Diskuze
@Red (17.08.2019 21:50): Spíše epizodický, s tím, že je to takový prolog k příběhu v dalším díle. Takže je lepší podle mě koupit hned dvojku a dát si do toho mise z jedničky v podobě DLC. Mise jsou pak obohaceny i o mechaniky přidané ve dvojce (nepřátele vidí odraz v zrcadle, vysoká tráva určená na schovávání atd.)
@Bystrozraký (14.08.2019 00:16): Já jak silent assassin tak absolution dohrál, ale nebylo to ono. Absolution nešlo moc hrát bez střelby a Silent Assassin neměl ty mechanismy a grafiku moderních her. Těm ostatním dílům jsem věnoval víc času nastavováním aby se mi rozjely než jejich samotným hraním. 2016 vypadá slušně, je tam nějaký příběh a nebo to jsou jenom epizodicky vydávané mise?
@Red (13.08.2019 23:12): Ještě ten díl z roku 2016 je celkem fajn, pokud jsi nehrál, ale na Blood Money to samozřejmě nemá. Ostatní díly mě zase tolik nechytly, zkoušel jsem Absolution a Silent Assassin, ale tam mě rozčilovalo, jak všichni ihned prokoukli můj převlek.
@Bystrozraký (12.08.2019 23:24): Dík. Musím říct, že jsem zkoušel hrát hodně dílů, ale tenhle jediný mě opravdu baví.
@Red (12.08.2019 22:54): Pravým tlačítkem myši, kterým si otevíráš inventář.
Jak se schovává zbraň?
jo! rozjel jsem BM v tichém modu, a podařilo dokončit pár misí jen s jedním prázdným zásobníkem, dokonce tu pistoli ani nepotřebuju - stačí přilejt do grilu benzín a pak sledovat obět jak skáče do bazénu!
"nerozumiem načo tam máš upgrady brokovnice a M4 keď ich aj tak nikdy nepoužiješ" proč ne, když hraješ jako psychopat! ale nevím, na co je tam ten laser, když nic není vidět, ale kope to s ním jako kobyla.
"nerozumiem načo tam máš upgrady brokovnice a M4 keď ich aj tak nikdy nepoužiješ" proč ne, když hraješ jako psychopat! ale nevím, na co je tam ten laser, když nic není vidět, ale kope to s ním jako kobyla.
Tak jsem dneska slyšel v práci tenhle song a první a jediná asociace byla samozřejmě Hitman: Blood Money :)
Ten speedrun v zajímavostech začíná hodně vtipně :D btw o té zadní cestě po serpentinách jsem až doteď neobjevil :)
edit: doprčic, v tom pokoji s lázní na odvykačce jsem taky nikdy nebyl! :D a to jsem to hrál xkrát
edit: doprčic, v tom pokoji s lázní na odvykačce jsem taky nikdy nebyl! :D a to jsem to hrál xkrát
Hitmana s otevřenějšími lokacemi jsem si vždy přál... teď se možná dočkám :D taky jsem si přál, aby v kinech běžely ve 3D i normální filmy, měl bych si dát pozor na to, co si přeju.
Pro členy skupiny DH100na Steamu "soutěž" o jeden klíč na SteamGifts.
@Corejec (11.01.2014 19:18): Mňa by skôr zaujímalo prečo sa tak moc trasie keď drží sniperku.
@CJ (12.01.2014 00:55): @M.a.t.t. (11.01.2014 20:20): OT: A slyšeli jste někdy slovo drevokocúr? V Čechách je to oblíbený mýtus, že je to slovenské slovo.
Ale M.a.t.t. by tuhle oslavu slovenštiny mohl smazat. I když je to ve spoileru.
Samozřejmě by bylo lepší, kdyby byly diskuze ve vláknech jako na každém jiném webu...
Ale M.a.t.t. by tuhle oslavu slovenštiny mohl smazat. I když je to ve spoileru.
