Last jedi: To máš pravdu. Že jsou jejich názory out a nehodnověrné není relativní, ale egocentrické.
Diskuze
Hamster: ale nie je relatívne, že ich názory sú dosť out a nehodnoverné.
"A s relativitou vieš kam choď. Jasné, že on má iný názor, ale každý názor má či nemá hodnotu a tak nebudem počúvať 10-ročného zasrana čo nadáva na Pink Floyd, alebo 70-ročného dôchodcu, ktorý považuje modernú hudbu za dielo samotného satanáša."
Samozřejmě a taky je ti nejspíš jasné, že jiný důchodce si raději poslechne názor na moderní hudbu toho sedmdesátníka, než názor desetiletého děcka, či, když už jsme u toho, než názor tvůj. Tomu se tuším říká relativita. Jen tedy bohužel nevím, kam s ní jít, tak to píšu sem.
Samozřejmě a taky je ti nejspíš jasné, že jiný důchodce si raději poslechne názor na moderní hudbu toho sedmdesátníka, než názor desetiletého děcka, či, když už jsme u toho, než názor tvůj. Tomu se tuším říká relativita. Jen tedy bohužel nevím, kam s ní jít, tak to píšu sem.
Adieu: ešte nejaký vtip pusti :))
Chápem, že sa zastávaš, lebo častokrát to robíš podobne, ale holt občas je hra tak kvalitná či nekvalitná, že nejaké silene odlišné názory či pózy sa nedajú brať inak než s povzdychom. A s relativitou vieš kam choď. Jasné, že on má iný názor, ale každý názor má či nemá hodnotu a tak nebudem počúvať 10-ročného zasrana čo nadáva na Pink Floyd, alebo 70-ročného dôchodcu, ktorý považuje modernú hudbu za dielo samotného satanáša.
Chápem, že sa zastávaš, lebo častokrát to robíš podobne, ale holt občas je hra tak kvalitná či nekvalitná, že nejaké silene odlišné názory či pózy sa nedajú brať inak než s povzdychom. A s relativitou vieš kam choď. Jasné, že on má iný názor, ale každý názor má či nemá hodnotu a tak nebudem počúvať 10-ročného zasrana čo nadáva na Pink Floyd, alebo 70-ročného dôchodcu, ktorý považuje modernú hudbu za dielo samotného satanáša.
Last jedi: Ale tobě je skutečně hovno po tom, proč kdo a jak hodnotí. Opět, pánové, narážíte nikoliv na "nesoudnou hloupost potrefeného jednotlivce", ale na svoji neschopnost pochopit, že i případný názor "nesoudného a 'hloupého' potrefeného jednotlivce" má úplně stejnou hodnotu jako ten váš. Řekl jsem hodnotu? Ve skutečnosti - nehodnotu.
montana: Samozřejmě že se snaží být jiný! Hoďte po něm bumerang, ať ho bací do hlavy a my ho můžeme v klidu odnést zpět do naší pohodlné jeskyně, kde nám svítí střídmost a neomylný rozum. Koneckonců - netopýry relativity jsme již vyhnali.
montana: Samozřejmě že se snaží být jiný! Hoďte po něm bumerang, ať ho bací do hlavy a my ho můžeme v klidu odnést zpět do naší pohodlné jeskyně, kde nám svítí střídmost a neomylný rozum. Koneckonců - netopýry relativity jsme již vyhnali.
Necrotising: už to tu bolo povedané, aj vlastný názor má mať určitu výpovednú úroveň, jednoducho keď niekto dá hre 100 "protože je tam božínku hypercool grafika" a niekto dá nejakej málo pretože je to rpg, či preto, že "tá kurva fallout sa vôbec nehrá ako diablo" alebo preto "sakrakdesústarédobréčasysomstarýufrflanýanedokážemsizahraťnovúhru" tak ten názor priveľkú hodnotu nemá. Holt nejde o to ísť s prúdom v štýle "10 ľudí tomu dal 90% tak dám aj ja" ,ale jednoducho nikto nemôže čakať, že trapné výstrelky bude s potleskom výtať. A ako bolo povedané, keď nemám rád žáner/univerzum, tak to nehrám. To by som kľudne mohol teraz nabehnút k všetkým NFSU a dať tomu 10% pretože ma to po prvej trati prestalo baviť, alebo dať leteckým simulátorom 0% pretože su to blbé letecké simulátory, ktoré aj tak nemám rád.
