Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Zahrabává mrtvolu? Jestli jo, tak mi to teda z toho videa absolutně nedocvaklo... Spíš mi přijde, že si tam tak v klídku přebírá písek.
Cobra - jake chovani robota? Ved ten robot tam zahrabava nejaku mrtvolu? Co si ma pri tom este piskat? :)
pipboy - Když jsi na Tycha v jedničce kliknul tak se zobrazil popisek ve stylu "vidíš drsnýho chlápka v kabátu (trenchcoat) a dýchací masce", plus jsi z něho mohl vytáhnout že pochází z místa zvaného Nevada. Je to ale samozřejmě divoká spekulace a osobně o Tychovo přítomnosti v NV pochybuju. Ikdyž možný je vše. A podobnost s Wallem..nj, lehká tam je.
Tycha? To těžko... Ale Wall-E to podobné je :-) Především chování robota...
mozna mi tu nekdo vysvetli cim manik s helmou a maskou pres xicht pripomina Tycha a co maji proboha spolecenho ten robot a Wall-E? Uz jsem na tyhle prirovnani dneska parkrat narazil Tycha si moc nepamatuju, ale tohle je manik s hlemou a maskou, takze nechapu jak muze pripominat nekoho jinyho, jak dalsiho manika s helmou a maskou. A Wall-E? To jako ze kdyz ted nekde v postapo svete bue robot a bude k tomu hrat stara hudba, tak se tim vykrada Wall-E? Nebo co?
Bylo toho víc, už si detaily nepamatuju, četl jsem je na rpgcodexu od jednoho člověka z Obsidianu. Prostě to ber tak že vývoj her není sranda a ne vždy jde všechno jako po másle a ne vždy za ne úplně dokonalou hru mohou tvůrci.

edit - našel jsem to:
"NWN2 OC is another story altogether, and once again, laziness was not the problem.

NWN2 OC had several problems, many of which were solved when Josh Sawyer Chris Avellone took over the project - which is the nicest and most professional way I can phrase it.

We all worked very hard on NWN2: OC, especially once we found our direction. Unfortunately sometimes you can't go back and you have to live with certain choices that have already been made and implemented. Especially when you are talking about Voice Actors who record their lines far in advance, and tons and tons of scripting and programming for the INCREDIBLE number of cutscenes in that game and other gameplay elements.

Notice that REQUIRED companions were not in MotB and SoZ? (note: I think the red mage chick in MotB might have been required for just the first level/tutorial level, after that you could do what you want)
Notice that there were far fewer cutscenes in those games too?

Anyway, that is about all I really want to say about that. You will have to infer the rest from other posts made by other Obsidian devs."
HEX: No právě toho se bojím...

Paul: Když odejde designer, tak se musí hra předělávat? To je nějaký divný ne?
Ale za to oni nemohli! To byla chyba Bioware, že prvním dílem položili tak hrozné základy, na kterých pak Obsidian musel stavět druhý díl. Teď je to něco úplně jinýho...počkat...vlastně...FFFFFFFFUUUU
Cobra - to ne, protože na tom dělal designéra člověk kterej v polovině vývoje odešel a museli polovinu věcí předělávat..prostě vývoj byl dost strastiplnej. Mask of the Betrayer byla ale jedna z nejlepších RPG věcí vůbec. A na tohle se kurva těším, u těch čtyř slov mě prostě vždycky zamrazí.
NWN2 se dle meho vyvedlo lepe nez Dragon Age a stale ho povazuji za jedno z nejlepsich rpg poslednich rekneme peti let. Skoda, ze nemeli hosi z Obsidianu vetsi odvahu udelat vic hardcore projekt.

