@7c (20.08.2024 20:59): tak, je z něj sentient volatile, proto The Beast. Předpokládám.
Diskuze
@Paul (20.08.2024 20:36): Tj. kanonický závěr by byl, že bombu nespustil?
Dnes vyzvednuto zdarma na Epicu
Za týden bude zdarma na Epicu.
@Garret (28.02.2022 21:58): tim chces rict ze kdyz je hra podle me prumerna a nebavi me ze ji davam porad vyoke hodnoceni? No to bude asi proto ze je to z vlastniho pohledu, sou tam RPG prvky a loot XD. NEvim dal bych fakt asi i min ale to bych potom musel cely muj seznam her prehazet a prehodnotit kvuli jedne hre a moh bych u toho travit hodiny
@Bravewolf (28.02.2022 18:26): myslim, že by si zasloužila minimálně nadprůměrných 90%, přemýšlej o tom
nevim hraju to uz asi 2 tydny a celkem nuda, Dead Island me teda bavil vic, nechapu. Jesi je to porad tim stejnym stereotypnim prostredim, ani ten parkour to nezachranuje, co me vlastne na teto hre bavilo asi nejvic bylo DLC Hellraid, jinak prumer.
@666joxer (19.02.2022 18:21): Taky je potreba si ale individualne rict jestli ten komplet vyuzijes. Ja jsem si kolikrat koupil komplet edici a DLCcka stejne nehral. Duvodu k tomu je vice. Hlavni dva jsou bud spatne implementovane do hry nebo jsou delana tak, aby byla hrana po dohrani samotne hry. V obou techto pripadech je casto nehraju. Spatna implementace vetsinou znamena, ze nevim kdy to rozehrat, tak to nerozehraju vubec a po dohrani zakladu uz opadne veskera motivace ve hre pokracovat. Kupovani her ve sleve pozdeji je fajn, ale kdyz se podivam na ten dlouhy backlog, tak je velka pravdepodobnost, ze se hra proste jen zaradi do fronty a realne ji nejspis nikdy nebudu hrat. Naopak koupe hry pri vydani dava vetsi motivaci ke hrani. Reklamni masaz a vlastne i ten psychologicky efekt, ze kdyz uz jsem sakra za to vyplaznul plnou cenu, tak to budu hrat. :D
@666joxer (19.02.2022 18:21): já jsem si zvykl nakupovat taky pouze ultimate, gold, platinum, prostě vždy kompletní opatchované verze s veškerým obsahem. Jednak jsem duší kompletista a jednak mám rád slevy. Samozřejmě se najdou kusy co kupuji hned day one ale je jich čím dál méně a ty starší se jen kupí.
@Honzek (komentář): Hmm, kompletni edice, to je pekna obchodni vychcanost vydavatelu. Clovek co podpori hru hned pri vydani, kdyz chce vsechny DLC zjisti, ze je vyhodnejsi koupit hru znova v platinove edici jako dokoupit jeji zbytky. Maloktery balicek majitele jen zakladu, cenovo zvyhodni. Z toho pro me vypliva jedine - hry je treba kupovat s nekolikaletim zpozdenim, jsou daleko levnejsi, opatchovane a hlavne komplet.
proc tu neni DLC Hellraid? ted to hraju a prijde mne to jako Dark Messiah of might and magic
@MarezCZE (13.02.2022 13:04): A Harran není na ostrově. Jak by řekl Kryton, vynikající nápad, má jen dvě drobné vady.
@Bravewolf (13.02.2022 00:23): V podstatě nemohlo, protože prava na Dead Island vlastní někdo jiný.:)
hraju to sice jen chvilu ale klidne se to mohlo jmenovat Dead Island
@Charllize (14.09.2021 15:57): ten únor jaksi praská ve švech. Podobné to bylo letos... než se vše zas odložilo. :D
Dvojka odložena na příští rok v únoru.
Dohrál jsem to, co je aktuálně hotovo z Hellraid Story mode. Postupně budou přidávat další a další main questy.
