@Say (29.11.2013 23:47): :-D no. To je spíše problém vydavatele a jeho politikou, jiní region zámky nemají a je možné kupovat po celém světě a bez problému zaregistruješ na steamu.
Diskuze
ViRusi, tady máš jednu z mnoha stížností na Steam *konec vyžádaného upozornění*
@7c (29.11.2013 21:59): normálně je refund na steamu možný jen u předobjednávek. Ale třeba když já měl normal verzi New Vegas a potřeboval jsem tu RHCP aby mi jely DLC, tak mi to ticketem normálně převedli, bez problému.
Tímhle tempem nejspíš brzo začnu "nakupovat" na tom "obchodě", co začíná na p. Bohužel se zdá, že herní společnosti rozumí opravdu pouze tomu, když zákazníci komunikují svou peněženkou.
Zajímavé, takže "refund" na software u Valve neexistuje. Čili vyhozených 14€.
Nákup přes VPN je na Steamu asi pozvánka pro ban?
Zajímavé, takže "refund" na software u Valve neexistuje. Čili vyhozených 14€.
Nákup přes VPN je na Steamu asi pozvánka pro ban?
@7c (29.11.2013 21:48): Mě ne. Bethesda = Cenega = scény s regiony (RHCP verze pro nás, non giftable mimo atp.)
Kokoti. Jak Bethesda, tak Cenega.
Kokoti. Jak Bethesda, tak Cenega.
@Maximus (29.11.2013 19:24): Kdo počká... Jen je mi divné, že je nám prodávaná "RU" verze...
WTF?! Po koupení na Steamu je z toho Dishonored RHCP - regionálně omezená verze hry, která umožňuje hraní pouze s dalšími RHCP? Prima, nejspíš moje první reklamace na Steamu.
WTF?! Po koupení na Steamu je z toho Dishonored RHCP - regionálně omezená verze hry, která umožňuje hraní pouze s dalšími RHCP? Prima, nejspíš moje první reklamace na Steamu.
A nebo ty DLC separátně za 13 dolarů...trochu nad tím uvažuju
Na Amazonu je GOTY za $14.88
Buď pokojný a nevymýšlaj, tebe to môže vydať dvojnásobok :)
Hmm tak Gerret tu piše, že zhruba 3+3 hodiny, 6 hodin za 13,59€. No neviem.
@Maximus (29.11.2013 19:30): To je jedno, proste za to stoja, už len kvôli tomu, že ponúkajú trochu iný pohľad na príbeh pôvodnej hry a na Daudovu postavu :)
@M.a.t.t. (29.11.2013 19:29): No ja som v povodnej hre nahral skoro 30 hodin :) ehm
@Maximus (29.11.2013 19:24): Dokopy sú asi tak dlhé ako polovica pôvodnej hry. Ale stoja za to tak či tak.
Najlepšia hra posledných rokov v 75% akcii na steame za 7,49€.
Ja rozmýšlam nad GOTY za 13,59€. Aku maju hernu dobu tie pribehove DLC?
Ja rozmýšlam nad GOTY za 13,59€. Aku maju hernu dobu tie pribehove DLC?
@Daemon (23.11.2013 21:31): Hm, akurát že to rovno môžem hru kúpiť priamo na Steame - ono totiž placky samotné (ak vyžadujú Steam) sú k ničomu - bez Steamu tú hru nespustíš.
Myslel som niečo z tých ochrán, ktoré po prvej inštálácií, pred sputstením hry, vyžadujú pripojenie k netu, aby si čosi-kdesi overili a potom už ťa nechajú tak.
Myslel som niečo z tých ochrán, ktoré po prvej inštálácií, pred sputstením hry, vyžadujú pripojenie k netu, aby si čosi-kdesi overili a potom už ťa nechajú tak.
Moc si nedokážu představit, že zrovna Bethesda, která otravuje i s regionama, vydá někdy DRM free verzi...
@Tarhiel (23.11.2013 21:26): To co popisuješ prakticky je Steam verze - můžeš koupit placku a instalací aktivuješ na Steamu. Pak už můžeš mít při hraní Steam offline.
@Tarhiel (23.11.2013 21:26): To co popisuješ prakticky je Steam verze - můžeš koupit placku a instalací aktivuješ na Steamu. Pak už můžeš mít při hraní Steam offline.
@Bodkin (23.11.2013 20:49): Zatiaľ nie, ale čo nie je, môže byť. Mne by úplne stačilo, keby to vydali na placke s nejakou jednorázovou aktiváciou cez net - prežil by som, aj keď GOG by bol najideálnejší.
