Takže do Hong Kongu došels? Právě (AŽ) tam mě to slušně nakoplo a dokoplo až na konec.
Diskuze
V mém okolí, kde se hraje celkem hojně - nejen že jsem jediný, kdo si Deus Ex považuje - liším se už jen tím, že jsem ho narozdíl od zbytku dohrál. Tím chci jen vyvrátit tvou mylnou představu o tom, že když má být něco kvalitní, tak to musí ocenit všichni.
Možná by bylo na místě položit si otázku, co jsi od hry vlastně očekával. Úhlavní problém vidím v evidentním, tebou ale už nekolikrát vyvrácenem faktu, že jednoduše nejsi na hry podobného druhu momentálně připraven, nebo v nich oblibu nenajdeš nikdy. Jak tak koukám do tebou hodnocených her, nemáš tam jedinou nelineární hru; jen přímočaré tituly vyvíjené přednostně pro novou vlnu dnešních hráčů. V prázdnotě, kterou zmiňuješ, já právě shledávám tu nelinearitu, která tě nakonec umořila.
Já bych se v tom radši už dále nerýpal, prostě tě to nebavilo, což je to nejdůležitější. Někdy třeba dostaneš chuť si to znovu zahrát, ale pochybuji...
Možná by bylo na místě položit si otázku, co jsi od hry vlastně očekával. Úhlavní problém vidím v evidentním, tebou ale už nekolikrát vyvrácenem faktu, že jednoduše nejsi na hry podobného druhu momentálně připraven, nebo v nich oblibu nenajdeš nikdy. Jak tak koukám do tebou hodnocených her, nemáš tam jedinou nelineární hru; jen přímočaré tituly vyvíjené přednostně pro novou vlnu dnešních hráčů. V prázdnotě, kterou zmiňuješ, já právě shledávám tu nelinearitu, která tě nakonec umořila.
Já bych se v tom radši už dále nerýpal, prostě tě to nebavilo, což je to nejdůležitější. Někdy třeba dostaneš chuť si to znovu zahrát, ale pochybuji...
Aoshi: Tak zrovna Dead Space není nejlepší příklad hlavně proto, že je úplně jiný a protože jsem ho sjel dvakrát. :-) Nenašel jsem třeba tu správnou atmosféru, která do hry tolik vtáhne a která je tu mj. hodně vyzdvihována, a to ani po druhém rozehrání, což už je prvním negativním krokem, ze kterého se pak odvíjejí ty další.
Dalším průserem je fakt, že jsem to hrál denně, ale nikdy jsem se na to netěšil. Pořád jsem si říkal "počkej, teprve se to rozjede, vydrž", ale ono nic. Musím uznat, že takhle praseckou výdrž jsem ještě s žádnou hrou nikdy neměl. Ale jednou to holt skončit muselo.
Dalším průserem je fakt, že jsem to hrál denně, ale nikdy jsem se na to netěšil. Pořád jsem si říkal "počkej, teprve se to rozjede, vydrž", ale ono nic. Musím uznat, že takhle praseckou výdrž jsem ještě s žádnou hrou nikdy neměl. Ale jednou to holt skončit muselo.
"no během 20 min nebylo co řešit a honem pryč. Prostě totální nic a prázdnota."
Si si isty ze si si to nepomylil s niecim inym? Zrovna taky dead space je stonasobne prazdnejsi ako deus ex :)
Si si isty ze si si to nepomylil s niecim inym? Zrovna taky dead space je stonasobne prazdnejsi ako deus ex :)
Isair: Tak to já ten úvod měl až na tržiště v Hong Kongu. :-/ Ale nikdy neříkám nikdy, i když tady... Jak mi nešel net, tak jsem tam zkoušel chodit po těch ulicích a hledal už ani nevím co, no během 20 min nebylo co řešit a honem pryč. Prostě totální nic a prázdnota. Ovšem jak říkáš Ty, kdo ví, co bude za pár let.
Chuck: Třeba až za pár let zahraješ znovu Deus Ex (pokud budeš mít náladu a čas), tak tě zrovna začne bavit:). Říkám, tam stačí přežít ten nudnější úvod, pak už je to dobré...