Hru konečně není třeba dohrát na jeden zátah. V modu Raid má člověk tři životy (ten je tak podobný původnímu Hellraid DLC), Story mode se čas od času uloží a při load si hra plus minus pamatuje i životy zatím nezlikvidovaných nepřátel ... takže je pro změnu prosta jakékoli výzvy. Celé se to zatím odehrává v atmosférických, ale na jedno brdo kobkách, ve kterých člověk pořád dokola mlátí stejné nepřátele. Jen se hra tváří, že existuje něco jako příběh.
Není to úplně špatné, ale nemohu se zbavit dojmu, že úsilí, věnované několikanásobným změnám designu tohoto DLC, stejně jako jeho obsahu, mohli věnovat něčemu lepšímu. Třeba vyrobení Hellraid tak, aby odpovídal původní verzi zrušené hry.
Hru konečně není třeba dohrát na jeden zátah. V modu Raid má člověk tři životy (ten je tak podobný původnímu Hellraid DLC), Story mode se čas od času uloží a při load si hra plus minus pamatuje i životy zatím nezlikvidovaných nepřátel ... takže je pro změnu prosta jakékoli výzvy. Celé se to zatím odehrává v atmosférických, ale na jedno brdo kobkách, ve kterých člověk pořád dokola mlátí stejné nepřátele. Jen se hra tváří, že existuje něco jako příběh.
Není to úplně špatné, ale nemohu se zbavit dojmu, že úsilí, věnované několikanásobným změnám designu tohoto DLC, stejně jako jeho obsahu, mohli věnovat něčemu lepšímu. Třeba vyrobení Hellraid tak, aby odpovídal původní verzi zrušené hry.
@Paul (27.05.2021 21:55): Holt si přepnu na tmavší mod na monitoru. U Days Gone to dělám stejně. Tam ta noc prakticky není...
@Paul (27.05.2021 21:55): Souhlas, ta noc je hodně světlá. Pamatuju si ty stresující naháněčky v jedničce do dneška. Jenom teda je mi poprvé líto, že si to nebudu moct zahrát na klávesnici a myši, rychlý fpsky jsou peklo na gamepadu..
@Korbitch (27.05.2021 21:40): snad to dopadne dobře. Jediný co se mi v tom traileru nelíbilo je ta přehnaně světlá noc.
Jsem pln očekávání. Vypadá to dobře.
odkaz
odkaz
@DonSnake (03.09.2020 18:02): V kostce? Vlezeš skrz mat do díry v zemi kde na tebe nabíhají ti samí zombies jako nahoře, akorát trochu jinak chrčí a svítí jim oči ve tmě. Jednou za čas otevřeš pečeť na dveřích a vyvalej se těžkopádní kostlivci. Vydržel jsem to hodinu a stačilo.
@Korbitch (03.09.2020 17:46): Nějaké konkrétní klady/zápory?
Ten Hellraid je příšerná píčovina. Tohle ani zadarmo. Odinstal už jednou provždy...
Nevíte, jestli to bude součástí Season Passu?
@Phoenix (01.05.2020 10:49): Ten Hellraid tenkrát vypadal tak skvěle jeho zrušení, mě hodně mrzelo. Tohle DLC s tím nemá kromě jména nic společného.
@Korbitch (01.05.2020 10:28): Kdyby raději ten Hellraid tehdy dodělali...
@Garret (11.04.2020 10:15): koukám že to furt hraje 18000 lidí, kdy all time peak byl 45000..po pěti letech je to docela solidní číslo. Jsem si zas pustil soundtrack a...už aby vyšla dvojka. Strašně super to je. Jen mě furt štve jak dopad ten Crane. Takovej ultrableak konec :)
@Paul (10.04.2020 21:51): oni podobné upgrady začali v poslední době vydávat celkem pravidelně, až jsem si říkal, jestli jim to za to stojí... asi jo :-)
To je prostě cool, že i pět let po vydání si furt najdou čas tam dát takovouhle blbůstku
https://www.youtube.com/watch?v=pqpLlCcUqwU
:)
https://www.youtube.com/watch?v=pqpLlCcUqwU
:)
@CrazymanM (03.03.2020 16:28): Jedeš normálně dál. Těch aktivit tam za ty roky je dost. Dá se libovolně střídat slumy, staré město a venkov. Jen ten venkov musíš jakoby vždycky načíst z menu. Mezi starým městem a slumy lze rychle cestovat přes plakát u obchodníků nebo po svých kanály.
