99% hry jsem prošel veskrze jen s pistolí na dálku a s jednou opelichanou vránou na rameni, která sloužila jen jako vábnička. Hru jsem ukončil po cca 30 hodinách s postavou na lvl 49, kdy jsem všechny zkušenostní body cpal do extra poškození vystřelených nábojů a štítů. U souhvězdí, které slouží jako doplňující atributy pro vaší postavu, jsem vše vsadil na jedové dovednosti, takže nepřátelé co se dostali do mé blízkosti a pokusili se mě kousnout, zanedlouho automaticky zhebli na otravu.
Úkoly jsou veskrze hodně podobné těm z Titan Questu. Některé jsou lineární jiné mají třeba více morálních řešení. Například sem objevil v jeskyni smutnou ztracenou malou dívenku, která chtěla abych ji dovedl do tábora k mamince. Když to uděláte zjistíte obratem, že dívenka není dívenkou, ale je to převtělený zlý démon, který nejen že vyvraždí celý tábor, ale ještě zaútočí samou radostí i na vás. A na takových děsivých situací narazíte mnoho.
Ještě musím na závěr pochválit poslední lokaci před samotným finálním soubojem, která vypadá fakt nechutně a taky absenci lektvarů, protože veškeré doplňovaní many a životů je buďto automaticky a nebo pomocí tlačítka s malým cooldownem, což šetří spoustu místa v inventáři.
Pro: Atmosféra, Hratelnost, Samoheal, Spousta skillů, Znovuhratelnost ( ale ne pro mě ).
Proti: Občas nepřehlednost ( např. v lesích díky stromům ), Mizení mrtvol, Občas bugnutý loot ve zdi.