Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jack_Dark: Jo jo a já rád sem tam nějaké to procento navíc přidám. Jasně ;)
..o tom pomlčím, knihy poznám len z Morrowindu a okrem toho mám obavu, aby ma tuto doktor Gunár neoznačil za pápeženca. :-)
NL: s tím padáním - to je jedna z mála věcí, která je v téhle hře cítit původními fallouty :)
Bodkin: Vydrž alespoň k těm filosofujícím kanibalům, tam to totiž opravdu stojí za to :-)
Talentovaných spisovateľov má Bethesda dostatok.
Všetci ale pracujú na recenziách.
To jako fakt? Já hlavní dějové lince věnoval zatím tak 90 minut a jsem u konce? To bude kratší jak Oblivion :-(. Jakkoliv mě ten bordel okolo docela bavil, pořád jsem čekal nějaké pořádné dobrodružství na závěr... Mno, ale dalo se to tušit, protože Bethesda.
A to já si s nim jen chtěl dát pauzu od hlavní hry, takový záhul jsem nečekal. Mimo to je to nuda (samé střílení potvor a nepřátel, kteří jsou dost generičtí).

BTW kolik hodin mi ještě zabere hlavní příběhová linie, když jsem kousek za smrtí otce (btw tahle scéna snad nejde udělat víc klišoidně a předvídavě, plus je to moc Deus Ex Machina), respektive jsem zrovna dorazil do Pentagonu?
Jo jo Point Lookout, když jsem tam vlez, už jsem měl skoro všechny vlastnosti na 100% a mutanty jsem daval unarmed a v trenkach. A tady??!! Opět v plné zbroji a tak tak... docela pruda
To přizpůsobování obtížnosti a levelů nepřátel v jednotlivých DLC je vyloženě komické. V základní hře naběhnu mezi 7 těžce ozbrojených těžce pancéřovaných supermutantů a vyváznu z toho jen s minimálním zraněním. V DLC Point Lookout na mě zaútočí dvě malé potvory v roztrhaných hadrech bez zbraní a já mám co dělat, abych nemusel sahat po chemii.

Plus za posledních 5 let jsem nenarazil na hru, která by padala tak často, jako tato :)
Ono se ještě nezačelo s výstavbou dálničních podchodů pro žabky a žáby?
Co takhle izometrický Morrowind v ručně kreslené grafice. To by teprve bylo něco :).
RNDr. Gunár Pavel: Jenom to ne. Bohatě stačí podpora 3.0 shaderů a dalších vychytávek v podobě MGE=)
(jako kdyby Stalker nebyl dvakrát nezajímavější, repetetvní a prázdný) :-)
Paul: Multiplatforma?

NL: Ve VATSu můžeš přepínat i kolečkem myši.
Ten smysl nechápe nikdo, ona tam ta akcelerace ani nebyla, přidal jí tam první patch a oni už nebyli nikdy schopní to dát do pořádku, ani v NV, hlava to nebere.
Paul, Say: Díky. Sice nechápu smysl akcelerace myši v menu, ale budiž.

BTW není nějaký tweak na VATS, aby okamžitě zobrazoval procentuální hodnocení zásahu? Někdy to trvá až 2-3 vteřiny, než správně pohnu s myší, a po stopadesáté je to otrava.

A ta baterka je docela pěkný vtip :). Tak nějak jsem zapomněl, jak je Gamebryo v pohybu hnusný/omezený engine. Po celou dobu pobytu v naprosto nezajímavé, prázdné a repetivní pustině si říkám, proč to nemá engine ze Stalkera.
Ta akcelerace je tam jen v menu/pipboy, a dá se vypnout jak píše Say v ini souboru přidáním pár řádků

Add these lines to the [controls] section of your fallout.ini:

fForegroundMouseAccelBase=0
fForegroundMouseAccelTop=0
fForegroundMouseBase=0
fForegroundMouseMult=0
RNDr. Gunár Pavel: Strýček Murphy mi vždycky říkával: "Pokud se něco může pokazit, tak se to určitě pokazí."

A akcelerace myši není bug, jen vlastnost hry. Vlastnost, která mi vadí :P
Mám dva dotazy:
1) Jak sakra vypnu tu příšernou akceleraci myši?
2) Je ve hře něco jako baterka nebo jiný přenosný zdroj světla?
Nebyl by nějaký mód, který by zaměnil vzhled taťky za Liama Neesona? Jeho hlas na té anonymní tváři mě docela znervózňuje :)