Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

píše pro tiscali recenzi..jsem zvědav, protože tehdy dost zdrbal Fallout 3 v levelu
Ho hó, tak pokud to není fake, tak se těším maličko víc.
"You had to be a really big fan to put two and two together, so to speak."

Case closed...
Pleteš to pořád dál a dál, ale mě nedělá problém ti to v textu najít a postnout:

The original Pip-Boy 2000 was a hand-held device (similar to modern PDA devices), though some very cumbersome models were made to be worn on the arm. These models were unofficially called Pip-Boy 2000 Plus, and were, among others, owned by the Vault Dweller and Chosen One.

Tenhle večer měl smysl...
Ano, popletl jsem to, ale že Pip-boye nosíš na ruce je opravdu výmysl až F3 (řada 3000).
HEX: A hráls ten správný Fallout? Tam na ruce nic moc nenosíš, kromě své modré kombinézy=)
HAHAHA. Na tom se právě odděluje hardcore od ubohých červů. Pipboy je to co ve hře nosíš na ruce. VaultBoy je kreslená postavička...
jablek: Zřejmě ty nechutně odfláknuté obrázky Pip-boye.
Mno, pořád to zní líp, než to co znám z F3. Ale z kama to vytáhl by mě taky zajímalo. A Marcus ve 3D se snad vyvede (podle obrázků zatím těžko soudit).
Mne ten Sillmen kriví ústa už dosť dlho, nechápem prečo ho berú hocikde, na druhej strane asi chápem, prečo svoj domovský web/magazín tak často mení. :D
Ach jo. Abych jim tam mohl postnout nějáké nadávky, tak bych se musel zaregistrovat :(
Připojuji se k MtM a poprosil bych dotyčné, aby se přesunuli tam kam mají.
Ebb: Tak se přiznám, že by mě Tvá definice argumentu tedy celkem zajímala. Upřímně nikdy jsem nad tím neuvažoval, ale argument je pro mě tvrzení, kteréžto je něčím podložené ("zdůvodněné", "doložené" atp.). Že Greyhawk není skvělá hra by mi autor recenze mohl podložit kvalitou questů, zdlouhavým soubojovým systémem (a já nesnáším zdlouhavé soubojové systémy v RPG), bugy atp. A hle, také to dělá.
Argument se nutně neopírá o důkazy jako spíše o příklady (tohle je spíše taková rétorická vložka). Pročež finanční neúspěch hry (pokud bychom chtěli být relativisté, tak bychom i tohle mohli okecat, ale nechme to být) je sice "tvrdý fakt", ale ne nutně nezbytný a pro mě osobně ani, přiznám se, důležitý. Planescape taky nebyl finanční trhák a je to má nejoblíbenější hra.
Kdybych tu diskusi nesledoval už dýl, tak bych si po poslednim Jabově příspěvku mohl myslet, že Ebba balí :)
Tu je ten úryvok omylom zmazaný pri edite: "A autoři hry nás o ně nechtěli připravit. To vedlo k dvěma důsledkům, jednak hororově rozvleklým soubojům, které jsou asi 10x delší než ve hrách Infinity Enginu, jednak velmi nepřehlednému vějířovitému menu, na nějž se zvyká opravdu těžko a navíc je obtížně čitelné."

Celé z toho vychádza, že Troika šlapla vedla s ToEE pre tvoje a recenzantove chute, pre moje sa však trafila. Kedže pomalší súboj a to vejárove menu považujem za klady, rovnako ako ostatné negatíva, ktoré recentant spomenul - samozrejme okrem bugov.
Ten uryvok co vybral Ebb je fakt zly a uplne postaveny na hlavu - to je pravda. Bojovy system, resp. jeho aplikacia je prave v ToEE to najlepsie, co sa v dobe trapnych real-time pauzovacich "hovadin" objavilo. ALE...!

Ked este chce niekto diskutovat o ToEE, mal by sa presunut do patricnej diskusie, kedze tu sme pri Falloute: New Vegas. Vdaka. :)
Ty tvrdíš že jeho názor prezentovaný v recenzii je argumentačná diskusia ohladom zlyhania Troiky? Boha, s tebou by sa dobre rokovalo.

