Já od toho preventivně radši moc nečekám. Jinak si myslím, že se toho do budoucna moc nezmění, obzvlášť ne teď, v herní krizi, kdy se konceptuálně vracíme k nejprimitivnějším herním mechanismům, jaký kdy vznikly (tohle ale imho neplatí jen pro hry). Proto veškeré naděje vkládám do rukou nějakých nezávislých vývojářu, kteří maj alespoň nějakou snahu přinést něco novýho a experimentovat.
Diskuze
No právě.
Přesně jak řekl Rob Hale z ninja theory (heavenly sword):
"For nearly ten years I’ve wished that I could work on a game like Deus Ex and I know I’m not alone in this. It makes me sad to think that with most games needing over 2 million sales to break even these days that games as intelligent and open as Deus Ex just won’t happen anymore. I look forward to being proved wrong though."
Já jenom doufám že DX3, ikdyž možná nebude úplně věrnej a emergent jako DX, bude aspoň hodně a hodně prodávanej, a umožní vznik dalších podobnejch her, možná věrnějších DX..
Ale podobně jsem to čekal od BioShocku, a kde nic tu nic :/
Přesně jak řekl Rob Hale z ninja theory (heavenly sword):
"For nearly ten years I’ve wished that I could work on a game like Deus Ex and I know I’m not alone in this. It makes me sad to think that with most games needing over 2 million sales to break even these days that games as intelligent and open as Deus Ex just won’t happen anymore. I look forward to being proved wrong though."
Já jenom doufám že DX3, ikdyž možná nebude úplně věrnej a emergent jako DX, bude aspoň hodně a hodně prodávanej, a umožní vznik dalších podobnejch her, možná věrnějších DX..
Ale podobně jsem to čekal od BioShocku, a kde nic tu nic :/
Paul: Jde o to, že kromě tebe a mě a pár dalších lidiček o to nikomu dvakrát nejde.
Aspoň někdo ho přečetl =)
Hrozně se mi tam líbí to porovnání AP a DX - jakkoliv je AP skvělá a neuvěřitelně rozvětvená hra, tak je prostě fakt že nemá absolutně vůbec emergent gameplay.Dokonce je to tam dovedený ad absurdum že se např. dá přeskakovat plot jenom tam kde to dovolí autoři.DX je prostě 100% opak, žádná cinematičnost, žádný koleje..prostě tady máš nástroje, tady máš svět, všechno má svoje fyzikální vlastnosti, hráči starej se a hraj si : )
Je fakt hrozná škoda že prakticky neexistuje žádná moderní hra, co by tenhle emergent gameplay obsahovala.
Hrozně se mi tam líbí to porovnání AP a DX - jakkoliv je AP skvělá a neuvěřitelně rozvětvená hra, tak je prostě fakt že nemá absolutně vůbec emergent gameplay.Dokonce je to tam dovedený ad absurdum že se např. dá přeskakovat plot jenom tam kde to dovolí autoři.DX je prostě 100% opak, žádná cinematičnost, žádný koleje..prostě tady máš nástroje, tady máš svět, všechno má svoje fyzikální vlastnosti, hráči starej se a hraj si : )
Je fakt hrozná škoda že prakticky neexistuje žádná moderní hra, co by tenhle emergent gameplay obsahovala.
Paul: Výtečnej článek, dík za link.
Say: Tak hlavně, že jsi hru dokončil (já jsem v Hong-kongu naopak skončil a Tys v něm jakoby začal). Možná je asi největší chyba ta, že jsme ji oba začali hrát relativně pozdě.
Pro anglicky čtoucí - skvělý článek shrnující oba díly DX a proč je vlastně DX1 tak boží hra :)
Caelos: i když je pro mě DE nejlepší hrou ever, dohrál jsem jej jen 1x. k desátému výročí je nejvyšší čas na druhý run...
Karas: a můžeš sem postnout obrázek (třeba hned ze začátku)?
Garret: HDTP jsem také zkoušel a změnilo se akorát kulové.
Mě by také zajímala nějaká HQ / HD grafika pro Deus Ex, ale rád bych napřed věděl, zdali má už někdo něco vyzkoušeného. :-)
P.S.: http://www.techspot.com/tweaks/deusex/
P.S.: http://www.techspot.com/tweaks/deusex/
Já to tam dal přesně podle toho návodu (na Steam verzi) a bez problémů.
