Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

a kde je konec? no to je vrchol! tohle je asi nejdrzejsi hra, ktera ze me vytahla az moc penez, ktere si absolutne nezaslouzila...no na druhou stranu sem to cekal, ja si proste nedam rict, uctit jednicku sem mohl ale asi jinym zpusobem :)
Jo, dá.

Jinak já našel Playboye všecky a vlastně jsem měl všechny achievementy, ale Steam tam potom hodil i ty z děch lamáckých DLC (i když je nevlastním), takže už je zase všechny nemám. Béé.
Podle mě ne, prolít jsem to celý a nikde nic. Ale dá se pak vyskočit oknem a vyhnout se přestřelce. Tady jsem vlastně poprvé zemřel.
Walome: ja si je tam pekne potichoucku odpravim a kdyz sem vysel uz tam byli 2 novi - nechapu :D btw ikdyz sem mel klice, zacal zvonit alarm, da se predtim v tom sklepe nebo nekde vypnout ten alarm?
Fg: to seš dobrej, já jich našel šest za dvě hry :)

Jo, teleportující strážný je dobrej, ale dá se to udělat bez výstřelu ;) (ale nechci machrovat, já si jen všim ančívmentu a pak jsem k němu přišel jak slepej k houslím)
skvele vypadala mise se ziskavanim tech kuponu na benal ale tak nejak to vysumelo ve 2hem patre...no a pak to hra zabila teleportujicimi se straznymi :D

Walome: njn jen plno jezdeni a zbytecnych dialogu, zivacka...

btw hledani tech Playboyu je peklo, obcas na nejaky natrefim ale asi za 5hodin sem nasel 6 :D zrovna sbirat tyto kraviny v teto hre je motivacni...
Isair: souhlasím :) Taky nechápu, jak je to možný, protože FC2 je naprosto votřesná hra. Ale baví mě to :-D Já si tam tak jezdim, kochám se, desetkrát za pět minut mě někdo zabije... ale baví mě to. Hra to ale není dobrá a s čistým svědomím bych ji nikomu nedoporučil.
Walome: "ale tady je minuta střelby na 15 minut chození, mluvení, ježdění sem a tam apod. Je to fakt nuda. "

Celkem se divím, že tě zaujal (alespoň myslím) FC 2 :D.
Fg: poprvé mě začátek bavil. Podruhé jsem trpěl jako zvíře. Ta hra je děsně nudná.

Garret: zbožňuju nestřílecí a nevraždící momenty ve hrách (například v Call of Juarez), ale tady je minuta střelby na 15 minut chození, mluvení, ježdění sem a tam apod. Je to fakt nuda. Kdyby to bylo naopak - více střelby, méně věcí okolo, bylo by to příjemné zpestření. Jako třeba ve hře Kingpin.
no 6 kapitol skoro bez vystrelu je tedy neco, tedy na to, ze prestrelky jsou zatim to nejstravitelnejsi...zajimave ze 1911 a Thompson jsou onicem ale neco jako Detektiv Special(nvm jak se to tu jmenuje) je zabavnejsi, nemluve tedy o brokovnici, popripade Garandu ci Karu
jak tam nejsou výbuchy a akce hned na začátku, tak je to nudle? HD3? ještě by to udělali na konzole... "press E to anything"
no ten zacatek se tahne jako nudle...ale porad si rikam, ze meli udelat spis HD3
Tak jsem to dohrál a teda, velké nadšení ve mě nedříme. Ježdění autem ve více jak 50% herní doby, mě neskutečně nasralo. Až na tu přemíru ježdění, je to dobrá hra, ale že bych ju chtěl hrát podruhé? To ne.
Chce nekdo nejakej ten Renegade Pack? Pisou dve auta a dva oblecky :) Mam tu dva na PC, nejaky na Xbox i na PS3. Kdyztak do posty.
Já tu hru hrál jak s Physx, tak i bez něj (asi do 3/4 hry) a můžu říct, že ten rozdíl je opravdu obrovský a nevšiml by si ho jedině slepec (já se svými 3 dioptriemi jsem ho zaznamenal snad všude) a s physxem má každá přestřelka 100x větší atmosféru. Ony ty kusy, ať už betonu, dřeva, skla, mizící v podlaze opravdu působí hodně nerealisticky a nehorázně mě sraly. Já bych to bez physxu asi ani moc dobře nedokázal dohrát, protože jsem si tu za jedno dohrání zvykl na větší luxus a jeho nepřítomnost mě na každém kroku znervózňovala a těm přestřelkám furt něco chybělo a byly nemastné, neslané.

