Keď vidím ten post podo mnou, tak mám chuť zakričať jediné: Pivo, trhaj!
Diskuze
aoshi: Naštvat lidi? Na netu? ,,Ještě hodně učiti se musíš, můj mladý padawane."=)
Coby? Preklaje ta do piateho kolena...
Tvoja jedina motivacia nestvat ostatnych ludi by snad nemala spocivat v tom, ze "ti nieco spravia", nie? :)
Tvoja jedina motivacia nestvat ostatnych ludi by snad nemala spocivat v tom, ze "ti nieco spravia", nie? :)
"a co mi uděláš?" :-D Taky fakt.
Carlos. Díky tomu, že E a R leží hned vedle sebe, se díky přehmatu zrodil Caelos. Aspoň tuhle verzi jsem tu někde četl.
Caelos: Počuj, a čo tá prezývka vlastne znamená?
A co mi udelas?
Caelos: Já mám občas tendenci psát Ceres nebo Cejlon. =D
marwel: Toho čejlose si pro příště odpusť, jsem na komolení háklivý. Je to Kaelos.
ugraugra - hm, dík
Marwel: Jde tu o něco jiného. Kdysi jsem tu od jednoho kolegy dostal minus za komentář k Mafii mj. proto, že jsem o hře napsal, že (cituji) "mezi moje srdcovky zřejmě patřit nebude", což považuju za výplod hráčské zaslepenosti spojený s nesoudností a neuznáním toho, že se na této planetě vyskytují lidé, kterým se ta hra poměrně líbila, ale tak extrémně ji nežerou. Proto jsem u Caelose ocenil, že se nenechal unést podobnými emocemi.
Walome: http://lmgtfy.com/?q=touch%C3%A9 :)
Sayi, prosím, co znamená ´Touché´ - slyším to v každým seriálu a ještě mi tak úplně nedošel význam.
marwel: Touché!
Chucku, to ti skutecne tolik zalezi na hodnoceni? Kdyz mam nejaky nazor, tak ho proste napisu a nestaram se jestli mi nejaky čejlos napali minus. Minus je stejne dobre jako plus, dulezite je, ze to nekdo cte.;)
Já nedávám nesouhlasné mínusy, jen pokud tam nejsou napsány vyloženě hovadiny:-) Už jsem psal že tvé důvody chápu.
Mně právě ty první mise přišly takové zmatené a nelogické, hlavně ta druhá (?), ve které nejdříve najdete ten lék na šedou smrt, poté si to ihned pelášíté k metru zachránit rukojmí, poté se semele zase něco jiného atd. (zkrátka mi to trochu přišlo, jako plnit nějaké (v jiných RPG) vedlejší úkoly, zde se ale bohužel jednalo o hlavní linii)
V pozdější fázi hry už alespoň máte nějaký ten cíl a nejedná se jen o zmatené pobíhání sem a tam...
V pozdější fázi hry už alespoň máte nějaký ten cíl a nejedná se jen o zmatené pobíhání sem a tam...
Mno tiez tam nevidim ziadne utrpenie nech to hrajem kolkokrat chcem :) Prve misie su take komornejsie a narozdiel od tych neskorsich mi pridu menej "strojove".
Caelos: Smiř se holt s tím, že ne každý tu hru vnímá stejně jako Ty. Ale jsi frajer, že jsi mě patřičně neoznámkoval, i když jsem s tím tutově počítal.
Utrpení? To je jako kdybyste chtěli číst stostránkovou knihu, kde by bylo na každé straně jedno písmeno... Kdežto číst hustě popsané listy je větší zábava.
První mise ok, druhá se natahovala a třetí byla utrpení. Holt uložit si to v Hong Kongu a od tama příště načítat.
Hraju Deus Ex podruhe a zacalo me to bavit az po nejakych trech hodinach hry. Je to hodne rozvlekle to je pravda a musi to i 'pomale' hrace svadet ke speedrunu. Pokud neco resis delsi dobu, zacne to byt utrpeni, ale pokud prochazis levelem rychle, pak je to skvela zabava. Az dohraju, tak snad sepisu nejaky koment.
To jsi se hned nemusel naprášit. :-) A co teda nebaví Tebe?
Momentálně DE hraju. Vůbec mě nebaví. Ale nesouhlasím s tvými zápory...
Mně bylo hned divné, že by mi někdo nedal minusko, tak už je to tady. Ale ať to ten dotyčný, ani všichni ostatní, neberou jako ukřivděnost! Je to holt nesouhlas, který je pro mě naprosto O.K.