Walome: Obvykle to funguje tak, že pokud se Ti hra zalíbila, tak se to její vnímání ani po pár letech nezhorší. Spíš to funguje obráceně, takže to, co Ti připadalo jako děs a běs, tak po nějakém čase si řekneš "hergot, ono to má něco do sebe". U mě teda funguje spíš to první, zatím téměř bez výjimky, což jsem se opět nedávno přesvědčil u RtCW, F.E.A.R. i Chameleona a El Matador. Super pocity! :-)
USER47: Správně by měla stačit jedna kulka a vzhledem k dnešním vymoženostem i rozsah zranění podle místa postřelení + podle toho rozsah krvácení. Naopak krytí je taky realistické, to jen z AI NPC dělají lamy (kempit za bednou s odstřelovačkou a nedostat od někoho ránu dokud nezamířím je celkem primitivní).
Chuck - proto se bojím hrát některé hry... např. Beyond Good and Evil - hrál jsem to pár lét zpátky a bavilo mě to nehorázně. Ale možná to bylo tím, že bylo jaro? Před maturitou dokonalý únik. A o hře jsem nevěděl VŮBEC nic, jen to, že tam je hezká hlavní hrdinka :)
Bavilo by mě to i dneska? Kdo ví...
Bavilo by mě to i dneska? Kdo ví...
Však je venku i souvislej gameplay, akorát šitová kvalita.
Okej, to se dá zkousnout. Pravdou je, že v jedničce mi bylo líto, že se nemůžu dívat na JCho vlající kabát... ale je fakt, že před deseti lety by mu ten kabát ještě nevlál.
No uvidíme jak to dopadne, zatím tu máme jen kickass videa, jenže ty jsou kickass jen kvůli muzice, střihu a nostalgii, takže uvidíme. Ale rozhodně v nové DE věřím víc než jsem věřil v Mafii2.
No uvidíme jak to dopadne, zatím tu máme jen kickass videa, jenže ty jsou kickass jen kvůli muzice, střihu a nostalgii, takže uvidíme. Ale rozhodně v nové DE věřím víc než jsem věřil v Mafii2.
Prý bude hrdina hodně zranitelný. Pár kulek a končíš.
Jinak hra se do 3rd person přepíná při krytí (jako v RSV), boji na blízko a různejch činnostech (lezení po žebříku). Tahání těl a přenášení beden bude ale ve first person.
Jinak hra se do 3rd person přepíná při krytí (jako v RSV), boji na blízko a různejch činnostech (lezení po žebříku). Tahání těl a přenášení beden bude ale ve first person.
marwel - vypadá to tak - a asi to tak bude i u útoků z blízka... ale já nesnášim tenhle systém krytí, nemá žádnej smysl a ubírá každé hře na napínavosti. V kombinaci s autohealem se hlavní hrdina stává nesmrtelným.
Ale k DE by se autoheal hodil, vzhledem k augmentacím. ALE představoval bych si to tak, že by byl jen částečný. A podmíněn tím, kam to Adam dostane. Pokud mě napálej bazukou do hlavy, měl bych exnout asi hned... pokud nebudu používat nějaké ochrané pole... no jsem na to zvědav, je zbytečné polemizovat :)
Ale k DE by se autoheal hodil, vzhledem k augmentacím. ALE představoval bych si to tak, že by byl jen částečný. A podmíněn tím, kam to Adam dostane. Pokud mě napálej bazukou do hlavy, měl bych exnout asi hned... pokud nebudu používat nějaké ochrané pole... no jsem na to zvědav, je zbytečné polemizovat :)
Walome: Co jsem videl gameplay, tak jde o 1st person akcni hru, pouze pokud se zacnes kryt se prepne pohled do treti osoby, ale to je normalni.
Naposledy som to hral cca pol roka dozadu a bol to stejny smak jak pred 7-8 rokmi :)
Walome: Já si totiž vzpomněl na nedávný Garretův příspěvek, kde psal, že DE znovu rozjel a vůbec ho to nebaví. Vzhledem k tomu, že byl taky dost zarytým fanouškem jako Ty, zajímalo by mě, jestli je to ojedinělý nebo náhodný jev.
