Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mě by zajímalo, proč Blizzard ty šuliny, co v general chatu nabízejí ty power levelingy nebo gold za prachy, okamžitě nezabanuje.
@Longin (10.06.2012 01:12): Je to takovy...jiny, no. Ja si myslim, ze dotahnu jednu postavu na 60 (shodou okolnosti Wizzardku) a pak to asi tak nejak pomalu prestanu hrat, maximalne nejakej coop dam.
teda děcka...hraju první akt za wiznu a nějako mě to nebaví :-/
a to mě jednička bavila (i když 50% hry tvořilo pro mě OST)
@Garion (09.06.2012 21:50): Snad to napisu vsechno dobre, ono by ta verze po tvem byla moc hezka, ale bohuzel.. samotny coop hru nijak nemeni, koeficient se zvedne poctem hracu a zadny jiny faktor v tom nehraje roli. Zustane to tak, ze druhym-ctvrtym hracem se budou hpcka stale nasobit, ale nic jineho.

Fight v coop infernu je jenom o kitovani, protoze nikdo nema sanci nic ustat. Hrali jsme kazdy inferno act docela dlouho, pri proggresovani chcipas kazdych 15 vterin, takze se pul minutovy cd na ressu udela docela snadno. Jediny reseni je relog, ale kdyz uz mas nejaky ten NV buff, neudelas to. Cokoliv ranged/melee te one shotne, pri nejlepsim skoro zabije, takze cokoliv ''tanky'' bez gearu za 100 milionu nema smysl hrat.

Jak jsem psal, nerfnou scalovani dmg v coopu, afixy monster, prestupy z actu do actu (velky gear check). Tzn. docela vysmech, jde jen o to, jak velky ci maly.
@Guldy (09.06.2012 21:35): No pockat, tohle ja chapu tak, ze pri coopu byl koeficient vyssi nez jen pocet hracu. Muzes mit dobrou partu a spatnou partu. Koeficient vyssi nez pocet hracu je vhodny pro dobrou partu, ruzne skilly se alespon lehce doplnuji a dobra parta ma tedy stejnou vyzvu jako solo pri tomto koeficientu. Spatna parta pri nem vsak nema sanci, takze to Blizzard zarovna na takovou uroven, aby mohla hrat v coopu i spatna parta.

Pokud by to bylo jak rikas ty (uplne odstraneni koeficientu), byl by to naprostej vysmech coopu.
@Garion (09.06.2012 20:24): Mno?:) Vsak to je to, o cem jsem tu mluvil. Staci mit melee na solo s resistama okolo 800-1000 a 1/2 acty inferna ustojis jako nic. Chces si zahrat s prateli? Umres na jednu ranu, stejne tak jako vsichni ostatni. Presne o tom jsem tu psal pred xx posty..
@Guldy (09.06.2012 18:15): We’re removing the bonus monster damage per additional player in a coop game. Our design goal is for players who prefer to play solo to be able to play solo, and players who prefer to play in groups to be able to play in a group. We feel the bonus monster damage per additional player is one of the biggest inhibitors to wanting to play with your friends.
tak mám od kámoše pujčenej účet :-)
kterej char je takovej objektivně nejzábavnější pro začátečníka (hrál jsem jenom jedničku)?
Wizna?
@Garion (08.06.2012 21:42): In cooperative games, monster damage will no longer increase when additional players join the game.

@konvice (09.06.2012 17:42): Herni mena nema zadny limit a pada do nekonecna, takze je to jeden z gold sinku a zaroven prostredek proti snizeni hodnoty, coz je pricina ceho? Navic gold inflation je v D3 znama vec, kvuli ktery se budou v pristim patchi delat zmeny. Zkus pouzit google, nebo si ve skutecnosti hru zahrat a trochu ji porozumet, nez se znovu rozhodnes na me nejakym zpusobem reagovat (bohuzel, jinak te diky zkusenostem z predchozich debat brat nemuzu).

Mimo to, asi vsichni vime, ze nemas rad Diablo 3. Vic k tomu psat nemusim, nechci na tebe byt nijak osklivy :)
@MiDlo (09.06.2012 16:49): Jasne, lidi se vzdycky budou snazit necim Blizz prekonat a pokud nebude nejaky uber WARDEN, tak vzdycky se neco takoveho bude dit. Skoro v kazdy hre neco takovyho je, dokonce i ve WoW. Pokud vas nikdo nereportne, muzete mit bota pusteneho 24/7.

