Pro ty co dohráli, malý dotaz. Nemáte náhodou někdo tušení, jakým způsobem lze dokončit hru, když zavraždím všechny osoby spjaté se závěrečným main questem (Mr. House, Yes Man, Caesar, etc.)? Čistě teoreticky by to totiž nemělo jít dohrát, nebo je nějaký jiný, univerzální způsob, jakým hru lze dokončit za libovolného stavu?
Diskuze
Paul: Ale! Yossarian dal na rady userů. Tak to možná vyzkouším. Snad se nebude hádat s jinými ,,darker nights" módy.
[cough]- Added NPC Reactions on Sandstorms and Percepiton Penalty as well[/cough]
Paul: Nevada Skies je celkem o ničem. Taky jsem ho používal, ale pak byl jen na obtíž. Nepřátelé tě stejně vidí, NPC si ani nezakrývají obličej. Co se screenů týče... Yop, jsou na prd. Zatím jsem toho z novým železem moc pořídit nestihl.
say - Ty tvoje screeny jsou teda zrovna dost hrozný : )
Ale jinak ten engine umí vykreslit pěkný scenérie to jo..teď jsem si tam třeba dal mod Nevada Skies co přidává počasí a mění osvětlení, řekl bych že to je ještě atmosféričtější, viz
http://img255.imageshack.us/img255/5301/falloutnv20101116214049.jpg
http://img94.imageshack.us/img94/9056/falloutnv20101116214114.jpg
http://img190.imageshack.us/img190/5510/falloutnv20101116214124.jpg
http://img227.imageshack.us/img227/8598/falloutnv20101116214146.jpg
http://img98.imageshack.us/img98/6940/falloutnv20101116214226.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/1207/falloutnv20101116214348.jpg
http://img530.imageshack.us/img530/6671/falloutnv20101116214408.jpg
http://img413.imageshack.us/img413/1616/falloutnv20101116214426.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/9408/falloutnv20101116214446.jpg
http://img258.imageshack.us/img258/9388/falloutnv20101116214832.jpg
http://img241.imageshack.us/img241/3649/falloutnv20101116215008.jpg
písečná bouře
http://img227.imageshack.us/img227/3829/falloutnv20101116214629.jpg
Ale jinak ten engine umí vykreslit pěkný scenérie to jo..teď jsem si tam třeba dal mod Nevada Skies co přidává počasí a mění osvětlení, řekl bych že to je ještě atmosféričtější, viz
http://img255.imageshack.us/img255/5301/falloutnv20101116214049.jpg
http://img94.imageshack.us/img94/9056/falloutnv20101116214114.jpg
http://img190.imageshack.us/img190/5510/falloutnv20101116214124.jpg
http://img227.imageshack.us/img227/8598/falloutnv20101116214146.jpg
http://img98.imageshack.us/img98/6940/falloutnv20101116214226.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/1207/falloutnv20101116214348.jpg
http://img530.imageshack.us/img530/6671/falloutnv20101116214408.jpg
http://img413.imageshack.us/img413/1616/falloutnv20101116214426.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/9408/falloutnv20101116214446.jpg
http://img258.imageshack.us/img258/9388/falloutnv20101116214832.jpg
http://img241.imageshack.us/img241/3649/falloutnv20101116215008.jpg
písečná bouře
http://img227.imageshack.us/img227/3829/falloutnv20101116214629.jpg
RedDwarf: kdybys v profilu neměl 28 let, tak bych ani nereagoval...
Garret- S tím se smiř, i puberťáci navštěvují tyto stránky. A přesně tak, kdyby to mělo grafiku Crysis, byl by to ještě větší nářez. Obličeje by nevypadaly, tak jak vypadají a věřím tomu, že i modely zbraní by vypadaly daleko lépe. Planescape jsem nehrál, tudíž rozhovory mezi těmito dvěma hrami nemůžu momentálně porovnat, ale vzhledem k tomu, že ses o tom zmínil zrovna ty, muselo to být na skvělé úrovni.
