Steam ho bez problémů stáhl? Zkoušel jsi v Properties/Local Files/Verify integrity of game cache?
Diskuze
Nevíte jak se aktivuje ten poslední DLC, jestli proto musím něco udělat? zatím hraju honest hearts ale ten blues se stále ne a ne aktivovat (plugin aktivovaný mám) zatím mi tam naskočilo jen to sierra kasino a zion - ten třetí ne
Jo.. stávalo se běžně :D teda v tomhle konkr. případu nevím ale při hledání šerifa pro Primm
... dik :D
asi nejaky bug ne....
asi nejaky bug ne....
Tommywise: Nemáš zač.
TAk ted su zvedavy: Dobyl jsem Mesto Nelson a v ukolech stoji ze to mam oznamit Majoru Polatimu, dojdu k nemu a v rozhovoru tam neni vubec moznost mu to sdelit, jsou tam jen debilni otazky tykajici se mesta atd. ale nic o dokonceni ukolu. WTF
Tommywise: Čapni si a dojdi k NPC a zmáčkni E.
Ve hre se da i krast? Jestli jo tak jak? Zahada je ze se na to jeste neprisel.
To se musí zavčas, dokud jsou ještě boubelatá nemluvňata.
Než je někdo sežere.
Než je někdo sežere.
Bodkin: A ten tuk ty děti vzaly kde?
Správně, ale ty svíčky jsou z tuku mrtvých dětí!
V Bodkinově pustině sedí všichni při svíčkách!
Tommywise: na zpngení jakýhokoliv obrázku ti stačí aji malování.
JA bych si aji avatar udelal ale pise mne to: Špatný formát ikonky (musí být .png)
a nevim co to je za format a kde ho vzit, vetsina obrazku mam v .jpg
a nevim co to je za format a kde ho vzit, vetsina obrazku mam v .jpg
Elfian: Vizuální pamatovák je silnější. Stejně tak předpokládám, že ostatní umí využívat funkce stránek a nahodí si nějaký ten obrázek=)
Say, protože předpokládám, že ostatní umí číst a přečtou si jméno ;)
Hm... Proč si někdo, kdo má přes 300/600 bodů nehodí nějaký avatar, ať ulehčí přehled ostatním a trošku se odliší?
Sice jsem to nehrál a nevím zda je ta možnost, ale v klasickém Falloutu jsem to třeba s mutantama řešil tak, že jsem rozhazel výbušniny a nechal je povybuchovat. Otázka je, zda je to možné i při tomto "falloutu".
No je fakt ze zadny quest s nima neni, nebo aspon sem nenasel, ale v tom sloanu si stezovali ze tam nemuzou jit tezit v dolech, kvuli tem paracum, tak sem si rikal ze jim pomuzu, ale jsou nerealne ozbrojeni, jako kdyby meli neviditelny pancir, nechapu, tolik davaek dostali do hlavy a nic, stravil sem tam s nima snad 3 hodiny a to sem jich zabil jen 5.
Já FNV dohrál dvakrát a ani jednou jsem tam kdovíproč nešel.
Jak bojujete proti tem paracum u Sloanu? Ja na ne vystrilel vsechnu munici co sem mel a zabil sem jich jen 5, jeste tak 7 jich zbyva a to nepocitam tu kralovnu s Alfa paracem a jeste mladaty, proste bez sance. Vubec jim ty zbrane neubiraji.
Tak uz sem na to dosel, konecne ! zapomnel sem akttivovat ten terminal mezi solarnima panelama kde sou ti psy.
Co? Ten porouchany drat ale musi byt spraveny, protoze kdyz k tomu dojdu, tak tam je jen akce a ne oprava a normalne z toho de zvuk jak kdyby to slo. Co muze znamenat ta nizka kapacita? Podle navodu pokud sem tomu vedci rekl ze su pro mir (coz sem udelal) tak musim tu elektrinu poslat vsem, ne jen do tech vybranych mest, ale to prava nejde, kvuli te kapacite.
