Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Pivo: Heavy Rain bude se bude stejně jako Fahrenheit odehrávat v jednotlivých scénách, které prostě můžou dopadnout jinak. Jestli jsi koukal na nějaká videa z hraní, tak je mi divné že ti to nedošlo, ale bylo to tam krásně ukázané, jak to bude fungovat.

S tou smrti - ono to bude šikovně vymyšlené, jukni na ty videa :) Viz třeba rvačka - popereš se a vyhraješ, příběh pokračuje dál. Prohraješ, omdlíš, za chvílku se probudíš a hraješ dál :)
Walome: Spoileruj :-)
Já hrá jinak jen demo a tam jsem se mohl zachovat různě. Jen nevím, jaké to má další dopady :-)
Pivo: tu jsi podle DH nehrál a já odmítám spoilerovat u něčeho tak skvělýho :)
Pivo: Quantic Dream už ve Fahrenheitu dokázali, že umí ukočírovat i hru, ve které lze postupovat mnoha rozličnými způsoby a pokaždé se zachovat zcela jinak a přesto ji obstojně vést předem daným víceméně lineárním příběhem.

Pokud QD tvrdí, že dokázali vytvořit hru, která bude smysluplně pokračovat (tedy ne nic na způsob alternativního krátkého konce v OFP: Resistance) i po smrti jednoho z hlavních hrdinů, dá se tomu i věřit.
Která hra tě napadá?

No, já nevím. To se pak změní celá hra, když mě na začátku zabijou a já budu hrát jak? Nechápu :-)

EDIT: No jsou tam čtyři postavy, tak to asi bude nějak propletené, ale stejně se tím úplně všechno změní. Stovky nových animaček a rozhovorů apod. Nechápu to :-)
No já o tom zas tak moc neslyšel, ale s tou smrtí nevidím problém - prostě tam budou určité situace, při kterých postava může zemřít...je to tak i v jiných hrách...teda napadá mě jedna :-D A děj s ní/bez ní bude pokračovat dál...ty momenty tam budou třeba 2 u každé postavy, fakt v tom nevidím problém...

Ten nastane, když některá z postav bude MUSET zemřít, aby se děj pošoupnul dál :-D
No, jak tam říká, že na smrt se nehraje a hra pokračuje i potom. To nevím, jak to chcou udělat, jsem to nějak nepochopil. Mě se to na můj mozek zdá nějaké složité. Chápu jen, že by to mělo být promakané, ale nevím jak chcou udělat všechno, co jsem o té hře slyšel :-)
Pivo - vždyť je to úplně stejný jako Fahrenheit - možná Tě zmátlo, že místo barevných koleček tam byly křížky a čtverečky :) Ale ne, dělám si srandu, podle mě ten princip je pořád stejnej...ale pravdou je, že pak ty videa bojkotoval - pořád doufám, že se k tomu někdy dostanu a nechci vidět každou dobrou scénu - jako u Halfa dvojky, těch pár super scén, co ve hře bylo, člověk znal z videí a pak už hráče nic nemohlo překvapit :/
pipboy: Je pravda, že ono vybrat dobrý toaletní papír, to je umění. Jinak nesnášim anime, což hraje svou roli :)
Taky bych si Heavy Rain strašně rád zahrál, ale investice do PS3 je jaksi nereálná. Takže až za X let, až budou k novinám přikládat Blu-Ray disky za pár šupů, tak by se to možná (možná) vyplatilo. Exkluzivity jsou holt blbý, jelikož je to jenom o tom, kdo víc cáluje.
Valkyria Chronicles bych možná koupil, ale spíš jako toaletní papír, než hru, co bych hrál. A pravda, Flower. To bych taky bral.
montana: Je, ale já říkám ty které by mě "zaujali". Líbí se mi konkrétně Heavy Rain a MGS4, pak možná i ten Little Big Planet a i ty Uncharti nevypadaj uplně hrozně a pravděpodobně bych je vyzkoušel (i když v sobě maj něco pro mě neskutečně odpuzujícího). No a to je asi všechno z těch lepších exkluzivit :)
pipboy: Já nestíhám bohužel ani všechny dobré tituly na PC, takže zatim je to dost nereálná představa. Možná za rok, za dva, až bude rodina kupovat bluray disky tak to předhodim jako dobrej přehravač, ale exkluzivity vycházející na PS3, které by mě zaujali, je hodně pomálu :)
Pivo: Asi kvuli tomu, že ještě nevyšlo. Já osobně bych si ho zahrál moc moc moc rád, ale to by to muselo vyjít i na PC. PS3 si kvuli tomu kupovat zas nebudu, i když tu hru sleduji docela pečlivě.
Protože bude jen na PS a docela věřím téhle exkluzivitě...ale tak třeba se dočkáme.
Pipboy: Já Ti dám "heč", ty ksindle :) Jinak je zvláštní, že spoustě lidem nesedly to ovládání při bojůvkách - mně právě přišlo, že když musíš sledovat dění uprostřed obrazovky, tak vlastně sleduješ i pozadí = měl jsem přehled jak o blikajících kolečkách tak o ději okolo...samozřejmě ne vždy, na střeše jsem pár animaček prošvihl, ale stejně jsem jí hrál tolikrát, že to bylo fuk.

Dotaz: stalo se vám při hraní, že by se nějaká z postav zastřelila? Prý to jde...
Vodny: mě docela pobavilo, když se svého času strhla aféra okolo "dospělého" Mass Effectu. Mít američané původní Fahrenheit, asi by půlka členů různých mravokárných sdružení (a s nimi i někteří "novináři") dostala infarkt :-).

