Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

viděl jsem jen video, ale ten nástup na scénu s obrmeči mi připomněl Devil May Cry :-)
voice acting je priemerny, miestami zly, ale inak sa drzi na priemere. To by ma tolko netrapilo. Co v deme exceluje (aj po dabingovej) a scenickej stranke bol nastup Flemeth, ale to je akosi malo. A teda sorry, ale demo vs. Argonauti, jasne vyhravaju Argonauti :)
Hydr0gen: Já o tom moc nemluvím, protože momentálně mě opravdu nenapadá jediná věc, která byla v tom demu dobrá. Vypouštět ho podle mě nebyl vůbec dobrý nápad, nicméně věřím, že plná hra bude přeci jen o něco lepší (demo je přeci jen dost chaotické, přeskakuje se od jednoho k druhému a nic v něm nedává smysl, ač ho dávat má).

Samotný voice acting je hrozný, včetně systému rozhovorů. Navíc mi neleze na rozum, proč pro hlavního hrdinu vybrali hlas, který je evidentně starší, než ten jeho matky. Nemluvě o těch sračkách, co mu padají z huby - jo, pokud někdo považoval Sheparda za trapného idiota, který vypouští z úst jednu debilitu větší než druhou, toho zřejmě čeká menší újma na zdraví. Celé mi to navíc připomíná Rise of the Argonauts, což opravdu nevěstí nic dobrého.
Jo, dialogy jsou mizerný, ale to je u Bioware standard. Nejvíc mě pobavilo, když matka umírajícímu synovi říkala sračky jako "nikdy na tebe nezapomenu" atd. V Bioware jsou prostě líný přemejšlet nad podstatou toho co vytvářej, jde jim jen o to mít cool stříkance krve a spoustu cutscén...
Taky mi přijde, že detailnost prostředí je zhruba na úrovni prvních NWN... Šeď a nuda.
Ugh, neodolal jsem a je to teda mizérie:(. Kromě toho, že to vypadá jako over-the-top rubačka (co má být proboha tam hůl - rychlopalný blaster?) mě dostaly dialogy. Lidi o tom moc nemluví, ale mě to přišlo jako do očí bijící - špatně napsaný a nudně namluvený - prostě nezajímavý. Filmová kamera tady na rozdíl od Mass Effectu moc nefunguje vzhledem k tomu, že pozadí je většinou jednobarevná šeď...
Oh. Já inception nebráním, je mi celkem jedno jestli je nebo není hloupý.

Jen se musím ušklíbnout, vždy když slyším o něčem tak "mimo" jako je filmový (chach) intelektualismus.

Kubulus: Jestli ty Ice-pick jsou void a pathologic, tak mě napadá už jen The Path, či co.
A nějaký herní surrealismus by někdo v malíku neměl? Vyjma her od Ice-Pick, American McGee's Alice, I have no mouth... a Silent Hillů.
Mě to neříkej, znám to celkem dobře. A už mě to nějak opouští to věčné přesvědčování o vlastních pravdách. Raději někde u piva/kofoly=)
Bodkin: Baret? To už je jiná kategorie...
...
...
Pseudoumělci.

Choose one.
Say: Jo, ale jako pseudo musíš nosit baret a černý rolák.

Já, jako mladý a perspektivní muž s technickým vzděláním a filosofickou příchutí, samozřejmě vím, že intelektuálové jsou stejná smyšlenka jako vlkodlaci, duchové, upíři a Jiří W. Procházka.

Je to jen popkulturní odkaz mainstreamového televizního průmyslu - Důkaz.
Vzdávám se, nejsem filmový a ani jiný kritik a tuhle přestřelku nemohu vyhrát :). Mě se Inception líbí včetně těch jeho (podle tebe samoúčelných) realit založených čistě na fikci. A jelikož je hodnocení filmů subjektivní věc, nikdo mě neukecá o opaku.

PS: A podle mě má Eternal Sunshine s Inception společného asi tolik jako DA s Witcherem, mno spíš ani to ne.
Fuj, intelektuálové smrdí. Lepší je být pseudointelektuálem, člověk se může chovat jako idiot a přesto být intelektuální... oh wait!

:nenápadně se to tu snaží pokazit:
Eternal Sunshine fungoval dobre, súhlasím. Nie je prevratný, ale je to dobre odvedené remeslo. Napokon spolupráca Kaufman - Gondry nemohla dopadnúť zle.

Nate Logan, nejak ti unikol rozdiel medzi samoúčelnosťou, a miernou deformáciou reality. Ako som nižšie spomínal, Inception podľa mňa podhadzuje jednu komplexitu (podla niekoho intelektualnu dimenziu) za druhou len aby to na oko vypadalo komplikovane. A teda samoúčelne si to buduje istý chaos založený na vode. Nič z toho nie je dôveryhodné, celý film je len jedna velka prestrelka so zbytočnou komplexitou, ktorá nič neznamená, len sa snaží pomýliť diváka. Je to umelé ruško pred očami, ktoré keď odkryješ tak ostane len slow motion akcia.
No a? :-)

Tobě se tedy nelíbí nic, co není podle reality? Co říkáš třeba zrovna na Dragon Age? Takoví draci... :)

V Inception plyne čas rychleji ve snu. V batmanovi mikrovlnné záření odpařuje vodu všude kromě z lidí. O realitě Prestige ani nemá cenu mluvit :). Jestli ty filmy považuješ za brak jen kvůli tomuto, tak to je mi tě líto.

