Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

No a ted mam dilema, docela rad bych tu spesl edici, ale prachy mam sotva na obyc, tak nevim estli brat obyc nebo cekat do vanoc >_
Zdar.Mam taky maly problem.Dokoncujem misiu v ktorej badna ghoulov odlieta do vesmiru.Mam ist ne najaku plosinu a tym dokoncit q..neviete niekto,kde sa ta plosina nachadza? neviem ci som taky lavy,alebo len slepy.Dik :-)
a význam hodnotenia pred dohraním (ak je plánované a hráč sa na hru nevykašlal) spočíva v...?
Tulareanus: Omyl. Názor se objeví až v komentu po dohrání. Hodnocení za názor moc nepovažuji (tada jak u koho).
Tak Bodkin to hrál už dávno předtím jako betatester, pipboy to ukradnul hned jak to bylo možný, takže už má taky dost nahráno, Say už dávno moduje..

já teď dorazil do niptonu, a prostě ta hudba z fallout 1 co hraje mě tam dostává.
jinak bug report - za 11 hodin hraní ani jeden bug, crash nebo freeze. Dokonce to nepadá ani při vypínání, což dělal Oblivion in Fallout 3. Prostě paráda.
Pretože je to pre nich jednoduchšie, vycapiť svoj nepodoprený názor po pár hodinách na čokoľvek. :D Súťažiť o tom kto to ohodnotí skôr, alebo kto ohodnotí viac hier. :D
moc nerozumim tomu, proc to tu hodnoti 5 lidi, ze kterejch to dohral jeden a to jeste v den vydani :) no nic, radsi si pockam tam mesic, nez se to srovna...
Wow, jsem zatím také překvapen. Ta škála nejrůznějších věcí, nábojů, zbraní, možností... Toto má snad i náběh na hru roku! Mimo jiné, poprvé se Bethesda ujala alespoň částečného vlivu světla exteriéru do interiérů. A ještě malá ukázka moddingu - Pip-boy (úprava HUD a textur),
Tohle "chci hrát po dohrání" fakt nechápu. Pro mě se dohráním hlavního příběhu vytrácí motivace jen tak dodělávat vedlejší questy. Plus hraním do dohrání se vytrácí možnost tam dát pořádnej svět ovlivňovací konec, což samo o sobě jde proti duši Falloutu.
pipboy - jak řekl Paul. Před posledním hlavním questem budeš upozorněn, že hra skončí a jestli se chceš poflakovat, tak ať se poflakuješ. A jo, má to smysl, protože když to dohraješ, odvypráví ti to osudy ostatních měst/postav a to nové mohave by byla už na další hru.
Ja si rek ze nez se vrhnu na questy ve vegas, tak dodelam veci v pustine a nejak uz to trva dva dny bo vzdycky narazim na neco novyho :) No zatim mam nahrano 40 hodin a vesele pokracuju, tohle je fakt Fallout 3 takovy jaky mel byt.
Da se doufam po konci hrat dal?
Naštěstí pořádnej konec. Ale hra ti dá vědět že se blížíš konci a měl by sis dodělat co chceš.

SilentWolf: Takový mód už je venku - http://newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34838 nebo můžeš zkusit můj, který redukuje opotřebování - Armor and Weapon Degradation.

Paul: Aha, není problém. Dej mi chvilku...

EDIT: Paule, máš ho tu. Změnil jsem hodnotu ze 77 na 88. K tomu klidně přihoď Faster Running ale bacha. Výsledný pohyb by měl být taktéž rychlejší, totiž běh určuje multiplikátor (4 je defaultní, můžeš stáhnout 5 nebo 6).
Hraju to na nejtěžší a hardcore, přesto jednu věci si neodpoustím - Sayi neudělal bys mod na to aby šly zbraně a brnění opravovat i "šrotem" ?? Ve FOOKU ke 3ce to bylo a tak nějak jsem si zvykl..
Say - ten tvůj mod ale zrychluje běh ? nebo se mýlim. Mě default běh přijde dostatečně rychlej - ten měnit nechci - jen chůzi bych chtěl trochu zrychlit - aby byla pomalejší než default běh ale ne o tolik - šlo by to taky udělat?

Jinak hraju, první dvě hodiny super, je to zábavný a atmosférický, už to goodspring je prostě logičtěji nadesignovaný než lokace v FO3.
Paul: Předevčírem jsem udělal pár módů, zrovna jeden z nich se ti určitě líbit bude=) - Faster Movement.

Jinak co se týče nastavení a ladění. Teď jsem u toho strávil další odpoledne a největší potíž je zdá se v anisotropickém filtrování. 2-4x je ještě hratelné, výš už je to fakt maso, obzvláště v osadách s mnoha objekty. První hra, u které se mi anisotropic odrazil na FPS (zdravím Bethesdu). Dost taky žere water multisampling či LOD stromů, ale naštěstí ani jedno není nikde moc vidět. Stíny vypínám u Bethesdího gamebrya permanentně - tomu se totiž stínování říkat nedá.

Obtížnost. XP se (narozdíl od F3) podle obtížnosti NEMĚNÍ! Dostaneš na každé úrovni stejný počet XP za zabití. Konečně pochopili, že obtížnost znamená změnit chování NPC a ne jim přidat na životech a za jejich půlhodinové drcení hodit hráči XP navíc, to opravdu v konečném výsledku moc efektivní není (takto jsem skončil F3 s levelem 38 a už mě těžce nudil, páč jsem byl nezničitelný řezník). Tzn. doporučuji hrát na těžkou, pokud aspoň trošku ovládáte FPS a RPG. Totiž další vychytávkou je konečně úměrné zraňování NPC (pecka do hlavy znamená většinou smrt).

