Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já nevim, ale osobně si myslim že s technologickym pokrokem musel přijít i větší gore. V Doom 3 to stálo za prd, tak tady to museli napravit :-)
@Garret (15.06.2015 12:23): Jenom nepatrně :)
Jinak mi to spíš chvílema připomínalo Qvejka než Zkázu. Nepřátelé podle mě ztratili svouji vizuální unikátnost (možná až na HellKnighta, který se nějak zmenšil). Trochu mi to stylem připomělo Alien Rage asi díky tomu vypadávajícímu lootu. Graficky to vypadá moc pěkně a dokonce se jim prý na konzole podařilo prolomit onu zatracenou 60/1080 bariéru, takže to vypadá, že IDTech666 je pekelně dobře optimalizován.

Editor vypadá super a hudba má konečně nějaký koule!
60%, a to jsem to kdysi chvíli hrál. ted to považuju za ztrátu času. prostě ani mně se ten hyp kolem Dooma nevyhnul! film byl náhodou vo dost lepší!
@Guldy (19.05.2015 13:00): Tak ten námět nezní špatně. Pokud by to bylo zpracovaný stylem Wolf: New Order dalo by se s tím něco dělat, ale jak pravíte - pravděpodobně by z toho vzešla nějaká patlanina.
@Bodkin (19.05.2015 13:30): Bohuzel neznaci, no.. ale divim se, pokud to scrapnuli v roce 2013, jak prave ctu, ze nam zatim ukazali jen podivnej cinematic se cyberdemonem a vterinu a pul revenanta. Tak snad to bude aspon trochu dobry, ale asi uz ne tak, jak bych si pral..
@Guldy (19.05.2015 13:18): Yep, souhlasím.

Ale jak DOOM3 byl v podstatě převyprávěním prvního DooMu do moderní podoby, tak mě nepřekvapuje, že chtěli ze čtyřky udělat převyprávění dvojky, která se odehrává na zemi a tudíž tam nějaká Antiinvazní tématika dává smysl.

Ale super, že se na to vykašlali. Bohužel to neznačí, že 4ka bude zase dobrá :)
@kristmeister (18.05.2015 18:02): Mimochodom, keby si klikol na profil id software tu na databaze, tak by si sa v poslednom odstavci popisu dozvedel (a nemusel pytat ;)):

"V roce 2009 byl id Software odkoupen společností ZeniMax Media, které patří mimojiné i Bethesda Softworks a Arkane Studios. V roce 2013 z id odešel její zakladatel John Carmack, aby se mohl soustředit na vývoj zařízení Oculus Rift. "

Co je zaroven odpoved i pre Bodkina o Arkane :)
@Karasman (19.05.2015 08:29): Na první pohled to vypadalo jako nějakej mutant z Rage. Chlapec je daleko kratší než obyčejně a má na sobě daleko více tech. Od klasickýho modelu se liší, co si budeme namlouvat. Silnýho doomoholika to může trochu ze začátku zaskočit :)
Vážně, to je snad na první pohled jasný, že je to Revenant, co jinýho by to bylo???
To už nám mohli rovnou to "video" rozkouskovat a udělat z toho prezentaci v powerpoitu :) Ale upřímě? Až po 10 replay mi došlo, že ta potvora má být Revenant.....nějak nám kostrounek nabral na váze :D
Tak schválně. Odchod Carmaka id Softu prospěl nebo ne? Nebo je na to ještě příliš brzy?
Musel jsem si to pustit 2x abych vůbec postřehl ty záběry ze hry.
Domma jsem sice předtím nikdy nehrál, ale tohle mě zaujalo - tvurci (filmu) se snažili o vlastní příběh a tím to uplně podělali - protože když si vybavím tu filmovou zápletku, tak mi přišla docela originální a myslel jsem, že to bylo i obsahem puvodní hry. virus, který dělá z lidí mutanty nebo super-bijce podle toho, jesli je políbil v kolíbce Satan nebo Chuck Norris.
@Chuck (24.02.2015 21:46): Jsem rád, že jsem to konečně dohrál, ale starší díly mám radši :) Jinak za poslední rok odehrána víc jak půlka hry, dle save pozic v menu. Ačkoli jsem to rozprostřel celkově na čtyři roky 2011-2015 :)
Toto už patrí skôr do témy filmy, ale i tak sa pridám. Za najlepší diel považujem (a to viacerí) diel tretí a to i napriek tomu, že práve v ňom sa filmy začali od série odklánať najvýraznejšie. Najviac sa hernej predlohy drží práve druhý diel, ktorý si vypožiava prvky z Resident Evil 2 a Resident Evil 3 Nemesis. Paradoxne mám pocit, že scéna s lasermi v hernom Resident Evil 4 bola inšpirovaná práve prvým filmom :)

