Právě to hraju znova a snažím se plnit všechny questy- jsem v lokaci Nekropole v Císařském městě (cca polovina hry) a podle savu mám odehraných 14h 30m :)
Diskuze
To jo, navíc právě vedlejší questy tvoří u většiny RPG největší část herní doby:).
Hej, to je veru riaden lol.
Mne hlavne príde absurdné vyčítať, že ho hra nedokázala zabaviť na týždeň a hneď na to priznať, že ani vedľajšie questy nevyhľadával. Sakra, keď chceš, aby ťa hra bavila čo najdlhšie, tak ju hraj poriadne. :)
malarkey: Pokud jsi hru prošel za patnáct hodin, tak mi "přesně neplnil všecky questy" přijde jako hodně volně pojaté tvrzení.
Hamster: těžko říct, byla to druhá hra v pořadí a měl jsem před ní dlouhou pauzu; pro mě hra prostě neměla ten "drive" - ovšem uznávám, že jako "objektivní" zápor je to jen stěží obhájitelné :-).
MCZ: Mne sa presne toto stalo s Mass Effectom, dohrával som ho skoro pol roka, čo som mal vždy niekoľkomesačné pauzy. Na druhej strane som Jade Empire dohral za dva dni.
MCZ: A nemohlo tedy tohle tvé individuální kvalitativní kritérium být prostě obyčejné přesycení? Mne se tohle chvíli zpátky stalo s paradoxovými strategiemi, což neznamená, že by ty hry u mě nějak klesly. Jen teď nejsem schopný žádnou z nich ani spustit, ale vím, že za nějaký čas se k tomu zas nadšeně vrátím.
UrbanScytheCZ: Aha. Pravda, Američanům se to moc nepovedlo.
Hamster: pořád říkám, že JE byla docela dobrá hra, jen se mi tam prostě dost věcí nelíbilo a a ohledně GUI - já jsem na vizuální stránku dost vysazený (to asi není překvapení). Taky jsem si hodně sliboval od těch soubojů, protože svého času se mi spojení bojovky a RPG dost zamlouvalo.
Hrál jsem ale během posledního půlroku čtyři BioWare hry (tím se nijak nechlubím, aby bylo jasno), i trochu horší a roztahanější ME jsem slupnul jako malinu, značně vatový a asi nejdelší z nich - Dragon Age - jsem také zkousl najednou (90 hodin), ale u relativně krátké JE jsem si dal někde v půlce několikatýdenní (možná skoro měsíční) pauzu a nebyl schopen se přinutit hru dohrát; prostě najednou mě úplně přestala zajímat a to prostě tak nějak považuji za docela ultimátní zápor, byť uznávám, že čistě individuální, samozřejmě (ale třeba na Red Orchestru bych tu pauzu stejně nesváděl).
Say: ty řeči o konzumaci by sis možná mohl ušetřit, když nemáš nic lepšího. To už se rovnou můžeš začít ohánět komerčností jako nějaký náctiletý fakan.
Hrál jsem ale během posledního půlroku čtyři BioWare hry (tím se nijak nechlubím, aby bylo jasno), i trochu horší a roztahanější ME jsem slupnul jako malinu, značně vatový a asi nejdelší z nich - Dragon Age - jsem také zkousl najednou (90 hodin), ale u relativně krátké JE jsem si dal někde v půlce několikatýdenní (možná skoro měsíční) pauzu a nebyl schopen se přinutit hru dohrát; prostě najednou mě úplně přestala zajímat a to prostě tak nějak považuji za docela ultimátní zápor, byť uznávám, že čistě individuální, samozřejmě (ale třeba na Red Orchestru bych tu pauzu stejně nesváděl).
Say: ty řeči o konzumaci by sis možná mohl ušetřit, když nemáš nic lepšího. To už se rovnou můžeš začít ohánět komerčností jako nějaký náctiletý fakan.
Say:Jenže to nemá s mangou moc společnýho.
Hamster: No jo... Diablo má taky dvě koule. Nalevo a napravo.
Say: Hraní her je jejich konzumace, ano, ale já mluvím o GUI.
Ebb: To není odbývání, pouze rozlišení smyslu. Jsem raději pokud je efektní hra, než tabulky co mi jí zakrývají.
Pokud má něco praktický účel, tak mám rád, když se to dá prakticky využívat. Pokud by bary byly nějak různobarevné, nebo obklopené nějakými efektními kudrlinkami, ztratili by na přehlednosti a JE je v některých bojích docela hektický, zvláště pokud člověk kombinuje techniky, takže čím méně času musím strávit zíráním na bary, tím lépe.
