@Walome (08.02.2017 10:20): Cožpak ve vanille, tam jsem se po několikerém odehrání začal orientovat, ale Revision to má dost přeskládané a to byl masakr :-D
Diskuze
Chuck: V Honk Kongu se nevyznám dodnes, to prostě musíš překonat :)
@Kwoky (08.02.2017 10:07): Po 17 letech? :)
@Kwoky (08.02.2017 10:07): U téhle hry a na DH? Zbytečný! :-)
@Chuck (08.02.2017 09:40): Spoiler?
@halflife (08.02.2017 03:08): Dělám, co můžu a když Tě to tak čtu, jsem rád, že nejsem jediný, kdo s tou hrou tak bojoval. :-) Teď se blížím k Hong Kongu, tj. do míst, kde jsem tehdy definitivně skončil, mj. proto, že jsem se tam absolutně nevyznal v nějakých kanálech(?). Teď stojím před poměrně zásadním rozhodnutím, co bych provedl s Lebeděvem. Přijde mi dost srabácké ho oddělat.
@Chuck (06.02.2017 20:57): Dohraj to chlape, věřím ti. Já to rozehrával 20x, vždy 5 minut a vypínal a mazal. Nejdál došel ke konci mola, tam mě trefil pistolkou jeden s těch vojáčků a konec. Deus na mě působil jako nějaká divná hříčka, kterou vytvořili nadšenci při studiu VŠ. No, nevzdal jsem to a časem to znova zkusil, když nebylo co hrát. Proplížil až ke zdi pod sochou a narazil na 2 vojaky, jak si povídají. A to byl moment, který mě ohromil a to doslova. Pocit, že jsem přímo ve hře a hrát podle toho byl jedinečný. Tyhle časy se už nikdy nevrátí.
@Chuck (06.02.2017 21:27): Fakt? Aha, to jsem nevěděl :)
@Matthias (06.02.2017 20:59): V tom případě mi tam ale nebude fungovat čeština. :-/
@Paul (06.02.2017 20:32): Taky si myslím. Každopádně by to po letech proklínání hry byl slušný výkon. ;-)
@Matthias (06.02.2017 20:34): Vůbec žádné.
@Matthias (06.02.2017 20:34): Vůbec žádné.
@Chuck (06.02.2017 19:10): instaloval sis nějaký módy?
@Chuck (06.02.2017 20:02): když už jsi tak daleko tak musíš :)
@JohnCZ (06.02.2017 19:30): A já, jestli to dohraju, tak se vožeru! :-)
Tak onen mýtický tvor se přeci jen našel. Jmenuje se Kwoky!
@Chuck (06.02.2017 19:10): Nejsem :) Hru jsem nehrál, ale až si ji někdy budu chtít zahrát, rád bych se takovým problémům vyhnul.
@Kwoky (06.02.2017 10:41): Jo, správně. Ten klíč předtím v inventáři nebyl, zatímco po loadingu na té nulté pozici zase je. Takže jsem popošel do New Yorku....teda jestli jsi v obraze. :-)
@Chuck (06.02.2017 10:02): Takže chápu správně, že to byl nějaký bug?
@John Mirra (05.02.2017 17:03): Nahrál jsem poslední uloženou pozici a klíč je zase zpátky v inventáři v místě, kde býval vždycky a kde jsem ho předtím marně hledal. Takže jedu dál. ;-)
@Chuck (05.02.2017 10:19): Napiš :)
@John Mirra (05.02.2017 09:52): V poslední dny na hru nebyl čas, ale zítra se na to po návratu z práce chystám podívat a nějak to rozlousknout. A jestli chceš, rozuzlení sem napíšu. :-)
@Chuck (05.02.2017 08:42): A už jsi to teda vyřešil, nebo jak? To je, oč tu běží! :)
@CrocoRay (04.02.2017 21:21): Prostě jsem chtěl říct, že nahraji poslední automaticky uloženou pozici, ale musel jsem být vzápětí opraven. :-/
@Cobot (04.02.2017 22:59): Klidně reaguj, ale pokud možno jen na to, na co se opravdu ptám, protože na quicksave a na to, jak se vlastně ve hře používají klíče, jsem žádný dotaz nevznesl.