Nevim zrovna jestli u týhle hry je AI nepřátel tak důležitá, zvlášť když je tu VATS. Ovšem zajímavý je, že jsem si na AI ve spojitosti s FEARem taky vzpoměl. Hraju si nový CoD a řikam si: "Kdyby ty pošuci byli aspoň tak chytrý jako kůcí z Armachamu". Je pravda, že s odstupem času musim uznat, že v tom byl FEAR opravdu perfetní ale to sem tolik nepatří...
"Kdyby AI měla kvalitu třeba jako ve Fearu, bylo by to likvidování o hodně zábavnější"
to je věta jak od nějakého pubertálního trouby... a kdyby to mělo grafiku jako Crysis a kdyby to mělo rozhovory jako Planescape a kdyby to mělo jízdní model jako FlatOut a kdyby to mělo---
to je věta jak od nějakého pubertálního trouby... a kdyby to mělo grafiku jako Crysis a kdyby to mělo rozhovory jako Planescape a kdyby to mělo jízdní model jako FlatOut a kdyby to mělo---
Včera jsem to rozehrál. SP už de facto nehraji, snad naposledy F3, takže moc srovnávat nemůžu, ale tupější AI si snad nepamatuji. To, co tam enemy předvádí, už není ani k smíchu. Kačeny na Nintendu měly větší tendenci uhýbat.
Jinak atmosféra i hudba fajn, zvuky zbraní jsou taky super.
Kdyby AI měla kvalitu třeba jako ve Fearu, bylo by to likvidování o hodně zábavnější
Jinak atmosféra i hudba fajn, zvuky zbraní jsou taky super.
Kdyby AI měla kvalitu třeba jako ve Fearu, bylo by to likvidování o hodně zábavnější
sten: No... Ale původní Fallouty fungovaly jinak. Spíš si představ, že se pokračování třeba takového Baldur's Gate dělalo na engine Neverwinter Nights 2 = Dragon Age.
ebb - fajn, aspoň nějaká odpověď. Sice nesouhlasím, ale co se dá dělat.Jdu hrát NV.
Já hlavně nechápu proč se pořád srovnává Oblivion a nový Fallouty. To je jako srovnávat Dirt 2 a Operaci Flashpoint: Dragon Rising, protože je to od stejný společnosti a na stejnym enginu. Jasný, Oblivion i Fallout pracuje na systemu otevřenýho světa a bla bla bla ale přesto jsou to naprosto rozdílný hry...
Ebb: U Obsidianu se mi líbí, že nedělají odpovědi v dialozích tak okaté. BioWare v tomhle odborníci sice jsou, ale u takového JA či ME to bylo jasné... Nahoře odpovědi pro dobrý charakter, dole pro zlý. Mají spíš lépe zvládnutý dopad odpovědí na vývoj hry, než dialogy samotné (ty někdy až nudí).
NV má naplno nascriptovaný - moderný systém consekvencií, ktorý mne nesedí. Každú chvílu vám to podhadzuje pár možností, z ktorých každá má viac menej rovnaký reward. Všetko je také úhladné a symetrické. Ja mám radšej, keď je to viac realistické. Jednoducho, niekedy sa viac oplatí byť dobrý, niekedy sa viac oplatí byť zlý -- ked z hry cítim, že je to pri každom rozhodnutí jedno, a vždy mi to dá EXPY a nejaký reward, tak to je ten disneyland. V tomto sú hlavne Bioware odbornící.
To by mne zajímalo co si pod pojmem choices & consequences představuješ, když ne to, co umožňuje NV.
Paul súhlasím dialógy sú lepšie v NV ako vo F3, nejak mi to vypadlo z komentára, malo to byť dialógy + voice acting vs grafika a optimalizácia. Nesúhlasím však, že má hra nejaké závažne choices & consequences, najmä preto že si pod tým predstavujem niečo iné ako len pridanie sa k tej či onej frakcii.