Objektiva existuje, ale nie je objektiva hodnotenie, hodnotenie môže byť len "pri zmysloch" alebo blbosť...
Objektiva existuje, ale nie je objektiva hodnotenie, hodnotenie môže byť len "pri zmysloch" alebo blbosť...
Tak třeba ve hrách hledá něco jiného než ostatní.
To ze zamerne dava dobrym hram minimalni hodnoceni neni vlastni nazor, ale proste chce jen "stahnout" prumer a chce byt jiny.
Objektivita neexistuje, digitální pěst by zasloužili ti, co nedokážou pochopit, že má někdo svůj vlastní názor.
Takovejch lidi je tu vic a takovy lidi jsou vsude. Nema cenu to resit...
Když se mi něco nelíbí, protože to prostě není můj oblíbenej žánr, tak to nebudu hrát, natož hodnotit.Takže nechápu, jak může objektivně výbornejm hrám jako Mafia nebo Riddick dát někdo tak nížký hodnocení..fakt je to na digitální pěst.
Potvrzuju. Dat treba Riddickovi 10%, to uz je fakt sila.
Dreadnought: že si asi neprežil ten šok z prechodu z 8-bitov na dnešné hry, pretože čím novšia hra tým horšie hodnotenie, čo by vo všeobecnosti nebolo zlé, keby si neodsudzoval také všeobecne kvalitné záležitosti a blbostiam typu painkiller: battle out of hell nedával vysoké hodnotenia, čímž sa pochybuje o tvojich kvalitách hodnotit, nejde o to mať "objektivitu" ale trocha súdnosti v sebe. :)
Ze ses pako :)
Last Jedi: A co tedy o mě vypovídají moje hodnocení her jako právě kotor a mafia?
pipboy: na to sa stačí pozrieť, ako hodnotil dreadnought niektoré hry ako napr. KOTOR či mafia :)
MCZ: Najhoršie je, že dnes kopec ľudí si zamieňa pojem hype s tým, že hra bola v minulosti vysoko hodnotená a hráči si ju cenia. Holt a HL je práve jedna z hier, ktorá rozhodne posunula žáner FPS ďalej. Občas to tu vypadá ako keby si človek sťažoval v star wars hre na to, že je to star wars...
MCZ: Najhoršie je, že dnes kopec ľudí si zamieňa pojem hype s tým, že hra bola v minulosti vysoko hodnotená a hráči si ju cenia. Holt a HL je práve jedna z hier, ktorá rozhodne posunula žáner FPS ďalej. Občas to tu vypadá ako keby si človek sťažoval v star wars hre na to, že je to star wars...
Dreadnought: já ale přece Jabovi konkrétní hodnocení neupírám, naprosto beru, že se mu ta hra nelíbila. Jen si myslím, že výroky o přehypovanosti by měl vynášet člověk, který má v daném žánru určitý rozhled.
Mimochodem stěží nazývat HL hype, když se (pokud vím) o té hře do vydání ani moc nemluvilo a její vysoká hodnocení tak byla důsledkem především samotných herních kvalit než dlouhodobé marketingové masáže.
Mimochodem stěží nazývat HL hype, když se (pokud vím) o té hře do vydání ani moc nemluvilo a její vysoká hodnocení tak byla důsledkem především samotných herních kvalit než dlouhodobé marketingové masáže.
Se obavam ze to, ze kazdy ma pravo na vlastni nazor neznamena, ze tento nemuze byt zpochybnovan, ci zesmesnovan, ci cokoliv jineho :) Az se tu budou nazory mazat, stezuj si :)
Tenhle server je ale přece o subjektivním hodnocení. Proč by někdo nemohl vyadřit svůj názor na hru ve formě bídného hodnocení? Hrál hru? Pokud ano může vyádřit svůj názor i kdyby daný žánr nesnášel a hru z duše nenáviděl. To že se ve hře nikam nedohrál nebo že ji nedohrál taky není důvod hru neohodnotit.
Když tady hodnotím hru "objektivní" hodnocení je to poslední co mám na mysli.
Když tady hodnotím hru "objektivní" hodnocení je to poslední co mám na mysli.
Jab: by mě zajímalo, kam jsi to až dohrál :-).