User: samozřejmě že ne, byl jsem jen zvědav.
Chuck: líbí se mi, jak se snažíš dopátrat, proč Tě DE nezaujalo a jestli to fakt je časovým odstupem :-D Každopádně naposledy jsem hru hrál... wow, to bude pěkně dávno... dohrál jsem ji za víkend a mohlo to být tak 3-5 let zpátky.
Ovšem poprvé jsem ji dohrál na základce, taková osmá, devátá třída. Takže 8 let zpátky.
Až do teď jsem se těšil na DE3 ale gameplay video mě vyděsilo téměř k smrti... 3rd person akčňárna... uvidíme...
Chuck: líbí se mi, jak se snažíš dopátrat, proč Tě DE nezaujalo a jestli to fakt je časovým odstupem :-D Každopádně naposledy jsem hru hrál... wow, to bude pěkně dávno... dohrál jsem ji za víkend a mohlo to být tak 3-5 let zpátky.
Ovšem poprvé jsem ji dohrál na základce, taková osmá, devátá třída. Takže 8 let zpátky.
Až do teď jsem se těšil na DE3 ale gameplay video mě vyděsilo téměř k smrti... 3rd person akčňárna... uvidíme...
USER47: Ale jo... V některých cut scénách ty gezichty (textury) slušně odradí.
Walome: Myslíš celej DE předělanej do nějakýho novýho enginu? Nic takovýho není, ačkoli mám dojem, že pár lidí se o to snad i pokoušelo. Jako 99,9% podobnejch modů to ovšem vyšumělo.
Navíc ono to není až tak potřebný, DE není tak těžce zastaralá hra, aby to při hraní nějak výrazně rušilo.
Navíc ono to není až tak potřebný, DE není tak těžce zastaralá hra, aby to při hraní nějak výrazně rušilo.
Walome: Ve kterém roce jsi vlastně DE hrál (teď nemyslím ten první neúspěšný pokus)? Jen mě zajímá ten časový odstup, kdybys to rozjížděl někdy teď znovu.
Na videu mě potěšila muzika, docela se k DE hodí...
Dneska jsem si na DE vzpomněl a napadlo, jestli neexistuje nějaký mód na Deus Ex, ale v jiném (novějším) enginu? Jen by mě to zajímalo, jako né, že by ten deset let starý engine byl špatný... asi si to zase nainstaluju :)
Dneska jsem si na DE vzpomněl a napadlo, jestli neexistuje nějaký mód na Deus Ex, ale v jiném (novějším) enginu? Jen by mě to zajímalo, jako né, že by ten deset let starý engine byl špatný... asi si to zase nainstaluju :)
Jo ja to vlastne nakonec zeditoval. Hmm, uz asi starnu.
Marwell: Nevím, co je na příspěvku z 19.9.2010 11:42:56 rejpavého.
Chuck: Me ale vubec nezajima co je tvuj vysadni styl a co ne. Pocitej proste s tim, ze kdyz ty budes hloupe rypat do Deus Ex, ja budu hloupe rypat do tebe.;-)
Do trailerů zpravidla cpou tyhle "cool" serepetičky a "uber cyber" efekty, čili bych se toho ve finálním produktu taktéž až tak neobával.
Say: Tak ono v nejen tom traileru je ukázáno to nejzajímavější, co hra nabízí, ale pochybuji, že by se to v tomto obřím duchu táhlo po 90% hry.
Chuck: Ačkoliv máme každý rádi úplně jiný styl hry, těším se stejně tak. Teda mám nějakou představu, o které mě zatím trailery úplně nepřesvědčily, ale rozhodně to vypadá slušně. Jen bych prostě nechtěl primitivní střílečku a uber cyber efekty. Aspoň trochu stealth akce, RPG (nehledě na děj... na to, co na sobě hrdina má by se dal udělat výborný vývoj) a odstřelovačky=) Stejně zatím spekulace, ale rozhodně po tom kousku půjdu.
