Elfian: Na druhou stranu treba BG (kdyz jsem/jsme ho tu tak casto s DA porovnaval/i) take nema temer zadne moznosti, alespon prvni dil temer vubec a pouze to vynahrazuje kvantitou ukolu:) (vlastne stejne jako DA). BG 2 na tom neni o moc lepe, ale alespon uz tam jsou ty "pevnosti", cili za kazde povolani muze hrac ve hre jeste neco noveho najit, ale primo v ukolech to taky zadny zazrak neni (je sice par vyjimek, ale neni jich mnoho), spise je na tom o neco lepe kvalitou ukolu a jejich frekventovanosti (cili jsou rozlozeny tak akorat po celou hru, neni jich ani prehnane mnoho /jako v pripade DA/ a ani naopak malo).
Vlastne co si tak vzpominam, tak se v BG2 dalo ovlivnit jestli se hrac prida k Bodhi/Zlodejum, coz zmenilo par ukolu (temer celou jednu kapitolu, coz pravda nebylo spatne) a pak pouziti portalu do podtemna a tim hrac prisel o lokaci "podvodni mesto". Ale primo nejake vetsi zmeny/rozhodovani v ukolech si teda nepamatuju, BG 2 si znovuhratelnost zajistuje tedy hlavne temi pevnostmi a pak vedlejsimi ukoly postav (cili s temer kazdou postavou jiny vedlejsi quest) a interakci mezi cleny druziny (coz je i v DA).
Vlastne co si tak vzpominam, tak se v BG2 dalo ovlivnit jestli se hrac prida k Bodhi/Zlodejum, coz zmenilo par ukolu (temer celou jednu kapitolu, coz pravda nebylo spatne) a pak pouziti portalu do podtemna a tim hrac prisel o lokaci "podvodni mesto". Ale primo nejake vetsi zmeny/rozhodovani v ukolech si teda nepamatuju, BG 2 si znovuhratelnost zajistuje tedy hlavne temi pevnostmi a pak vedlejsimi ukoly postav (cili s temer kazdou postavou jiny vedlejsi quest) a interakci mezi cleny druziny (coz je i v DA).