Ale hlavně - přijde mi divné, že člověk, co daný žánr nemá nijak rád, píše o nějaké hře, že je nadhodnocená či přehypovaná. Je to asi to samé, kdyby totéž někdo prohlásil o Falloutu člověk, co nemá rád RPG (jen v multiplayeru :-)) ) nebo třeba o Age of Empires II někdo, kdo nemá rád RTS. Tyhle hry jsou v rámci svých žánru "objektivně" kvalitní (tj. většině se líbí), takže bych je nadhodnocenými/přehypovanými rozhodně nenazýval (tím víc, když nemáš moc s čím srovnávat).
Ale hlavně - přijde mi divné, že člověk, co daný žánr nemá nijak rád, píše o nějaké hře, že je nadhodnocená či přehypovaná. Je to asi to samé, kdyby totéž někdo prohlásil o Falloutu člověk, co nemá rád RPG (jen v multiplayeru :-)) ) nebo třeba o Age of Empires II někdo, kdo nemá rád RTS. Tyhle hry jsou v rámci svých žánru "objektivně" kvalitní (tj. většině se líbí), takže bych je nadhodnocenými/přehypovanými rozhodně nenazýval (tím víc, když nemáš moc s čím srovnávat).
Memphis: Mě to tedy, když jsem to kdysi četl, také zarazilo. Vyznívá to jako konjunkce s fantasy světem.
pipboy: Zjevně. ;)
pipboy: Zjevně. ;)
Hamster> nelinarni HL2? Si delas prdel? :)))))
Hamster: Co ti vadí na mém popisku?:)
Jinak, mně se taky HL2 líbil o něco víc jak jednička, ale hrál jsem první jedničku, takže nějaká ta objektivita vzhledem k datu vydání atp. zůstala zachována. Ale věřím, že pro mladší hráče, kteří hráli dvojku první, už to nemusí být tak atraktivní.
Jinak, mně se taky HL2 líbil o něco víc jak jednička, ale hrál jsem první jedničku, takže nějaká ta objektivita vzhledem k datu vydání atp. zůstala zachována. Ale věřím, že pro mladší hráče, kteří hráli dvojku první, už to nemusí být tak atraktivní.
Popis: "Kolem se prochází spousta hladových zombíků a jiné havěti."
WTF?
Jinak ten komentář je docela kvalitní. S nelineárním HL2 se jednička samozřejmě srovnat nedá. :)
WTF?
Jinak ten komentář je docela kvalitní. S nelineárním HL2 se jednička samozřejmě srovnat nedá. :)
no imho HL2 je v zasade o tom samem, jen postrada hutnou atmosferu, strileni tam neni takova prdel bo dojebali zbrane a architektura levelu je z hlediska logickeho usporadani mizerna jak cyp :)
Jaj, ten jeho komentar je k smichu no spis k placi. On vubec nechape tu podstatu toho Half-Life. On si snad mysli ze Half-Life 1 bude vypadat jak Hl 2 nebo co. :)
pod to se podskrabnu :)
Tramtadadaaaa...
Gadyn vyhrává cenu za nejdebilnější koment měsíce.
Gadyn vyhrává cenu za nejdebilnější koment měsíce.
Warpo: beztak koktá a proto raději nemluví.
No ja sem dohral jak prvniho Half-Lifa na nejtezsi obtiznost, pak i jeho oba datadisky, pak i Half-Lifa 2 a Episode One, no a ted budu hrat jeste Episode Two. A prijde mi to fakt lehky...
Jeste abych se vyjadril k tomu, ze Gordon nemluvi. Tak musim souhlasit s Vodny"m", protoze chapu presne jak to mysli a ma pravdu. Ve skutecnosti gordon nikdy mluvit nemusi, protoze Vam vzdy dojde podle udalost a mluveni ostatnich osob co se po Vas chce a jak pribeh pokracuje dal.
Jeste abych se vyjadril k tomu, ze Gordon nemluvi. Tak musim souhlasit s Vodny"m", protoze chapu presne jak to mysli a ma pravdu. Ve skutecnosti gordon nikdy mluvit nemusi, protoze Vam vzdy dojde podle udalost a mluveni ostatnich osob co se po Vas chce a jak pribeh pokracuje dal.
Jsem si vzpomněl, že jeden z mých největších herních úspěchů je "dohrání" Half-Life na nejtěžší obtížnost - ale pozor - s modem Counter-Life.