Kazdopadne Las Vegas je kurevsky lakava lokace a pokud se povede spracovani, dostane Fallout 3 pekne na cunu. Co si budem povidat, tam nebyla jedina dobra lokace.
Ale, ale Obsidian!!! Přece ex-Black Isle borci, co jim zrušili boží Van Buren/Fallout 3, ze kterého by mohli hodně čerpat. Prosííím...
Vlajka New California Republic!!! Konečně někdo vezme lore fallout světa smysluplným směrem?
původně sem chtěl to dvd hodit z vokna, takhle už sem dohrál několik her, ale nakonec sem našel tenhle web, takže k dohrání týhle hry vede několik cest. ale fallout 1 a 2 tuhle ptákovinu převišuje o 3 trídy!!! ještě musim napsat děkovnej dopis do cenegy, jak mi krásně neodpověděli. tomu řikám jednání se zákazníkem.....
Mick: Ty jsi cheatař? :-)
No, mě se u Falloutu 3 naštěstí takový bug nestal, ale kámoš Oblivion prý rozehrával snad desetkrát, protože cheat by mu zkazil zážitek ze hry. Mě se stalo něco podobného u Gothicu, akorát tam jsem tu věc nechal někde ve světě a neměl jsem šajnu kde. Nakonec jsem použil cheat, ale zbytečně, bo to nebylo důležité k dokončení hry.
fůzní baterie přidáno!!!!!!!! tak se Vám podařilo mě dotlačit až k úspěchu. děkuju moc všem a teď du nakopat prdel supermutantům. P.S. před 2 týdny sem psal s timhle problemem do cenegy jestli mi můžou pomoc nebo kde by mi mohli poradit a odpověď žádná...... prochy
Ah, sorry. Moja chyba - spravne je to tak ako pise Memphis. Holt, davno som uz s Falloutom 3 (alebo aj Oblivionom) nepracoval :)
Dle f3 wiki by to mělo být ve formátu: "player.additem [Item Code] [#]"
Zkus napsat: "player.additem 00033bc6 1" (bez těch uvozovek)
to tlačítko sem našel, ale ten kod mi nefunguje. píše mi to: missing parameter string. compiled script not saved
Do konzole. Tam se dostaneš, když zmáčkneš "~". Jestli teda není potřeba někde povolit.
dík za pomoc, stejně si nevim rady (kam ten kod mam napsat?). hraju jenom občas o umim ho... Po 30ti hodinách falloutu me tohle ale dost nastvalo. vtip je jeste v tom, že těch fůzních baterií sem zahodil asi 15...... prochy
MTM: Myslíš autory, předpokládám? Protože nemožnost dokončit quest kvůli ztrátě questového předmětu je v moderních konzumních hrách celkem fatální chyba, něco takového by betatestem prolézt nemělo.
mr.prochy - omg :), niekto robi blbosti a potom je v p..rdeli. Ak sa uz nikde na okoli ziadna nevala, potom ti uz iba ostava pouzit konzolu a pridat su ju prikazom AddItem. Podla tejto stranky je kod predmetu 00033bc6.

Cize otvoris konzolu a napises AddItem 0033bc6
Mal by si potom mat jeden kus v inventari a quest by mal pokracovat.
zdravim všechny,
obracím se na Vás s žádostí o pomoc. Potřeboval bych poradit s hrou fallout 3, kde jsem se zasekl a nemůžu s tím pohnout. V levelu kdy osvobozuji Reillyni rangery na střeše hotelu se musí na konec opravit poškození výtah (musí se použít fůzní baterie z jednoho robota). Bohužel tuto baterii jsem sebral a následně odhodil (byl jsem přetížen) ještě před tím, než sem zjistil, že ji budu potřebovat. Když sem se později vrátil na místo, kde jsem ji odhodil, tak sem ji nenašel. V důsledku toho nemůže dokončit misi, protože nemůžu opravit výtah, ale bohužel ani nemůžu opustit hotel, protože jiný východ zde není. Ani není možno se přesunout na mapě na jinou lokaci protože jsem v uzavřeném prostoru..... Opravdu budu moc rád za jakou koliv radu, protože u hry sem strávil desítky hodin a teď jsem ve slepé uličce a úplně bezradný.
Děkuji moc za jakou koliv odpověď

a přeji hezký den. Prochy
Násilí ke hrám patří stejně jako k životu (lidstvo je násilná rasa), akorát by nemělo být zcela samoúčelné, tedy pokud to není účel (třeba filmy Saw 2+ aspol.) :D.
Já násilí ve hrách už ani moc jako násilí neberu a to, že jsem viděl letět oční bulvu a kousek mozku či lebky ve Falloutu 3 ve mně vyvolalo asi tolik emocí, jakože mám od začátku přístupný celý svět :-)

