@
Korbitch (22.06.2017 17:30): Když o Blacklistu píšu jakožto o hře, která co se týče otevřeného gameplaye moc nemá konkurenci, tak to je z důvodu, že to není čistý stealth. Můžeš to hrát úplně jako duch a nikoho nezabít, ale je to hard as fuck. Můžeš kosit tiše jako panter karambitem a tasit chvaty z krav maga, co Fisher umí. A prostřelovat tiše hlavy. Můžeš si vzít těžkej kevlar na sebe, vzít si brokovnici, odjistit tlumiče a jít to kosit jako rambo, házet kolem sebe granáty.
Hra nabízí ultimátní podporu pro mix všech tří stylů, které můžeš i během samotného hraní využívat. Nic tě neomezuje. Minimálně 10 alternativních cest nabízí hra, jak dojít do cíle. AI je výborná, má dlouhé dialogy, komunikují mezi sebou, taktizují a chovaj se přirozeně. Jestliže je něco, čim skutečně Blacklist disponuje, tak prvkem opakované hratelnosti, kdy lze hru hrát třeba 20x a můžeš zkusit furt jinej postup. Máš i monumentální výbavu.
A zvuk zbraní je úplně špičkovej, hlasité zbraně zodpovídaj za ozvěny po celé mapě, tiché maj slastnej zvuk, kterej hladí uši. Design misí nemá cenu moc rozebírat, výborné exteriéry/interiéry a hlavně otevřenost.
Ve třetí misi hraje vánoční písnička a ty jsi na římse a pod tebou chodí někde 10 záporáků.. můžeš bejt lovec a kosit je ;-) Hra lze hrát s přehnaným důrazem na tichost, efektivost, nebo dynamiku a brutální akci.