Hardcore mód je pro mě jasnou volbou. Mám rád realitu (aspoň částečnou) a výzvu.

Uff, konečně můžu dát new game.

Hurá na novou hru.
Paul: Třeba say něco zbastlí, on se v tom měnění číslíček rád rochní.

Jinak bych rád upozornil na --> http://forum.madbrahmin.cz/viewforum.php?f=39

Je tam přiděláno FNV i s čerstvou mod sekcí, mám to tam nastarost já sám(mod - Say), takže žádný bordel(kde mám stáhnout crack atp) jinak budu zlý. :)

A je tam i nové téma ohledně češtiny/překladu. Tímto prosím všechny uživatele, kteří si koupili hru i s češtinou, aby to tam šli omrknout. Děkuji.
Už jsem se na fóru dověděl že obtížnost XP ovlivňuje co se hackování/lockpicků týče, ale ne co se zabíjení týče..takže tak napůl.

Co by se mi ale teď hodilo je mod na rychlejší chůzi - běhání je moc rychlý a chůze zas moc pomalá na můj vkus : )
Pro ty co už hráli: jakou obtížnost doporučujete (hardcore je must of course) a ovlivňuje obtížnost množství XP za zabíjení jako ve trojce ? (což je retardace max kalibru)
No fuj. Jinak zkoušel jsem první dvě minuty - divně to alternovalo mezi 20 a 60 fps (odhad), takže tam dám tu d3d9.dll z newvegasnexus, snad to pomůže.
A už tam mám MTUI mod, to default rozhraní je peklo...už aby byl venku darnified.
To si dělají prdel s tou češtino.. fakt jak mass effect 2 ... to nemůže uškodit vs to nemohlo bolet ... OMG!!
Paul: Narval, bez efektu. Google z toho zatím moc moudrý není... Zkusím nějaké ty kodeky, či co to chtěl.
HEX: Když jsem v prvním díle přišel do sídla nájezdníku osvobodit tu dívku, stačilo místnímu vůdci (mimochodem, jak zcela dobře víš, namachrovanému svalovci obklopenému gorilami) říct něco ve stylu, že není moudre mne rozhněvat a on na to jen odvětil, že mi z nějakého prapodivného důvodu věří (tím duvodem budiž vysoké charisma a speech skill)- tak ano - logicky to na mne opravdu nepůsobilo. Ale neboj se, chápu že to patří mezi úhlavní role-play element, který hře dodává grády; taky mi to nijak nevadí. Ale to se zbytečně rejpu v něčem, co s tím nemá stejně žádnou větší souvislost - chápu Paula, by the way - a dokonce s ním i v tom, co tu napsal, souhlasím.
Nemůžu si pomoct, ale ať dělám co dělám, se stejným nastavením jako u F3 se mi FNV seká, obvzlášť v tom první městě. A speciálně, když hledím do po horizontu. I s nejhorším nastavením. WTF.
"Byť právě ona nadsázka do světa Falloutů podle mého patří, takže jsem se charaktery a jejich pohnutky ani neobtěžoval nijak rozpitvávat (a z hlediska logiky už vůbec ne)."

To skoro zní, jakoby pro tebe neměly logiku ani první dva díly...
Nadsázka jo, ale nadsázka je něco jinýho. Ve Fallout 1 prostě takovýhle kraviny nebyly. Ve dvojce byla spousta "silly shit", ale pořád to bylo kvalitněji napsaný.
V tomhle směru souhlasím. Byť právě ona nadsázka do světa Falloutů podle mého patří, takže jsem se charaktery a jejich pohnutky ani neobtěžoval nijak rozpitvávat (a z hlediska logiky už vůbec ne).
Ono ty questy byly vcelku zábavný - to jo - ale byly retardovaný, to je jejich problém : ). Prostě špatně nadesignovaný - aby mi nabídnul odpálení atomovky člověk sedící v baru ve městě co chce odpálit 30 vteřin po seznámení, aby to tam nikdo neslyšel, a abych byl schopnej to odpálit nebo defusnout na prvním levelu - sorry, ale to je opravdu, opravdu nelogickej a špatnej design. A přesto jsem dal Falloutu 3 90%, protože mě i přes tuhle retardaci hrozně bavil (hlavně mě dostala ta atmosféra a prozkoumávání světa).

Stejně tak dialogy typu "have you seen my dad? middle aged guy" nebo "(intelligence) so you fight the good fight with your voice?" - to je něco hrozně laughable : ))
Paul: Mně se tyhle lokace velmi líbily a questy ve F3 mi nepřišli jako vůbec špatné, naopak mi bylo trochu líto, že jich je tam tak málo... Za mnohem větší defekt považuju nutnost hrát akčně, kdy se všechno nakonec zvrhlo v ubohé čištění nějakého podzemního prostoru (fanoušci stealth a řečnící nechť utřou slzou); právě zde vkládám naději právě do New Vegas, kde se nějakých alternativních způsobů hraní snad konečně dočkám.
Dan Vávra - 9 (games.cz)

musím říct, že to je snad poprvé v životě, kdy jsem se opravdu těšil na konkrétní recenzi:).

"Některým recenzentům se stýskalo po „originálních“ questech Falloutu 3, čímž mají na mysli bizzáry v podobě Dejvovy Republiky, zabití stromvouse jménem Bob, Vault plný militantních dětí nebo odpálení atomovky v největším městě hry, protože vadí někomu ve výhledu. Mě tohle na F3 naopak neskutečně iritovalo a díky bohu, New Vegas se vrátilo od nechtěné parodie zpět do postapokaliptické reality."

heh, sice mě ty questy bavily, ale souhlas - megaton quest byl dementní, little lamplight byla taky solidně iritující lokace.