Jak jsem psal, dneska po ''taji'' nerfli vsechny farmici spoty. Goldy se neztrati, to mas pravdu.. ono stejne ze zacatku (po par dnech to nerf fixli) nekolik exploiteru farmilo vazicky ve ctvrtym actu na infernu, ze kterych padaly zbrane 1000+dps s hodnotou nekolika milionu. Co s tim? Nic.. a nakonec je to jedno, proti inflaci tu mame -15% trans fee.
@Guldy (09.06.2012 16:17): a z botů se stanou polobotky... kéž by. Bot farming je jen můj výraz pro použití farmících skriptů ale to asi netřeba uvádět :). Nicméně z toho interview s tím ševcem vyplívá, že je Blizzard nemá jak zastavit (přizpůsobí se). Přestává to být výdělečné.. ale nahrabáno mají dost a můžou libovolně peníze přesouvat mezi účty (trade), takže ty nafarmené goldy se neztratí.
@MiDlo (09.06.2012 01:12): Tam se v zadnych stovkach milionu urcite nejede (nikdo nema sto uctu apod.), co boti farmi, tak se jedna o nejakych 300k za hodinu, coz je tak dvojnasobek vydelku, kteryho je normalni hrac schopen dosahnout tez. Blizzard to dneska stealth nerfnul, Tyrael uz nedava 40k dmg, ale jen 1200 a z vaz uz nepadaji hroudy goldu - coz je zpusob, kterym BOTI farmili :)

Co se tyce te teorie o botech a vydelcich z RMAH, Blizz to chce hodne monitorovat a botery vylozene nesnasi, tak proto teorie.

Navic boti funguji trochu jinak, nez si mozna hodne lidi mysli a k te RMAH bude stejne potreba authenticator.
Kolik máte magic find i s valorem? Mám 110%, což moc asi není, protože i ty předměty nejsou bůhvijak dobré. Má cenu nakoupit předměty abych se dostal řekněme na 200 i s valorem?
Bot farming zní pěkně, ale tím by mě ta hra asi přestala bavit, ikdyž tak 50mil. do kapsy by nebylo špatné :)
@MiDlo (09.06.2012 01:12): Vítej ve světě D2LoD :) Tedy bez AH a zatím bez funkční komunity, ale to je jen otázka času hádám.

Ceny nemá smysl řešit - buď budou nízké nebo vysoké, ale ve výsledku je to celkem jedno. A "pro tip" - když je trh zaplaven tisícem produktů, jejich cena se tím nezvýší...
Dá se v Actu 1 s NV jít po Butcherovi ještě někam jinam než do Dark Cellar (Ruiny)/ Dank Cellar (kousek vedle)?

PS 24/7 bot farming už jede ve velkým (profíci 50M za hodinu /1 farmer až 100 účtů/, amatéři jako průměrný hráč ale s prstem v nose a nonstop) viz. www.diablofans.cz/forum/viewtopic.php?f=44&t=5410 . Čekají nás i nějaké dopady - ceny itemů asi vyletí nahoru až 13.6. botfarmeři zpřístupní ty své miliardové hromady gold přes RMAH. A Blizzard na tom vydělá (malá domů z každého prodeje). Údajně 10000 současných 24/7 botfarmících účtů na Infernu = 300.000g za hodinu každý = 3 miliardy gold za hodinu, 72 miliard gold za den.

Na druhé straně cca 9miliónů hráčů, kde 80% z nich je mezi lvl1-35, by mohlo při nějakém střízlivém odhadu 1hod hraní denně vydělat v průměru každý dejme tomu 20000gold za den. To by bylo 180miliard gold za den. No a kdo bude kupovat ty nafarmené bot goldy? Část z 3% hráčů co si odemkli Inferno. Průměrné předměty zůstanou dostupné tj. levné, ale ty lepší si bez nákupu gold na RMAH nepořídíte.