Keď som porovnával karmu/reputáciu k disneylandu, mal som presne toto namysli.
Keď som porovnával karmu/reputáciu k disneylandu, mal som presne toto namysli.
A hlavne je to blbá hra, lebo má v názve aj New aj Vegas! :D
Tak ale Ebb v podstatě nic nenapsal. V prvním odstavci popisuje jak v Obsidianu není nikdo z týmu Fallout 1 (což vskutku nikdo moc není, snad jen Urqhuart, ale ten už moc nedesignuje) - jsou tam lidé z dvojky a Van Burenu + kopa jiných co na Falloutech nedělali.
No a pak vytýká souboje (dá se souhlasit, nejsou nic extra) a UI (to je vskutku zcela 100% otřesné, ale pokud je člověk ochoten strávit 2 minuty stažením Darnified, tak je pak zcela bezproblému).
Nic víc už moc nenapsal, zcela ignoruje nesrovnatelně lépe napsaný příběh a dialogy obecně, logicky navržený svět, brutální množství choices and consequences a tak (předpokládám že hru odinstaloval po 20 minutách, takže se nelze divit).
Ale dost se divím že to vůbec instaloval - sakra vždyť to má steam!
No a pak vytýká souboje (dá se souhlasit, nejsou nic extra) a UI (to je vskutku zcela 100% otřesné, ale pokud je člověk ochoten strávit 2 minuty stažením Darnified, tak je pak zcela bezproblému).
Nic víc už moc nenapsal, zcela ignoruje nesrovnatelně lépe napsaný příběh a dialogy obecně, logicky navržený svět, brutální množství choices and consequences a tak (předpokládám že hru odinstaloval po 20 minutách, takže se nelze divit).
Ale dost se divím že to vůbec instaloval - sakra vždyť to má steam!
já naopak s Ebbem souhlasím, i přesto se u hry dost dobře bavím
Já bych to neviděl tak černě, vyzkoušej a uvidíš:-)
No tak já si třeba myslím že je zásadní chyba si číst jakýkoliv komentář/recenzi (většina komentářů tady jsou stejně skoro-recenze) před hraním samotné hry. Třeba Ebb píše jak je to stejně blbý jako F3 nebo Oblivion - což je naprostá pi*ovina, ale pouze z mého pohledu. Z toho komentu poměrně jasně vyplývá, že už když hru instaloval, tak mu bylo špatně z toho, že bude hrát další Gamebryo hru.
Je prostě trošku alternativní a měl by se zdržovat spíše na stránkách gog.com a moc se nemotat kolem nových her:-) Pro jeho vlastní dobro.
Je prostě trošku alternativní a měl by se zdržovat spíše na stránkách gog.com a moc se nemotat kolem nových her:-) Pro jeho vlastní dobro.
:D no tak me jde spis o to, ze s vetsinou Ebbovo komentama jsem vzdycky souhlasil... a na NV jsem se celkem tesil (po tom co jsem so o tom docetl). Takze po tomhle poslednim komentu jsem trochu skeptickej...ale jak uz jsem psal driv...pockam jeste par mesicu, pak tam soupnu naky doporuceny mody a udelam si vlastni nazor
ale ja preci nemluvim o nazoru nahodneho prispevovatele, ja mluvim konkretne o tom tvem :)
No skôr iba blázon by dočítal ten tvoj kvetnatý 100 riadkový komentár.
Ono celkovo, chodiť a prispievať na user-references stránku a tam v diskusii tvrdiť, že iba blázon by bral na vedomie názor niekoho iného, je nie len infantilné, ale aj proti logike samotnej stránky.