To, že GFWL končí, som nevedel - málo používateľov? A čo sa teraz stane so všetkými tými hrami, ktoré GFWL vyžadujú? Idem prehrabať internet.
To, že GFWL končí, som nevedel - málo používateľov? A čo sa teraz stane so všetkými tými hrami, ktoré GFWL vyžadujú? Idem prehrabať internet.
@Bodkin (23.11.2013 20:49): Jednou bude, až to jejich uživatelům dojde.
@Tarhiel (23.11.2013 20:24): Bethesda je na GOGu? A Steam stejně jako GFWL končí, že by se ho hry měly zbavovat?
@Eru (23.11.2013 20:06): No, pokiaľ viem, Trine 2 alebo Torchlight 2, alebo sa mýlim? A tuším aj Dust: An Elysian Tail doteraz inde než na Steame nebol.
@Paul (23.11.2013 20:09): Eh, doprčic, to snáď nie. Napr. aj u takého Skyrimu by som bol rád, keby ho vydali non-steam (trochu ma zamrzelo, že vydali tú Antológiu Elders Scrolls a Skyrim aj tam potrebuje Steam). Ale tak keď Warner Bros odkázali vydať Batmana: Arkham Asylum/City bez GFWL, snáď aj bilblické jazierko by sa k takémuto kroku mohlo odhodlať.
@Paul (23.11.2013 20:09): Eh, doprčic, to snáď nie. Napr. aj u takého Skyrimu by som bol rád, keby ho vydali non-steam (trochu ma zamrzelo, že vydali tú Antológiu Elders Scrolls a Skyrim aj tam potrebuje Steam). Ale tak keď Warner Bros odkázali vydať Batmana: Arkham Asylum/City bez GFWL, snáď aj bilblické jazierko by sa k takémuto kroku mohlo odhodlať.
@Tarhiel (23.11.2013 19:41): Jediná šance je, že by to chtěli vydat někdy na GOGu, což by ale bylo nejdřív odhadem tak za 3-4 roky. Spíš bych si ale tipnul, že nikdy.
@Tarhiel (23.11.2013 19:41): To už se u něčeho stalo? (Že dodatečně vyšla legální non-steam verze?)
@Eru (23.11.2013 19:38): Hej, legálnu som chcel :( Uff, tak budem čakať, snáď sa aj dočkám.
@Tarhiel (23.11.2013 19:27): Legální? Ne. Nelegální? Samozřejmě.
Vie mi niekto povedať, či existuje aj non-steam verzia Dishonored?
Napadá někoho, jak dostat do češtiny ROW verzi?
@Chuck (01.10.2013 09:40): No právě...
@Walome (01.10.2013 09:39): Teď ho všude mívají okolo cca 600 Kč.
@Chuck (01.10.2013 09:28): Jen si počkej na GOTY a jdi do toho po hlavě - jako já :) Jen doufám, že CENEGA to moc nenapálí :( obávám se, že to bude tak za 800,-
@Walome (01.10.2013 09:25): Já už myslel, že pro mě máš nějakou slevovou akci. :-(
"titulní song" trochu jinak - pouštět jen na vlastní nebezpečí ;)
@Cobot (17.09.2013 10:26): No ten stealth je velice snadnej, výzvou můžou být souboje na meče... AI je samozřejmě mizerná. Ale i tak je to super :)
Ačkoli zrovna ten večírek pro mě byl velké zklamání.
Ačkoli zrovna ten večírek pro mě byl velké zklamání.
Tedy nevim jak daleko ve hře jsem (večírek Lady Boyle), ale stále si připadám jak superman. Hraju čistě na stealth a je to extréměn jednoduché. Vůbec žádná výzva. A to hraju na nejtěžší obtížnost. Ta ale asi upravuje jen obtížnost boje... AI tedy taky nic moc. Právě na večírku se dá AI dobře vyzkoušet. Krást se dá pře zraky hlídek, pokud schválně spustím alarm tak se fakt spustí a nikdo mě ani neokřikne. Ehm v Half-Life 1 mi alrm vypnuli hned s tím ať na to nešahám.. Jediné co je dobré na AI je že když někoho omráčíte tak se hlídky přeskupí.
Vizuálně a stylizací se mi hra fakt hodně líbí, gamaplay je fajn, ale je to fakt hrozně lehké...
Vizuálně a stylizací se mi hra fakt hodně líbí, gamaplay je fajn, ale je to fakt hrozně lehké...