Já to beru jako hru a moc si nemyslím, že to má bůhví jaký dopad na psychiku a vůbec by to nějak trochu souviselo s realitou a vzbuzovalo ve mně špatné či nějaké zvhrlé choutky. V reálu mám problém zabít i muchu, kterou zabiju až když mě půl hodiny bzučí v pokoji a já se naseru, že nemůžu usnout :-D
Mne to nehovor, ja svojho mladšieho brata korigujem, samé lego star warsy a lego batman a harry potter a také hry mu dávam hrať, aj keď občas sleduje ako hrám nejaké tie dospeláckejšie hry, väčšinou ho pošlem preč, ale tak s botmi hrával už aj jedi outcast a sw: battlefront, ale furt to nie je nič "strašné". :)

Na druhej strane, ja som tiež práve niektoré veci nehral až po 18tich, aj keď zas psychické dospievanie je individuálne a hlavne som nejak tie hry chápal a nie len "to je cool keď tam tak drsne nadáva a všetko likviduje a striela všetkých a polícia mi môže hovno".
No tak hlavně GTA by se 12letým špuntům nemělo vůbec dostat na disk :-) Osvěta sice musí být, ale vocať pocať...
Nie, že by som bol dôchodca, ale tie neustále reči, čo vedú 12roční špunti o GTA, ma pohoršujú. :D
Aspoň že občas dávaj toho Gladiátora, Predátora, Black Hawk Dawn nebo něco takovýho :-) Jen pochybuju, že na to nějaký děti koukaj :-)
A zober si aj tie správy sú cenzurované, čo sa týka záberov, maximálne nejaké prikryté telo odnášajú... ale to je aj na to, aby ukolísali verejnosť v ilúziach, hlavne ak je ich armáda zapletená do tej vojny...
To si myslím taky :-) Proti naturalismu ve hrách nic nemám... Zbytečná brutalita je něco jiného. I když je fakt, že ten zoom a zpomalený záběr ve Fallout 3 už je trochu moc.

Zabíjení není hezké ani čisté, byl bych pro, aby se to ve hrách a filmech ukazovalo mnohem víc, aby si to lidé, a hlavně děti, uvědomili, když zabíjení a válku znají jen z večerních zpráv...
Náhodou ten určitý naturalizmus spôsobený minigunom, laser rifle alebo sniperkou bol fajn. Nielen kvôli tomu, že hra pôsobila v akčnej zložke pestrejším dojmom, keď postavy nemali jednu animáciu smrti, ale zároveň to nepôsobilo ako všetky tie dnešné infantilné akčné filmy s ratingom 12/13+, kde sa furt všemožne sekajú, mlátia, ubližujú si a maximálne majú priamienok krvi u huby. Zobrazením násilia trochu reálnejšie (aj keď netvrdím, že nutne megaexplicitne to zoomovať) viac poukážeš na to, že je to zlé, než keď akčné hry z prítomnosti a druhej svetovej majú v Nemecku náznaky zelenej krvi a to je všetko, hlavne aby sa to predalo deckám...
Oni už předchozí díly byly neskutečně brutální, jenže ve 2D to tolik nevynikne. Ne, to není brutalita, spíš naturalismus... Proti nim je Fallout 3 ještě myslím celkem mírnej :-)
Náhodou práve v prvých dvoch Falloutoch bolo fajn, že neboli (až na výnimky v NPC) vôbec čiernobiele. Neviem ako je to v prípade trojky, ešte som ju nehral.
Vidím že mám výhodu - nejsem zatížena předchozími díly (což plánuju dohnat,zatím nebyl čas...), ale i tak se mi na téhle hře hodně věcí nelíbilo. Příliš přímočará, a když řeknu násilnická a brutální bude to jako výkřik do tmy, protože je to v prvé řadě střílečka. A ty já moc nemusím...
Slyšela jsem mluvit jednoho z tvůrců hry o míře brutality ve hře - zkráceně řekl, že v téhle hře si můžete uskutečnit své zvrácené choutky jen tak někoho zabít a ustřelit mu hlavu, ruku, což by jste si v reálném životě nedovolili...tak proč to neudělat ve hře. (juhůů, jsem tak ráda že mi umožnili detailní záběry na ustřelené hlavy a končetiny...) Já tedy netoužím nikoho zabíjet a abych pravdu řekla - dělá mi problém být i ten špatný, zlý, hajzl...zkrátka mě to nebaví, a je to strašně směšné, stejně jako všechny ochraňovat a zachraňovat. Ale takový je nešvar asi všech her. Svět je v nich černobílý (většinou, vím, že existují výjimky).