@Cobot (04.02.2017 22:59): Klidně reaguj, ale pokud možno jen na to, na co se opravdu ptám, protože na quicksave a na to, jak se vlastně ve hře používají klíče, jsem žádný dotaz nevznesl.
@CrocoRay (04.02.2017 21:21): líp to popsat nešlo.
@Chuck (04.02.2017 18:37): Ty sám jsi psal: "Aha, takže kromě rychlého ukládání nejsou ve hře checkpointy?" a "Ačkoliv si ten klíč vezmu, v inventáři ho bohužel nemám". Tak jsem na to reagoval. Ale to je fuk, nechci se tu nesmylsně hádat o blbostech.
@Chuck (04.02.2017 18:37): Ty sám jsi psal: "Aha, takže kromě rychlého ukládání nejsou ve hře checkpointy?" a "Ačkoliv si ten klíč vezmu, v inventáři ho bohužel nemám". Tak jsem na to reagoval. Ale to je fuk, nechci se tu nesmylsně hádat o blbostech.
@Chuck (04.02.2017 18:37): S tím ukládáním bych to více nazýval jako automatické ukládání. To mívala každá hra. Ale pokud tam jde ukládat libovolně, tak to jako checkpointové ukládání asi většina lidí nazývat nebude. Ale je to úhel pohledu. Jako checkpoint to brát svým způsobem můžeš, ale pak může dojít k určitým nedorozuměním jako tady v diskuzi :-)
Osobně jako checkpoint považuji místo, kde se hra uloží a nejde to uložit jinde, přičemž pokud tě zabijí, tak musíš pokračovat od toho daného bodu, pokud jsi nedosáhl dalšího checkpointu.
Jo, jinak nepoučuju. Spíše se nudím :-D Tak jsem jen napsal svůj názor na věc.
Osobně jako checkpoint považuji místo, kde se hra uloží a nejde to uložit jinde, přičemž pokud tě zabijí, tak musíš pokračovat od toho daného bodu, pokud jsi nedosáhl dalšího checkpointu.
Jo, jinak nepoučuju. Spíše se nudím :-D Tak jsem jen napsal svůj názor na věc.
@Cobot (04.02.2017 11:24): Ale já přece nemám problém s tím, jak ten zámek překonat, resp. co k tomu překonání použít - vždyť už jsem tenhle předmět ve hře použil víckrát a tutorial jsem k tomu opravdu nepotřeboval. Problém vznikl ten, že jsem prostě ten klíč sebral ze stolu a když jsem ho chtěl u těch záchodů použít, v inventáři najednou nebyl, tak jsem se na to místních zeptal, jelikož mi připadalo, že se jedná o bug. Zrovna tak nevím, proč mi vysvětluješ, jak používat quicksave, když s tím žádný problém nemám. Jeho nastavení je přece klasicky v menu ovládání a já to vím. A že tam nejsou checkpointy? Tak já tedy nevím, ale když vejdu do nějaké novější lokace, tak mi problikne uložení hry. To je podle Tebe co?
@orromis (04.02.2017 11:02): Uznávám, že jsem do té hry rejpal dost často, ale teď tu snad řešíme něco aktuálního, ne?
@John Mirra (04.02.2017 12:49): Věř mi, že odemykám ty správné, jelikož ty dveře vlevo jsou otevřené.
@orromis (04.02.2017 11:02): Uznávám, že jsem do té hry rejpal dost často, ale teď tu snad řešíme něco aktuálního, ne?
@John Mirra (04.02.2017 12:49): Věř mi, že odemykám ty správné, jelikož ty dveře vlevo jsou otevřené.
Chuck: Že by mi nešly odemknout dveře, od kterých mám klíč, to se mi fakt nikdy nestalo :-/ Fakt jsi sebral správný klíč/odemykáš správné dveře?
@Chuck (04.02.2017 10:45): Chucku nikdo z tebe nedělá blbce, ale tvoje dotazy ohledně mechaniky hry působí dost zvláštně. Jak fungují klíče zjistíš hned v tutoriálu. To že tam nejsou checkpointy je jasné už jen z toho ze kdy hra je. A navíc už jsi pár úrovní prošel. A existence quicksavu se dá jednoduše odhalit pohledem do nastavení kláves. Prostě tak.
