No ideálně jako to bylo třeba v Risenu...
Diskuze
Paul: U mě je to stejné. Jestli tě dobře chápu... Chceš se dívat nahoru a přitom mít záda své postavy v popředí?
Předpokládám že je normální jak kamera zoomuje ven při pohledu dolů a přepíná do fpp modu při pohledu nahoru?
Tady jsou tři screeny co to ilustrují:
koukám dolů:
http://img109.imageshack.us/img109/3986/divinity220101226122027.jpg
koukám dopředu (takhle by ta kamera měla být):
http://img59.imageshack.us/img59/1509/divinity220101226122036.jpg
koukám nahoru (přepne se do first person):
http://img411.imageshack.us/img411/2756/divinity220101226122045.jpg
Docela mi to vadí, raději bych měl kameru statickou jako v Risen..asi to nejde nějak vypnout, co?
Tady jsou tři screeny co to ilustrují:
koukám dolů:
http://img109.imageshack.us/img109/3986/divinity220101226122027.jpg
koukám dopředu (takhle by ta kamera měla být):
http://img59.imageshack.us/img59/1509/divinity220101226122036.jpg
koukám nahoru (přepne se do first person):
http://img411.imageshack.us/img411/2756/divinity220101226122045.jpg
Docela mi to vadí, raději bych měl kameru statickou jako v Risen..asi to nejde nějak vypnout, co?
smischek: Tak první je ta ženská co na pláži hned na začátku lokace spolu s nějakou kamarádkou najde prsten nějakého mrtvého muže. Jí musíš odpovědět ať si ho nechá, nebo jim ho vzít jinak už prej na ní nenarazíš. Potom jí najdeš na útesu nad tou pláží. Druhej je uvězněnej ve vězení s impama a zbylí dva jsou mrtví a jejich mrtvoly najdeš na útesech v severovýchodní části fjordů.
Neporadil by mi někdo, kde bych našel prvního průzkumníka ve fjordech?
Dělám si poznámku k dalšímu studiu které budu s radostí podporovat - vedle CDProjektu a Frozenbyte i Larian Studio. Jejich nový patch mi rozbil field of view, tak jsem jim poslal screenshoty, oni mi poslali nový opravený exáč, ten funguje bezvadně a everyone is happy : ). Předpokládám že ho brzy vydají oficiálně jako hotfix.
Isair: A jo... Mea culpa. Btw, proč máš toho Irenicuse zase tak zmáčklého?
Say: Ebb ale mluvil (i) o prvním díle, který skutečně stylem soubojů a vlastně trochu i vývojem postavy byl podobný Diablu.
Falagar: Mě to zatím také baví... Jen se bojím toho plesnivého dědka - stereotypu. Ale zatím dobré (létání mě celkem nadchlo). Jo a DA:O je v porovnáním s tímto dost slabý odvar... Resp. to, co mě tady baví, je v DA:O totálně zabité (průzkum a souboje).
Ebb: Já bych sem Diablo opravdu vůbec netahal. Dyť to bys pak mohl říct o každém 1,5 RPG (vlastně o všech, které nemají taktickou pauzu, nebo nejsou tahové). Narozdíl od Diabla tu je rozsáhlý inventář, knihy, větší množství záživnějších skillů, interaktivní dialogy a i ty souboje můžeš pauzovat a způsoby eliminace NPC je slušně variabilní, atp...
Ebb: Já bych sem Diablo opravdu vůbec netahal. Dyť to bys pak mohl říct o každém 1,5 RPG (vlastně o všech, které nemají taktickou pauzu, nebo nejsou tahové). Narozdíl od Diabla tu je rozsáhlý inventář, knihy, větší množství záživnějších skillů, interaktivní dialogy a i ty souboje můžeš pauzovat a způsoby eliminace NPC je slušně variabilní, atp...
A taký Jagged Alliance ta bavil, či to je všeobecne tvoja nechuť k isometrickým hrám?
Když tak vidím tuhle nabídku, tak zřejmě se druhým hraním ještě chvilku počkám. Oproti tisícovce na steamu je šest stovek opravdu lidových...
