Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ja jsem byl nejdriv velky fan dvojky, po prichodu trojky jsem i pod dojmem tradicne otresne Cervinkovy recenze ve Score zustaval verny dvojce, ale kdyz jsem pak asi po roce videl trojku poprvy v akci, tak jsem k ni konvertoval a od ty doby si na dvojku ani nevzpomel. Trojka je lepsi ve vsem.
@mazar1234 (12.11.2012 08:58): Já nevím, mě se prostě grafika trojky líbila víc, hlavně na herní mapě. Byla taková detailnější, a v boji mi přišly postavy ve dvojce takové moc naivně nakreslené. Ale možná je to tím , že jsem hrál první trojku a pak až jsem zkoušel dvojku. Je to subjektivní pocit.
Jarilo: Pravdu díš, trojka je nejlepší a basta. Nejhezčí grafika, souboje. Dodnes si pamatuji ten údiv, když jsem prvně vstoupil do Castlu.
Jen tak, kdyby někoho zajímalo, jak si zahrát WoG po LANu...

WoG MP Script Compatibility
The following combat scripts should be fully compatible with network human-to-human battles. If you encounter synchronization errors or other network-specific combat errors with these scripts enabled, please inform us with full details.

Note: non-combat scripts and combat scripts that only involve neutral units aren't listed as these will never be part of a network human-to-human battle anyway, so anything not listed in this document should be considered fully compatible.

NETWORK BATTLE COMPATIBLE SCRIPTS

script01.erm - Map Rules
script03.erm - Secondary Skills Boost
script41.erm - Battle Extender (not technically a combat script since it just changes base
creature stats for the entire game)
script44.erm - Emerald Tower (the ability and stat changes should work in all battles)
script46.erm - Berserker Flies
script48.erm - Enhanced Secondary Skills
script54.erm - Enhanced War Machines I
script60.erm - Forgotten Shrine
script64.erm - Tobyn's Scripts (First Aid II, Warfare)
script68.erm - New Battlefields
script73.erm - Enhanced War Machines III


The following scripts are currently disabled for network human-to-human battles but will continue to work in an MP game for other types of battles. Fully-network compatible updated versions of these scripts will be released if and when they're ready.

NETWORK BATTLE DISABLED SCRIPTS

script06.erm - Hourglass of Asmodeus
script17.erm - Potion Fountains
script29.erm - Chest (poison from trapped chests)
script34.erm - Cards of Prophecy
script39.erm - Hero Specialization Boost
script42.erm - Garrisons
script49.erm - Henchmen
script50.erm - Enhanced Monsters
script51.erm - Enhanced Commanders
script55.erm - Enhanced War Machines II
script56.erm - Metamorphs
script59.erm - Piercing Shot
script61.erm - Protection from the Elements
script62.erm - Split Decision
script71.erm - Enhanced Artifacts

Note: disabled script options will be noted as such at the bottom of the WoG Options screen right-click hint text.