@CrazymanM (03.03.2020 16:28): Dá se hrát dál...
Dá se po dohrání hlavní linie ještě hrát nebo je konec?
@Korbitch (21.02.2020 12:39): O.K.Už jsem tam.Ti dva blbci mi nakonec řekli,že žádnej sonar nepotřebují.A já se tam tak zasekal.
@CrazymanM (21.02.2020 10:50): Jo, dokáže to pocuchat nervy. Kdyby se nedařilo, neváhej se ozvat, vylezeme spolu.
@Korbitch (21.02.2020 05:03): No právě,už jsem spadl tolikrát,že mě to přestává bavit.Teď to nechám být,časem se k tomu vrátím,budu dělat jiný úkoly.Díky za radu!
@CrazymanM (20.02.2020 22:07): Na některý objekty je hák vypnutý. Myslím, že na mostě zrovna nejde použít. Musíš nejdřív na jeden pilíř, cca ve výšce 20 metrů z plošiny přejet po provaze na druhý. Tam ptolézt vnitřkem pilíře, přejít zase na první, vylézt kousek po něm, opět na první pilíř a tam se přes lešení dostat nahoru. Jakmile budeš úplně nahoře, dá se mezi pilíři jezdit po lanech. Někde tam je návod. Z toho lešení je lano, po kterém se dá sjet na druhou stranu mostu. Nedělej si iluze, že se párkrát neproletíš...
@Korbitch (20.02.2020 19:38): No tak aspoň jdu dobrým směrem,teď mám ve výbavě hák s lanem,nedá se tam použít?Ještě jsem to nezkoušel.
@CrazymanM (20.02.2020 18:10): Musíš se dostat někam nahoru a tam sjet po laně na druhou stranu. Lezeš dobře :-)
Ahoj,poraďte,prosím,jak se mám dostat na tu druhou část mostu,pro sonar?Lezu po tom nosníku,pak vnitřkem,ale nakonec vždycky spadnu.Tak bych rád věděl,jestli je to vůbec správná cesta a nesnažím se zbytečně?
@CrazymanM (10.02.2020 14:54): Tak nic,už jsem to našel!
Nazdar,nevíte někdo,kde v tom jezeře je ta Plyňákova taška s pokladem?Je to vedlejší úkol.
@pajmič (20.01.2020 19:07): O trochu menší než na 2077 = dost velký :/
@kuler91 (20.01.2020 18:53): Mohu se domnívat, že máš asi těšing na dvojku? :D
@Chuck (20.01.2020 18:46): EW mě taky nechytlo ... DL je ale super.
@pajmič (20.01.2020 18:41): Nepřišel, přemýšlím nad tím. :-)
@kuler91 (20.01.2020 18:29): Sice se mi EW vcelku líbil, ale jsem na jednu stranu rád, že moje domněnka je mylná. Demo EW2 jsem dodnes nepokořil.
@kuler91 (20.01.2020 18:29): Sice se mi EW vcelku líbil, ale jsem na jednu stranu rád, že moje domněnka je mylná. Demo EW2 jsem dodnes nepokořil.
@Chuck (20.01.2020 18:21): Prosim tě, jak si na to přišel? :D Si neviděl žádný záběry ze hry? Jediný, co ty hry mají společnýho jsou zombí, tot vše. Krom toho si myslím, že Dying Light je nesrovnatelně lepší hra už jen proto, že v ní neovládáš mrzáka.
@Chuck (20.01.2020 18:21): Ani za mák ... nebe a dudy.
Parkour, rychlá hra se zombíkama vs pomalá neohrabaná adventuro/akčnárna.
Parkour, rychlá hra se zombíkama vs pomalá neohrabaná adventuro/akčnárna.
Mimochodem, tahle hra je tak trochu ve stylu The Evil Within?
@Korbitch (20.01.2020 18:05): Je to v prdeli no ... ještě nám odložte TLOU a bude vymalováno.