Ke srovnání mi stačí třeba VTM-Bloodlines. Dvě efektní nádobky, každá na opačné straně obrazu, roztáhlé skoro přes celou jeho výšku, animace bublinek... moc hezké. Bez debaty. Ale u JE se dozvím co potřebuji rychleji, i když má o hodnotu navíc a to při manší míře zakrytí obrazu.
Ebb: To není odbývání, pouze rozlišení smyslu. Jsem raději pokud je efektní hra, než tabulky co mi jí zakrývají.
Pokud má něco praktický účel, tak mám rád, když se to dá prakticky využívat. Pokud by bary byly nějak různobarevné, nebo obklopené nějakými efektními kudrlinkami, ztratili by na přehlednosti a JE je v některých bojích docela hektický, zvláště pokud člověk kombinuje techniky, takže čím méně času musím strávit zíráním na bary, tím lépe.
Ke srovnání mi stačí třeba VTM-Bloodlines. Dvě efektní nádobky, každá na opačné straně obrazu, roztáhlé skoro přes celou jeho výšku, animace bublinek... moc hezké. Bez debaty. Ale u JE se dozvím co potřebuji rychleji, i když má o hodnotu navíc a to při manší míře zakrytí obrazu.
Hamster: "Nejsem znuděná ženská v domácnosti abych řešil jak moje závěsy ladí s ložním prádlem."
Tak sa dá všetko zjednodušenne odbiť.
- nie som znudená dôchodkyňa aby som riešil dianie a rozhovory medzi postavami ako v telenovele.
- nie som 10 ročný chlapec aby som sa hral na vojačikov a kungfu mastra
Tak sa dá všetko zjednodušenne odbiť.
- nie som znudená dôchodkyňa aby som riešil dianie a rozhovory medzi postavami ako v telenovele.
- nie som 10 ročný chlapec aby som sa hral na vojačikov a kungfu mastra
UrbanScytheCZ: Veliké zmalované oči, vlasy do špičata, barvňoučké chrlící efekty a barevně přesycené prostředí (dobře, toto je spíš anime pohádka), liška z velkou hlavou, zelení duchové, prsaté bojovnice ve slušivých oblečcích... Mám pokračovat?
Hamster: Ano, jednoduše konzumuješ. Tvoje volba.
Hamster: Ano, jednoduše konzumuješ. Tvoje volba.
Say: Já myslím, že čím dříve pochopíš, že existují i jiné úrovně zhodnocení, než "líbit se" a "mít za odporné", tím lépe pro tebe, ale abych ti odpověděl - GUI se mi nelíbil a to především asi proto, že mě při hraní ani nenapadlo v něm něco takového hledat.
Ty tři bary jsou k tomu, aby po nich člověk mohl i v akci střelit okem a okamžitě znát všechny tři hodnoty a to u mě plnily na výbornou. Inventář by lepší být asi mohl, ale i tak jsem si díky poměrně přehlednému systému vždy během pár vteřin dokázal přepnout na gemy co jsem potřeboval a pokračovat ve hře. Nejsem znuděná ženská v domácnosti abych řešil jak moje závěsy ladí s ložním prádlem.
Ty tři bary jsou k tomu, aby po nich člověk mohl i v akci střelit okem a okamžitě znát všechny tři hodnoty a to u mě plnily na výbornou. Inventář by lepší být asi mohl, ale i tak jsem si díky poměrně přehlednému systému vždy během pár vteřin dokázal přepnout na gemy co jsem potřeboval a pokračovat ve hře. Nejsem znuděná ženská v domácnosti abych řešil jak moje závěsy ladí s ložním prádlem.
Třeba myslel mangan, potažmo fialovou barvu...
Say:Vysvětli mi prosím výraz manganoidní. :D
Já totiž nevidim žádnou souvislost s touhle hrou a mangou.
Já totiž nevidim žádnou souvislost s touhle hrou a mangou.
Hamster: Tobě se fakt líbil? Dyť ty jednobarevné ukazatele HP, či a výdrže + robustní inventář byly nechutné.
Já ti nevim, ta hra byla sranda. Hlavně ten setting je prostě parádní. Nestěžoval bych si sice, kdyby byl méně magický a více realistický (i navzdory třeba zachování té mytologické stránky), ale člověk musí pracovat s tím co má k dispozici a to mi tady dostačovalo.
Fakt se mi líbila řada questů, ačkoliv tu tedy samozřejmě nikde nešlo o nějaké vypečené puzzly. Sice škoda, že "klaďácké" dialogové reakce často zní jako od naivního trouby a záporácké zas jak od nesnesitelného cholerika, ale i postavy a kecy s nimi jsem si poměrně užil.