The list may be updated with possible future script updates.
Haha, no máš pravdu, nezním zrovna tak, jak by se mi líbilo :) Ale nedá se nic dělat, mohl bych akorát zkusit modulátor hlasu :)
Feidias Pokud si chceš stále s někým zahrát zkus www.heroes3.cz ligu a pokud ti nejede hamachi, můžeš ještě zkusit GameRanger, je to snad ještě jednodušší... Každopádně v obou případech musíš mit veřejnou IP (což je už skoro vždy, kromě pár wi-fi připojení) a vše řádně odblokované ve firewallech, jak v SW tak v routeru.
Wtf? Tohle je nějaký neoficiální pokračování či co? Páč jako by to z okna vypadlo sérii Heroes.
Eru: ta liga se hraje na nějakejch speciálních mapách aby to bylo vyrovnaný?
@Say (13.04.2012 13:18): tak to dnes s kámošem vyzkoušíme. Snad bude ta gog verze fungovat. Tyjo ten Heroes 2 mod mi na Win 7 soustavně padá. To mě štve, bych to fakt rád hrál...
@Say (13.04.2012 10:50): doclela bych dal Heroes přes net s někým. Nemáš s tím nějakou zkušenost? Koupil jsem si teď ty complete na gog takže to by mohlo být kompatibilní:) s novými technologiemi:)
Tohle používá WOG:). Je to výbornej mod souhlasím:). K tomu Heroes II modu mám ale nic moc novinku. Když mělo dojít k bitvě s počítačem tak mi to spadlo:(. Sakra njn beta verze nedá se nic dělat...
Tak jsem to stáhnul a zkusil. Koupil jsem si kvůli tomu Heroes na gog a pak zjistil, že lze po stažení spustit samostatně. Nevadí Heroes III si zaslouží abych je po letech koupil ofiko:). Je to beta takže je tam celkem dost chyb, ale přesto bych to doporučil každému kdo vyrostl na Heroes II jako já a chtěl by ve stylu té kreslené grafiky vidět něco nového. Autor modu odvedl skvělou práci! Jen je ještě třeba pár věcí doladit.
Zas nebuďme extrémisti, to, že HOMAM nie je natoľko strategický ako napr. Magic The Gathering (asi lepšia paralela než ten šach, hoci mne to nevadí), neznamená, že je primitívny, stále poskytuje strategické/taktické možnosti vo všetkých troch herných fázach, jasné, sú hry, kde to môže byť viac, je množstvo hier, kde je toho menej, ale kým človek nie je veterán tejto série, či tohto typu hier, tak to nie je zas ani jednoduché (dúfam, že to nehrávate na easy :D).
Nevím co se tu sice teĎ řeší ale pokud mohu říci své stanovisko na tuto hru musím jasně konstatovat- Kam se na HoMaM 3 (potažmo HoMaM2) hrabou ty moderní díly (5 a 6) .. Vůbec nemají to kouzlo těchto původních dílů a to mě štve.. Chybí mě ta stylová grafika (a přitom by nebylo těžké to přetáhnout do moderní podoby) a ta hudba.. Ještě že HoMaM3 stále "žije"..:)
Tohle je relativní. Pokud se někdo s komplexnější taktickou hrou, než HOMAM/Kings Bounty nesetkal, tak mu to holt jako buchvíjak promáklé připadat bude.
.. ani s kúzlami to nebola veľká sláva, väčšinou ich stačíš zoslať päť alebo šesť a je po bitke. Zosielal som vždy zopár osvedčených stále v tom istom poradí, žiadna taktika.

edit:
S hrubou silou je to jednoduché, vezmeš skupinu čiernych drakov a už ho mydlíš. xD
Nepoměry figur jsem použil v souvislosti se zmíňenou hrubou silou.
Každý asi komplexní taktiku chápeme trochu jinak, neb ač všechny vyjmenované postupy znám, rozhodně si nedovovíl tvrdit, že by šlo v tomhle směru o nějak extra promakanou hru. Vždy mi jako zásadnější přišla znalost systémů hry, než jejich aplikace.
Viac ma bavila strategická časť hry, aj napriek chybám v pravidlách. Súboje sa ale po určitom čase stali nudnou rutinou.
Javor: Stejný počet figurek sem netahej, to platí pro šachy i dámu. Zneužívání AI nejde použít v multiplayeru. Kombinace správného pořadí útoků, obrany, čekání, rozestavení a kouzel postačuje na komplexní taktiku. Čím více budeš přemýšlet, tím nižší budeš mít ztráty, neboli:

"I s malým kašpárkem se dá hrát velké divadlo."

Eru (03.11.2011 13:01:14): Pravděpodobně jde o to, že v šachu nemůžeš mít třikrát tolik figurek, co soupeř. To málo taktiky, co má HoMaM, je hlavně o správném pořadí rubání enemáků a zneužívání AI i systému. O nějaké extrémní namáhání mozkových závitů moc nejde.
V popise hry je súbojový systém prirovnávaný k šachu, ale viac by sadlo prirovnanie k dáme. V šachu sa dajú vytvárať chránené zóny a zložité stratégie, HOMAM je rubačka.
Kdyby měl někdo (podobně jako já teď) chuť oprášit HoMM IIIky, tak doporučuji fan mapu A beautiful world. Je to nářez. Lze dohledat i nějaké diskuze k ní, řeší se tam nějaké minoritní "bugy" (spíš unbalanced u dvou měst), ale jinak to je jedna z nejlepších klasických (ne s RP prvky) map, co jsem kdy hrál.
Ale nepozná mapu, nevie čo "mapa bude hrať". Zober si, že standard v magicu pozostáva z dvoch blockov po troch setoch + coreset, to sa tiež dá naučiť, je to dosť, ale jednotlivých postáv, skillov, kúziel, artefaktov, objektov na mape a monštier je tiež v homam viac než málo.

