Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Taky mu zrušili Baldur´s Gate 3 aka Black Hound, takže už by snad něco dodělat mohl...
Sawyerovi zrušili FO3 Van Buren, pak mu zrušili Aliens RPG...obojí po pár letech práce.Takže: do třetice všeho nejlepšího mu tohle nezrušej, a konečně udělá kickass RPG a ještě k tomu znovu ve Fallout univerzu! yay!
Hmmmm....
The entire development team is not yet known, but it is known that the project is led J.E. Sawyer, one of the lead designers of Van Buren, the canceled Fallout 3 project by Black Isle Studios.
Tak to je boží správa.Sakra jak já jsem šťastnej že Beth tu značku koupili : ).Avellone makající na hře z univerza Falloutu...těším se, moc! : )
Paul: Název lokace/questu mě osobně, jakožto Falloutem 3 netkutá osoba, nepřijde jako spoiler. Absolutně netuším o co jde :D
Mě se to líbilo taky,ale souhlasím s těmi zátarasy.Tam člověk moc volnosti neměl,respektivě žádnou.
Garret - skoro bych ten úsek o tranqulity lane zařadil do spoilerů.A mě se tam líbil hodně, jedna z nejzajímavějších částí hry.
Adventurní trip v Tranqulity Chamber mě od hry definitivně odvrátil, i když jsem si ji opravdu užíval i bez spousty modů (což se o Oblivionu říct nedalo). Bravo Bethesdo!!!
MickTheMage-Dík chlope s tebou časem prolezu vše :).Mám už 164 lokací,moc už jich nezbývá.Hned jak bude čas mrknu na to
RedDwarf_Cz - Vernon Sqare North - tam sa dostanes metrom (Metro Junction). Nemal by to byt problem najst.
Do toho Vault-tec se numím dostat.Všude mi brání ruinyChodím kolem a vždy mě to nasměruje pryč od něj
Ak myslis Vault-Tec Headquarters, tak ano. A v Mama Dolce's nie je nic ine ako banda zghoulovatelych Cinaov :)
HEX - no ked hovorime o cislach, ja by som tomu dal maximalne 6/10, a myslim, ze ten text tomu plne nasvedcuje :)
Ano, máme na hru odlišný názor a můžeme ho tu bez argumentů opakovat ad nauseam...končím.
Sračka je oproti téhle gamesce i celkem fajn hlavní chod na nedělní oběd.
Ne, prostě to nedohraju - nestačím, když se přinutím maximálně do patnácti minut za měsíc. :-D Alespoň mohu díky odstupu s klidným svědomím prohlásit, že TAHLE HRA je celkem SRAČKA.
Fak: Buď je fyzika nebo není fyzika. Ve Falloutu (i Oblivionu) je, i když to není Havoc a vždycky to tedy není úplně to pravé. Hry bez fyziky vypadaj trochu jinak :-)

Hudbu jsem po nějaký době vypnul... Hráč by neměl hudbu ve hře moc vnímat (jako ve filmu), měla by jen podkreslovat dané prostředí a nerušit. To se tady nepovedlo, ať už je její technické zpracování jakkoliv dobré (většina lidí to stejně nepozná). V Oblivionu zapadla mnohem lépe.
Proč Bethesda nesáhla po Morganovi a šla místo toho za Zurem můžem jenom spekulovat, ale je fakt, že od Falloutu 2ky a Planescape Tormentu nedělal Morgan hudbu k ani jediný hře.A Zur už dělal hudbu k Tactics, plus měl v poslední době zakázek spoustu (Crysis, Prince of Persia..).

Každopádně za tím že odvedl velmi dobrou práci si stojím, ikdyž skladbě z Modocu ve FO2 se samozřejmě nic nevyrovná.

Co se těch hrdinskejch motivů týče, tam se imo pleteš, v tý jeho ambientní hudbě není hrdinskýho nic.Můžeme bejt rádi že to nenechala Bethesda na Souleovi, to bysme teprv viděli "epičnost"!
Prej málokdo :) Když na to máš pořádné vybavení, hromadu špičkových synťáků a navíc menší orchestr, a to Inon Zur má (není to žádný břídil), tak není problém dělat takové věci. Inon Zur je bezpochyby schopný skladatel, ale jeho hudba mi k F3 absolutně nesedí, on dělá takové ty výrazné hrdinské motivy. Do teď nechápu, proč Bethesda nesáhla po Morganovi, když on sám veřejne prohlásil, že kdyby to po něm chtěli, tak by se toho rád ujal. Ale když to fandům F3 stačí, tak není co řešit, že
No je pravda, že skladby z předchozích dílů (např.: Vault City, při jízdě autem, úvodní písně k intru f1/f2...) se mi do paměti vryly více, ale špatné nebo snad "rušící atmosféru" to v případě trojky vážně nebylo. Naopak, atmosféru docela solidně dokreslovaly a dokonce i ty vykopávky z Galaxy News jsem si občas rád pustil (a byl jsem spokojen - pravděpodobně i proto, že podobný styl se mi bytostně nepříčí ani v reálném světě..:)) no jo, jsem divnej:)
Honza: Mysli si co chceš, já považuju tu hudbu za dokonale namixovanou co se po zvukové stránce týče.. Zejména ta úvodní v menu.. Proto z rukou mistra, jak jsem psal. Málokdo dokáže tak dokonale rozfázovat zvuk a plynule ho přeladit do úplně odlišného zvuku... Ale to je jedno, nechci to rozpitvávat, prostě se o hudbu zajímám a tohle beru jako ukázku špičkové práce s hudebním zvukem, toť vše...
Se skladbou v menu souhlas - začíná slibně Falloutovsky, ale pak se rozjede epická melodie a k Falloutu už se to tolik nehodí.Což mi ale nijak extra nevadí, protože se mi aspoň ta melodie líbí.