Mám pocit že to snížení obtížnosti v COOpu udělali jen proto, že jsou si vědomí, že jinak by jim frustrovaní hráči odkázaní herními mechanismy na nakupování na aukci odešli, když by na ty věci prostě neměli. Takhle se do AH dostane víc věcí, ceny nebudou u všech tak závratný, Blizzard si namastí kapsu, bot farmeři taky, a hra jede dál, no problemo.
Ještě k těm životům u MOnka - Act1 s 15k životů proběhl krásně hladce. Klíčem je Life on Hit s rychlou zbraní a healovací skilly. Začátek Actu 2 - nestačí to ani na obyč. moby. Vidím to na nějakých 22k(začátkem)-26k(koncem Actu2) životů.

Ceny za vybavení na Act1 jsou potřeba tak okolo 100-150k gold za kus + zbraň aspoň tak za 1M lépe 2M a štít tak za 500k gold.
@Garion (08.06.2012 08:12): Pred par dny bylo na redditu AMAA s Wilsonem a spol. a pokud se momentalne nepletu, nic takoveho nebude. Bude to opravdu jednoduche, protoze mezi solem a 3/4 hraci je obrovsky rozdil, obrovsky.

Chteji udelat nepatrne tezsi prestup z inferno actu 1. Momentalne je (vzhledem ke gearu) act 1 piss easy, pricemz dalsi acty jsou neuveritelny skok. Kdyz vsechno podtrhnu, bude to ''prochazka parkem'' oproti stavajici verzi. Ale uvidime jak to dopadne, uvidime..

@HELLER (08.06.2012 06:47): Casem jsem nektery veci menil, protoze si to dany situace i preference vyzadovaly, coz bylo skoro do konce druhyho actu.. pak jsem si vybirat rozhodne nemohl. Potrebujes mit vysoky crit hit dmg (ja mam 253% - crossbow se socketem a archery traita) + SS s nejakym critem v zakladu k tomu. Co se tyce skills, neni tezke si to domyslet. Jako hatred spender potrebujes neco, co proleti nepritelem dal. K tomu neco, co ti zaroven hatred bude dobijet. Pochopitelne taky neco na preziti, cimz je smoke screen a spravne narunovany preparation :)
Inferno Diablo DOWN! 6 hodin fighteni v kuse.. mam radost :)

Btw ke konci mesice bude ten velky NERF patch:
Nerfnou hp i dmg monster 2/3/4 actu (inferno).
V coopu se uz nebude navysovat dmg monster, takze to bude docela faceroll.
Navysi drop chance lootu ilvl61-63 (v prvnim actu bude loot table s itemama ze 3/4 actu)
Nerfnou Attack Speed.
Navysi repair costs.

Na jednu stranu to chteji zpristupnit vsem (filozofie z wowka) a na tu druhou jdou sami proti sobe. Dost jsem nolifoval, ale jsem rad, ze to mam ''za sebou'' pred nerfem. Samozrejme budeme hrat dal, hrat s prateli je zabava :) ted se budeme jeste chvili soustredit na farmu, pak se pustim do noveho HC...
@Guldy (07.06.2012 00:38): Jo, těch 30s CD jsem zmiňoval, jako nebetyčnou otravnost. Preferoval bych prostě uzdravení potvor po smrti a "corpse run" než tohle. Obzvlášť otravné to je u závěrečných bossů.

@RedDwarf_Cz (07.06.2012 14:03): Sharpshooter: 1% - (100 - z_vybaveni)% šance na kritický zásah. 1 sekundu po tom, co provedeš kritický zásah se Sharpshooter bonus nastaví na 1% a začíná nová akumulace. Tj. vždy to je alespoň 1% bonus. Když jsi na 100% tak každý zásah během 1. sekundy od prvního kritického zásahu je také kritický zásah. Jen dodám, že existují projektily, které zasahují víc nepřátel a že jsou projektily, kterých může být "ve vzduchu" větší než malé množství. Zbytek asi není težké si domyslet. Možná jen, že je tu jeden zábavný monster mod, který dokáže situaci ještě víc vylepšit - Missile Dampening...
@Guldy (06.06.2012 22:41): Rozepisovat nějak moc se nemusíš, ale stručně to klidně napiš, protože mě to vážně zajímá. SA a archery beru, to mám také, ale na co mi je brutální damage na 1-3 rány, pak máš defacto základní.
@7c (06.06.2012 23:29): Pochopitelne potrebujes urcity ilvl a content se da outgearnout, o tom nema smysl debatovat. Ano, znam lidi, kteri daji content ''bez gearu'', coz je neco jineho, nez davat Inferno Diabla. Tady jde spis o to, ze to oba myslime po svem. Na profilu mam odehranych 270h, takze jsem uz neco videl a odehral..