Jinak ho tu nikomu nenutím, ale rozhodně bych všude netvrdil, že je to jen zbytečná věc, která ke hře není potřebná a je to pouze reklamní tah (i když to samozřejmě trochu je).
Walome: A to mě se ten kabát právě líbil. Na zem se obyčejně nedívám, takže sklo mě bylo putna jestli bude dělat bordel, nebo ne. Anyway, stejně mi přijde ta celá omáčka ,,physx" jen jako reklamní tah na ,,novou" vymoženost grafických karet. Nerozumím tomu, ale selský rozum mi říká, že nepotřebuji nějakou ultra featuru navíc, která se označuje jako zpracování fyziky, když jde (konkrétně v Mafii) o to, jestli sklo zůstane roztříštěné na zemi nebo ne. A animace se dle mého až tak nezmění. Určitě ne tak, aby mi to sežralo 10 FPS.
Hm, tak já to hrál tentokrát na plno (minulá karta psyx nepodporovala), ale teda rozdíl jsem nepoznal - podle mě to vypadá pěkně tak jako tak a spíš mi přišlo divný, jak mi furt zvláštně vlaje ten kabát...
Paul: Přesně tak. A navíc se mi zdá i méně náročný než v jiných hrách, u Mirrors Edge a Batmana mi fps padaly mnohem níž. Jo, ten hotel, tam ten physx byl znát opravdu hodně a pokud byl vypnutý, tak ty kusy skla mizící v podlaze mě fakt štvaly. Pro někoho detail, ale mně to bilo do očí.
Já to podruhé dohrál nedávno včetně joea a taky mě to dost bavilo.Až mě překvapilo jak hodně. Dost jsem si toho tedy nepamatoval, což pomohlo. A jo, ten physx je tu asi nejvíc znát ze všech her kde je. Ty přestřelky jsou s tím super, např. v tom hotelu, jak se tříští to sklo a všude to lítá.
Já se při druhém hraní výborně bavil, ale nakonec jsem to nedojel ze dvou důvodů. Blbnul mi physx a byl OK vždy jen jednu misi po zapnutí hry a pak se za záhadných okolností vypnul, i když fps zůstala stejná a navíc mi do toho skočily nové hry. Sakra, dal bych si to znovu, ale ten physx mě sere, možná bych ho měl zkusit aktualizovat na novější verzi nebo nevím, čím to mohlo tak blbnout. První hraní bylo v poho. Tady má fakt KUREVSKY VELKÝ VLIV na hratelnost a ten rozstřílený bar s Irama má své kouzlo a vypadá to jako po správné přestřelce. Bez physxu to bypadá nudně.
Walome: Kdyby tak ten grafický kabátek neměl to hnusné alternativní AA které zmizí jen při překročení 120 km/h.
Snižuji hodnocení o 5% - dal bych 10%, nebýt supr grafického kabátku, který dělá hru koukatelnou i přesto, jak je děsně nudná při druhém zahrání...
Fg: včera jsme to s kámošema hráli a říkali si, že je to fakt trapný.
tak mi rekl jeden typek na lavicce, ze si ho mam jit vyhonit...bravo, to nastupci legendy opravdu chybelo, se divim, ze jim to ti daberi(zvlast cesti) neomlatili o hlavu...a 3x dopr at to ma styl
Jak si tu pročítám tuhle diskuzi, tak s tím střílením bych mohl dát za pravdu i tomu Sayovi. Teda ne, že by se zrovna lépe střílelo, ale ty přestřelky na mě působily lépe, ale to je taky tím, že Mafia II je o dost novější hra a akční část hry se postupem času musí vyvíjet a upravovat (alespoň u stříleček).