S hudbou ve hře ale nesouhlas, já tam ticho neměl a hudba co hraje když se procházím pustinou, jsem v Megatonu nebo Rivet City, nebo prakticky všech interiérech, se mi líbila fakt hodně a atmosféru doplňovala bezvadně.Dokonce tolik, že to Galaxy News rádio jsem si pustil asi tak na 10 minut a nic víc.

Ale jakmile začal boj, tak mi ta bojová hudba lezla na nervy...ideální by bylo kdyby šla kompletně vypnout a zanechat jen tu ambientní, ale to se modderům nepovedlo v Oblivionu, tak se obávám že to nepůjde ani tady.
No tak ten úvod v menu ještě celkem ujde, ale na Fallouta mi ten motiv příjde až moc hrdinský. Hudba od Morgana v předchozích dílech byla dost důležitá hlavně proto, že celkově dotvářela atmosféru hry. Ve Falloutu 3 je většinou ticho a když už něco začalo hrát (v Rivet City), tak jsem měl pocit, že tam autoři omylem nechali stopu z Oblivionu. Oblivion se mi v tomto směru ale líbil víc, bylo tam více hudby a více atmosféry.
Hudba je vynikající, bez problému se vyrovná původním dílům.Snad jen ta battle music je hrozná, ale za to nemůže ani tak Zur, jako Bethesda, která trvá na tomhle debilním konceptu...

Ale přestože se mi hudba ve FO3 líbí, tak bych do čtyřky uvítal přibrání Marka Morgana, to každopádně.
A já myslel, že Pipboy je tak těžkopádný hlavně proto, že hra byla vyvíjena primárně pro konzole...
Paul: Díky, někdy píšu sračky, dnes Leslie Nielsenem počínaje... ach jo... S pipboyem (ve hře) jsem se moc nestotožnil, pořád rolovat inventář, je tam toho hodně, no takový těžkopádný. Vyvolat si ho je to nejmenší, ale něco najít už tak jednoduchý není... Ale zvykl jsem si, není to vysloveně zápor, ale myslím že by to šlo řešit nějakým jednodušším stylem. Je mi jasné, že autoři chtěli navodit určitou "archaičnost" interfacu a ovládání pipboye... Nebo je to odkaz na díly minulé, což já nemohu posoudit...

Mimochodem jako střílečka by to totálně propadlo, to fakt neumí, ale tady je to myslím jedině dobře, že se to nezvrhlo v bohapustou řežbu.

Cobra: Jasně že jo, ale neměla tam prakticky žádnou úlohu a to mi přijde jako škoda. Mimochodem jestli se chceš bavit zejména o fyzice granátů, tak to bych radši pomlčel. Takhle se nechová ani vysmažená hippiesácká hopskule co tady dělaly odrazy granátu....:-)).... Já nepěstoval dovednost plížení, takže mě bylo slyšet na 100 kroků, tím pádem jsem to měl o poznání v tomto těžší, pravda.. Nezbývalo než nastražovat miny, používat neposedné granáty a pak brokovnice pěkně na blízko...
Pro autora posledního komentáře (fak): Tys tam neměl žádnou fyziku? Takže se nedalo pohybovat sudy střelbou, ani pneumatikami, granáty se nekutálely z kopce atd?
Jinak to doupě Páračů jsem vyčistil Linkolnovou opakovačkou (asi nejlepší zbraň ve hře). Hezky jednoho po druhym, opatrně se připlížit zezadu nebo z boku, zapnout VATS, jedna nebo dvě rány do hlavy na sneak attack a bylo po Páračích... A ten rotační laser se hodí na roboty :-)
"Feel" je imo strašlivej.Na RPG je to dostatečný, zvlášť když to z velký části zastane VATS, ale i tak je dost hroznej.Bethesda střílečky neumí (Terminator FS a Skynet se nepočítá).

Ikdyž co se feelu týče, v tomhle ohledu mi moc nesedělo ani Crysis např....zato mi dokonale sedlo Far Cry 2 nebo CoD 4.
:-D

Btw (snad jsem se na to ještě neptal), ale jaký je F3 jako střílečka? Oblivion (a vlastně i Morrowind) mi přišel na boj do dálky dost těžkopádný (eh, vlastně i na boj zblízka byl Oblivion jako souboje igráčků) - je to trochu přívětivější (třeba jako Crysis nebo alespoň SoF?). Myslím 'feel'.
Já mačkám F1-F4 pořád, ale Pipboy se tady ne a ne objevit... Ale vlastně je to možná dobře, když je pro uživatele tak nepříjemný. :-)
2fak - nechci bejt hnidopich, ale co...píše se spraveno, nebo opraveno : )

Pipboy mi jinak přišel naprosto v poho, navíc se dá vyvolat tlačítky F1-F4...
fak: "Pipboy:
Humpolácký, nepřehledný, pro PC uživatele nepřívětivý..." - sis ho chudáka vychutnal :D