Paul (27.06.2010 17:00:01): Fakt výborný článek. Autor dokázal výborně vystihnout to, co člověk podvědomě cítí a nedokáže zformulovat...
"The way I always described the difference between them, in extensive debates for years afterwards, was simple and encompassed what I felt were the real problems with the sequel: Deus Ex was a world, Invisible War was a game."
"The way I always described the difference between them, in extensive debates for years afterwards, was simple and encompassed what I felt were the real problems with the sequel: Deus Ex was a world, Invisible War was a game."
No, vzhledem ke skutečnosti, že kromě úkolů, datakostek, popisků, atd, je tam na přeložení ještě asi 14 000 dialogů, tak se s tím moc párat nemůžou.
Můžu ti říct, že jsem kolikrát lapal po dechu a nechápal, jak je možné do mapy, kterou hráč proběhne za minutu, nacpat 200 dialogů a titulků.
Vývojáři byli grafomani.
Můžu ti říct, že jsem kolikrát lapal po dechu a nechápal, jak je možné do mapy, kterou hráč proběhne za minutu, nacpat 200 dialogů a titulků.
Vývojáři byli grafomani.
Doufám, že ta čeština od druhýho týmu nebude tak "kvalitní", jak naznačuje tenhle obrázek:-D.
http://grim.havoc.sweb.cz//dxiinterface.gif
http://grim.havoc.sweb.cz//dxiinterface.gif
Vlastně na půl úvazku dělám i pro druhou partu, mají svolení přebírat ode mě dialogy a upravovat si je. Původně jsem se k nim chtěl přidat, ale došlo k drobným neshodám, takže pokračuju sám.
Výborně, to jsem netušil, že se tomu někdo věnuje. Vím, že kromě toho vydanýho nedodělku se do toho pustila ještě jedna parta, ale ta nevydržela a uložila to k ledu. Někdy v blízký době se chystám IW zase rozehrát, tak ti to třeba za chodu trochu otestuju:).
To se nesmíš divit, když jsi jí v noci koukal do okna, to by se lekl každý.
-------------------
Díky za podporu, pomohlo by mi, kdyby mi to někdo otestoval, především chyby v mužském a ženském rodě. Sice testuju jak se dá, ale nemůžu projít ty dialogy všechny.
Taky tam určitě mám hodně chyb v překladu, hlavně zezačátku. Pokud některý dialog působí kostrbatě, nejsou v něm čárky, apod, je to tak, protože se musím vejít do délky anglické věty a ty kratičké jsou docela problém.
-------------------
Díky za podporu, pomohlo by mi, kdyby mi to někdo otestoval, především chyby v mužském a ženském rodě. Sice testuju jak se dá, ale nemůžu projít ty dialogy všechny.
Taky tam určitě mám hodně chyb v překladu, hlavně zezačátku. Pokud některý dialog působí kostrbatě, nejsou v něm čárky, apod, je to tak, protože se musím vejít do délky anglické věty a ty kratičké jsou docela problém.
Jo_Do: to je dobrá zpráva, konečně na cz někdo dělá. Držím palce.
Když hraješ prvních pár vteřin dema, leckdy moc nepřemýšlíš o tom, kdo je kdo. Ale mám dojem, že ta nevinná trenérka na mě vytáhla bouchačku.
Jestli mluvíš o DE2-IW, tak jsi nejspíš odbouchl šampióna Gobzillu a její naprosto nevinnou trenérku. Měl by sis teď jít vsadit na jejího soupeře, vyděláš majlant.
To: USER47
Jak to, že není čeština? A tady je podle tebe co? http://jdomansky.wz.cz/Cestina_na_Invisible_War.html Už se s tím mořím tak dlouho, že si toho už někdo mohl i všimnout.
To: USER47
Jak to, že není čeština? A tady je podle tebe co? http://jdomansky.wz.cz/Cestina_na_Invisible_War.html Už se s tím mořím tak dlouho, že si toho už někdo mohl i všimnout.
Pamatuju si, že jsem tam odbouchl nějakou holku v kamrlíku s cosi vyhlížejícím jako pavouk, který po mně něco plival. :-)
Z dema jsem byl taky zhnusenej, ale plná verze s patchem na zmenšení hudu, zvýšení damage při headshotu, s widescreen rozlišením a hi-res texture packem je o něčem jiným. Je fakt, že čeština není a ani nebude, ale ta angličtina tam není až tak složitá na to, aby se to nedalo. Jinak mám dojem, že ta akční složka, kterou Chuck na DE kritizoval, je v IW trochu klasičtější a méně podivná, což by se mu mohlo líbit.