Doom je slabý, Mortal Kombat je obstojný, ale zub času sa na ňom podpísal dosť. Osobne by som vyzdvihol ešte Prince of Persia.
Asi to budu opakovat, ale můj názor je, že film je příšerná kravina (slušně řečeno). Ve filmu chybí strach, napětí a místy je dokonce nudný, což je u hororu dost podstatná závada. Tvůrci se snažili vymyslet vlastní scénář, čímž to posrali úplně, protože virus a jeho vysvětlení je úplná hromada sraček. Tady prostě stačilo mírně poupravit herní příběh, přidat nějaký úvodní scény (poskytující úvod do příběhu) a mohlo se jet. Dále tu bylo správně poznamenáno, že filmu chybí hlavní záporák a tvůrci si ho musejí postupem času doslova "vycucat z prstu".

Co se týče ostatních filmů podle her: Tomb Raider je v rámci kategorie nadprůměrný, i když to šlo zvládnout lépe, takže taky promarněná příkežitost. Street Fighter je blbejší než Doom či Americký Ninja 4, nechtěně vtipnej, ale nějak jsem ho zhltnul. Mortal Kombat je výstižným (a díky tomu možná i nejlpším) zpracováním herní předlohy. Silent Hill je naprosto super, možná právě proto, že na něm zapracovali i tvůrci herní série, kteří si ohlídalli konečný výsledek.

U Resident Evila se trochu zastavím: Tady má smysl se koukat jen na první dva filmy, protože samotná filmová série se nakonec odkloní od té herní a její kvalita má sestupnou tendenci. Jinak tu opět máme virus, který nesmyslně z nekoho udělá silnou bestii a z hlavní hrdinky super-bijce. Postavy známé z her se tam sice vyskytují, ale všechny jejich činy a myšlenky přebrala postava, která v herní sérii neexistovala, díky čemuž jsou zcela zbytečné a ve výsledku tu tak mámě jen další Komando v kulisách RE.
@mvp23 (23.08.2014 16:01): Postal se trochu drží herní předlohy :DDD jináč, ty ostatní filmy podle herních předloh, jsou dobrý akorát ve 3D, kde jde aspoň koukat na bullet-time efekty s kulkama či ostrýma čepelema :) i když...jsem docela zvědav jak Anderson zakončí svoji RE sérii :)
@mvp23 (23.08.2014 16:01): Street Fighter je žetko jako prase :-) (žetko - film, který je výrazně horší než filmy kategorií B, C a D). Navzdory tomu jsem se jistým zvrhlým způsobem celkem bavil. Naproti tomu je první Mortal Kombat důstojným zpracováním předlohy.

Chcete-li ovšem vidět, jak vypadá opravdu skvělé zpracování Street Fightera II, doporučuji City Hunter. Část odkazující se na Street Fightera II má sice asi jen minutu, ale jakou minutu! :-))
Film měl se hrou společné opravdu málo. Příběh totálně jinej, mutanti nevznikli vyzkumy, ale portálem z pekla. Rock ve filmu sice řekl něco na způsob "Tohle je peklo", ale nic víc. Taky tam chybělo víc monster, výbušný sudy se zeleným slizem (hehe) a Betruger. Pořádnej záporák by tomu filmu pomohl. Takhle to dopadá, když se filmaři nechtěj držet předlohy a myslej si jak ho "vylepší".

Neřekl bych že filmu prospěl Rock, to spíš dvojice Karl Urban a Rosamund Pike. Rock tam neměl co dělat.
@ViRus (23.08.2014 13:16): Nj, čumět celý den na filmy je má představa pekla. MP měl dobrý soundtrack a pár scén, na které si pořád pamatuji. Z Dooma jen to, že ta FPS sekce mi přišla hrozně umělá.

Btw - Překvapilo mě, že MP si nechal celou zápletku ze hry, samotný průběh zkrátil a přidal nějaké WTF scény.
@ViRus (23.08.2014 16:09): V Residentu (pocitacovem) je ta invaze zombiku oproti filmu vysvetlena jak? Ja hral jen 3 dily, z toho dve dema a v tom dalsim jsem se moc daleko nedostal, tak zrovna tento pribeh nemam moc v malicku.