Kompletně předělal arzenál HL na ten z Counter-Strike (s několika změnami). Žel to byla jen opuštěná beta, z čehož pramenilo několi obtíží. Jednak nešlo ani sbírat zbraně padlých vojáků a byli jste tak odkázáni pouze na zdravotnické terminály (které tu sloužily právě k nakupování) a také ta účinost těch zbraní byla skutečně counter-strikovská - rána do hlavy = smrt. Navíc první nedostatek měl za následek opravdu nemilou výzvu. Ve hře je totiž poměrně dlouhá část (tuším, že se jmenuje Surface Tension), kde nejsou vůbec žádné terminály a já se tam lehkovážně vypravil pouze s pistolí a brokovnicí. Takže precizní míření na hlavu (s tím, že na každého vojáka jsem měl +/- 1 náboj), kličkování před helikoptérou na skalní stěně a především ten zákop na konci kapitoly, kde hlídkuje několik vojáků spolu s tankem; fakt síla. Třetí chybou pak bylo, že vždy před teleportem na Xen hra neúprosně spadla, takže nešla dohrát (ale zas tak hrozný nedostatek to vlastně nebyl :-) ).
Místy dost frustrující, místy opravdu nehorázná zábava (kulomet). Škoda, že se ten mod nepodařilo dotáhnout do konce. Čirou náhodou to nikdo jiný nehrál, že?
Kompletně předělal arzenál HL na ten z Counter-Strike (s několika změnami). Žel to byla jen opuštěná beta, z čehož pramenilo několi obtíží. Jednak nešlo ani sbírat zbraně padlých vojáků a byli jste tak odkázáni pouze na zdravotnické terminály (které tu sloužily právě k nakupování) a také ta účinost těch zbraní byla skutečně counter-strikovská - rána do hlavy = smrt. Navíc první nedostatek měl za následek opravdu nemilou výzvu. Ve hře je totiž poměrně dlouhá část (tuším, že se jmenuje Surface Tension), kde nejsou vůbec žádné terminály a já se tam lehkovážně vypravil pouze s pistolí a brokovnicí. Takže precizní míření na hlavu (s tím, že na každého vojáka jsem měl +/- 1 náboj), kličkování před helikoptérou na skalní stěně a především ten zákop na konci kapitoly, kde hlídkuje několik vojáků spolu s tankem; fakt síla. Třetí chybou pak bylo, že vždy před teleportem na Xen hra neúprosně spadla, takže nešla dohrát (ale zas tak hrozný nedostatek to vlastně nebyl :-) ).
Místy dost frustrující, místy opravdu nehorázná zábava (kulomet). Škoda, že se ten mod nepodařilo dotáhnout do konce. Čirou náhodou to nikdo jiný nehrál, že?
Každému to vyhovuje jinak. Jenom vás upozorním, že příklady, které zde zmiňujete, se týkají third-person akcí a ne 3D akcí. Duka a jemu podobné nepočítám. Musíte si představit, zda-li by se do konceptu a zpracování světa Half-Life hodilo, aby jste z vlastního pohledu sledovali, jak odněkud vychází hlas vaší postavy. Opakuji - mluvení je vhodné u third-person akcí nebo v situacích (animacích), kde se pohled změní a vy vidíte vaší postavy. To Half-Life nenabízí. Celou hru procházíte z pohledu vlastní osoby. Mělo by tedy mluvení vašeho hrdiny nějaký praktický smysl? Neříkám, že jsou dialogy ve hrách špatná věc - to vůbec ne. Musí se ale do zpracování a konceptu hry hodit. Pokud by se příběh v HL vyprávěl podobně jako v Mass Effectu - výběr otázek a odpovědí, tak by to nemuselo být špatné. Ale do HL se to prostě nehodí. To by se její styl musel kompletně přepracovat. A to se nestane, protože ve Valve vědí, že měnit něco co funguje by se nemuselo vyplatit. Každopádně se může stát, že v poslední epizodě bude mít Gordon na závěr nějaké řečnické vystoupení a konečně ho také uvidíme (i když já osobně o to nestojím).
Furt víc s německým sedlákem než s americkým mlčenlivým :)
Ale byl to jen příklad, v podstatě se víc s kýmkoli, kdo má aspoň trošičku osobnost a není to jen skořápka na zabíjení.
Ale byl to jen příklad, v podstatě se víc s kýmkoli, kdo má aspoň trošičku osobnost a není to jen skořápka na zabíjení.
