Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jak to vlastně přesně bylo? Usmažila se veškerá elektronika, nebo jenom spadly komunikační sítě? V tom prvním případě by návrat do normálu trval sakra dlouho a troufám si tvrdit, že spousta lidí hlavně z velkoměst vyspělejších států by přežila sotva pár měsíců.
hra vypada dobre, ale gameplay? mno nvm nvm...jakesi neohrabane
Coby správný liberál jsem samozřejmě zvolil ten středověk. Protože si myslím, že k návratu do středověku by ten můj čin v reálu nevedl:).
UrbanScytheCZ: Připojení k Heliosu, neboť mi byl "nejsympatičtější:)".
Mě se po shlédnutí toho traileru vybavil Mass Effect 2 říznutý Ghost in the Shellem... A taky trochu Metal Gearem, Batmanem (ty serepetičky) a jen minimálně Splinter Cellem.
On asi každý z těch závěrů není úplně jednoznačně správný, ale to jsem trochu odbočil z původní otázky.
UrbanScytheCZ: Nezkoušel jsem všechny, ale co vím, tak mi připojení k Heliosu přišlo cool, jako Denton sám (s brýlemi).
Tak trochu by mě zajímal váš názor na konce hry .
Kterej konec je podle vás nejlepší řešení a proč?
Dostávám chuť zahrát znova jedničku...:) Snad potom, co dohraju Planescape....
No jednicku mi to velmi nepripomina... Skor dvojku.
Napriek tomu zatial spokojnost :)
První díl mi to nijak extra nepřipomíná. Ale jen těžko bych hledal hru, kterou mi to připomíná ještě míň než FEAR.
Nesouhlasím. Neviděl jsem žádné feťácké hackery, holky se zapuštěnými zrcadlovkami do lebky a břitvami pod nehty, upilovanými zbraněmi sebemenších hlavní či vzpoury proti systému/AI.

Ovšem ty real zbraně vybavené počítadly jsou neuvěřitelně komické :-D Dekadentní analogová technologie!
Prostě je taková mod-unfriendly:). Mně se nějak zázračně podařilo rozjet jen TNM a tím to haslo.
Jo, zodiac je celkem profláklej. Bohužel stejně jako 90% ostatních modů je ho téměř nemožný rozchodit na tý pitomý GOTY verzi z kolekce klasiky.
Walome: Toho bych se nebál. Určitě to bude hratelné - jen to nutně nemusí být DeusEx. ;-) Třeba IW mi také ve srovnání s jedničkou nepřijde moc slavně, ale ve srovnání s jinými hrami to je pořád super hra. S tímto přístupem to bude ok, uvidíš...
Tahle diskuze mi jen připomíná strach ze třetího dílu. Na tuhle hru se opravdu těším a možná jsem naivní, ale věřím, že nebudu nasranej.
Jak jsem to teď po nějaké době opět slyšel, atmosféra Deuse se mi hned vybavila v plné kráse. Má to sakra něco do sebe. Nevím jestli 80. léta, ale jisté retro tam je=)

Chuck: Co tam?=O
Pozítří mám jít na 2 dny do špitálu, tak jestli to není nějaká zlá předzvěst. :-(
Tohle je starý jak Deus Ex samo :) Mně osobně ta metalová verze vyhovuje, stejně tak pianová - hlavně si pamatuju, jak jsem z té piánové byl nadšený - stahoval jsem ji z nějakých stránek asi 15 minut, i když to má nějaké tři mega... jo, to byly časy.
Bodkin: Ale to víš, že jsi mi udělal velikou radost. Teď už vím, kdo moji osobu dokáže perfektně a neomylně rozebrat, což se každému nemusí povést. Takže jsem moc rád, že Tě mám.
Když se to tu ještě pořád řeší (což by mělo být trastatelné bičováním po přirození), tak bych se odhodlal k menší obhajobě. Euds ex v té době působil jako zjevení, mezi všemi těmi klasickými střílečkami nejen přístupem ale i provedením. Od jeho vzniku to pak každá druhá, třetí hra něco orvala, takže kdokoliv, kdo hrál následující hry už z něj nemůže být tak vyjevený, jako my tenkrát, protože to má nahrnáno z jeho "následníků".

Ovšem respekt si v každém případě zaslouží.