@Bodkin (14.09.2013 19:31): ok dík
@Cobot (14.09.2013 19:28): Pouze na lidi (i ty nakažené). Ty svině klidně zabij.
Jak je to ze zabíjením? Vztahuje se pouze na lidi? Můžu zabít říční pokrusty (netopíři co flušou zelenej sajrajt)?
@7c (12.09.2013 21:15): Počítám, že to cenega převezme, takže já si to pak někdy prostě koupim.
@Walome (12.09.2013 20:24): Super. Teď už to chce jen nějakou akční slevu tak na $4.99.
@Kosi.. (10.09.2013 13:16):
1) Steampunk je podle mě právě o tom, co popisuješ. Je to jako kritizovat zvuk kytar v rockové hudbě...
2) Když mě rušily, tak jsem je vypl. Každopádně při prvním dohrání jsem je asi nevypínal, takže po druhém dohrání jsem už lokace trošku znal (ale dohrával jsem to podruhé minulý týden, takže jsem lokace neměl moc v paměti). Statická mapa je podle mě dobrý nápad, zapadající do mechanik Dishonored (prim hraje průzkum lokací).
Mě hledání nevadí - to mě na Dishonored bavilo. Mapa mi prostě přijde zbytečná a divná, ale proti gustu...
3) Viz 1. bod. Podle mě je svět vystižen dobře a zapadá to do kontextů steampunku (alespoň tak, jak si ho já představuji).
Je pravda že jsem asi zbytečně moc vášnivý, ale při "nevyvážené technologické vyspělosti" jsem nahodil facepalm a chtěl vědět proč (jelikož zbytek komentáře je celkem vpohodě). Takže no offense :)
1) Steampunk je podle mě právě o tom, co popisuješ. Je to jako kritizovat zvuk kytar v rockové hudbě...
2) Když mě rušily, tak jsem je vypl. Každopádně při prvním dohrání jsem je asi nevypínal, takže po druhém dohrání jsem už lokace trošku znal (ale dohrával jsem to podruhé minulý týden, takže jsem lokace neměl moc v paměti). Statická mapa je podle mě dobrý nápad, zapadající do mechanik Dishonored (prim hraje průzkum lokací).
Mě hledání nevadí - to mě na Dishonored bavilo. Mapa mi prostě přijde zbytečná a divná, ale proti gustu...
3) Viz 1. bod. Podle mě je svět vystižen dobře a zapadá to do kontextů steampunku (alespoň tak, jak si ho já představuji).
Je pravda že jsem asi zbytečně moc vášnivý, ale při "nevyvážené technologické vyspělosti" jsem nahodil facepalm a chtěl vědět proč (jelikož zbytek komentáře je celkem vpohodě). Takže no offense :)
@Bodkin (09.09.2013 16:46): Ty tu motáš dvě věci.
@Kosi.. (10.09.2013 13:16): Neexistující mapa je skutečně fail - oni prostě nepočítali s tim, že si někdo povypíná všechny ty serepetičky co tam byly.
@Kosi.. (10.09.2013 13:16): Neexistující mapa je skutečně fail - oni prostě nepočítali s tim, že si někdo povypíná všechny ty serepetičky co tam byly.
@orromis (09.09.2013 20:39):
Ad 1)
Opravdu mi nedochází, proč bych zrovna u steampunkovýho (tento žánr mám naopak docela v oblibě) díla nemohl směle prohlásit, že mi přijde technologická vyspělost nevyvážená. Buď si ty sám pleteš dvě věci dohromady, nebo jsem skutečně dement.
Ad 2)
Mapa v některých lokacích je, to je pravda, ale nelze si ji vzít s sebou (nebo jsem aspoň neobjevil jak). Ty, podle toho, co píšeš, jsi hrál hru se zapnutou šipkou kam jít. Mám pravdu? Potom bych svýma dohadama šetřil, než je hodím v plén:
Jasně, že most přejdu bez šipky! Ale najít například NPC lorda Pendetona (nebo jak se menoval) v lokaci s barem je neřešitelná záležitost, nechceš-li probíhat celej level a hledat ho bez jakýhokoli vodítka. Nikdo ti neřekne, kde je, jen že s tebou chce mluvit. Těchto situací je tam víc.
Ad 3)
Ovšem, že jsem četl tuny různejch textů (jinak by to snad ani nešlo dohrát), přesto jak píšu, mi přišel svět spíš jako mišmaš.
Chceš-li "propracovanej, ale nedobře" = překombinovanej = přeplácanej
ALL:
Chápu vaše nadšení pro věc, ale nechte taky prostor na názory ostatních. Když se třeba liší, neznamená to, že jde nutně o "bláboly".