Hah, tak to se těším na všechny datadisky. Old World Blues vypadal hodně vtipně a zajímavě.
Tommywise - jezis, tak to pri zbytku hry hodne stesti XD
Tommywise - jezis, tak to pri zbytku hry hodne stesti XD
Tak sem to spletl, v te vezi (rozhledne) to prave zapojit nejde i kdyz tam sotjim v dobe kdy svite slunko. A v tom vychodnim terminalu kdyz dam konfigurovat energetickou sit, tak me to napise: nedostatecna kapacita.
Old World Blues na eurogameru 9/10 - to se u DLC moc často nevidí. Už aby bylo venku i Lonesome Road a vyšel nějakej pořádnej bundle.
XD
Vedle hlavniho terminalu je na zemi porouchanej drat, musis ho pravit, pripojit terminal ke zdroji energie a pak to bude fungovat. Zbytek si najdu na ABC Games nebo kde, je tam návod.
Vedle hlavniho terminalu je na zemi porouchanej drat, musis ho pravit, pripojit terminal ke zdroji energie a pak to bude fungovat. Zbytek si najdu na ABC Games nebo kde, je tam návod.
Nekolikrat sem to cele prosel od spodu az nahoru, btw: v te vezi se mi to podarilo spustit ten terminal, ale pak je jeste jeden v te hlavni budove, ten nevim jak spustit.
Pak mam problem s questem, kde mam zjistit zdroj radiace ve vaultu 34, taky jsem to tam nekolikrat cele prosel, nasel jsem 2 hesla ktere mely mrtvoly pod vodou, ale nevim co s nima. jsou tam pak 2 dvere, ke kterym potrebuju klice a pak jeste trezor ktery nemuzu otevrit.
Pak mam problem s questem, kde mam zjistit zdroj radiace ve vaultu 34, taky jsem to tam nekolikrat cele prosel, nasel jsem 2 hesla ktere mely mrtvoly pod vodou, ale nevim co s nima. jsou tam pak 2 dvere, ke kterym potrebuju klice a pak jeste trezor ktery nemuzu otevrit.
Ty hesla nejsou přímo k terminálu, musíš jít na to od podlahy - takže začni dole u konzolí.
MAm problem s questem v elektrarne, mam se pripojit k hlavnimu servru Heliosu1 a mam k dispozici 2 hesla, ale kdyz dojdu k terminalu a chce to po me heslo tak ani jedno tam nejde zadat, protoze ty hesla se skladaji z cisel a ty do toho terminalu vubec nejdou napsat.
Mick: Detailisto... :)
Poznamka do vetru: nebolo by lepsie sa o AP bavit v diskusii o AP? *doda sam pre seba a s piskanim odchadza* :)
Hru jsem nakonec koupil na x360 a ani jeden Tebou zmíněný problém jsem neměl - a při hraní jsem si ani nevšímal animace hlavní postavy, protože jsem raději pozoroval okolí, abych měl přehled, co mě čeká. Tu ruskou mise, na kterou si stěžuješ jsem udělal na poprvé, protože jsem si tam nechal dodat ostřelovací pušku. Jednotlivé lokace jsou vysoce přehledné, mapa je použitelná. Menu se mi nikdy nezaseklo, hra se nesekala, problémy s ovládáním jsem neměl, hackování bylo jednoduché, naopak páčení zámků bylo později proklatě obtížné (na gamepadu, na myši je to banální), protože se vše nastavovalo trigery. Na gamepadu se dala změnit volba odpovědi v podstatě okamžitě, takže s rozhovory jsem neměl žádný problém. Postava mi řekla pokaždé to, co jsem chtěl - podle typu odpovědi. A Mike mluvil celou dobu naprosto v pořádku, buď ze sebe dělal idiota, psychopata nebo naprostého profesionála... Popisy jednotlivých postav a organizací nejsou nadabované, k čemu také. A zrovna v Mass Effectu je nadabována pouze polovina popisků. Rozhodně jsem se u Alphy bavil mnohem více, než například u onoho Mass Effectu, který byl fajn, ale žádná bomba to nebyla.