Ebb: U mně je problém, že jsem v tomto exot. Obě dvě hry jsem si sice koupil, ale Diblo jsem vydržel do půlky nebo možná třetiny (se dvojkou to bylo stejné) a BG mne vždy přestalo bavit po hodině max. dvou (respektive ani bavit nezačalo). Dá se říct, že skoro jediné isometrické RPG, které mne opravdu bavilo, bylo Arcanum (možná taky Fallout II kdysi dávno, ale to už si moc nevzpomínám) a žádné jsem nikdy nedohrál. RPG systém je mi přitom sympatický, ale to si radši znova dohraju Might and Magic 6 nebo tak...
Keď som tu spomínal Divinity takto pred rokom, tak tomu nikto nevenoval pozornosť, všetci boli vtedy nadržaný z Dragon Age. Podľa mňa už Divine Divinity bolo nesmierne zábavné. Taký mix Baldur's Gate 1 a Diabla.
Bez datadisku. Na hru mne upozornil Mickův článek o sountracích roku a když jsem ji kdesi viděl v akci za dvě nebo tři stovky, neodolal jsem. Přiznávám, že mne hra nadchla, ale podle Sayových ohlasů níže v diskuzi bych řekl, že nejdem sám... :-)
Falagar: Hele ty to hraješ i s datadiskem a nebo čistě jen ego draconis ? Já jen, že teď to mám rozehraný s datadiskem (dragon knight sága) a přijde mi divný, že jsi jediný, kdo tomu dal víc než 85%, protože mě to dost baví a pod 90% určitě nepůjdu.
Dohráno za lučištníka a.... rozehráno za mága. :-)
Kolko ludí tolko chuti, podla mna Divine Divinity bolo výborne 2d iso RPG.
Say: To zrovna neplatí o Divine Divinity, jedna z těch nepovedených 2D. I když přiznávám, že tak pokřivené a nenormální se to může jevit jen v jistých očích.
Ebb: To já taky, ale s tím rozdílem, že mě Risen nějak nechytl. A to o 3D je opak pravdou. Ve 2D to všechno vypadalo ,,líp " hlavně kvůli tomu, že hráč mohl zapojit víc fantasie. Ale nasere to... Pixelkovanáho Maria, u kterého nebylo potřeba hodin a hodin práce, dnes zná každý a vzpomíná na něj v dobrém. Ale po takovém Crysisu za chvíli neškytne ani pes a kolik úsilí se tomu věnovalo. Fallouty 2 a 3 raději nebudu pitvat=)
Divine Divinity ma velmi bavilo, a čakal som že to isté v 3D ma bude ešte viac. Kdežto DD ale malo otvorené obrovské mapy na prehladavanie, divinity 2 ich má dosť lineárne. Navyše som to tuším hral hned po Risene.
Falagar: Jo já screenoval hlavně ze začátku, pln obdivu. Tak tak=) ,,Chuj" mi běhal i ve FNV a asi 20ti dalších hrách. Jednoduché a v dialozích nepřehlédnutelné=D Tak to má být. Hra se má vyvíjet a ne hráči vyprsknout v počátcích hry veškeré vymoženosti. Na létání jsem zvědavý. Na architekturu dvojnásobně!
Ebb: Na základě čeho jsi čekal víc? Dyť 85% je víc než výborné hodnocení.
Ebb: Na základě čeho jsi čekal víc? Dyť 85% je víc než výborné hodnocení.
Say: Chuj úroveň 1? :-D (na screenu)
...a tos ještě neviděl tu gigantickou architekturu a nezažil pár vzdušných soubojů... ;-)
...a tos ještě neviděl tu gigantickou architekturu a nezažil pár vzdušných soubojů... ;-)
USER47: U druhé hry je to jasná věc.
Asi bych to hrál raději v angličtině, dialogy jsou tam výborně napsaný a dovedu si představit, co s tím udělá ten překlad.
Ja som mal velké očakávania pre Divinity 2, a tak som bol možno trochu sklamaný, ale určite to mám v pláne dohrať.
Jsem z té hry na větvi! Souboje baví, inventář výborný, obrovská dovedností škála, dialogy neunavující, dungeony propletené, exteriéry i interiéry krásné... Konečně RPG! Ale abych nepřechvaloval... Občas chybí během dialogů animace a postava zatuhne a ani se nehne. Naštěstí další věta ho vždy rozhýbe. Ale nic strašného. Za 5 hodin hry se mi to stalo 3x.