PS: A pro radost chuckovi - Samozřejmě to neplatí pro chucka, který je zmlsaný srabík bez špetky vůle, nápaditosti či touhy po pravém dobrodružství. Howgh.
Chuck: Řekl bych, že platí čím více her dokončíš, tím méně ti bude záležet na grafickém zpracování.
Falagar: Na Tvých slovech bezesporu něco je, resp. jsou v podstatě pravdivá všechna. Já jsem totiž také připouštěl, že pokud mě moc nebavilo demo, do té hry přesto jít musím, protože po pár chvilkách nepříliš záživného hraní přijde tak jako tak okamžik okouzlení. Nevím, jestli to byla naivita, spíš jsem se nechal strhnout davem, který všude psal slova typu "aspirant na nejlepší hru všech dob", "nadčasová záležitost" apod. A tím je člověk na nejlepší cestě ke zklamání, které jsem já prostě úplně vyloučil. Ano, čas ukáže, nehledě na to, že s přibývajícím hraním se můj styl klidně může ztočit k podobným typům her. Jediné, čeho se v případě této hry obávám, je její starý kabát, který mi po dalších letech může dojem ze hry citelně kazit. Ale to je otázka.
Chuck: Já myslím, že tvým problémem bude přílišná příprava. Zjistil sis, o čem hra je, co si o ní všichni myslí, jak je jedinečná a čekal jsi něco nereálně skvělého. Proto tě zklamalo, že je to jen hra... Mně se to zřejmě také stalo u několika opěvovaných her - viděl jsem tolik superlativů a pak hru spustím a žádný zázrak se nedostaví. Někdy prostě nečekáš nic a prostě se necháš pohltit. Řekl bych, že tobě pomůže čas, zapomnění a vytažení z neustálého rozebírání. Zapomeň na to a vrať se za dva tři pět let... :-)
Celý problém je v tom, že človek si to predstavuje inak než sa to naozaj hrá. Každý zažil pri hre aspoň raz ten pocit, že na nejakú hru dostal strašnú chuť, nainštaloval, spustil to a do hodiny to vypol, lebo sa mu to nechcelo hrať.
Tulareanus: Asi skutečně bude problém v tom RPG stylu, ale když zase rozvíjíš ten princip RPG her, pro mě to zní zajímavě a velmi lákavě, takže si to odporuje mým pocitům, které jsem nakonec ze hry měl. Proto se v tom občas myšlenkami stále hrabu a bádám, co je tedy vlastně špatně, když by být vůbec nemělo. :-)
Chuck: No ak to nedokázal Deus Ex (čo je práve ten medzistupeň medzi akciou a RPG) tak neviem neviem, však RPG sú väčšinou takmer v zásade z určitého pohľadu strašne pomalé, rozvláčne hry, kde ťa príbeh nekope do zadku, ale je skôr akýmsi vzdialeným kopcom na horizonte, ku ktorému sa pomaly dostávaš + tá akcia je tam (zas až na výnimky/subžánre) dosť druhoradá a vyslovene viac postavená na rozhodnutia a taktiku/logiku výberu vecí, vlastností, atd...než na reflexy ako v prípade akcie, čiže samotná boj je tam len výsledok hráčom určených veličín, čo je z hľadiska akčných hier celkom pasívny prístup.
No já nevím, mě přišel Deus Ex celkem lineární, jen možností plnění bylo více. Ale prakticky byl postup plnění misí dán předem.
Kubulus: Na rozdíl od nedávné doby jsem tentokrát pouze reagoval na Isaira a Aoshiho, jinak bych dneska neměl sebemenší důvod tu hru opět rozebírat. Ale když už jsi nastínil tu otázku, co jsem od hry očekával, odpovím Ti. Čekal jsem především nějaký strhující příběh, který mě pevně připoutá k monitoru a já si ho kombinováním akce nebo tichého postupu budu užívat tak, jak si ho užila hromada přede mnou. Nelinearita a ta určitá zdlouhavost by mi ve skutečnosti nikterak nevadily, pokud bych si ovšem skutečně užíval to, co jsem od té hry očekával, tj. to, co jsem právě popisoval. Jenže to jsem si neužíval.

Say: Jo, jak jsem říkal, došel jsem na tržiště, pak se tam plácal ulicemi a zabalil to raději dřív, než by chudák nevinný comp ode mě přišel k úrazu. :-/

Tulareanus: Pravda je, že akci u her preferuju, i když mě v současné době brzy začíná štvát právě tou přímočarostí, kterou tu zmínil Kubulus. Stealth akci preferuji o něco víc, jelikož prožívám víc příjemného napětí, ale pokud se to vhodně a pestře kombinuje, do toho klidně nějaké ty "kecací" adventurní prvky, tak myslím, že i k tomu RPG bych mohl cestu najít.
Je to celé len o prístupe k hraniu, hráči akčných hier sú zvyknutí na vysoké tempo a koridory = potrebujú ten silný spád a "adrenalín". Takže komplexné hry, ktoré nekladú dôraz len na akciu a akčné tempo im nič nedá a je to ako hádzanie hrachu o stenu. Párkrát som sa snažil ešte dávnejšie svojim známym dať nejaké RPGčka a adventúry a vrátili mi to s tým, že ich to nebaví a že je to nuda(!!!), ale takého painkillera alebo diablo si užívali ako keby nič lepšie na svete neexistovalo, čo už.