A ty bitky jsou celkem sranda. Bojové styly a triky by sice mohly být rozmanitější (čímž samozřejmě nemyslím "více potvor ve které se můžeš změnit"), ale jinak jsem si některé bitky, kde nefigurovali duchové s naváděnými flusanci, docela užíval. Nejsilnější stránka hry to není, ale na to jsem u tohoto žánru tak nějak zvyklý, abych pravdu řekl...
A RPG systém je tu samozřejmě trochu přiblblý, proto taky ne 90%.
EDIT: Odporné GUI? Ježiš, ty máš ale problémy...
Fakt se mi líbila řada questů, ačkoliv tu tedy samozřejmě nikde nešlo o nějaké vypečené puzzly. Sice škoda, že "klaďácké" dialogové reakce často zní jako od naivního trouby a záporácké zas jak od nesnesitelného cholerika, ale i postavy a kecy s nimi jsem si poměrně užil.
A ty bitky jsou celkem sranda. Bojové styly a triky by sice mohly být rozmanitější (čímž samozřejmě nemyslím "více potvor ve které se můžeš změnit"), ale jinak jsem si některé bitky, kde nefigurovali duchové s naváděnými flusanci, docela užíval. Nejsilnější stránka hry to není, ale na to jsem u tohoto žánru tak nějak zvyklý, abych pravdu řekl...
A RPG systém je tu samozřejmě trochu přiblblý, proto taky ne 90%.
EDIT: Odporné GUI? Ježiš, ty máš ale problémy...
GUI je odporné, ale to hru nedělá. Mně osobně se pak soubojový systém líbil (rozhodně víc než tupé střílení v ME).
Bodkin: :-) S tím souhlasím, o ždibek ano, ale to u mě nedělá tu další příčku.
Rozhodně uznávám, že příběhově je to docela povedená hra, ale ten soubojový & RPG systém je fakt příšerný (i přestože těch bojů tolik není); o odporném GUI nemluvě.
Rozhodně uznávám, že příběhově je to docela povedená hra, ale ten soubojový & RPG systém je fakt příšerný (i přestože těch bojů tolik není); o odporném GUI nemluvě.
=) =) =) =) =) =) =) =) =) =) Nebo to snad někomu přišlo o něco méně vtipné? :(
Bodkin: Tos nabral kde?=)
MCZ - Rozhodně ne! Minimálně o ždibíček je JE lepší než první ME. :)
Jab: zcela přiměřených! :-)
Aby se někdo nestyděl za svých skromných 70%. :)
Proč by měl?
Hamster: 80% pro Jade Empire? Přijdeš do pekla!
SilentWolf: něco podobného se mi stává, když nechám hru spuštěnou v menu a naběhne mi video ukázka. Pak pomůže jen restart (dost možná máš jiný problém, ale za zkoušku nic nedáš).
Hmm nic nepomáhá, zítra zkusím pročíst fóra..
SilentWolf: Zkus vertikální synchronizaci. Já to jel na Win7, dokonce na notbuku a bez většího problému.
SW: To se mi na sedmičkách děje i u jinejch her, který ještě na XP jely naprosto normálně. 0_o
Hmm jsem si to zkusil nainstalovat, a podivně se to seká, nevím jak to popsat.. neseká se přímo ta hra jen obraz při pohybu kamerou.. hrál to někdo na win7 ?
Cítim, že tvoj fanklub ešte nepovedal posledné slovo. Ale naspäť k téme teda - haiku. No prosím:
戸の雨何石呑んだ時鳥
初しぐれ 猿も小蓑を ほしげ也
猿蓑(真蹟懐紙・色紙). 句意
の句観賞. 元禄二年作
戸の雨何石呑んだ時鳥
初しぐれ 猿も小蓑を ほしげ也
猿蓑(真蹟懐紙・色紙). 句意
の句観賞. 元禄二年作
A kde je to haiku? Jsem zklamaná! Hm. Fanklub / muck klub říkáš? :-) Ach ano, mí minioni. Jsou stále ve střehu. Tak je to správné. Snad bys nežárlil?
A vůbec. Bavme se k tématu. Nebo si zase vysloužíme káravé pohledy vychovatelů.
A vůbec. Bavme se k tématu. Nebo si zase vysloužíme káravé pohledy vychovatelů.
"No toto, si mi nepovedala že tu máš vlastný muck-club."
Fix
Fix
No toto, si mi nepovedala že tu máš vlastný fanklub.