Výklad kariet som skôr myslel tak, že vieš čo robí trample, vieš čo robí lifelink, haste a first strike a podobne, ale vedieť to aplikovať efektívne v praxi je už iná vec. Tak ako homam, vieš, že staviaš každý deň budovu, kupuješ hrdinu, beháš po mape bojuješ atď... a možností ako to hrať je veľa, tak ako pri magicu, treba si takticky zvoliť správne kombo/deck a vedieť reagovať na mapu/protihráča atď. :)
Ale jako to už to imo zas trochu hrotíš. Magicky jsem nehrál nějakých 8/9 let, ale jestli v tom vidím analogii s homam si fakt jistý nejsem. Ta hra má bambilion karet, o jejichž výkladu a korektní aplikaci se občas dokáží pohádat i pokročilejší hráči, a pokud protihráčův balík neznáš (nebo jsi se s těmi kartami ani nikdy nesetkal), tak doslova nevíš, co je schopen udělat a to ani nemusíš být člověk, co si nějaký ten starter koupil zrovna předevčírem.

Ty v tom vidíš homam? Člověk si dá random mapu za každý hrad a už má víceméně přehled o všech jednotkách (a když zapomene detaily, tak se na bojišti klidně mrkne i na nepřátelské). Během té doby si navíc pravděpodobně prozkouší většinu kouzel a získá ponětí o skillech a většine blbostí, na které na mapě může narazit. Jako tohle fakt nejsou magicky, pokud jsi to nemyslel jinak.
Ok tak, čo tak miesto šachu analógia s Magic the gathering? Tam sú narozdiel od šachu dosť random postavené decky a nejde len o to poznať pravidlá, ale poznať aj karty a čo ich rôzne kombinácie robia a nakoľko dokážu dosiahnuť synergiu etc... Proste dokáže to byť aj náročné vzhľadom na súpera, aj náročné vzhľadom na komplexnosť pravidiel a možností, ktoré hra ponúka.:)
Jo takhle, sorry, to jsem pobral špatně. Tomuhle co říkáš rozumím (Ačkoliv laťky pro "umět hrát" máme holt jiné, protože já ji vidím doslovněji. To co ty řešíš je pro mě třeba "umět hrát dobře", nebo nevim...), ale co jsem namítal trvá, tak to zkusím rozvést.

Šachy pro tvojí dosavadní argumentaci nejsou moc až tak fungující analogií, jelikož jsi tu stejně jako Jab akcentoval obtížnost kampaní (dokonce ve spojitosti se schopností "hrát hru pořádně", která je předpokladem pro jejich dohrání). V šachách žádné ty těžké mapy, na které bys mohl poukázat, nemáš. Obtížnost je jen o schopnostech protihráče. A pokud pro jednoho z hráčů tu "těžkou" bitvu uděláš (např. že mu nedáš věže, nebo dáš druhému víc figur), tak tím samotným aktem té hře (jakožto šachům) na strategičnosti ani komplexnosti navíc nepřidáš - pouze jsi mu to udělal těžší, čehož není takový problém docílit.

Stejné to máš s obtížností při hraní vysokého levelu v Contra, skákání přes zkrácené švihadlo, nebo hraní nějakých pozdních misí v kampaních v homam. Principy hry ta zvýšená obtížnost nemění ani neprohlubuje (šachy jako šachy) a že to musíš umět lépe abys uspěl? To je snad jasné, když je to těžší, ale to je přece pointa té vyšší obtížnosti. Já netvrdil, že děti jsou cílovou skupinou homam. Těžké mapy jsou tam očekávatelné (ale nepředpokládám, že by se u jejich tvorby designér nadřel nějak více, než u těch lehkých, protože dát AI více monster, nebo zhoršit hráčovi podmínky je v uvozovkách asi tak na úrovni toho zobtížnění šachové partie). Snad je to srozumitelné.