Ach jo,zase jeden z těch, kterému donekonečna můžu marně vysvětlovat, že tohle můj výsadní styl není. Navíc jsem nikdy jsem nečekal od DE, že na začátku vyfasuji patřičné zbraně jako třeba u F.E.A.R. a hrr na ně. :-/
Ano, bude to bez debaty mnohem vic casual hra nez prvni dil, takze neboj Chucku, urcite se dockas kvalitniho arkadoveho strileni jake mas rad.;-)
Say se na ten díl zkrátka těší a stejně jako já doufá, že si ho užije výrazně víc než jedničku. ;-)
Say: Nechápu, co tím neustále sleduješ.
Drolin: Tak tos nehrál Jade Empire nebo AudioSurf. Mě šlo spíš o ducha předchůdce.
sevencreature: Efekty = lepší? What?
sevencreature: Efekty = lepší? What?
Say: Vždyt podobně na efekt je i Mass Effect, kterému jsi dal 90 procent. Takže by to neměl být takový problém i u Deus Exu ne?
Hmm, takže Metal Gear Ex 3 XD
"Díky Bohu že ty efekty nebyly. Pak to akorát směřuje k laciné hře na efekty, čímž spoléhá na zamaskování jiných nedostatků."
Erm, mluvíš o prvním díle, kterému jsi dal 75%? Tj. kdyby vypadal hezky, tak by to podle tebe bylo ještě horší? O_o
"Díky Bohu že ty efekty nebyly. Pak to akorát směřuje k laciné hře na efekty, čímž spoléhá na zamaskování jiných nedostatků."
Erm, mluvíš o prvním díle, kterému jsi dal 75%? Tj. kdyby vypadal hezky, tak by to podle tebe bylo ještě horší? O_o
Tak naštěstí jsou, kromě těhle WOW trailerů, venku i záběry z celkem souvislého hraní. Takže tyto obavy jsou z části rozptýlené.
Marcusss: ,,... to bychom s tím naložili úplně jinak než co je z toho teď." Díky Bohu že ty efekty nebyly. Pak to akorát směřuje k laciné hře na efekty, čímž spoléhá na zamaskování jiných nedostatků. Logicky, na ty už nevyjde čas ani námaha.
Say - hlavně proto, že v té době takových efektů prostě nebylo možné dosáhnout...
Jsem si na 100% jistý že všichni tvůrci prvního Deus Ex koukají na tenhle nový a říkají si "Kéž bychom měli takové technologie před deseti lety."...
Jsem si na 100% jistý že všichni tvůrci prvního Deus Ex koukají na tenhle nový a říkají si "Kéž bychom měli takové technologie před deseti lety."...
HEX: Ale po wow efektové stránce příjemně střízlivé.
Přeplácané? Vždyť v prvním díle bylo něco na způsob mutantů, mimozemšťanů a lightsaberu!!!
Marcusss: Tím se teda všechno vysvětluje...
HEX: Chodili, a taky se podle toho chovali. Tady už je to moc na efekty. Přeplácané. Původní trailery se záběry na vnitřní město byly teda lepší.
HEX: Chodili, a taky se podle toho chovali. Tady už je to moc na efekty. Přeplácané. Původní trailery se záběry na vnitřní město byly teda lepší.
Tj, a sympaticky ji autor nedávno uvolnil ke stažení :)
Coooo??? Vždyť tam přece všichni chodili v dlouhých černých kabátech a nosili sluneční brýle v noci. Už vážně nevim co je víc cool...
Celý trailer neuvěřitelným způsobem dělá hudba, pro mě.
Celý trailer neuvěřitelným způsobem dělá hudba, pro mě.
Připomíná to Ghost in the Shell: Stand Alone Complex s Illusive Manem :)
Nepřipomíná mi to nic, takže hnusné video.
Připomíná mi to Policenauts, takže povedené video.
To jsem fakt zvědavej, jak to nakonec dopadne. Z jedničky by mi to ještě připomnělo ty nepokoje, jak byly na začátku :)
Další HD srajda.
Say: Ten hlavní hrdina mi připomínal Dentona. A to je asi všechno. :-)
Třeba ta augmentovaná Rihanna je dost podobná Anně Navarre:).