Ono celkovo, chodiť a prispievať na user-references stránku a tam v diskusii tvrdiť, že iba blázon by bral na vedomie názor niekoho iného, je nie len infantilné, ale aj proti logike samotnej stránky.
jablek: Ebbuv problem je ze se nemuze smirit s tim ze tahove souboje na hexech mit uz ve falloutu asi nikdy nebude, treba ze technicky by to do toho 3D v klidu naroubovat slo. A ano, je to skoda, protoze v praxi jsou souboje v novych falloutech fakt takova fpska o tom, kdo ma silnejsi bouchacku a statistiky nehrajou zasadnejsi roli, AI je dost primitivni (teda ono ty panaci delaj snad i o chlup vic jak v FO1/2, ale first person 3D holt nejsou figurky na hexech a vysledny dojem je holt blbejsi) a VATS ktery by to mel aspon trochu zachranovat ma smysl jen na kratky vzdalenosti (kde resi chaos a rychle se pohybujici cile), bo kdyz chce clovek snipovat, tak pres vats netrefi ani tu stodolu.
Ale tak fallout zdaleka neni jen soubojich a rozhovory a postavy a vubec atmosfera je v new vegas takova jaka ma byt, vyvoj postavy ma mnohem vetsi vahu nez v FO3 a vubec proboha jen blazen by bral na vedomi komentar od Ebba.
Ale tak fallout zdaleka neni jen soubojich a rozhovory a postavy a vubec atmosfera je v new vegas takova jaka ma byt, vyvoj postavy ma mnohem vetsi vahu nez v FO3 a vubec proboha jen blazen by bral na vedomi komentar od Ebba.
Garret: Neboj, hodnocení zrovna já moc nepřidávám=) Tady ještě uvidím. Mám za sebou zatím 40 hodin hry a jsem řekl bych v půlce (do Vegasu jsem se ještě nedostal, po poušti běhám v combat armoru). Víc tomu rozhodně nedám, níž asi bohužel jo. Objevuju až příliš opakujících se nedodělků.
...což nemění nic na tom, že je to něco navíc, co bys v rámci původní hry neměl hodnotit...
Garret: Yep, ale bez modů bych se ani u jednoho kousku déle, než 3 hodiny nepozastavoval. A to platí bohužel i u cca 40% dalších her, které mi pod rukama prošly.
Mody jsou samostatná kapitola, která by do celkového hodnocení/komentáře hry neměla být započítána. Zajímá mě hra tak, jak vyšla. Ne tak, jak ji někdo musí upravit...
Ebb (komentář): 90% věcí (kromě názvu titulu a FPS a dalších kravin) co ti vadí řeší modding. VATS zrychlit nebo vypnout jde, level scale tuším má jen hardcore mód, ikonku nahrazuje obrázek pip-boye, které jsou celkem povedené... Ano, není to vanilla a víceméně mi taky přes 50% hry nevyhovuje, ale Bethesda s moddery krok drží. A úspěšně.
jablek: Jedno je jisté. Do jaké míry, to je individuální, ale FNV lepší, než F3 jednoznačně je.
jablek: Jedno je jisté. Do jaké míry, to je individuální, ale FNV lepší, než F3 jednoznačně je.
a kurva, tak Ebb to slušně napálil...teďka zas nevim, jesli se na to mam těšit nebo radši ne :)
Garret: Fůůůůj. Náhodou v tom Pip-boyovi nějaký posta-apo hip-hap-hop nehraje?=D
dostal jsem PimpBoy 3 Billion, ale na ženských charakterech je poněkud nakřivo
http://img84.imageshack.us/img84/8869/screenshot9m.jpg
nevíte o nějakém fixu? já ty diamanty a zlato prostě chci :-)
http://img84.imageshack.us/img84/8869/screenshot9m.jpg
nevíte o nějakém fixu? já ty diamanty a zlato prostě chci :-)
Kubulus - Dungeon Siege 3 :)
Obsidian se začínají probojovávat mezi mé nejoblíbenější současné vývojáře - nejdřív Alpha Protocol, teď New Vegas - veskrze povedené hry. Začínám se pomalu těšit, co mě od nich čeká dalšího...
Ja vyhral asi stovku. Vic jsem toho nezkousel. A k save/load, je to udelane tak, ze nemuzes gemblit hned po naloadovani, takze to spoustu hrabivcu stejne brzo odradi.
