Zapomněl jsem zase dopsat tag irony=(
Diskuze
Say: A kde jsi nějaké přidal to by mě zajímalo?
Jack_Dark: Jo jo a já rád sem tam nějaké to procento navíc přidám. Jasně ;)
Say: Garret přece hodnotí normálně.
Ale ho*no! Garret ohodnotil!!! *potlesk*
:)
...a ta první má předpokládá správně, že?
V žádném případě.
F3 a FNV jsou od sebe rozdílně jako den a noc. Jedna předpokládá, že jsem idiot, druhá předpokládá, že umím přemýšlet.
F3 a FNV jsou od sebe rozdílně jako den a noc. Jedna předpokládá, že jsem idiot, druhá předpokládá, že umím přemýšlet.
Bodkin: Stejný extrém, jako u FNV, ni?
Proč nebýt trochu štědrý. Být trochu positivní, ni?
linie 1000 + skvělá hudba ( známá z Pulp Fiction ) + letící oko ( viditelné ve spomaleném záběru )
- pro tovorbu tohohle videa jsem nepoužil žádný cheat - prostě jsem prozkoumal celou mapu Fallout 3 a během té doby jsem ty miny prostě našel, koupil, vyrobil.
http://www.youtube.com/watch?v=Y1XihlEwC5Y&list=PL02DF78B55BBD7D7D&index=2
- pro tovorbu tohohle videa jsem nepoužil žádný cheat - prostě jsem prozkoumal celou mapu Fallout 3 a během té doby jsem ty miny prostě našel, koupil, vyrobil.
http://www.youtube.com/watch?v=Y1XihlEwC5Y&list=PL02DF78B55BBD7D7D&index=2
Nuka Break Episode 1 - http://kotaku.com/5835663/this-fallout-web-series-is-pretty-damn-good - za dva týdny bude další...:)
..o tom pomlčím, knihy poznám len z Morrowindu a okrem toho mám obavu, aby ma tuto doktor Gunár neoznačil za pápeženca. :-)
Valcik: Alebo pracujú na ingame knihách v TES sérii. :D
NL: s tím padáním - to je jedna z mála věcí, která je v téhle hře cítit původními fallouty :)
Bodkin: Vydrž alespoň k těm filosofujícím kanibalům, tam to totiž opravdu stojí za to :-)
Poprvé po letech se mi podařilo dostat se do Megatonu.
Je mi smutno z toho, jak je to pitomé :(
say: radši obsidiány.
Je mi smutno z toho, jak je to pitomé :(
say: radši obsidiány.
Talentovaných spisovateľov má Bethesda dostatok.
Všetci ale pracujú na recenziách.
Všetci ale pracujú na recenziách.
Bodkin: Podals už přihlášku?=)
Bethesda akutně potřebuje někoho, kdo umí psát.
To jako fakt? Já hlavní dějové lince věnoval zatím tak 90 minut a jsem u konce? To bude kratší jak Oblivion :-(. Jakkoliv mě ten bordel okolo docela bavil, pořád jsem čekal nějaké pořádné dobrodružství na závěr... Mno, ale dalo se to tušit, protože Bethesda.
NateLogan: To už jsi skoro na konci.
A to já si s nim jen chtěl dát pauzu od hlavní hry, takový záhul jsem nečekal. Mimo to je to nuda (samé střílení potvor a nepřátel, kteří jsou dost generičtí).
BTW kolik hodin mi ještě zabere hlavní příběhová linie, když jsem kousek za smrtí otce (btw tahle scéna snad nejde udělat víc klišoidně a předvídavě, plus je to moc Deus Ex Machina), respektive jsem zrovna dorazil do Pentagonu?
BTW kolik hodin mi ještě zabere hlavní příběhová linie, když jsem kousek za smrtí otce (btw tahle scéna snad nejde udělat víc klišoidně a předvídavě, plus je to moc Deus Ex Machina), respektive jsem zrovna dorazil do Pentagonu?
Konkrétně Point Lookout je velice nevyvážený.
Jo jo Point Lookout, když jsem tam vlez, už jsem měl skoro všechny vlastnosti na 100% a mutanty jsem daval unarmed a v trenkach. A tady??!! Opět v plné zbroji a tak tak... docela pruda
To přizpůsobování obtížnosti a levelů nepřátel v jednotlivých DLC je vyloženě komické. V základní hře naběhnu mezi 7 těžce ozbrojených těžce pancéřovaných supermutantů a vyváznu z toho jen s minimálním zraněním. V DLC Point Lookout na mě zaútočí dvě malé potvory v roztrhaných hadrech bez zbraní a já mám co dělat, abych nemusel sahat po chemii.
