Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Drolin (29.01.2012 20:59): Ja som z predchádzajúcich dielov hral 1, 2, 3 som len videl, ale 4 som aj dokázal dohrať. :) Jediné o čo môžeš prísť je asi príbeh, ale 4 je najlepšie hrateľná, takže už to nie je také ťažké. Alebo skôr sú v Blood Money lepšie vyriešené savy. :)
Kubulus: Povedený komentář. Blood Money mám již dlouho v plánu zahrát, a nyní mám ještě větší chuť hru pořádně vyzkoušt :).
Do sraček nejdou, vždyť jen za poslední rok vyšla hromada výbornejch her. A to včetně pokračování AAA sérií (DEHR, Portal 2, Dead Space 2 atd.). O indie hrách nemluvě.
Tak eg je jedden velkej kopírák, to je stará věc.

Ale o to nejde, mně se líbí, jak jdou všechny hry pomalu, ale jistě do sraček. Přijde mi to vtipný sledovat, zvlášť od chvíle, kdy jsem se smířil s tím, že se to hned tak nezmění.

edit: já vlastně citoval BW... ale to je prašť jak uhoď.
V IO jsou dementi z toho hlediska, že trolujou fandy, ale jak jsem už napsal, z business hlediska to asi dává smysl, pokud chtějí nalákat fandy akčních her a mít větší prodeje.
Paul: Jenže když vycházel BM, tak nikdo nikde necpal playtrough první mise (demo vyšlo sotva týden před vydáním hry, kdy už všichni věděli, že hra bude dál jiná). Takže buď jsou v IO dementi a kydají si na hlavu nebo ta hra bude opravdu taková..
Ano, a když budu soudit Blood Money podle první mise, tak je to vlastně naskriptovaná debilita !

Trochu soudnosti...ukázali jedinou misi. Čekat že bude mít stejnej gameplay celá hra je slabomyslné.

Co mě štve a co asi nezmění, je ta absence Batesona a Kyda. To už je fan trolling na nejvyší úrovni.
No podle toho, jak byl ten playtrouhg naskriptovaný, tak bych řekl, že extra moc možností pro plnění mise nebude..
Paul: No aby jsi se nedivil. Mám strach, že tahle série půjde pomalu do kytek jako splinter cell, který také pomalu začal ze stealth akce se konvertovat spíše na střílečku.
Ty render promo videa jsou otřes, jako kdyby se IO snažilo úmyslně trollit svoje fandy, ale spíš to dělají aby nalákali CoD/BF crowd. Ten gameplay byl lepší, ale taky to není ono. Ale předpokládám že v plný hře bude dost otevřených levelů s možností tichého postupu. Jen by to ti dementi už mohli taky ukázat :-).
Přesně tak u Absolution mě ta videa spíše zklamala. Spíše mi to připomíná Deus ex: HR, kde mě stealth teda moc nebral. Chci typického Hitmana, který se infiltruje k nepříteli, které ho sejme a tiše zase odejde a ne drsňáka, který po cestě k cíli za sebou nechá hromady těl.
Poslední trailer je ten z nemocnice a ten není ingame. Mám na mysli to 15minutový playthrough mise v knihovně. Je zřejmý, že plížení půjde použít. Taky doufám, že to půjde celé s méně zabíjením...
No já viděl ten poslední (asi ingame) trailer, kde Hitman kosí jednoho týpka za druhým a už i pro mě to ztratilo jiskru. Elegance pryč, jenom vytáhnout bouchačky a střílet do všeho, co dýchá - od toho tu jsou snad jiné série..
Tak dohráno, finále stylové až na půdu.

Teď jsem koukal na to Absolution gampleay video z knihovny a je to nářez. Hodně to teda smrdí skriptovaností a linearitou (Call of Duty/Uncharted stealth žánru?), ale stealth vypadá, že funguje mnohem líp a hlavně ta atmosféra a živost prostředí z toho úplně proudí (nejen tím deštěm:)).

Hlášky hipíků = gold ("Police brutality? Wow, thats totally awesome!", bucheche:D).
Tyjo tak to hraju, už mám za sebou pár misí a jelikož je to moje první zkušenost s Hitmanem, docela jsem překvapenej jak je to jiné než ostatní hry žánru - typicky splinter cell.

Ona je to v podstatě adventura(!) s hodně stealth prvky.
Jesus, to i v tom CoD dodržej hlasy, ale v Hitmanovi, na čem fakt echt záleží ... Největší zklamání od doby jeho ohlášení!
Diana is voiced by Vivienne McKee in three of the first Hitman games, but is replaced by actress Marsha Thomason in the upcoming Hitman: Absolution. Her face will be shown for the first time[3] and she and 47 are said to have a "close relationship"