Suzana: Jsi prostě jednička. :-D
Jistě, rozhořčenými reakcemi jsem měla na mysli i ty výkřiky... a ty máš ještě sílu protestovat? Za to uhrabeš celou zenovou zahradu. Znova. Pak za mnou přijdeš až napíšeš haiku obsahující tvé přiznání nad unáhlenosti hodnocení této hry.
Suzana, čítaš zo mna ako z otvorenej knihy s jednou poznámkou. Minúska ma až tak netešia ako tie príspevky typu: "Tvuj názor Ebbe, nemá žádnou výpovidací hodnotu!", prípadne "Ebbe! Máš u mňa mínus HA!", alebo "Ebbe, 10% ?!?, my sme spolu skončili,... a už mi nevolaj...!".
Platonicky jsem se zamiloval do všeho, co Suzana napíše :D
Ebbe, já mám takový pocit, že tě sbíraní záporných bodíků vždy potěší. Sedíš tam po tmě v tom svém doupěti a zvráceně se směješ, když vidíš ty rozhořčené reakce.
Tak pokud se chceš vybalancovat ze záporných hodnot aspoň na tu nulu, budeš nejprve běhat ve 4 ráno kolem kláštera dokud neřeknu dost. Pak příjde na řadu výcvik odolnosti. Budeš bušit holýma rukama do horkého písku, pak nádoby s kamením a nakonec s vodou. Pak budeš stát celé hodiny na na jedné noze na kůlu a budeš odříkávat ten tvůj komentář, přičemž si uvědomíš tu strašně patetickou hloupost, co jsi napsal. Nakonec, aby sis vysloužil misku rýže, budeš muset přejít vodní kanál po kusech polínek, aniž bys tam zhučel.
Kdepak tenis... šaolinský výcvik na tebe.
Tak pokud se chceš vybalancovat ze záporných hodnot aspoň na tu nulu, budeš nejprve běhat ve 4 ráno kolem kláštera dokud neřeknu dost. Pak příjde na řadu výcvik odolnosti. Budeš bušit holýma rukama do horkého písku, pak nádoby s kamením a nakonec s vodou. Pak budeš stát celé hodiny na na jedné noze na kůlu a budeš odříkávat ten tvůj komentář, přičemž si uvědomíš tu strašně patetickou hloupost, co jsi napsal. Nakonec, aby sis vysloužil misku rýže, budeš muset přejít vodní kanál po kusech polínek, aniž bys tam zhučel.
Kdepak tenis... šaolinský výcvik na tebe.
Jab: Je to jeho hodnocení, tak ho nech. Stejně s tím nic nenaděláš. Že to neobhájí, je věc druhá. Btw, KOTORy si o moc víc nezaslouží.
Obhájiť nie je problém, analógia s tenisom to vysvetluje do bodky. Hráči možno majú solídny forehand, backhand, hru na sieti, ale čo s tým keď robia jednu dvojchybu za druhou. Interface a ovládanie na PC predstavuje práve to podanie v tenise.
Hmmm šachista :p, povieš aj rating FIDE/ELO?
Hmmm šachista :p, povieš aj rating FIDE/ELO?
Dunemaster: Stalin vs Martians znie výborne, už len za ten absurdný nápad by si to zaslúžilo viac ako tá niekolkohodinová trauma s interface-om ktorú som zažil pri JE
Suzana, to nemal nikto vidieť!! Ako si to teraz vyžehlím u teba?
U ryze akčních RPG bych i pochopil, že někomu nesednou. A Ebb není důsledný ani v těch nízkých hodnocení pro Bioware hry (viz Baldurs Gate - 100%). Nicméně je pravda, že také moc nechápu ta nízká hodnocení pro ty novější. Dragon Age ni Mass Effecty jsem nehrál (a koneckonců ani NwN 2), nicméně co chápu, tak hovadiny to nejsou. Ale KotOR by si určitě zasloužil vyšší hodnocení.
Dunemaster: Nad tim uz ani nema smysl se pozastavovat, staci se podivat na nektera jeho dalsi hodnoceni, napriklad D2:LoD 20% a Torchlight 0%, a musi byt vsem jasne, ze jeho hodnoceni prakticky nema vypovidaci hodnotu :)
Heh, já to moc dobře viděla!!! On tam měl před tím 5 percent!!! Až mi zaskočil šálek osvěžující senchi. Za to máš u mě mínusové bodíky Ebbe, pobryndala jsem si kimono. Aby tě manganoidi poskákali. Toš. Fůj. 10 perecent *kroutím hlavou*