Samozřejmě by bylo lepší, kdyby byly diskuze ve vláknech jako na každém jiném webu...
@M.a.t.t. (11.01.2014 20:20): Napríklad cencúľ! Rampouch znie tak všedne... :D
@John Mirra (11.01.2014 20:11): OT: Myslí si M.a.t.t. to samé o polštáři?
(Vankúš je hrozně pěkné slovo :D)
@Corejec (11.01.2014 19:18): Nedokáže? Stači mu streliť do hlavy, najlepšie pištoľou s tlmičom. Dokonca sa mi vidí, že v jednom z dielov je možné niekoho zadusiť vankúšom...
@Corejec (11.01.2014 19:18): Asi ze stejného důvodu, proč nejlepší vrah na světě nosí veřejně čárový kód na plešaté hlavě nebo neumí bodnout injekci zepředu. Vývojáři musí někde přestat.
Nevzpomínám si, že bych měl se škrcením problém.
Nevzpomínám si, že bych měl se škrcením problém.
Nemůžete mi někdo vysvětlit, proč ten supr trupr nejvíc nejlepší hustej vrah, nedokáže zabít spícího nepřítele?
To je fakt lol realističnost té hry :-D
Kromě toho, taky vám v PC verzi blbne škrcení, že někdy prostě ne a ne toho nepřítele uškrtit? Stojím za ním, zkouším to pětkrát a nikdy to prostě neudělá. Nakonec si mě nepřítel všimne, takže load... :-/
To je fakt lol realističnost té hry :-D
Kromě toho, taky vám v PC verzi blbne škrcení, že někdy prostě ne a ne toho nepřítele uškrtit? Stojím za ním, zkouším to pětkrát a nikdy to prostě neudělá. Nakonec si mě nepřítel všimne, takže load... :-/
Něco k realističnosti hry. V misi v opeře jsem "omylem" zabloudil na dámské sprchy... jakmile mě polonahá děvčata zpozorovala, tak začala pištět a vyděšeně pobíhat po místnosti :)
@Coldplaz (19.07.2013 02:33): Holt, pro zábavu.
Hraju také na způsob šíleného masového vraha. To znamená, že musí zemřít vše živé (krom 47 a cílů, které musí přežít nebo nejdou zabít). Vraždění vran je úmorné.
Hraju také na způsob šíleného masového vraha. To znamená, že musí zemřít vše živé (krom 47 a cílů, které musí přežít nebo nejdou zabít). Vraždění vran je úmorné.
@Hrdlodus (19.07.2013 02:18): Len nerozumiem načo tam máš upgrady brokovnice a M4 keď ich aj tak nikdy nepoužiješ
@Coldplaz (19.07.2013 02:03): A to tiší zabijáci palné zbraně ani nepoužívají. Až po dlouhé době jsem zjistil, jaká (zvrácená) je zábava s kladivem, šroubovákem a nožem.
@Coldplaz (18.07.2013 19:26): Na GF8600GT to bylo nehratelné, takže ano, na některých PC Blood Money běží dost mizrně.
@Coldplaz (18.07.2013 19:26): Taky naprosto v pohodě, a to jsem ještě hrál na staré grafice GF 9800GT.
Ne, v pořádku. Na slabším stroji jsem musel snížit detaily na střední (rozdíl byl ve světle, nezářily tam zlaté paprsky).
Mal niekto iný s touto hrou framerate problémy? Mám systém, ktorý je dosť nad odporúčanými požiadavkami a aj tak sa to nedá hrať na vysokých detailoch. Patche som skúšal inštalovať, ale hra mi hovorila, že ich už mám.
4. díl má nejpříhodnější cover. Ostatní díly mají na obálce Silverbally a první díl odstřelovačku. Ale stejně je k představě 47 nejpříhodnější struna. (Ovšem právě v tomto díle jsem oproti předchozím dílům používal strunu nejméně.)