Ronik: S tím německým sedlákem? :-)
Co se týče Half-Life, v jedničce mi to rozhodně nevadilo, ve dvojce, více příběhově založené, ano. Gordon působí jako tupý stroj na demolici, takový němý Che Guevara. Neouhlasím s tím, že bych se takto mohl do Freemana více vžít, pokud se veškerá reakce na podněty, které hra předkládá, odehrává jen v mé hlavě, pak se nejedná o nic víc než o iluzi, jež dění na počítači nikdy neovlivní.
Co se týče Half-Life, v jedničce mi to rozhodně nevadilo, ve dvojce, více příběhově založené, ano. Gordon působí jako tupý stroj na demolici, takový němý Che Guevara. Neouhlasím s tím, že bych se takto mohl do Freemana více vžít, pokud se veškerá reakce na podněty, které hra předkládá, odehrává jen v mé hlavě, pak se nejedná o nic víc než o iluzi, jež dění na počítači nikdy neovlivní.
Já se teda víc ztotožním s hrdinou z Gothicu, například, než s Gordonem . Ale proti gustu...
OT: Někteří hrdinové jsou prostě lepší, když mlčí: http://youtube.com/watch?v=FPxY8lpYAUM
Hmm, co dodat, prostě nesouhlasím.Když hraju hru, tak vím, že to není realita, já nejsem Freeman, a jeho mlčení mi rozhodně sžití se s ním nenapomáhá.Proto mám taky jako herní hrdiny nesrovnatelně raději JC Dentona, Solid Snakea nebo 47..protože mají osobnost.Freeman je oproti nim prostě prázdná nevzrušující skořápka.
Ale o tomhle se můžem hádat do konce věčnosti, já to prostě beru jako zápor, ty ne, co se dá dělat.Valve už se tak holt rozhodli, a minimálně dokud HL neukončej, tak se to nezmění.
Ale o tomhle se můžem hádat do konce věčnosti, já to prostě beru jako zápor, ty ne, co se dá dělat.Valve už se tak holt rozhodli, a minimálně dokud HL neukončej, tak se to nezmění.
Montana: Aha, to kdyz Alyx v Episode One objevi Gordona, zachrani ho a on na ni pak tupe zira a mlci me hrozne vtahne do deje...
... a já sedím u kompu jak omámený a řeknu si: "Díky Alyx, dobrá práce a jdeme dál." Proč by to za mě měl říkat počítač. Half-Life je přeci o tom, že vy se do postavy Gordona vžijete natolik, že kecy okolo jsou naprosto zbytečné. Já si u počítače řeknu: "Tak to se mi zrovna nepovedlo, měl bych to zkusit znovu a jinak." nebo "Tak to bylo super." atd. Příběh Half-Life vypráví sama hra, je to jako sledovat film, ale s tím rozdílem, že vy jste hlavní postava.
Ještě jedna důležitá věc. Tím, že Gordon nemluví, nemá vlastní "názor", osobnost, nemáme představu vlastně kdo to je, umožnilo hráčům, aby se každý stal Gordonem. Každý hráč je tak vlastně unikátní, jinak chápe celé to dění, má jinou představu o Half-Life jako takovém. Podle mě na tom z velké části Half-Life staví úspěch a mluvení by akorát snížilo kvality hry.
... a já sedím u kompu jak omámený a řeknu si: "Díky Alyx, dobrá práce a jdeme dál." Proč by to za mě měl říkat počítač. Half-Life je přeci o tom, že vy se do postavy Gordona vžijete natolik, že kecy okolo jsou naprosto zbytečné. Já si u počítače řeknu: "Tak to se mi zrovna nepovedlo, měl bych to zkusit znovu a jinak." nebo "Tak to bylo super." atd. Příběh Half-Life vypráví sama hra, je to jako sledovat film, ale s tím rozdílem, že vy jste hlavní postava.
Ještě jedna důležitá věc. Tím, že Gordon nemluví, nemá vlastní "názor", osobnost, nemáme představu vlastně kdo to je, umožnilo hráčům, aby se každý stal Gordonem. Každý hráč je tak vlastně unikátní, jinak chápe celé to dění, má jinou představu o Half-Life jako takovém. Podle mě na tom z velké části Half-Life staví úspěch a mluvení by akorát snížilo kvality hry.
edit: "Jak říkám, v Half-Life jsem já Gordon Freeman a NE nějaká ukecaná AI, která mluví, když se to vývojářům zrovna hodí."
