Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Cobot (09.10.2014 15:10): Mě taky ne, ale zase díky vlastní úpravy dané postavy, se pak následně můžu s danou postavou více sžít a užít si nějaký osobní roleplay.

Ve Skyrimu, kdy jsem chtěl hrát za zlodějíčka/nájemného vraha, vytvořil jsem si postavu hubenější, temnější, aby to tak nějak pasovalo k charakteru postavy, se kterou bych pak chtěl hrát. Když bych chtěl válečníka/barbara, udělal bych si hromotluka s obříma svalama, atd ....

Ale tady? Vůbec nevím, co si o hlavní postavě mám myslet. Vůbec nevím, co má za sebou, vůbec nevím, co je vlastně zač, jestli nějaký nájemný žoldák/špión/bezpečností expert/hacker, vůbec nevím, proč mluví, jako kdyby měl za sebou už 156 sebevražedných akcí a jeho otec byl Chuck Norris .. prostě nevím, co si o hlavní postavě mám vlastně myslet a to mi pak zároveň dělá i problém si sám pro sebe určit, co s takovou postavou vlastně hrát ..
@Say (09.10.2014 15:14): Já nevim no mě prostě všechno co mě zdržuje od hraní hned po zapnutí hrozně leze na nervy. Všechny ty dlouhý videa a kecy kolem. Pamatuju na Fallout 3, kde jsem tu dětskou fázi nenáviděl a to i když zrovna tady to bylo udělané pěkně a nápad byl dobrej. I tohle mě odrazovalo od toho to zkoušet hrát znovu. Naštěstí ale celá ta hra byla marná.

je ale fakt, že jsme čím dál víc netrpělivej. pamatuju doby kdy jsme trávil několik hodin házením kostkou v Baldurs Gate kvůli lepším počátečním statistikám.
@Say (09.10.2014 15:14): A dyť je úplně v cajku, krom těch řas. Já teda ani nevěděl, že se dá Shepard nějak změnit... ale tak každej to má jinak, to je jasný.

Ale třeba u FPS jako TES je to fakt šumák :)
@Cobot (09.10.2014 15:10): Pokud ti vývojář nenaservíruje nějakého Geralta, tak je občas lepší si někoho uplácat sám, než tam běhat s nějakou bukvou. Třeba takový Mass Effect. Defaultního Shepharda bych v cut-scénách fakt pořád vidět nechtěl.
Customizace postavy je shit.. Mě teda modelování xichtu a navlíkání hadříků nikdy nebavilo. Asi nemám tu správnou orientaci.
@Fatality (09.10.2014 14:01): Mezi nám děvčaty, mezi Jensenem poté a předtím není žádný rozdíl ;) (v hlase)

A souhlas, taky mám radši, když mi tvůrci nějakou postaví hodí, než když si ji musím vytvořit a pak si říkám "hmm, to mám ale hnusnej nos".
@PoetaBezRymu (09.10.2014 13:54): Tak to jsi asi neslyšel pořádného dřevorubce, co hulí pět krabiček denně :-D A je augmentovaný, tak samozřejmě, že se to projeví i na jeho hlase, navíc i s tím, co se mu stalo :)

Je to futuristická budoucnost, jestli jsi viděl třeba Demolition Man, tak tam byli lidé také nějakým způsobem oblečeni. Jasně, nemusí to vyhovovat všem, jen si myslím, že vzhled a hlas Adama je v pohodě.

Díkybohu, že tam úprava možná není, chlape! :-D Mně se vždy lépe sžije s postavou přesně danou, s jeho minulostí, hlasem (to mě štve na Gordonovi) i chováním.
@Fatality (09.10.2014 07:09): Hlas jako kdyby kouřil 100 cigaret denně - chápu, že to má působit drsně, ale tohle je prostě přehnaný. Mluví, jako kdyby nebyl člověk, ale nějaký Terminátor ..

A vzhled nehodnotím podle toho, co se mu stalo, ale spíš tak nějak celkově. Ten účes, bradka, ty cyklistický brýle (jo vím, za to nemůže), hustej kabát ... prostě se s tou postavou takhle nedokážu ztotožnit.