A hru jsem nakonec dokončil tak, že jsem byl se všema za dobře, a zabil jsem pouze 4 osoby, Surkova jsem nechal na pospas Braykovi a já sledoval jeho popravu, protože zrada se nevyplácí, Championchika, který ho bránil a na konci hry jsem popravil Daycyho a krysu Lelanda., všichni ostatní se mnou byli za dobře a pomáhali mi a dokonce jsem byl za dobře i s Marburgem, se kterým jsem se na konci rozloučil a on v klidu odešel.
A hru jsem nakonec dokončil tak, že jsem byl se všema za dobře, a zabil jsem pouze 4 osoby, Surkova jsem nechal na pospas Braykovi a já sledoval jeho popravu, protože zrada se nevyplácí, Championchika, který ho bránil a na konci hry jsem popravil Daycyho a krysu Lelanda., všichni ostatní se mnou byli za dobře a pomáhali mi a dokonce jsem byl za dobře i s Marburgem, se kterým jsem se na konci rozloučil a on v klidu odešel.
no, kdyztak viz muj AP komentar. Ale predstava ze nekdo hral AP a "vše fungovalo tak, jak mělo" mi prijde... pri nejmensim zvlastni.
Osobně jsem žádné problémy s těmi mechanismy neměl, hru jsem si užil jako Recruit na Hard obtížnost, většinu hry jsem prošel stealth a skvěle jsem se bavil, vše fungovalo tak, jak mělo...
Rozebirat co vsechno je spatne na mechanismech v Alpha Protocolu by bylo na hodne dlouho, tam nemuzu rozhorceni nikomu zazlivat :)
Snake: Už to tu po Tobě chtěli a já bych to chtěl také vědět, proč má Fallout 3 70% (dříve 80%), ale New Vegas 30% (dříve 0%)? Hrál si vůbec Vegas déle než 5 minut? Protože, jak psali ostatní, u F3 chválíš největší problémy F3, které jsou v New Vegas největšími klady.
"Na každém kroku je co objevovat. S kým povídat. Něco řešit. Nebo přijímat různorodé vedlejší mise. Příběh je poutavý." - není tam co objevovat, protože je to hrozivě prázdné, pár stupidních rozhovorů (které má i Oblivion lepší) mě u hry opravdu neudrží, není tam co řešit, dostaneš pár questů a pak není (až na DLC) co dělat. A příběh raději nekomentovat. Naopak v New Vegas je co objevovat, protože je tam vidět spousta práce za celou tou mapou, je tam plno kvalitních rozhovorů, kvalitních a rozvětvených questů, v hlavní kampani i důležitá rozhodnutí. New Vegas má chyby, ale Ty nepodotýkáš chyby hry, ale to, že nedovedeš ocenit kvalitní hru a rád vyvoláváš "flame".
A zkoušel si například hru Borderlands? Hra se tváří jako FPS, ale jedná se o RPG, takže i když střelíš silnější potvoře (či banditovi) do hlavy brokovnicí, tak to rozhodně neznamená, že Ti padne k nohám, ale naopak Ti to často opětuje ještě silněji - a to například ten bandita má obyčejné kalhoty a nic víc.
Proč toleruješ bossům neuvěřitelnou výdrž? Proč Ti přijde, že v Tekkenu to tak má být, ale ve Falloutu ne? Fallout 1 a 2 byly RPG, New Vegas je také RPG (u Fallout 3 je to spíše akce), která jsou hodně inspirována papírovým RPG Gamma World (nyní, po odkoupení Wizardy je jednou z kampaní DnD). A jelikož se i ten F3 snaží držet toho RPG standartu (přecenej se tam zvyšuje úroveň hráče, zlepšují se mu statistiky...), tak proč by náhle měli nepřátelé padat na jednu kulku z každé zbraně, kterou najdeš? Když máš kvalitní výbavu, tak padají jako švestky (na páté úrovni jsem byl schopen bez problému zabít skupinku Supermutantů).