Argumentácia na úrovni či Troika šlapla vedla ohladom ToEE by bola napríklad ak by si povedal, že ToEE bolo stratové čo by som s tebou samozrejme súhlasil. (Argument založený na faktoch) Troika totiž šlapla finančne vedla s každou hrou a každá ich hra bola stratová. Preto tie dlhy, preto ten krach. Toto sú argumenty, nie to čo si kto myslí v recenzii.

Jab, ak stále nechápeš. Môžem ti aj vysvetliť rozdiel medzi argumentom a názorom.
Broučku podívej. Standartně to funguje tak, že kdyby ta recenze byla moje, tak to je naopak dobrý základ pro argumentaci. Nicméně moje není (což bys naopak mohl kritizovat), byť s ní v mnohém souhlasím. Argumentace se tomu říká, páč to má obsahovat argumenty (které v recenzi jsou). Je to tautologie, ale třebas to takhle pochopíš.
Naopak pokud nějaké trdlo místo argumentace jen dodá nějaký ten roztomilý přívlastek (komický, směšný a nově například naivní) a bude očekávat nějakou sofistikovanou reakci, tak se zcela po právu dočká reakce, kterou zrovna čteš.
Pokud se ti můj příspěvek nebude líbit, tak navrhuji, abys opět začal psát v civilním tónu a zjistíš, že jsem veselý a kamarádský kluk, který je více než schopen zaplést se do příjemné diskuze na dané téma a je s ním radost se bavit. ;)
Jab: Ani tona naivného sarkazmu nezmení fakt, že si sa oháňal zrejme svojou recenziou na zdôvodnenie, že Troika šlapla vedla s ToEE. Niekde tam prvý krat dostala "argumentačná úroven na frak".

Zabugované peklo... Jab tu zjavne nie je jediný kto komunikuje na úrovni sarkazmu.
Ebb: Ještě jsi zapomněl dodat od legračního autora na humorném webu v zábavném designu. To abys tomu dal ještě více argumentačně "na frak". ;)
"tie tri hry čo vydali mali slabší release"
Tomu zabugovanému peklu, které posílali do obchodů se "slabší release" říci nedá. Není divu, že Troika zanikla, ač je to bezesporu velká ztráta pro PC RPG.

Ebb: V recenzi jsou sporné body ToEE vypsány myslím celkem výstižně. Závěry si samozřejmě každý může udělat sám, odlišné od jejího autora. Směšná mi nicméně nepřišla .-)
Jab, tvoj link na nejakú smiešnu recenziu, s ktorou nesúhlasim snáď v každej vete, pôsobí dosť komicky ako dôkaz že by bolo niečo v neporiadku s ToEE.

Súhlasim však s tebou, že tie tri hry čo vydali mali slabší release. Určite nie preto, že by to bola ich ambicia vydavať hry s bugmi, ale jednoducho ich finančné oddelenie bolo zjavne tou slabou stránkou. Dávali si nereálne deadlines, kúpili zbytočne drahý engine na V:tm, ktorý vôbec nevyužili, a ich marketing ani netreba komentovať.
Pánové, je mi to šumák. Greyhawk tady hrálo pár lidí, právě i kvůli nepříliš pozitivním recenzím.
HEX: Že bylo vše dobré je subjektivní. Nicméně asi se shodneme na něčem objektivním. A to by bylo to, že Troika vydávala (byť třebas ne vlastní vinou) hry nedodělané, které potřebovaly patche jako sůl. Což tak "dobré" zase není.
Say: Děkuji Ti mnohokráte za názor. Obohatil mě stejně jako všechny ostatní z Tvého portfolia.
Jab: Nahodou ToEE je velmi slusna hra i v zaklade. A po osetreni fan patchmi, uz nie je o com uvazovat!
Jab: Všechno co Troika udělala, dobře udělala. Takže mi nic nebrání ve fantazírování o tom, jaký by jeji postapo hra byla ultimátní super skvělý zážitek.
Musim rict, ze z te ukazky enginu cisi feeling prvnich Falloutu opravdu hodne. Mnohem vice nez z cehokoli jineho vcetne Van Buren projektu.
Engine, byť nedodělaný, se mi líbí asi 4x víc než Bethesdí striktní first person. Žel, od Troiky jsem nedohrál ani jeden kousek, takže kdo ví, jak by to ve finále dopadlo.
No, od Troiky jsem hrál jen VtMB, ale pokud by F3 měl bejt na podobný úrovni, tak to rád zůstanu u Bethesdovský verze.