Ani nežartuj, to je akurát moje rozlíšenie.
Poslední patch rozbil podporu widescreen monitorů aspoň u části hráčů, patřím mezi ně :(
Je rozbitej FOV a hra je nechutně roztažená v 1920*1200, snad to spraví co nejdřív.
Je rozbitej FOV a hra je nechutně roztažená v 1920*1200, snad to spraví co nejdřív.
Say: Mám to v pláne dohrať, nejak ma to vtedy na začiatku roka prestalo baviť. Divine Divinity som mal o niečo radšej.
Divinity II vs. Gothic: Gothic má pro mně ATMOSFÉRU. DII ji má pro mne TAKY. Každá hra jinou, ale každá svým způsobem hutnou a jedinečnou. Nedokážu říct, co je pro mne lepší. Pamatuji si, jak jsem byl svého času unešený z GII. Teď jsem pro změnu unešený z DII. :-)
Eru:
3) V dovednostech záleží na tobě. Lockpick jsem si dal na max jak nejdřív to šlo.
4) Netuším, nemám zkušenost.
2) Tady záleží čistě na tobě. Já osobně na ně nedám dopustit. Nebudu moc spoilerovat, pokud tě zajímají detaily, mrkni na vlastní nebezpečí do velice dobře zpracovaného Průvodce.
1) Dračí skily jsou jiné než skily postavy. A levelování není jediný způsob, jak skily získat - po světě jsou knížky, jež je dávají, dají se získat za různé cesty plnění questů, za průzkum... Osobně mám vždy několik skilů v zásobě navíc a nevím, zač je utrácet - protože věci, které si chci pořídit požadují level, který má postava nemá... ale možná je to tím, že hraju za huntera, u něhož využívám dva skily, z nichž jeden mi nejde vylepšovat víc jak na pět - a výbušné šípy jdou nahoru každou druhou, možná třetí úroveň, zatím je mám kolem jedenáctky. Příště chci hrát za smažku mága, tam to vypadá na více pasivních talentů, tak mi třeba budou body chybět...
Eru:
3) V dovednostech záleží na tobě. Lockpick jsem si dal na max jak nejdřív to šlo.
4) Netuším, nemám zkušenost.
2) Tady záleží čistě na tobě. Já osobně na ně nedám dopustit. Nebudu moc spoilerovat, pokud tě zajímají detaily, mrkni na vlastní nebezpečí do velice dobře zpracovaného Průvodce.
1) Dračí skily jsou jiné než skily postavy. A levelování není jediný způsob, jak skily získat - po světě jsou knížky, jež je dávají, dají se získat za různé cesty plnění questů, za průzkum... Osobně mám vždy několik skilů v zásobě navíc a nevím, zač je utrácet - protože věci, které si chci pořídit požadují level, který má postava nemá... ale možná je to tím, že hraju za huntera, u něhož využívám dva skily, z nichž jeden mi nejde vylepšovat víc jak na pět - a výbušné šípy jdou nahoru každou druhou, možná třetí úroveň, zatím je mám kolem jedenáctky. Příště chci hrát za smažku mága, tam to vypadá na více pasivních talentů, tak mi třeba budou body chybět...
Kubulus: Co přebijí tenhle kousek oproti Gothicům, tak je velice citlivý HUD/interface, což u mě navodí mnohem lepší pocit pohybu ve hře a dilogy s NPC. A taky dovednosti postavy a inventář jsou ,,přitažlivější". Jinak je tu o 78x lepší optimalizace (i když na kousky BioWare stále nemá). Zatím jsem to moc neprošel, ale co se týče prvních dojmů, Divinity II u mě přebil Gothic 3 i Risen na plné čáře. Obě zmiňované hry mě nedokázaly natolik chytit, abych k nim večer s radostí sednul.
Ebb: Soudě podle hodnocení tě to bavilo. Proč jsi to nedohrál?
Ebb: Soudě podle hodnocení tě to bavilo. Proč jsi to nedohrál?
Měl bych pár otázek na Divinity:
1) Jak je to s dovednostními body? Mám pocit, že je jich nedostatek. Rozehrál jsem to teprve nedávno a dovedností i v jedné třídě je dost. Na netu jsem četl, že později bbude možné dát do jedné dovednosti až 15 bodů, ale max. level je cca 32. To by odpovídalo asi jenom dvěma dovednostem. A to jsem se ještě vůbec nezmínil o dračích dovednostech, s nimiž asi budu muset dovedností body dělit dvěma (polovina člověk, polovina drak).