pipboy: "Jenze kdyby konzolisti v FPSkoidnim pohledu na zacatku trefovali velky hovno, tak by ty retardi rozpoutali jeste vetsi zaplavu demence" - a pak vyjde hra jako Alpha Protocol a většina hráčů (a že mezi nimi bylo PCčkářů) si stěžuje, že i když stojej 5 metrů od nepřítele, tak ho nemohou trefit, protože je to celé postavené na RPG elementech a oni mají v ruce pistoli, ve které nemají ani bod...
"Na každém kroku je co objevovat. S kým povídat. Něco řešit. Nebo přijímat různorodé vedlejší mise. Příběh je poutavý." - není tam co objevovat, protože je to hrozivě prázdné, pár stupidních rozhovorů (které má i Oblivion lepší) mě u hry opravdu neudrží, není tam co řešit, dostaneš pár questů a pak není (až na DLC) co dělat. A příběh raději nekomentovat. Naopak v New Vegas je co objevovat, protože je tam vidět spousta práce za celou tou mapou, je tam plno kvalitních rozhovorů, kvalitních a rozvětvených questů, v hlavní kampani i důležitá rozhodnutí. New Vegas má chyby, ale Ty nepodotýkáš chyby hry, ale to, že nedovedeš ocenit kvalitní hru a rád vyvoláváš "flame".
A zkoušel si například hru Borderlands? Hra se tváří jako FPS, ale jedná se o RPG, takže i když střelíš silnější potvoře (či banditovi) do hlavy brokovnicí, tak to rozhodně neznamená, že Ti padne k nohám, ale naopak Ti to často opětuje ještě silněji - a to například ten bandita má obyčejné kalhoty a nic víc.
Proč toleruješ bossům neuvěřitelnou výdrž? Proč Ti přijde, že v Tekkenu to tak má být, ale ve Falloutu ne? Fallout 1 a 2 byly RPG, New Vegas je také RPG (u Fallout 3 je to spíše akce), která jsou hodně inspirována papírovým RPG Gamma World (nyní, po odkoupení Wizardy je jednou z kampaní DnD). A jelikož se i ten F3 snaží držet toho RPG standartu (přecenej se tam zvyšuje úroveň hráče, zlepšují se mu statistiky...), tak proč by náhle měli nepřátelé padat na jednu kulku z každé zbraně, kterou najdeš? Když máš kvalitní výbavu, tak padají jako švestky (na páté úrovni jsem byl schopen bez problému zabít skupinku Supermutantů).
pipboy: "Jenze kdyby konzolisti v FPSkoidnim pohledu na zacatku trefovali velky hovno, tak by ty retardi rozpoutali jeste vetsi zaplavu demence" - a pak vyjde hra jako Alpha Protocol a většina hráčů (a že mezi nimi bylo PCčkářů) si stěžuje, že i když stojej 5 metrů od nepřítele, tak ho nemohou trefit, protože je to celé postavené na RPG elementech a oni mají v ruce pistoli, ve které nemají ani bod...
Tak v noci je leckdo zalezly doma a spi, cili asi jsi minul toho, co te ma zavest na spravnou stopu. Ale da se to teda zjistit i bez prokecavani kdyz clovek dost smejdi.
No ale stejne sem to mesto cele prosel a nikdo o tom pripadu krome tech sniperu nevedel, tudiz se zadny dalsi mozny podezrely jako pachatel objevit nemohl. Mozna jen jestli nemelo vliv to ze sem to prochazel v noci, takze jestli nebylo mozne ze ve dne tam ten pachatel pobihat mohl.