A ještě zmínku o možnosti hraní této hry zdarma: http://beta.coreonline.com/hitman-blood-money/
A ještě zmínku o možnosti hraní této hry zdarma: http://beta.coreonline.com/hitman-blood-money/
@Walome (29.11.2012 22:28): Uff, už som sa zľakol že mi niečo ušlo :)
@M.a.t.t. (29.11.2012 22:26): Jo ahá... :) tak to samozřejmě ne-e, sorry, moje chyba, nedošlo mi to.
@Walome (29.11.2012 22:05): Hovoríme o tej istej misii - Requiem?
@M.a.t.t. (29.11.2012 22:04): Mrkni na youtube, jde to. Tak jako to šlo v Contracts
@Walome (29.11.2012 22:00): Ako?
Kosi: von i ten poslední level se dá udělat na SA ;)
@Hrdlodus (18.11.2012 21:55): Hrál jsem to tak precizně, že na konci se moje podobizna v novinách podobala spíše nějakému dlouhovlasému hipíkovi. :D Nehrál jsem na nejtěžší obtížnost, ale na druhou nejtežší(ze čtyř možných), takže jsem měl k dispozi 3 savy, což je dost prostoru na různé pokusy. No a ty generické články v novinách na konci mise fakt pobavily.
@Majkee (18.11.2012 21:06): Tak to se těš na The Murder of Crowns. Na tolik lidí nemáš náboje a posekat je všechny nožem zabere hodně času. A výsledek za to ani nestojí, protože dav se nepočítá mezi zabité. Jaký by to byl skvělý titulek: "Šílený masový vrah řádil na karnevalu. Zabil 589 lidí!" Dlouho jsem si nebyl jist, zda se noví lidé nespawnují. A i když lidé v davu byly pouze poloviční postavy oproti plnohodnotným AI, za takovou davovou scénu zaslouží IO pochvalu.
No, zbytečně jsem se rozkecal. Při Shoot 'Em Up pečlivě po padlých sbírej zbraně. Není trapnějšího momentu, než když ve chvíli, když jsou všichni ozbrojení AI mrtví, s pocitem lehkosti kráčíš vstříc civilistům s kladivem v ruce, a nějaký důchodce tě zkropí z SMG.
No, zbytečně jsem se rozkecal. Při Shoot 'Em Up pečlivě po padlých sbírej zbraně. Není trapnějšího momentu, než když ve chvíli, když jsou všichni ozbrojení AI mrtví, s pocitem lehkosti kráčíš vstříc civilistům s kladivem v ruce, a nějaký důchodce tě zkropí z SMG.
Taky jsem si dal reparát a celou sérii(mimo prvního dílu) za poslední dva měsíce dohrál podruhé. BH je oproti dvojce o dost lehčí, zvlášť pokuď plníte misi jedním z možných SA scénářů. Prakticky adventura. Ale to není myšleno negativně, mě se to líbilo. Jednou to zkusím celé proběhnout stylem Shoot 'Em Up.
Tak zase po pár letech dohráno, stovka zůstává...ty mise jsou prostě bez vyjímky skvělý, závěr stále stejně stylovej. Jediný co bych vytknul je dost nepřehlednej příběh a dost lame encounter s tím Parchezzim.
A v úterý Absolution.
A v úterý Absolution.
ono hodně záleží na subjektivním vnímání - jsem schopen vydržet hodně (dneska už jsem si zvyknul), ale aby mi v hitmanovi strkali pod nos cutscény s vraždou, to je fakt moc.