Close relationship???? To si dělaj srandu?
Mně to ale taky ze začátku moc sympatické nepřišlo, obzvlášť když jsem předtím všechny díly SC pokřtil. Ale pak jsem si po čase důkladněji prohlédl videorecenzi a najednou se to obrátilo. A když jsem absolvoval první vyhození nepřítele z okna, nemohl jsem přestat. :-)
No on je to propadak vyhradne pro SC fanousky, pro fanousky akcnich her vseobecne schopnych nadhledu je to urcite dobra hra. Ja to hral necelou hodinu u znameho (sam na to nemam HW) a prislo mi to jako akcni hra urcite dobre, ale tak nejak jsem ocekaval dalsi Chaos Theory. Jako hrac, ktery povazuje CT za jednu z nejlepsich her historie jsem byl prirozene zklaman. Presto je to ale jedna z her, na kterou se s chystanym upgradem HW tesim, pouze se musim vynasnazit k tomu pristupovat s nadhledem a nesrovnavat s legendou.:-)
Marwel: Uznávám, že ty obavy po zkušenostech právě s Conviction mít hráči mohou, jelikož ten stealth je tam přinejmenším divný a poměrně znatelně odporuje jeho základním principům. Třeba už jen v tom, že když někdo objeví mrtvé tělo, žádný nezdar mise se nekoná a jede se dál. Navíc přimíchání akce tam hlavně dává možnost situaci řešit střelbou, což je v takových hrách z podstaty nepřípustné. A linearita? Tak ta tam oproti předchozím dílům opravdu je a ne zrovna malá, takže to hodně přebírá typické znaky klasické akce na úkor té stealth akce. Ale i tak si myslím, že se kvůli tomu z toho zbytečně dělá propadák.
Chuck: Primichat akci neznamena, ze to bude spatna hra, ale muze to znamenat, ze to bude nakonec spatna stealth akce. To je myslim presne to, ceho se vetsina hracu boji.

Ke stealth se vseobecne take pripisuji dalsi veci jako je napriklad nelinearni level design. Tak je designovany Hitman, Chaos Theory, Thief. Akcni hry jsou vetsinou naopak velmi linearni. Strach je tak opravneny. Alespon podle me.
Mno, Conviction je v mých očí špatný tak jako tak :), takže o tom se objektivně bavit nemohu. Trochu se bojím, že stejně dopadne i tenhle díl, zvlášť jestli vsadí na více lineární postup jako u Conviction (a příliš vyzývavý nesmyslný příběh).

Že chtějí rozšířit svou uživatelskou základnu? Klidně s chutí do toho, ale ať nepočítají s podporou současných fanoušků (hlavně těch nejvěrnějších).
Bursoft: To se docela divím, ale když je to tak,...

NL: Jenže to je o tom, co jsem říkal u Conviction - je to špatné proto, že je to jiné? Je mi jasné, že stealth styl u Hitmana je kvalitní, ale pokud do toho částečně přimíchám akci, je to hned kvůli tomu špatné? Samozřejmě, jak pro koho. Třeba pro mě to bylo zpestření, jelikož se tam smíchaly 2 žánry, které mám rád.
Chuck: Já jsem několikrát rozehrál Chaos Theory, ale nikdy jsem se nedokopal dohrát to - nebavilo mě to moc..
Chuck: Jenže je to jiný žánr. Můžeš někomu třeba zazlívat to, že se mu nelíbí film Aliens, kdežto Alien ano? Oba filmy jsou kvalitní, o tom se nedá snad pochybovat, jenže jsou taky dost odlišné.
Bursoft: Změna je život. Je to samozřejmě hodně subjektivní, ale věř, že směs akce a stealth akce je poměrně zábavná (viz můj názor na SC: Conviction). Teď mě vlastně napadá otázka, proč jsi nezkusil Splinter Cell.
Hej, taky z toho nemám moc dobrý pocit. Sice grafika a atmoška cool, hudba taky, ale ta batman vision mě docela děsí, všechno vypadá až moc lineárně a naskriptovaně, což je sice hezké u nějakého CoD nebo HL, ale Hitmana ee.
Vypadá to... lineárně. Jsem docela zvědavý, přeci jen to na mě udělalo dojem jako až příliš naaranžovaná a vhodně naskriptovaná ukázka; ačkoliv je zbytečné předběžně vynášet soudy, variabilní mi to (především v pozdější části) tedy příliš nepřišlo.

Docela by mě zajímalo, jestli by v tom domě bylo možné jít i do jiného pokoje (a využít třeba sousedících balkonů, jako tomu bylo u minulých dílů). Mám totiž silné podezření, že ne.
No, takže plusy:

+ má to atmosféru, jakože fakt skvělou
+ gameplay vypadá variabilně, ta mise na 99% půjde udělat i tiše (ikdyž nevím jestli je ten vrtulníkovej únik povinnej nebo ne)
+ hudba je kontextově řešená, ale zní dobře, i bez Kyda
+ perfektní design lokace jako reálnýho místa

mínusy:

- Batesone kde jsi! "I never left", až na to že takhle prostě 47 nezní, kurvadrát
- batmanvize hrůza, ale snad to půjde i bez toho (nebo si možná zvyknu a nakonec mi to tam sedne, kdo ví)
- některý animace by chtěly dodělat (např. jak bere tu sošku nebo co to bylo)
- dost cutscén
No jasně, jen nevím, jak moc to přidávalo atmosféře... to se teď uvidí. A hlavně se uvidí, jak moc to kucí poserou :)