Co se tyce toho killu Hell Diabla, sam bych to asi taky one shotnul. Hral jsi nekdy ve ctyrech? :) A to mluvim o prvni playthrough, zadny best gemy, zadny nic. Mimochodem mi prave ted pred inferno Izualem padl prvni jeweler planek. Cela hra ma uplne jinou dimenzi, potrebujes resit taktiky, furt nekomu rikat, aby se tomuhle snazil vyhejbat, aby to ocekaval v ten a ten moment. Jedinej problem, na kterym to horelo, byla treti faze. Image se nedaji rychle zabit a delaji enormni dmg, takze kazdy musi mit pripraveny cc apod. Ta hra ma uplne jiny spad. Stupidni afixy, vic mobu, vic hp, vic dmg.

Chybi ti penalizace? Co takhle penalizace 30 vterin cd na ressu? Ja ji mam konstantne! Je to uz tak nasirajici, ze by si snad clovek prestal rikat to, ze smrt nestoji za zminku :) ale stejne se tomu nejde vyhnout a ta hra je na tom postavena.
@Guldy (06.06.2012 22:41): "lide, kteri bez gearu content daji"
Znáš někoho, kdo by "bez gearu" dal Inferno Diabla? A nemluvím tu o těch pre-nerf specialitách a nekonečném oživování v partě. Podle mých omezených zkušeností je D3 čistě o vybavení, "skill" hraje zanedbatelnou roli (samozřejmě mluvím o nějaké základní kompetenci hráče, ne o "Cože je ten Elective Mode???" nebo "V tom červeném na zemi jako nemám stát???"). To ale nemyslím jako kritiku, prostě zaměření hry. Tvůj příklad Diablo na Hell - u mého DH to bylo na první pokus, cca 5 minut, život neklesl pod polovinu (a to se považuji za průměrného hráče), Inferno Belial - co si pamatuji tak asi 3 hodiny. Inferno Belial se 180k dps - AFK záležitost.

Ve srovnání s D2 mi tu hlavně chybí zmíněná penalizace za smrt (v D2 si člověk dával opravdu pozor, aby nezemřel - tady se mi obvykle stává, že na nějakou opatrnost kašlu, protože prostě smrt nestojí za zmínku -> viz moje většina smrtí při obírání mrtvol (různé ohně na zemi a výbuchy po úmrtí pak naštvou)).
@7c (06.06.2012 18:01): Ano, o goldech to je, ale existuji lide, kteri bez gearu content daji a existuji lide, kteri gear nemaji/maji a nejsou schopni odehrat content, protoze maji otresny build a neumeji kitovat apod. Denne nekomu radim, denne mi nekdo pise a ja ty jejich playstyly a spelly VIDIM. Zcela strucne receno se hrac tu a tam musi prizpusobovat k situacim a obtiznostem.

Hell Diablo, davali jsme to 3 a 3/4 hodiny. Kvuli vybave to urcite nebylo. Inferno Rakanoth? Zase o koordinaci a vedomostech, nikoliv o tom, ze misto 250k critu dam jen za 180, i kdyz to v urcitych situacich je dost videt, ze mit o x k vetsi dps, tak se to treba podarilo sundat. Coz je trochu neco jineho.

Opravy se v pristim patchi navysi o 4-6x. Timery a spadnuti stacku otravne, ale resi to corpse killing elitek. Jinou veci je ovsem to, ze wipe killing zabava stejne neni.. pry to budou menit/resit. Inferno je proste jenom test trpelivosti, nic jineho.

@RedDwarf_Cz (06.06.2012 16:26): SS je pro DH nutnost. Dale crit dmg/AS jsou prioritnim statem. Nebudu to tu rozepisovat, ale mel bys na to prijit.. proc tomu tak je.
@Guldy (06.06.2012 01:33): "zadna classa neni spatna, pokud se jede ''dobre''"
Oprava - "žádná classa neni spatna, pokud mas dostatek zlata"

Diablo 3 je celé o vybavení - rozdíl mezi "slabou" a "silnou" postavou je vždy jen několik milionů ve zlatě.