Kubulus: Tak tomu říkám markantní názorové rozdíly, ale jo, od toho tady jsme. :-) Zřejmě na tom, co jsi řekl, bude hodně.
Hmm...
1.) Chuck říkal, že hrál demo Deus Ex 2 a moc ho to nebavilo.
2.) Vycházím z Chuckem vyčtených negativ a přiznejte si, že dvojka co se týče roztahanosti by Chucka snad zabila.
3.) Navíc na tak ukecanou hru ještě neexistuje čeština, takže by si to Chuck neužil naplno.
4.) btw dvojka je podle mě hrůza. A nekoukám na to z pohledu *nástupce legendy*.
Chuck: Zas takhle si to nemyslím, ale věřím tomu, že se od toho rovněž odvíjí tebou spousta zmíněných věcí, které se ti nalíbily.
1.) Chuck říkal, že hrál demo Deus Ex 2 a moc ho to nebavilo.
2.) Vycházím z Chuckem vyčtených negativ a přiznejte si, že dvojka co se týče roztahanosti by Chucka snad zabila.
3.) Navíc na tak ukecanou hru ještě neexistuje čeština, takže by si to Chuck neužil naplno.
4.) btw dvojka je podle mě hrůza. A nekoukám na to z pohledu *nástupce legendy*.
Chuck: Zas takhle si to nemyslím, ale věřím tomu, že se od toho rovněž odvíjí tebou spousta zmíněných věcí, které se ti nalíbily.
Dvojka je uhlazenější, barevnější, akčnější, novější (přístupnější)... mohla by se ti líbit.
USER47: Měl jsem demo ještě před vyzkoušením jedničky a nějak to se mnou nic neudělalo. Možná to chtělo víc času, ale ten jsem jedničce dal a vedlo to k záhubě.
Walome: Pokud je to "dementní pokračování jedničky", tak to je vůbec v prdeli.
Walome: Pokud je to "dementní pokračování jedničky", tak to je vůbec v prdeli.
Chuck + Kubulus - i to se může stát (ale neděje se tak často :) )
USER47 - právě - je to dementní pokračování jedničky, ale nadprůměrná hra sama o sobě.
USER47 - právě - je to dementní pokračování jedničky, ale nadprůměrná hra sama o sobě.
Chuck: Jak víš, že má Kubulus pravdu, když jsi dvojku nehrál?:)
Podle mě by se ti i mohla líbit, není to zdaleka tak špatná hra, jak se o ní traduje.
Podle mě by se ti i mohla líbit, není to zdaleka tak špatná hra, jak se o ní traduje.
Falagar: Pravda, dvojku jsem přeskočil tak nějak automaticky, protože pro mě výraznější zlepšení oproti úspěšné jedničce nečekám.
Walome: Kubulus má žel bohu pravdu. :-/
Kubulus: Pokud jsi ale nabyl dojmu, že problém je u mě hlavně v tom, že jde o RPG, tak v tom to není.
Walome: Kubulus má žel bohu pravdu. :-/
Kubulus: Pokud jsi ale nabyl dojmu, že problém je u mě hlavně v tom, že jde o RPG, tak v tom to není.
Walome: Podle mě myslíš špatně.
Abych se přiznal, přelouskat mi celý ten článek mi potrvá dlouho... ale zajímá mě to...
Chuck: myslím, že dvojka by možná pro Tebe byla dobrá volba... ale trhá mi to srdce.
Chuck: myslím, že dvojka by možná pro Tebe byla dobrá volba... ale trhá mi to srdce.
Chuck: Nepřeskočils něco? Dvojka tě taky nebaví? ;-)
Trojku snad už pokořím. :-)
Paul: Dlouhý článek, budu si na něj muset vyšetřit čas, ale určitě jej přečtu. Mně se hodně líbil článek ze stránek, na které jsi odkazoval posledně:
The RPS Verdict: Deus Ex
"Kieron: It’s a game which is very happy to give you choice… and then judge you on it" :-)
The RPS Verdict: Deus Ex
"Kieron: It’s a game which is very happy to give you choice… and then judge you on it" :-)
Není potřeba nic přehánět, geniální and one of a kind prostě DX je :P
Zase to nepřehánějte s tou genialitou DE :)