@valcik (04.02.2017 11:01): To nie je budka, ale tam v podzemi - kanalizacii. Kluc je na stole vedla sefa NSF.
Potom musis ist na druhy koniec kanalov kde su zachody. Lave dvere su rozbite a prave normalne odomknes pouzitim keyringu.
Najskor to vyzera, ze Chuck proste nezobral zo stola ten kluc.
Potom musis ist na druhy koniec kanalov kde su zachody. Lave dvere su rozbite a prave normalne odomknes pouzitim keyringu.
Najskor to vyzera, ze Chuck proste nezobral zo stola ten kluc.
@orromis (04.02.2017 11:02): Hrá s češtinou, možno je tam nejaká zrada v preklade. (password/keyword)
@Chuck (04.02.2017 10:45): Blbce z tebe nikdo dělat nemusí, vystačíš si na to sám (viz ta tvoje několik let trvající potřeba se k DE vracet).
Hm, tam tuším ale potrebuješ heslo, nie kľúč. Heslo je vlastne kód, ktorý treba naklepať do telefónnej búdky v metre, ni? Ak si ten kód už dostal, nájdeš ho ako záznam v logoch, nie ako predmet v inventári.
@Chuck (04.02.2017 10:45): Oh Cmon! ლ( ͡° ʖ̯ ͡°ლ)
Fajn, jen jsem se slušně zeptal, jestli se někomu nestal podobný problém, ale jak vidím, snaha ze mě udělat blbce je přímo neodolatelná! Můžu vám tudíž slíbit, že s podobnými herními problémy se na DH už obracet nebudu.
@Cobot (04.02.2017 00:14): ja mel klic dycky na nule.
@Chuck (03.02.2017 23:57): Keyring ve hře samozřejmně je stejně jako quicksave (defaultně na Num+). A checkpointy tam opravdu nejsou.
Opravdu hraješ Deus Ex? :D
Opravdu hraješ Deus Ex? :D
@Cobot (03.02.2017 23:10): Aha, takže kromě rychlého ukládání nejsou ve hře checkpointy? A ten předmět, který tu postoval special_plan, patrně neexistuje? Nebo co??
@Walome (03.02.2017 23:17): Random doubleclick na ikonu.
@Cobot (03.02.2017 23:10): :DD
Checkpointy? Klíče v inventáři? Jakou hru to hraješ :D
@Bellerofontes (03.02.2017 21:18):@Walome (03.02.2017 21:20): Já se na to zítra podívám, ale když jsem ten předmět používal víckrát, vím, že v inventáři určitě byl. V nejhorším udělám restart checkpointu.
Chucku a jsou to spravny dvere? Nikdy se mi to nestalo.
@Bellerofontes (03.02.2017 21:18): ale ve vypisu klicu videt je.
@Bellerofontes (03.02.2017 21:18): ale ve vypisu klicu videt je.
@Chuck (03.02.2017 20:58): To se mi zdá jako nepravděpodobné. V inventáři se ani nenachází (nezabírá pole), jsi jím neustále vybaven. Pro jeho zvolení musíš použít vybranou klávesu pro rychlý přístup k předmětům.
@Chuck (03.02.2017 20:58): To sa dá?
Si fakt éxprt :-D
Si fakt éxprt :-D
@special_plan (03.02.2017 19:29): Jistě, ale tenhle předmět mi z inventáře prostě zmizel.
@Chuck (03.02.2017 19:05): Neodemykají se náhodou dveře tímto předmětem (a všechny klíče se ukládají do něj)? http://deusex.wikia.com/wiki/Keyring
@Bellerofontes (03.02.2017 19:11): Samozřejmě, že odemykal a kolikrát!
@aoshi (03.02.2017 19:11): Odtamtud jsem ho vzal, ale v inventáři prostě není.
@aoshi (03.02.2017 19:11): Odtamtud jsem ho vzal, ale v inventáři prostě není.
@Chuck (03.02.2017 19:05): Nie je ten kluc polozeny na stole?