Každej má na hru subjektivní názor. Jinak by se nestalo, že dá například někdo 100% Solitairu, což třeba já skutečně nepobírám a to se považuju za velmi volnomyslnýho člověka :)
Relax boys!
Ad 1)
Opravdu mi nedochází, proč bych zrovna u steampunkovýho (tento žánr mám naopak docela v oblibě) díla nemohl směle prohlásit, že mi přijde technologická vyspělost nevyvážená. Buď si ty sám pleteš dvě věci dohromady, nebo jsem skutečně dement.
Ad 2)
Mapa v některých lokacích je, to je pravda, ale nelze si ji vzít s sebou (nebo jsem aspoň neobjevil jak). Ty, podle toho, co píšeš, jsi hrál hru se zapnutou šipkou kam jít. Mám pravdu? Potom bych svýma dohadama šetřil, než je hodím v plén:
Jasně, že most přejdu bez šipky! Ale najít například NPC lorda Pendetona (nebo jak se menoval) v lokaci s barem je neřešitelná záležitost, nechceš-li probíhat celej level a hledat ho bez jakýhokoli vodítka. Nikdo ti neřekne, kde je, jen že s tebou chce mluvit. Těchto situací je tam víc.
Ad 3)
Ovšem, že jsem četl tuny různejch textů (jinak by to snad ani nešlo dohrát), přesto jak píšu, mi přišel svět spíš jako mišmaš.
Chceš-li "propracovanej, ale nedobře" = překombinovanej = přeplácanej
ALL:
Chápu vaše nadšení pro věc, ale nechte taky prostor na názory ostatních. Když se třeba liší, neznamená to, že jde nutně o "bláboly".
Každej má na hru subjektivní názor. Jinak by se nestalo, že dá například někdo 100% Solitairu, což třeba já skutečně nepobírám a to se považuju za velmi volnomyslnýho člověka :)
Relax boys!
@Kosi.. (komentář): "nevyrovnaná technologická vyspělost, absence mapy nebo orientačních pokynů = nutnost používat směrovou šipku"
Nemohu si pomoct, ale musím napsat, že prohlášení "nevyrovnaná technologická vyspělost" je u steampunkové hry naprosto dementní tvrzení, jelikož steampunk jako takový je založen na zvláštním feelingu a podivnostech. Jestli se ti nelíbí steampunk tak to chápu, ale kritizovat něco jen proto, že se mi to nelíbí je prostě hloupost.
Mapa: mapa v některých lokacích je (vyvěšena na nástěnce se kterou můžeš interagovat). Především ale není potřeba - můžeš vypnout ukazatele (jak si sám napsal) a řekl bych, že není vůbec žádný problém se v lokaci orientovat - stačí použít logické myšlení a odvodit si, kde by mohl dotyčný být. Spoustu věcí ti hra neháže pod nos (především pokud nechceš) - to je plus a ne mínus.
Co se propracovanosti světa týče - ty jsi nenašel žádný úryvek z knih, kus deníku nebo nějaké poznámky? Nebo jsi je nečetl? Ať už je to jedno nebo druhé, přišel si o značný kus hry --> zase kritizuješ absenci něčeho, co ve hře je.
Dishonored je takový, jaký si ho hráč udělá. To je jeho síla a skutečné problémy spočívají snad v jednoduchosti a stupiditě děje - v tom s tebou musím souhlasit. Po druhém dohrání jsem měl vážně mnohem lepší zážitek, protože jsem prozkoumal skoro celý svět a stálo to za to (na poprvé mám tendenci pokračovat v příběhu).
Nemohu si pomoct, ale musím napsat, že prohlášení "nevyrovnaná technologická vyspělost" je u steampunkové hry naprosto dementní tvrzení, jelikož steampunk jako takový je založen na zvláštním feelingu a podivnostech. Jestli se ti nelíbí steampunk tak to chápu, ale kritizovat něco jen proto, že se mi to nelíbí je prostě hloupost.
Mapa: mapa v některých lokacích je (vyvěšena na nástěnce se kterou můžeš interagovat). Především ale není potřeba - můžeš vypnout ukazatele (jak si sám napsal) a řekl bych, že není vůbec žádný problém se v lokaci orientovat - stačí použít logické myšlení a odvodit si, kde by mohl dotyčný být. Spoustu věcí ti hra neháže pod nos (především pokud nechceš) - to je plus a ne mínus.