Když by Gordon mluvil, získal by vlastní osobnost a tím bychom přestali být my tou hlavní postavou. Navíc by se tak trochu odkryla rouška tajemství, která kolem postavy Gordona "poletuje". Čím míň o něm víme, tím je to zajímavější. A když nemluví, super. Aspoň můžeme hádat jaký asi má hlas. Viděli jste vůbec Gordona kromě artworků ve hře celkově? Vždyť ani nevíme jak vlastně "doopravdy" vypadá. Half-Life není komedie jako Duke Nukem nebo Shadow Warrior. Gordon si prostě nemůže dovolit říkat hlášky "Shake it baby." To by byl Half-Life další hrou do tuctu. Jak říkám, v Half-Life jsem já Gordon Freeman a nějaká ukecaná AI, která mluví, když se to vývojářům zrovna hodí.
Aha, to kdyz Alyx v Episode One objevi Gordona, zachrani ho a on na ni pak tupe zira a mlci me hrozne vtahne do deje...
Nemusi mluvit porad (uz vubec ne tak jako v Prey, kde ty hlasky byly desny), ale pri rozhovorech to vypada vazne stupidne, kdyz se ostatni bavi, on na ne zira a neodpovi ani na primou otazku.
Tezko se nekdo muze ztotoznit s nemou, tudiz bezcharakterni postavou a vysvetleni, ze Gordon jste prece VY a proto nemuze mluvit je jednoduse blbe :)
Nemusi mluvit porad (uz vubec ne tak jako v Prey, kde ty hlasky byly desny), ale pri rozhovorech to vypada vazne stupidne, kdyz se ostatni bavi, on na ne zira a neodpovi ani na primou otazku.
Tezko se nekdo muze ztotoznit s nemou, tudiz bezcharakterni postavou a vysvetleni, ze Gordon jste prece VY a proto nemuze mluvit je jednoduse blbe :)
Half-Life série staví na tom, že za hlavního hrdinu, Gordona Freemana hrajete vy a ne žádná namluvené alter-ego. U ostatních her, kde vaše postava mluví (Clive Barker's Jericho) to na mě působí strašně uměle. Vy hrajete a najednou vaše postava něco řekne, ačkoliv vy sami nemáte pocit, že by se v tu chvíli mělo mluvit. Nezúčastněně si tedy vyslechnete pár vět a hrajete dál. Navíc, mluvení vaší postavy u 3D akcí nemá takový efekt, jako u third-person, protože vlastní postavu nevidíte. Half-Life nikdy nestavil na dialozích herních postav na rozdíl třeba od Mass Effectu. Mě Gordonovo mlčení naprosto vyhovuje a aspoň mám ten pocit, že hlavním hrdinou ve hře jsem já a ne nějaký namluvený paňáca.
Memphis: A umí? Nebo má v době Half-Life ukrutnou chřipku, díky které přišel o hlas? :)
No, a to mě zase přesně tohle vadí na celý sérii nejvíc (a je to taky jediná věc, kterou bych jí vytknul).Místo abych se do Gordona vžil, tak to to vtáhnutí narušuje...a jeden vtípek od Alyx "You are a man of a few words, huh" to fakt nevytrhne.
Třeba Prey, mě v tomhle směru hrozně potěšil (jakkoliv je to pak sama o sobě nesrovnatelně slabší hra než HL).A mluvení je důvod, proč se Duke stal legendou..
Třeba Prey, mě v tomhle směru hrozně potěšil (jakkoliv je to pak sama o sobě nesrovnatelně slabší hra než HL).A mluvení je důvod, proč se Duke stal legendou..
Memphis: v podstatě to říká on sám :-).
Je to fakt strašnej hrdina, naštěstí to v té hře tak nevadí.
Je to fakt strašnej hrdina, naštěstí to v té hře tak nevadí.
Ronik: Kdo říká že neumí mluvit?:)
Je vůbec příběhově vysvětlený že Gordon neumí mluvit? :D
PRIVATE MARTIN: nedávno se mi HL podařil dobře rozjet i na Vistách, takže myslím, že OS to nebude (spíše médium či problém HW).
Dohrál jsem to je to pár dní na Xp 64b SP2, neměl jsem žádný problém, těžko říct, čím to může být
Neviete náhodou niekto ako rozbehnúť Half-Life pod Windows XP? Hrával som to v pohode na W98, ale cez XP ma hodí len do menu, a keď dám New Game, vyhodí ma to na plochu. Ďakujem