Say: ME3 poběží na enginu, na kterém běží ME2 na PS3. A ten je skoro totožný. Rozdíl bude maximálně v nových efektech a leveldesignu.
NateLogan: Srovnávat Witchera s jakoukoli hrou od BioWare je imo úplně mimo. Když si vzpomenu na šablonu BioWare a hraji Witchera, slintám blahem. Takže rámci kvality Witcher 2 jasně povede, v rámci reklamy a prodeje řekl bych že BioWare.

Jenom doufám že finále Mass Effectu dají maximum z vytěžených zkušeností na jejich současných hrách. Nevíte někdo na jakém engine to pofrčí? Zůstávají u stejného?

Ebb: Co se snění týče, tak doporučím Eternal Sunshine of Spotless Mind. Pokud nepatříš do té kategorie chlapů, co pohrdají (imo, tady docela umírněnou) romantikou. Jeden z nejlepších filmů co znám.
Nonsense, kedže jeden z mojich najobúbenejších filmov je práve o snení - Waking Life od Linklatera. Úplne iná liga. Nolan je samoúčelny a pseudo intelektuálny Michael Bay. Minule mi niekto začal hovoriť o tých intelektuálnych multi dimenziách v Inception. Pozrite si Tarkovského film, alebo Bunuela a zistíte čo je skutočný intelektuálny film, a ktorý sa na neho len samoúčelne hraje.

A ešte raz, celý film má chybnú premisu. Čas v snení plynie rovnako rýchlo ako v bdení, čo dokázal LaBergeov experiment. Opäť, prisposobená realita, aby to vyhovovalo jeho samoúčelnej "intelektuálnej, multidimenzionálnej" pointe.
Nolanovy filmy fungují a jsou promyšlené. Bay většinou točí jen efektové show. Nicméně pokud někdo vyloženě bazíruje na realitě, nikdy se mu Inception (a 99% dalších filmů) nemůže líbit, pač zrovna Inception obsahuje opravdu hodně věcí v rozporu s realitou. Ale v rámci zákonů filmu skoro vše funguje bezchybně.

BTW druhý DA vychází jen rok a čtvrt po jedničce, ne dva roky. A do toho se nepočítají DLC a datadisky... Tak jako tak tohle musí být z jistého pohledu určitě zklamání. BioWare nejsou tak velcí, aby si mohli dovolit ukočírovat opravdu velký inovativní projekt v tak krátkém čase (umí to třeba Ubi, viz AC2), navíc když mají vedle toho ještě další dva velké projekty...

Tohle bude stand-alone datadisk jako řemen se spoustou zjednodušení a recyklací (což neznamená ale automaticky špatnou hru). Zaklínač v tomhle vyhraje na plné čáře.
Diskusia o filmoch je trochu mimo temy, nemyslite? Ale inak sa nenechajte vyrusovat, to aj len tak. :)
Nefungovali v rámci koherencie filmu. Jednoducho, tie scény mi prišli samoúčelné, ústili bez toho, že by boli podporené predošlými udalosťami - len preto aby to na oko vypadalo komplikovane. Celý film je prešpikovaný takýmito "intelektuálnymi" a emotívnymi udalosťami, ktoré nemajú pevný základ, a ktorým ani za mak neverím a v momente keď sa začali celé rúcať, tak to Nolan musel narýchlo zachraňovať matrixovkými prestrelkami.

Škoda Nolan kedysi dávno mal taký ten režisérsky cit (Memento), no v okamihu keď dostal zákazku na batmana ten cit okamžite opustil a vrhol sa na blockbusterovky.
Žádný intelektuální zázrak to nebyl, ale líbilo se mi to stejně a fungovalo to bezvadně :) Srovnávání s Bayem je podle mě trošku mimo.
Ty časy byly divné (umocňování přesně daného času, etc.) a popravdě akční stránka Nolana se mi nelíbí ani trochu, dost umělá na můj vkus. A teprv ubohé bylo eliminovat nepřítele ve snu (?) klasickými zbraněmi, klasickým způsobem. Ale šlo o námět, který mě posadil do křesla a to se blockbusterům moc nestává. Že tam nic nefungovalo... Tobě sny nějak soustavně fungují?!
No tupý bol hodne a samoúčelný. Tie prechody boli absurdné a najmä komické, bol to v podstate iba akčný film. Snenie navyše neplynie rýchlejšie ako realita (LaBergeov experiment), celá zlá premisa. Nič tam poriadne nefungovalo. Jemne pozmenený Matrix, tj blockbuster ako remeň.