Tak i DL2 odložen...
odkaz
odkaz
Tak podle Dying Light wiki je to takto:
https://dyinglight.fandom.com/wiki/Grappling_Hook_(item)
"The Grappling Hook is granted to the player once they unlock and purchase the Grappling Hook skill in the Survivor skill tree. It requires the player to be at level 12."
https://dyinglight.fandom.com/wiki/Grappling_Hook_(item)
"The Grappling Hook is granted to the player once they unlock and purchase the Grappling Hook skill in the Survivor skill tree. It requires the player to be at level 12."
@USER47 (23.10.2019 22:12): Hele, já teď fakt vůbec nevim. Za tu dobu jsem to hrál několikrát, ale vždycky už s upravenou postavou. Udělal prvních pár misí no. Ale to tam fakt nejde získat nebo vyrobit ho nějak dřív? Že bych mu ho dal...
Hák seženeš až někde na tý druhý mapě, ne? Pokud to teď rozehrál, tak mu schází ještě dost hodin než se tam dostane.
Kámoš to rozehrál a tvrdí mi, že nemá hák. Ani v kruhový nabídce, ani v inventáři nebo v úložišti. Pokud by ho fakt nikde neměl, dá se tam někde sehnat nebo vyrobit další? Já už si to úplně nevybavuju...
@666joxer (27.08.2019 12:09): V brzké době třeba Astral Chain, kombinace policejní městské akce a fantasy je poměrně neokoukaná, k řetězovému soubojáku mě pak nenapadá žádná podobná hra. K Death Stranding nebo Shenmue 3 snad ani nemusím nic dodávat...
Kdybych chtěl jít dál, tak Biomutant je svou tématikou poměrně originální. Zvířecí RPG v takovém rozsahu jsme tu snad ani neměli ještě. A vlastně i ten Cyberpunk je na poli AAA her docela opomíjený, zatím se té tématice věnovali akorát indie vývojáři a Deus Ex, popřípadě nějaké shitty lineární FPS.
Kdybych chtěl jít dál, tak Biomutant je svou tématikou poměrně originální. Zvířecí RPG v takovém rozsahu jsme tu snad ani neměli ještě. A vlastně i ten Cyberpunk je na poli AAA her docela opomíjený, zatím se té tématice věnovali akorát indie vývojáři a Deus Ex, popřípadě nějaké shitty lineární FPS.
@Fritol (27.08.2019 11:49): Rad bych vedel ty zajimavejsi open worldy?
@Paul (27.08.2019 12:03): spravne, jednicku si hraju kazdou chvily, mam tam cez 200 hodin, prece jen vyzobat vsechni sberatelske veci, oblecky a schemy da taky zabrat. DLC Following povazuji za jedno z nejlepsich DLC co vysli, to mam taky komplet vysbirany. Zrovna pred chvily vysel novy patch, takze autori stale zasobuji hru dalsim obsahem zdarma.
@Fritol (27.08.2019 11:49): To demo nebylo nic extra, ale jednička byla skvělá a měla i atmosférický questy s nápadem a parkour je tam zdaleka nejlepší (mirror's edge hadr)
@SilentWolf (27.08.2019 07:19): já headbob potřebuju, nesnáším když je kamera statická a působí jak když postava klouže steadycam-style a nechodí. Kingdom Come má pohyb zvládnut perfektně :)
@SilentWolf (27.08.2019 07:19): já headbob potřebuju, nesnáším když je kamera statická a působí jak když postava klouže steadycam-style a nechodí. Kingdom Come má pohyb zvládnut perfektně :)
@Korbitch (27.08.2019 11:41): Můžu. Já to vývojářům nijak nevyčítám, jestli to tak vyznělo. Naprosto chápu, že je tohle u velkých her docela nutnost a málo který AAA vydavatel si dovolí exprimentovat.
Z pohledu hráče mi to příjde ale bídné. Prostě další open world který splňuje standard dnešní doby. Zombíci, realistická grafika bez stylizace, ověřený souboják už z dob Dead Island, generické prostředí, (v demu) nudný quest bez špetky nápadu, který je ovšem dostačujícím důvodem proč dělat to a ono, jednoduchý stealth... no a ani ten parkour není žádná hitparáda a z videa působí furt hůř než v Catalyst.