Kdyby tam aspoň existovala úprava vzhledu, jako třeba v Mass Effectu ..
@MiLaCzech (23.08.2014 17:29): Kromě zmíněných (Chuck, Sinister) by se dali atmosférou přidat i další třeba nedávno (relativně) vydaný Shadowrun Returns , a s přihmouřením oka i třeba takový Hard Reset, což je sice řežba víc než cokoliv jiného ale minimálně má celkem hezké kulisy. Pokud by vás bavili adventury tak zcela určitě Blade Runner nebo i klasický Syndicate nebo jeho nová verze (Syndicate, které je sice oproti původní dost haněna, ale opět má slušné cp kulisy. Jo a ještě mě napadá třeba Remember Me , která sice mě trochu zklamala, ale obecně to není asi až tak špatná hra.
Ahoj. Rad bych pro pritelkyni nasel alternativu k teto uzasne hre, ktera se mne i ji vryla pod kuzi.... poradi nekdo hru podobnych kvalit a razeni??? DIKY VSEM.
@Matthew.J (06.07.2014 08:59): A prečo by nemohla? Stále sa bavíme o fiktívnej budúcnosti, o ktorej smerovaní aj tak nemáme všetky informácie. Možno sa tam udiala aj iná udalosť, ktorej sa budú venovať v ďalších sequeloch a ktorá ťa vysvetlením naplní ;)
@Garret (05.07.2014 22:29): Promítané obrazovky a všelijaké displaye byly už v prvním deus ex. Ale používat neco takového úplně všude nedává smysl. Mechanický zámek snad bude vždycky levnější. Stejně tak alarm na push vyjde levněj než snímač otisku dlaně.

@M.a.t.t. (05.07.2014 23:09): Mně to právě smysl ani logiku nedává. Dávalo by, kdyby augmentace nebyly mechanické. Pozdějšíma událostma myslíš co? Šedá smrt by podle mňa nezpůsobila částečný přechod od elektronických k mechanickým zámkom.
@Matthew.J (05.07.2014 21:54): Divil by si sa, ale z rozhovorov s tvorcami som naopak nadobudol dojem, že práve technologickú stránku a jej naväznosť na pôvodný Deus Ex riešili dostatočne. K tomu sedí aj odomykanie schopností, buď samovoľne, alebo cez praxis kity. Pasuje to k istej technologickej zastaralosti a je to funkčné z hľadiska gameplaya a príbehu súčasne. Zatiaľ čo vo väčšine RPG je hrdina na začiatku viacmenej nula a na konci totálny frajer, V HR to dáva logiku. Zmysel dáva aj futuristickejšie, akoby optimistickejšie ladenie sveta, ktoré neskôr vplyvom udalostí prejde k špinavej zastaralosti. ;)
@Garret (05.07.2014 21:00): To, že nejsů na takové úrovni je jasné. Jediné co mně nedává smysl je jejich hromadná instalace a postupné odemykání kdykoliv a kdekoliv pomocí SW kitů. Z gameplay hlediska to toleruju, ale radost mně to nedělá.

To, že hra vypadá futurističtěj je podle mňa problém toho, že sa tvůrci s nejaků návaznosťů moc nepárali. V udržení stylu starého DE by podle mňa šlo odvést mnohem lepší prácu.
Puška s tlumičem je v tomhle trochu divná. Obyč pistole je silnější (zejména s AP modem), stejně jako sniperka bez tlumiče. Osobně jsem ty větší zbraně vůbec netahal, kromě uspávací pušky, ta byla fajn.

Pokud opravdu potřebuješ tichou smrtící zbraň na dálku, vem kuši, s tou je zábava (akorát zabere dost místa, stejně tak munice).
Ze 40 metrů dám borcovi v kukle headshot ze sniperky a on by si toho nebyt tej rany ani nevšimnul. Srsly WTF?
@USER47 (03.07.2014 18:42): Ani když to dám do košíku právě :( Zkusím jim napsat přes víkend na podporu, ale asi to bude jak říkáš, že to pak v tichosti stáhli. I když zase na druhou stranu si nevzpomínám, že bych to měl v nějaké akci i když to vycházelo. Zatím mě to netrápí, ale když už jste nakousli Director's cut, tak jsem si na to vzpomněl :)
To je divný, upgrade by měl bejt asi tři nebo čtyři eura...zkus napsat na steam support. Chce to těch 20 eur i po vložení do košíku?

Taky je možný, že to byla časově omezená nabídka a později to potichu stáhli, aniž by to jakkoli ventilovali.:/
Neví náhodou někdo, proč když mám na Steamu DE:HR i Missing Link, že mám director's cut za plnou palbu 20 eur? Jen když je nějaká akce, tak třeba v létě to bylo za pět eur, ale myslel jsem, že vlastníci Deus Ex budou mít slevu už od základu.