I přes všechny bethesďácké neduhy je Fallout 3 hodně návyková hra i bez hromady modů. Zpustošená země je pro mě přitažlivější než načesané lesíky, možná i proto jsem se bavil více jak při hraní Oblivionu. Každopádně...
1. příběhová linie mohla být delší s využitím celé mapy, takhle mi půlka
mapy zůstala skrytá. Je to zbytečné plýtvání potenciálu, který taková obrovská rozloha nabízí.
2. adventurní trip v Tranquility Chamber tady nemá co dělat, Bethesdo!
3. obtížnost mohla být vyšší. Chápu, že konzoloví hráčí by to nemuseli rozdýchat, ale vliv radiace a kriplování končetin jsou HODNĚ sporné. O zatracovaném level-scalingu nemluvě...
4. uživatelské rozhraní mohlo být přívětivější. Než se člověk naučí orientovat v Pipboyi, chvilku to trvá a ani po tom, co jsem si zvykl, to nebyl žádný med. Kromě toho je tak humpolácký font na monitoru něco příšerného.
5. všudypřítomné metro vedoucí i do těch nejzapadlejších míst nedává moc smysl a zátarasy v urbanizovaných částech jsou jen frustrující berličkou, jak hráče přinutit jít právě metrem.
6. místama zabugované. Klasika...
1. příběhová linie mohla být delší s využitím celé mapy, takhle mi půlka
mapy zůstala skrytá. Je to zbytečné plýtvání potenciálu, který taková obrovská rozloha nabízí.
2. adventurní trip v Tranquility Chamber tady nemá co dělat, Bethesdo!
3. obtížnost mohla být vyšší. Chápu, že konzoloví hráčí by to nemuseli rozdýchat, ale vliv radiace a kriplování končetin jsou HODNĚ sporné. O zatracovaném level-scalingu nemluvě...
4. uživatelské rozhraní mohlo být přívětivější. Než se člověk naučí orientovat v Pipboyi, chvilku to trvá a ani po tom, co jsem si zvykl, to nebyl žádný med. Kromě toho je tak humpolácký font na monitoru něco příšerného.
5. všudypřítomné metro vedoucí i do těch nejzapadlejších míst nedává moc smysl a zátarasy v urbanizovaných částech jsou jen frustrující berličkou, jak hráče přinutit jít právě metrem.
6. místama zabugované. Klasika...