 hodin hrací doby... nepočítejte s tím, že vám někdo řekne, jak dlouho to budete hrát VY - tohle je ten typ hry, kde podstatně závisí na způsobu, jakým ji hrajete. Vemte si třeba mne: nikam se neženu, prolézám každý kout, pročítám, co je ke čtení, s každým kecám - a po něco přes 9ti hodinách jsem po první misi na centrále a prolézám kanceláře kolegů... 60-70 hod na první průchod u prvního DE mi taky nikdo nežral (byť byl pravdivý), tady bych řekl, že mám skoro nakročeno podobným směrem... :-)
Say: Videa překvapivě přeskočit lze (mezerník a volba skip).
Jab: Popravdě jsem nad tím taky docela žasl - na vaše námitky (díky bože), čímž teď myslím zejména právě tebe a MCZ, nikdo nevzal ani nejmenší ohled :-)
Ty aspekty co vypisuješ jsou hezké, ale o tom Deus Ex nikdy nebyl, respektive si pod hloupou hrou představujeme asi každý něco jiného. V podstatě je to jen velmi seriózní remake, jenž téměř jen kopíruje, ale kopíruje dobře a řemeslně. Vzhledem k tomu, že je to debut nového studia, mě tento přístup nijak nepřekvapuje.
Jab: Popravdě jsem nad tím taky docela žasl - na vaše námitky (díky bože), čímž teď myslím zejména právě tebe a MCZ, nikdo nevzal ani nejmenší ohled :-)
Ty aspekty co vypisuješ jsou hezké, ale o tom Deus Ex nikdy nebyl, respektive si pod hloupou hrou představujeme asi každý něco jiného. V podstatě je to jen velmi seriózní remake, jenž téměř jen kopíruje, ale kopíruje dobře a řemeslně. Vzhledem k tomu, že je to debut nového studia, mě tento přístup nijak nepřekvapuje.
Say: Cut-scény ve hře přeskočit jdou - ESC >> Skip
Jaká je cesta k ini souborům s nastavením hry?
EDIT: Jo registry... A přeskočit intra taky nejde (jak při launchu hry, tak cut-scény). Njn, i tohle sežere hodně procent z hodnocení=/ Ale aspoň headshoty fungují=)
EDIT: Jo registry... A přeskočit intra taky nejde (jak při launchu hry, tak cut-scény). Njn, i tohle sežere hodně procent z hodnocení=/ Ale aspoň headshoty fungují=)
Jab: Ok, ale tak to jsi několik roků pozadu... Inu fajn, mě vlastně taky nedávno vydaný W2 v těchto směrech téměř 100% sedí.
Say: Z trochu jiného soudku (ne cyberpunk) mi leccos z toho výčtu nabídl VtM: Bloodlines. Questy často vynikající, atmosféra by se dala krájet a úkoly od temných, humorných (často obé dohromady) až po vyloženě strašidelné. Když si jen vzpomenu na některé lokace... Prokletý Ocean House Hotel, Malkavianská vila, Gimble Prosthetics, nemocnice v Downtownu... Prostě to byla občas paráda a přestože bych našel několik lepších her (zábavnějších, bez frustrujících lokací či bugů), žádná jiná - krom PST samozřejmě - mě tolik nechytla svou atmosférou.
já jsem před chvílí po 9 hodinách opustil Detroit, tak doufám, že se alespoň na 30 hodin dostanu, první boss byl ale zklamání, po 10 vteřinách bylo po něm, pokud to tedy byl boss :-)
Jab: To bys všechno od nějaké dnes vydané hry opravdu požadoval? Tak good luck=)
He? Ono to má 50 hodin hrací doby? To by bylo slušné!
Btw krásně to vypadá. Jen mě na tom straší to, jak moc si fanoušci vychvalují podobnost s prvním dílem. Já bych byl totiž raději, kdyby těch podobností nebylo tolik. Zatím jsem bohužel nenašel recenzi, která by mě ujistila, že hlavní hrdina konečně není debil, RPG systém je funkční a variabilní (tzn. ne jako v prvním díle!), celý charakter hlavního hrdiny skutečně propracovaný. Atmosféra úžasná, příběh a úkoly výborné, často hodné zamyšlení, jindy obdařené trochou černého humoru a opředené špetkou ryzí filosofie i mystéria. Blade Runner to tedy být nemusí, ale určité spříznění s GitS 2 (filmem) bych určitě přežil. :)
Btw krásně to vypadá. Jen mě na tom straší to, jak moc si fanoušci vychvalují podobnost s prvním dílem. Já bych byl totiž raději, kdyby těch podobností nebylo tolik. Zatím jsem bohužel nenašel recenzi, která by mě ujistila, že hlavní hrdina konečně není debil, RPG systém je funkční a variabilní (tzn. ne jako v prvním díle!), celý charakter hlavního hrdiny skutečně propracovaný. Atmosféra úžasná, příběh a úkoly výborné, často hodné zamyšlení, jindy obdařené trochou černého humoru a opředené špetkou ryzí filosofie i mystéria. Blade Runner to tedy být nemusí, ale určité spříznění s GitS 2 (filmem) bych určitě přežil. :)
Asi někdo zrovna dohrál MGS2 a rozhodl se Kojimův závěr obšlehnout přes kopírák. Bohužel se mu to nepovedlo. A víte, co mne naštvalo nejvíc? Mají k dispozici machry na animace S-E a přitom ten nejlíp znějící závěr vpodobě kolapsu té arktické základny spočívá jen v několika zvukových efektech s černým obrazem.
Nechutné! Co měl ten ubohý závěr znamenat?! Proč ten odporný humanismus? Že mě tvůrci za 50 hodin hry odmění ódou na lidstvo a kompilací obrázků dětí v Africe a stařenek u voleb neberu ani jako dobrý vtip. Gratuluji debilovi, který je za to zodpovědný!
Atlus by měli víc vydávat na PC, jinak přijdou na buben.
Mít dual audio nebyl standard ani na PSP. I když zrovna Atlusí věci byly ty, které měly dual audio nebo originál s titulky... Ale tady asi i záleží na politice distributora.
Přiznávám, že mě občas šokuje situace okolo těchle věcí - skoro jako bychom ani oficiálně nebyli ve 21. století (myslím titulky, možnost přepínat jazyky u vícejazyčných verzí a přístupnost bonusů pro všechny verze). A vůbec regionalita.
Přiznávám, že mě občas šokuje situace okolo těchle věcí - skoro jako bychom ani oficiálně nebyli ve 21. století (myslím titulky, možnost přepínat jazyky u vícejazyčných verzí a přístupnost bonusů pro všechny verze). A vůbec regionalita.