2) Nakolik je užitečné čtení mysli? Nebudou mi zkušenosti, které při tom ztratím později chybět?
3) Nakolik je užitečná dovednost páčení zámků? Tj. pokud se ji nebudu učit budu mít nedostatek peněz nebo budu přicházet o některé kvalitní kusy vybavení?
4) Jaký je datadisk, oproti původní hře?
Kubulus: Já četl opak. :-)
1) Jak je to s dovednostními body? Mám pocit, že je jich nedostatek. Rozehrál jsem to teprve nedávno a dovedností i v jedné třídě je dost. Na netu jsem četl, že později bbude možné dát do jedné dovednosti až 15 bodů, ale max. level je cca 32. To by odpovídalo asi jenom dvěma dovednostem. A to jsem se ještě vůbec nezmínil o dračích dovednostech, s nimiž asi budu muset dovedností body dělit dvěma (polovina člověk, polovina drak).
2) Nakolik je užitečné čtení mysli? Nebudou mi zkušenosti, které při tom ztratím později chybět?
3) Nakolik je užitečná dovednost páčení zámků? Tj. pokud se ji nebudu učit budu mít nedostatek peněz nebo budu přicházet o některé kvalitní kusy vybavení?
4) Jaký je datadisk, oproti původní hře?
Kubulus: Já četl opak. :-)
Slyšel jsem, že co se týče kvality a konceptu NPC, je Divinity 2 oproti například Gothicům, kde všechno nejen žilo, ale i dýchalo, dost pozadu. Z toho co jsem pochopil, snad až na úrovni Arcanie, což zní velice děsivě. Máte z toho podobný pocit, nebo je to opravdu postavené na soubojích a ostatní jde stranou?
Isair: Dokonce=) Nechtěl jsem přehánět. Už si to přesně nepamatuju.
Say: S datadisky zhruba 8 ne? Jeden v té "sněhové kouli", jeden červený drak, kterého musíš nějakým způsobem oslabit... v jehož "doupěti" byl ještě jeden, se kterým se musíš vypořádat a 2 v závěru NWN. V datadiscích pak modrý drak v podhůří, kostěný drak v podtemnu a v prvním datadisku bílý drak, který vedl koboldy (i když ten se dá ukecat). A to nepočítám ty, s nimiž bojovat nemusíš/nemá to cenu (hostinský v pekle ve druhém datadisku etc.).
Což je cca podobný počet, jako je tomu v bg 2 s datadiskem.
Což je cca podobný počet, jako je tomu v bg 2 s datadiskem.
Bodkin: O návaznosti nevím, taky nehrozí, abych předchozí díly někdy hrál. Ale tady je to všechno polopatě vysvětlené, takže se o myslím o nic neochudíš. Co se týče draků... Mám za sebou asi 4 hodiny hry a zatím jsem žádného nepotkal. I když se o nich neustále mluví. Nepamatuju si, kolik jich bylo v BG2, za to v NwN jich bylo mrtě (asi 4 i s datadisky).
mclaren2005: No, vzhledem k tomu, že o předchozích dílech nevím naprosto nic a DII si přesto skvěle užívám, tak bych řekl, že klidně můžeš.
Viete poradit, ci mozem hrat Divinity II aj bez hrania predoslych dvoch dielov? Navaznost, znalost storyline, atd.. Predsalen su uz dost stare, ale trojka vyzera dobre..
Say: V této hře v podstatě nic jako povolání neexistuje - tedy ve smyslu, že můžeš ve kterékoliv chvíli využívat kterékoli dovednosti. Nenašel jsem žádné, které by na sebe navazovaly apod. Prostě jakmile dosáhneš požadovaného levelu, můžeš se naučit a i používat cokoliv. Tím nechci říct, že se specializace nemusí vyplatit, např. já se teď při prvním hraní (a jsem si jistý, že je to první hraní z několika) specializuju na lučištnické dovednosti. Volba povolání v první vesnici má tak vliv jen na tu první bojovou dovednost, se kterou začneš, pak už se můžeš ubírat, kudy chceš. Později ve hře je dokonce možnost si dovednosti vynulovat a začít jinak - takže pokud je pro tebe něco výhodné ze začátku, není problém do toho investovat, i když to třeba bude později ve hře slabší (u huntera první jedové kouzlo, vylepšování velikosti inventáře apod.), protože později si body z něj můžeš vrazit do užitěčnějších věcí...