Ludia čo radi pri filme rozmýšlaju to nemohlo osloviť, to oslovilo len tých čo si myslia že radi pri filme rozmýšlajú no v skutočnosti ich daleko viac bavia akčné prestrelky. Kto rád rozmášla a vníma obrazy v kontexte si omnoho radšej pozrie nového Aronofského.
Ebb: Nolana nějak nežeru, ale Inception mu odepřít nemůžu. Z těch tvých ,,nezmyselne preplatených tupých blockbusterov" (taky jsem k tomu tak přistupoval) se tenhle trošku vymyká. Je to blockbuster, je možná přeplacený (ale to je mi celkem putna, jako smrtelnému divákovi), ale že by byl tupý...? Viděls to?
Ugh...zatim nebyl čas to zkoušet a jak to tady čtu, dík za varování. Radši se nechám dát pár headek v Bad Company 2:).

Ono fakt poukazovalo na možnej průser víc indicií. DAO bylo ve vývoji aspoň 5 let a bum, pokračování máme za 2 roky a to mezitím vyšel datadisk a 100 DLC. A pak...těžko to přesně popsat, ale ta hra prostě neměla žádnej extra tahák - ze všech informací, jsem moc nepochopil o čem to vlastně je, chyběl tomu nějakej epickej aspekt (kromě vágního "Jak se hloupý Honza stal šampionem Kirkwallu"). Bioware se nejvíc oháněly tím "framed narrative" přístupem k podání příběhu - ok, kdyby to bylo dobře využito, mohli jsme tu mít pomalu interaktivní Inception, prostě totální nářez, nicméně zatím to na to nevypadá. Navíc UPLNĚ VŠICHNI věděli, jak hra začne (Varrick: bylo to tak, Cassandra: ne tak to nebylo, střih), protože se tom psalo už asi 3 roky dopředu pomalu i v Blesku...
Say: Pravda, datadisky jsou dobré, nicméně původní hra mi přijde snad ještě více na houby než ten DA (i když ještě jsem DA nedohrál, čili nemůžu příliš soudit).
Mě spíš přišlo, že BioWare pojalo tohle demo hodně špatně. Hned na začátek tam práskne Varricův výmysl, kdy sem měl tendenci to vypnout, a pak to nechá pokročovat tím pravým začátkem, který je zase hrozně nudný. Konec v Kirkwallu už byl nadějnejší, ale to byla rychlá 5 minutovka, což ten zpackaný začátek nespraví. Ostatně jako u všech BioWare her, co jsem hrál.

Když to porovnám s demem na Zaklínače, nebo Gothica III, kde si člověk mohl projít docela slušnou část hry... A s inventářem.
Thellwin: To nebylo mířené přímo na Tebe, že nemáš rád sci-fi je v pořádku. Tvoje věc.

Ale co se NwN týče... Tak marné rozhodně není. Rozhodně ne jak DA. O to víc, když na tom začínali s novým engine, který požene dokonce DA2.
Say - já tomu nic neberu, nehrál jsem neznám, jen konstatuju, že já to hrát nebudu, protože sci-fi rád nemám, i kdyby to bylo nakrásně to nejlepší sci-fi RPG, co kdy vyšlo :)

Isair - no, viz mé hodnocení NWN :)
Thellwin: Řekl bych, že to tam Bioware cpou už od dob NWN 1, tudíž bych tam zařadil i Kotor a další... zkrátka spousta zdlouhavých rozhovorů o ničem (až na výjimky). Také mi to tak moc nesedne.

Označení "telenovela" je vlastně docela trefné:).
Jenže Mass Effect je špičkové sci-fi (po vizuální stránce) a pro mě vůbec první pořádné sci-fi ve (3D) hře. A na nic si nehraje.
Ebb - to já nevím, ME 1 i 2 šly mimo mě, vzhledem k tomu, že Sci-fi nemám rád. Každopádně DA:O jsem kdysi zkusil a nedokázal jsem projít ten úvod (za mága), vůbec mě to nebavilo. DA2 demo jsem si také na zkoušku stáhnul a tady mám naopak pocit, že z toho někdo dělá telenovelu, kde si kvůli každý kravině musí všichni hned jít popovídat. Nemám nic proti ukecaným RPG, ale v té podobě, ve které mi to servírovali tady ... ne, díky :)

Asi si nainstaluju a zahraju Zaklínače, válí se mi tu ve stole dvd už skoro dva roky.
Thellwin: nesedí to presne aj na ME2 -- ten čo tu dostal v priemere takmer 90%? Bioware len robí to čo im ide najlepšie -- drbe desiatky melónov do prezentácie a marketingu, pretože to je presne to čo široké publikum uprednostńuje. Sheenov voice acting a pocit, že to čo hrajú je mega úspešná bomba, ktorá všade dostala 90% +, a ktorú hrajú milióny ludí po celom svete.
Právě jsem dohrál demo. Ještě horší než jsem čekal a to jsem čekal srágoru.
To je jak telenovela, pár seků mečem - rozhovor - pár seků mečem - rozhovor ...
Na BioWare se teď hodně tlačí. DA2 relativně krátce po jedničce, finišování megaprojektu The Old Republic, Mass Effect 3... Plus jako jedni z mála studií EA umí (uměli?) vydělat peníze za všech okolností a EA je zrovna teď docela dost v mínusu.

Já osobně ale čekám průšvih už od prvního ohlášení.