Tak tam byla moznost at ho privedu pred tu dinosauri budovu, tak jsem myslel ze to tak ma byt, quest byl vyresen (co se mi ulevilo, protoze jsem se konecne zas jednohu qzuestu zbavil, uz sem jich tam mel nevyresench az moc) akorat ten sniper moc rad nebyl, zepry sem nemel dukazy ze to byl on XD
Tommywise> Tos ten quest moc nezkoumal, ze zmizela tam nevadilo snad nikomu krom Boona :) (a nebyl to on)
Jak je ten quest kde mam najit pro toho snipera v dinosauri budove vraha jeho zeny, tak byl to ve skutecnosti ten druhy sniper? Ja ho tam privedl, nasadil si ten baret a on tomu kamosovi ustrelil hlavu, ale nikde jsem se nedozvedel jestli to byl skutecne on. Jen z toho rozhovoru s nim bylo zrejme ze jeho zenu nemel v lasce a nijak mu nevadilo ze zahynula.
Tak to ja jsu naopak rad ze je to FPS, kdysi kdyz jeste nebyl F3 jsem si to prave pri hrani F1 predstavoval jak by to mohlo vypadat v FPS a musim rict ze se to vic nez jen povedlo.
Vidíš jakej jsi nakonec rozumnej kluk :D
Dal jsem 30. To je na hru se kterou nemám nervy dohrát. Až až.
A já furt tvrdím, že to není tak velkej kontrast, aby to bylo na 0%...
snake: jak se do lesa volá tak se z něho ozývá :/
Kopnutí do vosího hnízda je to každopádně. Toho jsem si byl vědom. Už jen z toho důvodu že jsem tu takovej trošku psanec. :) Je to věc názoru. Mě nejde o honění ega nad kopci plusů u komentářů. Jde mi jen o to poukázat na fakta kterých mi připadá že si tu nikdo nevšímá. A i když zjistim že jsem debílek kterému je 19 jen fyzicky (což je jistě plnohodnotný fakt od zkušeného psychologa), vidim že pár lidí je ochotno názor přijmout a rozumně o tom diskutovat.
Tekken atd... Tyto hry jsou na té přehnanosti téměř založené. V kde jaké ukázce se podobné věci dějou. Navíc jsou zde roboti atd... U takové hry mě nerealističnost nepřekvapí. Proto nebije do očí.. Ale ve hře kde musíš pít, jíst, spát, a vlastně všechno je založeno na tom aby se hráč vcítil do role... A v zápětí ho do očí bije taková blbost.... To už je prostě hrozně velkej kontrast... Ale už se začínám opakovat.
Stejně tak tu moho lidí kritizuje ARMU s tím že je to špatná hra a neuvědomují si že je to simulátor který je v daném ohledu kvalitní dílo... Takové věci mě štvou.
Tekken atd... Tyto hry jsou na té přehnanosti téměř založené. V kde jaké ukázce se podobné věci dějou. Navíc jsou zde roboti atd... U takové hry mě nerealističnost nepřekvapí. Proto nebije do očí.. Ale ve hře kde musíš pít, jíst, spát, a vlastně všechno je založeno na tom aby se hráč vcítil do role... A v zápětí ho do očí bije taková blbost.... To už je prostě hrozně velkej kontrast... Ale už se začínám opakovat.
Stejně tak tu moho lidí kritizuje ARMU s tím že je to špatná hra a neuvědomují si že je to simulátor který je v daném ohledu kvalitní dílo... Takové věci mě štvou.
Já bych teda jenom dodal, že např. v Mortal Kombatu, Tekkenu a spol. dáš frajerovi 3 obloukový kopy do hlavy a on stejně vstane. Nebo v GTA můžeš zabít člověka na ulici a policii to moc žíly nerve. A tak dál, a tak dál.
Jo, ve Falloutu to JE nevyvážený (v KotORech člověk seká do protivníka SVĚTELNÝM MEČEM a musí ho zasáhnout několikrát!:D), ale že by to bylo rovnou na 0... ?
Nevím nevím.
Jo, ve Falloutu to JE nevyvážený (v KotORech člověk seká do protivníka SVĚTELNÝM MEČEM a musí ho zasáhnout několikrát!:D), ale že by to bylo rovnou na 0... ?
Nevím nevím.