Draky preplácané BG 2? Nepreháňaj, však ich je tam presne 5 z toho troch (štyroch?) nemusíš zabíjať ani v rámci questu.
Na vlastne riziko... a nie, ze som ta nevaroval. Ak si dobre spominam, tak jedneho zdochleho draka "dorazis" na zaciatku a potom si jedinym drakom siroko-daleko len ty :) ... Aspon myslim, ze tie lietajuce veci su nejake Wyverny alebo nieco podobne :)
Jak velkou to má návaznost příběhu na předchozí dva díly? Protože rozhodně nehrozí, že bych je někdy dohrál.
A otázka druhá: Je tam těch draků pomálu, že ano? Méně než v draky přeplácaném BG2?
A otázka druhá: Je tam těch draků pomálu, že ano? Méně než v draky přeplácaném BG2?
Fíha, konečně se mi po dlouhé době dostalo do rukou neprofláknuté RPG (z roku 2009!!), které mě velice zaujalo a zatím velmi baví! Gamebryo jak ho známe z Falloutů a Oblivionu je to poslední, co bych tu hledal... Jak interface, tak herní prostředí velmi kvalitně zpracované. Líbí se mi to!
Falagar: Přesně. S první větou naprostý souhlas.
A dotaz pro ty, co se tu orientují. Líbí se mi pvolání Priesta, ale ze začátku je jen volba mezi Warrior, Mage a Ranger. Dostanu se k Priestovi později? A vůbec musím se držet jednoho povolání? Nebo si můžu podle dosaženého levelu dávat body kam chci? Jinak nevím, jak bych se zlepšoval ve Slayerovi (který už něco zná od začátku).
Falagar: Přesně. S první větou naprostý souhlas.
A dotaz pro ty, co se tu orientují. Líbí se mi pvolání Priesta, ale ze začátku je jen volba mezi Warrior, Mage a Ranger. Dostanu se k Priestovi později? A vůbec musím se držet jednoho povolání? Nebo si můžu podle dosaženého levelu dávat body kam chci? Jinak nevím, jak bych se zlepšoval ve Slayerovi (který už něco zná od začátku).
Teď mám DII rozehrané a můžu říct, že takto mne už velice dlouho nějaké RPG nebavilo.
marie: Tohle se mi stalo za celou dobu hraní (řekl bych, že už nejspíš budu před koncem) dvakrát. Hra se ti prostě sekla a hotovo. Loading standardně trvá tak dlouho (krátce), že ani nestihnu přečíst ten hint, co to při něm vypíše, výjimečně chvilku déle. Prostě vyjeď do win, hru ručně zavři, nastartuj znova a pokračuj od předchozí save pozice...
marie: Tohle se mi stalo za celou dobu hraní (řekl bych, že už nejspíš budu před koncem) dvakrát. Hra se ti prostě sekla a hotovo. Loading standardně trvá tak dlouho (krátce), že ani nestihnu přečíst ten hint, co to při něm vypíše, výjimečně chvilku déle. Prostě vyjeď do win, hru ručně zavři, nastartuj znova a pokračuj od předchozí save pozice...
No ja nevim jaka je standardni cena datadisku, nikdy jsem zadny nekupoval, ale rekl bych, ze to bude urcite vyssi nez je soucasna cena Divinity 2 na steamu.;-) Krom toho, kdyz je i puvodni hra remasterovana neni co resit. Zvlaste v dnesni dobe predrazenych DLC balicku.
To mne samozrejme taky. A vzhledem k tomu, ze jsem ji jeste ani nehral, pockam si :)
I tak se mi zdá 2x vyšší cena proti původní verzi docela dost.
No ono v tom remasteru je snad i nejaky datadisk ci co.
Na steamu se mi objevila novinka, takže ta "remasterovaná edice" je nakonec braná jako nová hra, pokud to dobře chápu? A teda pěkně mastná...
No to né,to je kopi.tak sem to smazal a skouším jinou.třeba to pojede.zatím dík.