Vůbec se mi nedaří rozjet ty všelijaké grafické vylepšení, které tady před nějakou dobou postoval Karas. Zkoušel jsem retail verzi a včera jsem si kvůli tomu koupil i Steam verzi. Postupuju přesně podle návodu, ale nic se nechytá. HDTP ani New Vision (kde snad stačí jen nakopírovat soubory), o těch ostatních ani nemluvě. Hraje to s tím někdo?
Aspoň že můžeme Deus ex hrát až do smrti, nasrat na novinky:-D
Taky jsem měl během prvního hraní dema Deus Ex pocit, že takhle budou vypadat hry budoucnosti...
I tak to dost smutně vypovídá o herním průmyslu..
Na rockpapershotgun to hezky rozebíraj, jak si tehdy když DX hráli mysleli že budoucnost je krásná a "immersive sim" bude pořádně protěžovanej žánr...no a ono nic. DX je pořád nepřekonanej, a DX3 ač vypadající slušně taky částečně rezignoval a obsahuje gamey blbosti jako third person stealth a takedowny.
Na rockpapershotgun to hezky rozebíraj, jak si tehdy když DX hráli mysleli že budoucnost je krásná a "immersive sim" bude pořádně protěžovanej žánr...no a ono nic. DX je pořád nepřekonanej, a DX3 ač vypadající slušně taky částečně rezignoval a obsahuje gamey blbosti jako third person stealth a takedowny.
Je to tak. Deset let postavená laťka, kterou nikdo nepřekonal... ovšem pár titulů se k ní přiblížilo, aspoň že tak...
Na Steamu jsou oba DE s 75% slevou (desetileté výročí prvního dílu).
Páni, to už je to opravdu 10 let?
Páni, to už je to opravdu 10 let?
Ups, myslel jsem ,,možného".
Lézt do šachet ani plížit se není nutné.
He?
"...zůstanou u nutného plížení, lození v šachtách..."
Nic takového v prvním díle nebylo. Tvůrci Human revolution tvrdi, že si to uvědomují..
Nic takového v prvním díle nebylo. Tvůrci Human revolution tvrdi, že si to uvědomují..
Jen doufám, že z toho nebude blbá střílečka ale fakt zůstanou u nutného plížení, lození v šachtách, variabilitě plnění misí a hlavně neošulí RPG na minimum... Sniper mě potěšil=)
A muzes si vybrat bez takedownu? :)
U takedownů můžeš volit mezi smrtícím a omračujícím. Omráčený postavy můžou jejich parťáci vzbudit, pokud je najdou, ale zase za zabitý nepřátele tě můžou některý NPC zprudit (jako třeba Sam Carter v jedničce).
Zalezi na tom podle ceho je hra provadi. Jestli kdyz hrajes za stealth, tak se vubec nespusti nebo se spusti ulne jiny, tak by to bylo supr. Pokud by ale furt zabijel jak kokot v Conviction, tak by me to dosti zklamalo.
http://www.leakerz.com/wp/2010/06/21/e3- ... tion-gameplay-video/
Ty takedowny jsou divný, ale cover systém vypadá aspoň docela funkčně, rozhodně líp než v Alpha Protocolu. Líbí se mi to...
Ty takedowny jsou divný, ale cover systém vypadá aspoň docela funkčně, rozhodně líp než v Alpha Protocolu. Líbí se mi to...
Oni to smazali=(
Nelíbí se mi takedowny a splintercellizace, zbytek OK.
Jo jo, vypada to nadejne. Sice spousta technickych smesnosti (ragdoll, strileni do papirovych (?) krabic ve skladisti, ktery se ani nehnou :)), ale to urcite vyladi.
Vypadá to hodně dobře. Jen aby to tak bylo ve skutečnosti.
První záběry gameplay. A to prorážení zdí tam fakt je :)
http://screwattack.com/videos/Behind-Clo ... Human-Revolution-pt1
http://screwattack.com/videos/Behind-Clo ... Human-Revolution-pt2
http://screwattack.com/videos/Behind-Clo ... Human-Revolution-pt1
http://screwattack.com/videos/Behind-Clo ... Human-Revolution-pt2
Walome: Tož jako změna dejme tomu, ale tím to hasne. Ani ta poslední animačka nebyla nic moc teda. Prostě jsem čekal nějaké větší vyvrcholení v podobě využití veškerých vypiplaných dovedností a našetřené výbavy.
Say:Tvůj koment se mi líbí. Ale sakra, není absence závěrečného bosse v boji "face to face" náhodou originální a příjemná změna oproti všem ostatním hrám?
