Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

ne to je neobjektivni! :D ani svym top 2 hram sem nedal 100%, pac je to SW, proste nic neni na sto pero :)
Fg: Ale prdlajs! Každý moc dobře víme, že tu jde mj. o požitek ze hry a pocit zábavy, při kterém se dá hrám odpustit spousty technických chyb. Pokud bychom hru rozebrali pouze technicky, tak jsme roboti a ne lidi a pak by to hraní nemělo smysl provozovat jako zábavu a relax.
Chucku neni, ani Chejmleón to neni :) a pokud propadas vsem emocim bez kouska odstupu, to je spatny :P :D
Já se zařekl, že 100% nedám ničemu, protože dokonalá hra není. Nicméně DE je s 95% i tak na mým prvním místě:).

Drolin: TNM jsem zkoušel i dohrál. Vynikající věc, kterou však pro většinu lidí může kazit to, že je dělaná na míru komunitě z www.planetdeusex.com.
Chuck: Planescape: Torment- 50+ (nechtělo se mi počítat všechny, poněvadž když dáte seřadit dle hodnocení a poté zobrazíte další stránku (51-100), tak se to zase rozhází:/.
Mafia: The City of Lost Heaven -50+
Fallout 2- 50+
Baldur's Gate II: Shadows of Amn- 41 (a průměrné hodnocení všech uživatelů je taktéž 91%) :).
atp.

Což prakticky bude mít asi většina her (těch 40+ 100%), které jsou v žebříčku na vyšším místě (čili to není zase tak překvapivé:)).
To mně Ghost in the Shell přijde také dost jasný, ale spíše než o vykrádání bych mluvil o referencích.
Tak Rembrandtova Hodina anatomie doktora Tulpa je jasná, ale ty další připodobnění s anime a Blade Runnerem mi už nepřijdou tak dobrá.
Prorážení zdí bude i ve hře, bude na to asi sloužit nějaká silová augmentace. Pravděpodobně to bude něco na způsob Batman AA, kde je jen pár zdí připraveno k takovejm kouskům, určitě ne destrukční systém typu BFBC.
Jsem hodně zvědavý jak se jim všechny ty úžasné věci CG traileru podaří dostat do hry. Třeba to prorážení zdí...
Trailer je opravdu dobrý. Jedna z mála připravovaných her, do které vkládám určitou naději.
Say: Jo. Nebo jinak - rozhodně to neni slepenec absurdně rozmístěných krabic a zvrácené architektury, které slouží jen k tomu, aby ses za ně mohl skrýt. Mass Effect je úžasná hra, ale ten level-design je z hlediska logiky fakt krutý :)
USER47: Chceš snad říct, že Deus Ex nemá ,,nelogickej level design" podle toho co píšeš?=D
No, to nevypadá zle. Jestli vývojáři dostojí těmhle slovům, o důvod víc proč se těšit.

Tak díky za info.

btw: je to taky přesně ten důvod, co jsem psal. Když si čtu neúplný informace o hře, co ještě není hotová, mám buď tendenci předběžně jí zavrhnout jako kravinu a nebo si naopak vytvořit představu, že tohle jsem chtěl vždycky hrát. Proto si nejraději počkám na reference lidí, co hru skutečně hráli, mám klid a šetřím čas :-)
Prý to půjde dohrát i bez zabití (snad kromě pár příběhovejch bossů). Ale jestli to půjde dohrát i bez jakýkoli konfrontace, to je otázka...

btw: tohle je popis jedný mise z nedávnýho interview
"Absolutely. At one point in the game you need to retrieve some neural chip from a dead man. The thing is, he's locked down at the nearby police station's morgue. Albeit you can enter the "public" part of the police station, accessing the morgue is forbidden. Obviously, you can decide to fight your way in, good luck! Or you might try to convince the front desk officer to let you in. If you do, no violence will be needed, you can explore the place freely. However, that might have lasting consequences on the character that let you in. So, you might meet him again later on in another context where the both of you will need to set the record straight.

If you're more of the "invisible" type of agent, you might want to explore around the building and look for some locked doors that need to be hacked to get in or you might find a roof access through the air duck system. If that's not enough, you might find some nearby sewer system that might just lead you straight to the Police station's morgue. Even though not all missions have that many options, all missions have few options and depending on how you customize your character, some options might not be possible. "
Hmm, nakonec to má svoji logiku - vývojáři alespoň nebudou muset řešit, kdo a proč má přežít. A jak to z toho videa vypadá, moc přeživších za sebou Adam nezanechá.
Hammer: Většina postav bude novejch. Vývojáři hintovali nějaká malá camea charakterů z DE, ale nic pořádnýho zatím neprozradili. Tipuju, že se tam možná objeví třeba Lucius DeBeers, ale ten v DE nehrál moc velkou roli, když byl zakonzervovanej v roztoku v Everettově komoře:-D.
Say: To spíš ten první screen mi přijde masseffectovej. Spousta nesmyslnejch krabic, zídek a ostatního haraburdí evidentně sloužícího jen k tomu, aby se za něj hráč schoval. Nesnáším nelogickej level design. Mass Effect to dovedl do extrému, snad to tady nebude tak zlý (navíc snad pořád platí ty sliby o nelinearitě a možnosti zvolit úplně jinou cestu).
USER47: tak to bych pak zřejmě neměl přičichávat k hazardu :-) Takže úplně nová postava? Já concept arty, novinky a tyhle věci zpravidla nesleduju, alespoň pak nemám přehnaná očekávání.

Každopádně moje hypotéza nebyla úplně blbá - je to 20 let zpět, ale to není tak moc. V původním DE už Hermann patří "do starýho železa". Tuším, že je jeden z posledních.

Holt škoda - napadlo mě to hned, jak jsem ho viděl a už jsem se těšil na prequel se starým známým.
Hammer: Gunther to není, je to záporák jménem Barrett, kterej byl v několika verzích vidět už od začátku v různejch concept artech atd. Ber v úvahu, že se to odehrává asi 20 let před prvním DE...

Proložení traileru zpravodajstvím "z ulic" je dost sugestivní. Na druhou stranu konec, kdy si musel rozmlátit zeď, snad aby se neřeklo .. to si mohli autoři odpustit. Ale co mi nedá spát je scéna ke konci, ve které zle se tvářící chlápek vymlacuje z Adama duši. Vsadím krk, že to je Gunter Hermann :-)
Kubulus: Říká se? Mě to přišlo jak takové ty starší Age of Empires videa, akorát ve vyšším rozlišení=D Cool to možná vypadá, ale mě to celkem zaujalo. Sci-fi já rád.
Say: No, ono se říká, že Square Enix co se týče animací nemají konkurenci. Mě samotného to zas tak moc neodrovnalo, ale to je jenom tím, že ten trailer je až moc rádoby cool, což já moc rád nemám.
Ale... Že by nový ala Mass Effect?=D No podle traileru na tom s animacemi nejsou úplně nejvýš což je ale dobře a snad to kompenzují herní propracovaností (dnes vzácné, ale kdo ví).
stejne to vidim. Potencial tam urcite je, hlavne kdyz to nezdrbou tak ze z toho bude dalsi alpha protocol.
Tak video vypadá naprosto skvěle. Jak bude vypadat hra, to se uvidí...
Well.

Jedna věc se musí nechat.Square animáky umí : ).
Teď ještě aby samotná hra za něco stála..
Jo, už jsem zase v Hong Kongu, hraju velmi akčně. I Gepka na holuba už byla:-))