Z vlastní zkušenosti mě svého času nejvíc bavil akt 2: DH, 18k životů, 30k dps - až na otravné věci (posmrtné výbuchy nepřátel, když na ně člověk zapomene = smrt, výbuchy rostlin = smrt, malí pavoučci, které občas přehlédnete = smrt) mi to přišlo jako velice dobře vybalancované, Belial byl naprosto parádní.

Posun o nějaký čas, přihoďte pár milionů zlata, dps je najednou 100k+ a z výzvy je jen čištění mapy na 2 obrazovky kolem dokola. To samé Barbarian - ze strategického boje se stává AFK gold farming :)

Není divu tomu exodu do HC. Se stabilitou mého připojení (cca 30% smrtí díky lagu) by to ale bylo o klávesnici (jen nedávno 10 smrtí v jedné mapě na konci 3. aktu Normal - obrazovka zamrzne na 50 sekund, po "odmrznutí" očekávaný výsledek) :-/

@RedDwarf_Cz (06.06.2012 16:26): Neřekl bych, že pod 100k je MS na Inferno nějak užitečný (ale čas experimentů nadešel).

Ad chystaný patch - nechápu 2 věci (resp. jejich absenci):
1. Cena za opravy - tady narozdíl od D2 není žádná reálná penalizace za smrt - opravy to neřeší - proč prostě nezmizí Nephalem Valor? To, že po smrti přetrvává bych bral spíš jako bug, nebo spíš "defective by design".

2. Časovač po smrti, dokud není možné se znovu oživit - opět, nechápu smysl - je to otravné k zbláznění. Zlatý respawn ve městě a běh k mrtvole. Nebo alespoň - odstranit timer a uzdravit všechny nepřátele, kteří smrt způsobili.

3. Ok, psal jsem dvě, ale - odstraňte ty hloupé stromy z A1 a pomalu lezoucí zombie z ohnivých výhní. Díky.
@HELLER (06.06.2012 07:50): Sharpshootera jsem nakonec dal pryč, protože ten damage vydrží do prvního kritical, pak se resetne a znovu nabíhá.
Jenže v nějaké větší vřavě, kdy střílíš pořád, tak ty critic. útoky jsou každou chviličku a potencial je imho v hajzlu.
A ty sračky pobíhající po mapě dávám multishotem na dvě salvy.
HC bych fakt nejel, to je k vzteku mód. Nejednou se mi stalo že mě hra při načtení "pozice" na checkpointu hra hodila přímo doprostřed rare potvor několika druhů, už jen tyhle designové nedostatky prostě stěžují hraní a HC je tak opravdu leda na vztek.
Co se tyce ty aukce, chce to jen hrat a hrat. Kdyz mi pred par tydny na infernu padlo par prvnich setovek, prodal jsem je za x milionu. Kvuli proggresu jsme museli nekolik dni farmit warden->butcher runy, z cehoz samo o sobe nejaky penize hodilo taky. Muj posledni achiev za sebrani penez bylo s 5 mega.

Jinak AH na HC je samostatna a skoro nic tam furt NENI. Takovy Kripparrian, kteryho hodne sleduju, na ni vydelal uz pres 50 milionu s nejakejma 270 polozkama.
@Karasman (06.06.2012 07:06): HC je challenge a svym zpusobem uplne jinej styl hry, musis ke vsemu pristupovat jinak a dost spolehat na vedomosti. HC jsem proto rozjizdel az ve chvili, kdy jsem si mohl rict, ze hru dostatecne znam a vim jak se v urcitych situacich zachovat.

Bohuzel jsem ripnul v situaci, kdy me pack elit v uzkych prostorech uzavrel do rohu a muj CHARGE se o neco zahadnyho zasekl, takze jsem vedel, ze je konec :)

@krudd (06.06.2012 09:08): Na infernu se obcas stane, ze neco musis skipnout nebo restartovat. Tohle jsem zatim na HC nemusel udelat, ale k tem tezsim situacim bylo potreba pristupovat dost opatrne. Bez theorycraftingu bych si to ani nedokazal predstavit, jen me mrzi, ze jsem to nedotahl dal. Ale treba jeden clovek od Kungena ripnul uz asi 7x a z toho se trema sedesatkama..
Diablo 3 ted sem si ji nainstaloval a musím říct, že 2 byla a je lepší, ale časem si zvyknu i na 3 :D