Btw Absolution je tu, ale taky chodím sem :-D
Btw Absolution je tu, ale taky chodím sem :-D
Žádný překvapení, už před časem byly na RPS dost negativní dojmy.
http://www.rockpapershotgun.com/2012/10/05/hands-on-hitman-absolution/
http://www.rockpapershotgun.com/2012/10/05/hands-on-hitman-absolution/
Podle toho to vypadá, že IO vsadili na moderní filmový prožitek.
ach... 20. jsem pryč, takže se k Hitmanovi dostanu až 21... život je hořký... ačkoli stejně si to asi nechám až na pátek :-D
@Borghal (18.10.2012 11:12): Já myslím, že je právě hodně vtipná. Ale 600 za ní, to je děs... ačkoli během poslední roku jsem dost změni názor a podobný serepetičky jsem začal mít rád :)
@Walome (18.10.2012 11:07): Celkem fajn, ale ta figurka je teda dost nechuť...
Neni vo čem :-D
Tak počkat tahle stojí o 600 míň a je tam vše kromě panáčka? To jako ten panáček stojí 600,-?
To mi připomíná DE:HR, kde se cena taky zvedla o litr kvůli panáčkovi.
Tak počkat tahle stojí o 600 míň a je tam vše kromě panáčka? To jako ten panáček stojí 600,-?
To mi připomíná DE:HR, kde se cena taky zvedla o litr kvůli panáčkovi.
@Borghal (10.10.2012 21:05): Jo tak Bodkinův systém bych taky rád :/
@Borghal (10.10.2012 21:05): Dobrý spôsob zisťovania počtu nábojo bol v Condemned: Criminal Origins. Keď si tam chcel zistiť, koľko máš nábojov, musel si vybrať zásobník a pozrieť sa. Ale je pravda, že strelné zbrane v tej hre moc podstatné neboli.
@Walome (10.10.2012 20:34): Nevím jestli je tohle případ Hitmana nebo ne, ale na zdraví nepotřebuješ HUD. Trochu nerealisticky (ale co ve hrách není?) to lze zobrazit mírou zakrvácení oblečení, rychlostí/způsobem chůze... možnosti jsou :-)
A počítadlo nábojů -ve skutečnosti ho též nemáš. Vlastně bych byl docela rád, kdyby to vymizelo z FPS her obecně (akorát třeba zobrazovat celkový počet munice v inventáři nebo upozornění když se blíží vypotřebování celkového množství). A stejně jako Bodkin chci ve hrách vidět přepáskování zásobníků :-D
A počítadlo nábojů -ve skutečnosti ho též nemáš. Vlastně bych byl docela rád, kdyby to vymizelo z FPS her obecně (akorát třeba zobrazovat celkový počet munice v inventáři nebo upozornění když se blíží vypotřebování celkového množství). A stejně jako Bodkin chci ve hrách vidět přepáskování zásobníků :-D
@Hrdlodus (10.10.2012 19:25): bez hudu, to je supr rozhodnutí. To je výhoda dnešních autohealových her s nekonečno náboji - nepotřebujou HUD. Na druhou stranu - hitman s autohealem a nekonečno náboji? No nevim.
@Walome (10.10.2012 13:19): Hustý, purist nebyl ani v žádném předchozím dílu. Vývojáři dali hráčům dárek, který ani nečekali.
O to víc je znát dvojí hra v jedné. V Blood Money jsem si odehrál celou hru stealth a potom, když jsem se chtěl uvolnit, jsem se bavil s pěnou u pusy a krví na obleku. Dokud jsem to nezkusil, nezjistil jsem za celou dobu hry, že kladivo, nůž a šroubovák jsou velmi zajímavé vražedné nástroj. A při hraní "purist" v BM jsem si skoro neužil strunu, sniperku ani silverbally, což jsou hlavní Hitmanovy nástroje.
O to víc je znát dvojí hra v jedné. V Blood Money jsem si odehrál celou hru stealth a potom, když jsem se chtěl uvolnit, jsem se bavil s pěnou u pusy a krví na obleku. Dokud jsem to nezkusil, nezjistil jsem za celou dobu hry, že kladivo, nůž a šroubovák jsou velmi zajímavé vražedné nástroj. A při hraní "purist" v BM jsem si skoro neužil strunu, sniperku ani silverbally, což jsou hlavní Hitmanovy nástroje.