Jako jsem si naprosto jistý, že to bude velmi zábavná hra, ale takhle z prezentace to vypadá, že nepřišli s ničím novým a jedou na jistotu, čímž si moc můj obdiv nezískali. Čekají nás imo zajímavější open worldy než tenhle.
Z pohledu hráče mi to příjde ale bídné. Prostě další open world který splňuje standard dnešní doby. Zombíci, realistická grafika bez stylizace, ověřený souboják už z dob Dead Island, generické prostředí, (v demu) nudný quest bez špetky nápadu, který je ovšem dostačujícím důvodem proč dělat to a ono, jednoduchý stealth... no a ani ten parkour není žádná hitparáda a z videa působí furt hůř než v Catalyst.
Jako jsem si naprosto jistý, že to bude velmi zábavná hra, ale takhle z prezentace to vypadá, že nepřišli s ničím novým a jedou na jistotu, čímž si moc můj obdiv nezískali. Čekají nás imo zajímavější open worldy než tenhle.
@Fritol (27.08.2019 07:02): To chápu, ale tohle můžeš říct o 90% her.
@Paul (26.08.2019 21:20): tyjo, zrovna ten headbob je důvod, proč nemůžu hrát FPS s parkourem.. :D působí to strašně 'clunky', ještě když se postava houpe jak klaun na pružině při každém útoku. Třeba DL2 vypadá úžasně, ale už první first person kotoul mě spolehlivě odradil.
Zas mám kolegu co nedokáže hrát FPS vůbec, tak zle na tom ještě nejsem. :D
Zas mám kolegu co nedokáže hrát FPS vůbec, tak zle na tom ještě nejsem. :D
@Korbitch (27.08.2019 04:58): Jojo, každý z těch milionů lidí co si to koupí, to bude hrát na nightmare. Fakt myslíš, že hardcore hráči jsou nejdůležitější skupina na trhu?
AAA hry jsou naživu díky lidem, co dojdou z práce, na hodinku si sednou ke svému PlayStationu a obdivují grafiku. A ti to budou všichni hrát na normal nebo easy. Dle průzkumu to víc jak polovina z nich ani nedohraje.
AAA hry jsou naživu díky lidem, co dojdou z práce, na hodinku si sednou ke svému PlayStationu a obdivují grafiku. A ti to budou všichni hrát na normal nebo easy. Dle průzkumu to víc jak polovina z nich ani nedohraje.
@Fritol (26.08.2019 21:09): Pro casualy? Dohraj jedničku na Night Mare, pak dej vědět.
Nezapomeňte, že to město a jeho prostředí se mění vlivem vašich rozhodnutí, takže atmosféra může vypadat ve finále všelijak. Nějakou grafickou revoluci jsem určitě nečekal, nijak z toho nesedím na zadku, ale taky mě to nijak neuráží. DL2 bude hodně o volbách. Pro mě stejná natěšenost jako C77.
@kuler91 (26.08.2019 20:27): Techland má ty ambice a ani se tím netají, viz najmutí Avellona na narativ. Vypadá to dobře, ale doufám že v plný verzi nebude kamera jak statickej steadycam - nějak tu chyběl headbob a tak ten pohyb vypadá blbě. Město mi taky nepřijde tak atmosférický jako Harran. Ale předpokládám že si to pohlídaj a bude to pecka.
No, čekal jsem tu víc reakcí, tak taky jednu přihodím teda.
Nic moc, vypadá to jako další open world ždímačka na prachy pro casualy, nic nového. Vtipné je to prostředí ale, jak State of Decay 2, tak Days Gone a teď i tohle vypadá prostě jak někde z podzimního Oregonu nebo tam někde... velmi originální.
Nic moc, vypadá to jako další open world ždímačka na prachy pro casualy, nic nového. Vtipné je to prostředí ale, jak State of Decay 2, tak Days Gone a teď i tohle vypadá prostě jak někde z podzimního Oregonu nebo tam někde... velmi originální.
Vypadá to naprosto skvěle .... Tomuhle říkám 2 díl :) ... Mám takovej pocit, že nám tu roste druhý CD projekt :) ...
@Korbitch (26.08.2019 19:54): Jééé .. taky jsem to chtěl zrovna hodit :)