Plus za posledních 5 let jsem nenarazil na hru, která by padala tak často, jako tato :)
Plus za posledních 5 let jsem nenarazil na hru, která by padala tak často, jako tato :)
Ono se ještě nezačelo s výstavbou dálničních podchodů pro žabky a žáby?
"Imperial brother... rrrr" I když to by měl spíš citovat Adieu. :D
Say something, or move on.
Silt Striders!
Dunmers?
Nevíte, co dělá Morrowind Morrowindem=P
Co takhle izometrický Morrowind v ručně kreslené grafice. To by teprve bylo něco :).
Konečně zábavný morrowind? To by nebylo zlé :)
Sayi, představ si Morrowind předělaný jako lineární akční fantasy typu Dark Messiah... To by panečku bylo něco.
RNDr. Gunár Pavel: Jenom to ne. Bohatě stačí podpora 3.0 shaderů a dalších vychytávek v podobě MGE=)
Ano božský a nedostižný Morrowind. Prosil bych remake v DX11 grafice. :B
...to takový Morrowind...
Být tu tlačítko "palec nahoru", Barney ho má ;)
(jako kdyby Stalker nebyl dvakrát nezajímavější, repetetvní a prázdný) :-)
Paul: Multiplatforma?
NL: Ve VATSu můžeš přepínat i kolečkem myši.
NL: Ve VATSu můžeš přepínat i kolečkem myši.
Ten smysl nechápe nikdo, ona tam ta akcelerace ani nebyla, přidal jí tam první patch a oni už nebyli nikdy schopní to dát do pořádku, ani v NV, hlava to nebere.
Paul, Say: Díky. Sice nechápu smysl akcelerace myši v menu, ale budiž.
BTW není nějaký tweak na VATS, aby okamžitě zobrazoval procentuální hodnocení zásahu? Někdy to trvá až 2-3 vteřiny, než správně pohnu s myší, a po stopadesáté je to otrava.
A ta baterka je docela pěkný vtip :). Tak nějak jsem zapomněl, jak je Gamebryo v pohybu hnusný/omezený engine. Po celou dobu pobytu v naprosto nezajímavé, prázdné a repetivní pustině si říkám, proč to nemá engine ze Stalkera.
BTW není nějaký tweak na VATS, aby okamžitě zobrazoval procentuální hodnocení zásahu? Někdy to trvá až 2-3 vteřiny, než správně pohnu s myší, a po stopadesáté je to otrava.
A ta baterka je docela pěkný vtip :). Tak nějak jsem zapomněl, jak je Gamebryo v pohybu hnusný/omezený engine. Po celou dobu pobytu v naprosto nezajímavé, prázdné a repetivní pustině si říkám, proč to nemá engine ze Stalkera.
Ta akcelerace je tam jen v menu/pipboy, a dá se vypnout jak píše Say v ini souboru přidáním pár řádků
Add these lines to the [controls] section of your fallout.ini:
fForegroundMouseAccelBase=0
fForegroundMouseAccelTop=0
fForegroundMouseBase=0
fForegroundMouseMult=0
Add these lines to the [controls] section of your fallout.ini:
fForegroundMouseAccelBase=0
fForegroundMouseAccelTop=0
fForegroundMouseBase=0
fForegroundMouseMult=0
RNDr. Gunár Pavel: Strýček Murphy mi vždycky říkával: "Pokud se něco může pokazit, tak se to určitě pokazí."
A akcelerace myši není bug, jen vlastnost hry. Vlastnost, která mi vadí :P
A akcelerace myši není bug, jen vlastnost hry. Vlastnost, která mi vadí :P
NateLogan: Ty máš furt nějakej problém. Takže Dark Sector za to nemohl, já to věděl!
NateLogan:
1, Nějaké přidání řádků do ini to částečně řešilo.
2, Přidrž Tab (pokud na něm máš asociovaný Pip-boy).
1, Nějaké přidání řádků do ini to částečně řešilo.
2, Přidrž Tab (pokud na něm máš asociovaný Pip-boy).
Mám dva dotazy:
1) Jak sakra vypnu tu příšernou akceleraci myši?
2) Je ve hře něco jako baterka nebo jiný přenosný zdroj světla?
1) Jak sakra vypnu tu příšernou akceleraci myši?
2) Je ve hře něco jako baterka nebo jiný přenosný zdroj světla?
Nebyl by nějaký mód, který by zaměnil vzhled taťky za Liama Neesona? Jeho hlas na té anonymní tváři mě docela znervózňuje :)