@Džegr (20.09.2012 15:27): TOP 5 stealth akce dle dosavadního hodnocení je hodně dobré :))
No vidíš, já hrál spousty lepších, včetně třeba druhýho dílu týhle série:). 86% je pro Blood Money až až, spíš bych ještě tak 15% srazil.
Jsem jediný, kdo nechápe, proč má tahle hra ´jen´ 86%? Pokud nepočítám Mafii, tak lepší hru jsem snad v životě nehrál.. :-)
Hmmm, Abs bude mít zajímavý mulťák, že bych si ho přeci jen pořídil?
@Paul (28.08.2012 23:45): Velmi příjemná zpráva takhle po ránu :))
@Paul (28.08.2012 23:45): Skvěle!
Díky za zprávu.
Bateson i vypadá jako 47. On by mohl hrát ve filmu...
Vtipné: "Play me"
Nyní ještě zpět Dianu a hlavně Jespera Kyda a fanoušci budou vrnět blahem.
Díky za zprávu.
Bateson i vypadá jako 47. On by mohl hrát ve filmu...
Vtipné: "Play me"
Nyní ještě zpět Dianu a hlavně Jespera Kyda a fanoušci budou vrnět blahem.
HOLY ****!!!!!
:-o
:-o
DAVID BATESON (47!) is IN!
http://www.gameinformer.com/b/news/archi ... -actor-revealed.aspx
Kurvadrát to mám radost. Kreténi nejdřív musí strašit jak tehdy Rockstar /Max Payne 3/ s McCaffreym, aby si to nakonec naštěstí rozmysleli. UFFF.
http://www.hitmanforum.com/index.php/topic/56381-david-bateson-is-back/
Hezkej vzkaz od Batesona.
http://www.gameinformer.com/b/news/archi ... -actor-revealed.aspx
Kurvadrát to mám radost. Kreténi nejdřív musí strašit jak tehdy Rockstar /Max Payne 3/ s McCaffreym, aby si to nakonec naštěstí rozmysleli. UFFF.
http://www.hitmanforum.com/index.php/topic/56381-david-bateson-is-back/
Hezkej vzkaz od Batesona.
@montana (26.06.2012 10:08): Asi jako klon nezvládá složité sociální interakce.
Ovšem v misi, kde mají jižani slavnost, trsal 47 parádně.
Ovšem v misi, kde mají jižani slavnost, trsal 47 parádně.
wtf? ty easter eggy? :)) Toho tancujiciho hitmana bych se teda bal vic nez s bouchackou :))
@Hrdlodus (14.06.2012 12:31): Dík za výtah :)
Ne Marii Clarence ne! D:
@Walome (14.06.2012 11:56): Dvě asi nejzajímavější informace z textu, o kterých ještě nebyla řeč.
Ve čtvrtém díle získával 47 informace o cíli od Diany a za poplatek navíc nějaké tipy. Zde získává informace při průchodu davem stylem "co kde zaslechne".
Hitman na nejvyšší obtížnost méně vydrží a nepřátelé jsou přesnější, budou se chovat méně průhledným způsobem a z obrazovky zmizí veškeré ukazatele.
Ve čtvrtém díle získával 47 informace o cíli od Diany a za poplatek navíc nějaké tipy. Zde získává informace při průchodu davem stylem "co kde zaslechne".
Hitman na nejvyšší obtížnost méně vydrží a nepřátelé jsou přesnější, budou se chovat méně průhledným způsobem a z obrazovky zmizí veškeré ukazatele.
Nečetl jsem, odradila mě už úvodní fotka:
http://bonusweb.idnes.cz/hitman-absoluti ... 10723_bw-preview_das
http://bonusweb.idnes.cz/hitman-absoluti ... 10723_bw-preview_das