Co se propracovanosti světa týče - ty jsi nenašel žádný úryvek z knih, kus deníku nebo nějaké poznámky? Nebo jsi je nečetl? Ať už je to jedno nebo druhé, přišel si o značný kus hry --> zase kritizuješ absenci něčeho, co ve hře je.
Dishonored je takový, jaký si ho hráč udělá. To je jeho síla a skutečné problémy spočívají snad v jednoduchosti a stupiditě děje - v tom s tebou musím souhlasit. Po druhém dohrání jsem měl vážně mnohem lepší zážitek, protože jsem prozkoumal skoro celý svět a stálo to za to (na poprvé mám tendenci pokračovat v příběhu).
@Walome (09.09.2013 15:51): Protože druh hnacího média má vliv na způsob podávání munice jen do určité míry - velikost. Ono, 'revolver design' je nejen otáčející se válcový zásobník (a potřebuješ k tomu akorát pružinku, možná ani to ne) ale i rotující svazek hlavní! Byť to není tak efektivní - všechny ty přebytečné hlavně.
Nějaké srovnávání také není poněkud na místě, protože tam nikde nebylo zmíněno, co používali před (nedávným) přechodem na nový zdroj energie. Uhlí? Možná. Jen dřevo? Aj, vaj.
Takže měli něco a teď mají pár desítek let velrybí olej (a ten taky není čistý, ale něco je do něj přidané). Mohl to být i smysluplný vývoj.
Potřeba nějakého samohybného vozu mi poněkud uniká.
A co se kuše týče, je klasicky deusexovsky assassinská, nějaké výčitky, že není 'o stovky let staršího typu' mě také poněkud mate.
Nějaké srovnávání také není poněkud na místě, protože tam nikde nebylo zmíněno, co používali před (nedávným) přechodem na nový zdroj energie. Uhlí? Možná. Jen dřevo? Aj, vaj.
Takže měli něco a teď mají pár desítek let velrybí olej (a ten taky není čistý, ale něco je do něj přidané). Mohl to být i smysluplný vývoj.
Potřeba nějakého samohybného vozu mi poněkud uniká.
A co se kuše týče, je klasicky deusexovsky assassinská, nějaké výčitky, že není 'o stovky let staršího typu' mě také poněkud mate.
@Bodkin (09.09.2013 15:49): blábol a ještě překlep "všechno" - a proč blábol - vymyslíš z tuku revolver? :p nebo blábol v tom, že ta technologie by šla úměrně rychle ve všech směrech tak jako tak?
edit: sry za dva příspěvky
edit: sry za dva příspěvky
@Kosi.. (09.09.2013 15:43): Možná jo, já už si to samozřejmě nepamatuju. Každopádně tam na ně nebyl branej nějakej velkej důraz.
Jinak souhlas se vším, cos napsal, ale mně prostě nic z toho nevadilo - ani lehká obtížnost (a tupá AI), ani předvídatelnej děj - kterej se prostě odvíjel logicky a tím pádem se to dalo vysledovat.
Ale jak řikám, ty chyby, cos psal, tam prostě jsou, o tom žádná.
Jo a co se kuše týče - v Zaklínači ji vojáci natahují normálně o nohu, tam je to vychytaný.
Jinak souhlas se vším, cos napsal, ale mně prostě nic z toho nevadilo - ani lehká obtížnost (a tupá AI), ani předvídatelnej děj - kterej se prostě odvíjel logicky a tím pádem se to dalo vysledovat.
Ale jak řikám, ty chyby, cos psal, tam prostě jsou, o tom žádná.
Jo a co se kuše týče - v Zaklínači ji vojáci natahují normálně o nohu, tam je to vychytaný.
@Walome (09.09.2013 14:29): "pokud tady byl hnacím motorem všecho velrybí olej, tak z něj revolver nevymyslíš." Blábol.
Stejně jako 'nový' koment
Stejně jako 'nový' koment
@Walome (09.09.2013 14:29): Máš pravdu, na ty vozy si vzpomínám. Já si myslel, že to jsou kolejový vozidla.
@Kosi.. (komentář): Nějaký vozítka tam byly - minimálně ty, co sbíraj mrtvoly a pak tam stojej občas takový velký železný mrchy. Máš ze hry zajímavý poznatky, na té technologické nevyrovnanosti něco je - na druhou stranu já vždycky říkám, že v tom konkrétním světě na to přišli prostě jinak než v tom našem - pokud tady byl hnacím motorem všecho velrybí olej, tak z něj revolver nevymyslíš.
@Shoggot (21.08.2013 14:12): Tomáši jeden.