Garret (12.11.2010 16:17:28): Já s luck 1 radši nic nezkouším=D
Kolik jste vyhráli nejvíc na automatech? podařilo se mi právě vyhrát 32000 caps. (pouze ti, co nepoužívají save-load systém! cheateři nechť mlčí...)
Marwel: Asi tak nějak. Ono jednoduše shrnout se to dá tak, že New Vegas ocení především hráči, co preferují obsah před formou. Což vypovídá o mnohém;-)
Jn, ja narazil sotva na dva bugy za celou hru, spadlo mi to jednou a dvakrat mi to zamrzlo. To vse za 50 hodin hrani. Lepsi nez F3 je to rozhodne, ale to zalezi na tom z jakeho uhlu se na to divas.
Pokud te zajima predevsim logicky postaveny svet kolem tebe, inteligentni humor, zajimave dejove podlozeni vetsiny ukolu a ruzne moznosti pruchodu hrou na zaklade SPECIAL a vlastnosti, pak nemuzes tvrdit, ze je NV 'jen o chlup' lepsi nez F3. Pokud te zajima predevsim boj, dialogy odklikavas, dej te nezajima, svet kolem sebe hodnotis pouze na zaklade vizualniho zpracovani a humor mas rad stupidni a prvoplanovy, pak ti muze sedet F3 i vic nez NV.
Krom toho vetsina 'genialnich' her se potyka s bugy, protoze pro tvurce je obsah na prvnim miste a technicka stranka hry az na miste druhem.
Pokud te zajima predevsim logicky postaveny svet kolem tebe, inteligentni humor, zajimave dejove podlozeni vetsiny ukolu a ruzne moznosti pruchodu hrou na zaklade SPECIAL a vlastnosti, pak nemuzes tvrdit, ze je NV 'jen o chlup' lepsi nez F3. Pokud te zajima predevsim boj, dialogy odklikavas, dej te nezajima, svet kolem sebe hodnotis pouze na zaklade vizualniho zpracovani a humor mas rad stupidni a prvoplanovy, pak ti muze sedet F3 i vic nez NV.
Krom toho vetsina 'genialnich' her se potyka s bugy, protoze pro tvurce je obsah na prvnim miste a technicka stranka hry az na miste druhem.
Vic: Pokud je FNV nejzabugovanější hra, cos kdy hrál, potom ti naprosto upřímně závidím a věř mi, když řeknu, že jsi šťastný člověk;-)
Nějak nechápu tu nadšenost z New vegas (nepamatuju se že bych hrál zabugovanější hru) jasně je to lepší než F3,ale jen o dva chlupy.
Vic: Teď už je to jedno. Já to schválně před předáním uložil na jednu pozici zvlášť, od Bethesdy jsem to trošku čekal. Už to mám nahrané a pokročil zase dál. Ale hodí se to, díky.
Ten patch co znesmrtelnil cazadores byl vtipnej co? :D
už to ale opravili, takže trval jen pár hodin.
už to ale opravili, takže trval jen pár hodin.
tady mas navod jak se dostat do jeho staryho invetare
Open the console, type prid 001732d1, hit enter, type openteammatecontainer 1, hit enter.
Open the console, type prid 001732d1, hit enter, type openteammatecontainer 1, hit enter.
Já na něm tahám maximálně napěchovaný inventář od plasma casteru po zbroje (nejen) bratrstva a asi 1000 mikrofůzních článků. Brrr. Zboží, které si nechávám na pozdější využití, než abych ho prodával a to je ještě horší.
Ja vedel, ze jsem vas tu chtel kvuli necemu varovat, jen jsem nejak na to pozdeji zapomel.:-) Ja prisel jen asi o deset plazmovych granatu, nejaky ten tezky plamenoment a par plazmovych pusek. Vseho jsem mel dostatek, tak jsem to neopakoval. Ono se celkove ve hre hodne malo strili tak to neni ani potreba.
:o)