Každopádně by to nemělo být nic důležitého, ale přirovnal bych to k volbě mezi producentsky a distributorsky zmršenou verzí a režisérským sestřihem nějakého filmu; je jasné, po čem většina lidí sáhne.
Na Vistách 32-bit jede Steam verze parádně, akorát jste mě nepotěšili tou zprávou o "cenzurovaném" obsahu. Kdysi jsem si koupil německou krabicovku Fahrenheita, ale ta mi na Vistách nejela, tak jsem šel do Indigo Prophecy :-(
Jedná se o US Indigo Prophecy. Občas se mi zdá, že je trochu cenzurovaná, i když jednoznačně to říci nemohu, Fahrenheit jsem naposledy hrál už sakra hodně dávno.
NateLogan: a není steam verze okleštěná? Tj. jedná se skutečně o Indigo Prophecy (US verzi) a nikoli evropský Fahrenheit.
joo steam verze mozna, ja ho objednal na surtepu o den nebo dva driv nez zacly ty slevy :)
Steam verze mi jela na Win7 na první pokus bez nastavování (Rozlišení naštěstí řešit nemusím, jsem pořád hrdým majitelem CRT monitoru :D ).
peklo to instalovat na W7 ... a pak zjistit ze ta vec ma max rozliseni 1280x1024 .. no pro densek to asi necham lezet uz.
Marles: Jo, to jsem taky udělal. I když kopírování takhle na tvrdo od koupené hry mi přijde poněkud nestandartní.
kubulus: ja mel taky problem s instalaci. Pomohla az verze ze Score, s kterou jsem nemel zadny problem ani pod Vista 64bit.
To už si dělaj srandu ne. Asi jsem měl dosud štěstí, že mi na Vistách všechno šlo a fungovalo jako po másle (včetně starých klasik), Fahrenheit oproti tomu nejde ani nainstalovat. Heh, to jsou mi tedy móresy.
Vyrida: Heavy Rain sleduju už hodně dlouho a tak jsem trochu zklamán, že vyjde jen na PS3. Exkluzivity jsou sice třeba, ale co mi zapřísáhlí PC hráči? Přijdem zřejmě zase zkrátka, takže doufám že se vývojáři vzpamatují a hodí (v klidu i nějakou zmrvenou verzi) pro PC.
Na jaře by mělo vyjít Heavy Rain od QD na stejny princip a tady je takova ukazka :-)
LINK. Vypada to fantasticky jen škoda těch cze titulků...
Myslím, že už sem přišel na to, jak to vyřešit. Musím si zapamatovat a zapsat světílka, v jakým pořadí se rozsvěcej. to pak zapíšu do klávesnice a ve vhodnou chvíli vyřeším jediným tlačítkem. :-)
Memphis: Tak to se jim to tak nějak nepovedlo, jelikož jsem OFP dohrál 3x v pálené verzi a pokaždé víceméně bez problémů (že by to bylo vytrénovanými nervy z Drivera 1 - 3? :D). Teď nedávno jsem si zase zkusil GOG.com verzi a řekl bych, že jsem umíral nezvykle často :-).

Jediná hra, kde jsem toto zpozoroval, byl Halo 2 - tam se cca po 11 misi odmítala načíst další hra s výzvou na zakoupení produktu. Nicméně to spíš bylo neschopností programátorů, kteří to portovali (viz nesledovatelné cutscény po prvním načtení levelu) a asi i crackem. Těžko říct, sice se mi tu válí 3 originálky, ale hrát to znovu odmítám, navzdory lákavému sci-fi kabátu je to jen vyhypovaná zcela průměrná FPS s hodně špatnou kvalitou konverze na PC a s pošahaným x-box live.

/Konec OT/ :-)

PS: A stejnak jsem dostal chuť na starého dobrého Fahrenheita... Docela se i těším na ten jeho béčkový konec (proč mi sakra připomíná konec Deus Exu?).
NateLogan: Jako protipirátská "ochrana" byl Flashpoint na pálené verzi brutálně ztížen a některé mise bylo problém vůbec dohrát. Měl jsem na to podezření dlouho (originálka opět byla docela v pohodě - na poměry Flashpointu), ale jistotu jsem získal až v nějakém článku, kde to bylo potvrzeno.
Hmm, mě přišly QTE docela dobře provedené v RE4 (i když mám jisté pochybnosti o té poslední u Krausera - skoro bych řekl, že je tam v PC verzi buď chybný popis nebo něco v kódu).

Ve Fahrenheitu mi v druhé poloviny přišly jako těžce kontraproduktivní - vzhledem k tomu, že tam už si Fahrenheit na hru v podstatě přestává hrát, a přechází ve špatný béčkový film, tak je hloupé, že hráč nejspíš víc sleduje svítící kolečka, aby věděl co má zmáčknout, než samotné dění. Č

Čili Fahrenheit je dle mě ukázkový příklad jednoho špatného způsobu QTE.

Ten druhý špatný způsob jsou brutálně těžké kombinace, ale tohle se naštěstí v moc hrát nevyužívá.
Já měl brutální potíže při hraní na pálené verzi, na originálce úplně v klidu. Není to zase jedna z forem sofistikovaných ochran jako třeba ve Flashpointu?:)
Já měl největší problém s bezchybným hraním na kytaru. :)
Tam se zas tolik lidi nezaseklo. Nejhorsi byla ta pasaz v Lucasvoe byte, kde na nej vsechno lita.
Jestli někomu přijdou "mačkací" sekvence ve Fahrenheitu těžké, tak to potom potěš pánbůh při hraní Prince of Persia, kde jsou ty sekvence extrémně těžké (ne kvůli přehnané rychlosti nebo komplexnosti, ale kvůli debilnímu značení a rozházení po klávesnici).