Jo takhle. Tak z brokovnice jsem nevystřelil ani jednou=D
Say: Nie uplne. Utocna puska (automat) ma ako sekundarne granaty. Kdezto brokovnica ma takisto sekundarne - prave spominane SABOTy (ktore som nepouzil ani raz v zivote - ked nepocitam skusku "co to je zac" :))
Caelos: To jsme si jenom nerozuměli. Výbušné náboje = SABOT zřejmě. Uskákat? To snad nee=D
Nj, je pravda, ze toho som este "uskakat" neskusal :))) To len klasickeho spiderbota :))
aoshi: Jde zabít i nožem, nebo tím že po něm budu skákat, že jo:-D Ale za jakou cenu.
Zase tak neucinne to nie je... Aj velky milbot ide zosmazit sniperkou (teraz neviem ci mu to berie 2, alebo 5%) :)
Say: Ty mě nechápeš, střílet na boty pistolí nebo odstřelovačkou je asi jako kdyby jsi po nich házel kamení. Je střelivo na organické nepřátele a střelivo na plecháčky. Pokud vylepšuješ dovednost "puška", nevylepšuješ tím jen zacházení se sniperkou, ale i s útočnou puškou a brokovnicí. Stačí si přepnout v útočné brokovnici z normálních broků na náboje SABOT, které jsou proti mechanickým cílům. Kromě malých robotů s nimi můžeš ničit kamery, věžičky apod.
Třeba i gepka má rakety na organické cíle (rakety s fosforem, který je zapálí) a normální rakety na vše ostatní. Atp.
Třeba i gepka má rakety na organické cíle (rakety s fosforem, který je zapálí) a normální rakety na vše ostatní. Atp.
Odstřelovačku jsem měl vytuněnou snad nejvíc co to šlo (už jen asi 3 modifikace přesného dostřelu chyběly), ale s plechovými roboty to nic moc nenadělalo, jen vzácné náboje ubývaly. To už v nouzi jsem radši vystřílel zásoby z pistole. A nebo ty výbušné náboje z útočné pušky.
Oni zase nemají tak velký dosah, dvě tři rány a je po nich, když jsi podle všeho měl rozvinutou pušku. Já je při prvním hraní ničil gepkou. Můžeš vyzkoušet při dalším hraní. Plazmová puška tě samozřejmě jen tak nezabije, ale v uzavřených prostorech je dost nebezpečná.
Sebe sama? Tak to bych musel být taky hňup, abych s ní nelikvidoval extrémně rychlé boty pěkně z dálky.
Jinak já jinou herní konzoli než GameBoy v ruce neměl=)
Jinak já jinou herní konzoli než GameBoy v ruce neměl=)
Say: Na spiderboty je nejlepší, tady mi dá jistě každý za pravdu, útočná brokovnice s náboji SABOT. Plazmová puška je dobrá tak na zabití sebe sama:-D
Komentář: Ona není "přeceňovaná" jen na DH, ale téměř všude, kde jsou herní fajnšmekři a ne děti odkojené Playstationem 3.
Komentář: Ona není "přeceňovaná" jen na DH, ale téměř všude, kde jsou herní fajnšmekři a ne děti odkojené Playstationem 3.
Caelos: Vůbec. Hledal jsem jen nějaké tipy a zkoušel tohle, protože jsem tomu fakt nevěřil=) Pošlu ti klidně screen uložených pozic (teda pokud se to tam zobrazuje).
Plazmu jsem používal na údržbářské pavouky. Nic lepšího neznám. Upozorňuju, že jsem se na těžké zbraně vůbec nespecializoval.
Plazmu jsem používal na údržbářské pavouky. Nic lepšího neznám. Upozorňuju, že jsem se na těžké zbraně vůbec nespecializoval.
Say: Á, někdo tady cheatuje. Plazmovou pušku vyhoď.
Tobin delal hudbu pro Chaos Theory.
Paul: Myslíš Amona Tobina? Jj, jeho hudba by tam mohla být solidní.
Btw, zajímavý easter egg Deuse - http://img52.imageshack.us/img52/2655/screenshot57j.png , http://img576.imageshack.us/img576/2909/screenshot58.png Matrix je všude =D
Btw, zajímavý easter egg Deuse - http://img52.imageshack.us/img52/2655/screenshot57j.png , http://img576.imageshack.us/img576/2909/screenshot58.png Matrix je všude =D