Ten jízdní model byl dobrý v obou hrách. V obou dílech měly jednotlivé vozy různá chování na cestě, a ne že ne. V jedničce byly tak možná méně ohrabaná, tak to někomu mohlo méně vyhovovat, ale ovládání bylo zpracováno i tam docela obstojně.

A k těm pěstním soubojům, tak ve dvojce byly zpracovány více na efekt a i ovládáním působily mnohem přívětivěji. Ovlivnit jejich průběh šlo upřímně asi více (i uhýbat šlo), než v prvním díle....ale Sayi, neříkej, že v jedničce nešly ovlivnit vůbec. Ono to šlo, ale musel to člověk umět. Někdo u Mafie jedničky strávil spoustu času a vyhrál si s ní docela dost, tys ji pouze dohrál a ohodnotil.


Jinak k tomu konci. Dvojka ho měla opravdu blbý, ale pokračování na to už asi nebude. Každopádně nějaké narážky v dalším díle by být mohly, třeba jako ve dvojce na jedničku.
Nebudu ubírat 10-15 % hře která bude ještě (doufám) pokračovat, konec tam nebyl.. ano, ale jak to říct.. prostě konec hry, ještě před závěrečnýma titulkama. ;)
1) Vždyť tam žádný nebyl.
2) Tak proč tomu nějakých 10-15% neubereš?

Hele Sayi, koukám, že druhá Mafie je pro Tebe jak dělaná ... mě srala v mnoha směrech, ale pravdou je, že zas takovej průser to nebyl. Ale teda tvrdíš bláboly, když říkáš, že ty moje kecy jsou teorie - ve dvojce boj VYPADÁ lépe, ale když ho ovládáš, tak to připomíná spíš Fahrenheit (klikání tak, jak to po tobě hra chce)... mnohem nudnější. . . dokonce jsem měl sestříhané i krátké video abych v něm ukázal, jak jsou ty souboje dementně stejný úplně pokaždý, co je hraješ... škoda, že jsem ho smazal.
Say: I praxe. I když poměrně těžko dosažitelná. V jedničce je až moc snadné zaklepat bačkorami, ve dvojce to naopak snad ani nejde.
Walome: Zajímavé, asi jsem hrál jinou Mafii, protože to co tvrdíš, je akorát hezká teorie=)
Say: ale prosimtě... můžeš couvat, můžeš se pořádně napřáhnout = udeřit s větší silou, můžeš toho zmetka oběhnout a sejmout ho bejsbolkou, můžeš utéct, můžeš na něj s nožem, boxerem, pálkou, můžeš se mu dostat na tělo a pomocí rychlých a krátkých úderů mu znemožnit rozmáchnout se...
Walome: To teď mluvíš o jedničce doufám. Protože tam bitku ovlivnit opravdu nejde.
Klik klik klik... klik klik klik... klik klik klik... pokaždý stejný, beze zbraní, s nemožností uhnout, jakkoli změnit jejich průběh... jo, mnohem víc záživnější. A nejvíc fascinující se, že jako profesionální boxer boxuje jak pořez ve vězení, tak dědek v parku.
...a bitky. Ty jsou ve dvojce teda o dost víc záživnější.
Já ale nechci od revolveru střílet na 100m. Ta .357 by to možnááá zvládla, ale ten .38 sub-nose nemá šanci. Ale právě o tom to je, tam(M2) snad nebyl jediný střet nad 100 m. Všechno pěkně close combat.
Say: ty vole i před zpropadeným krycím systém ses snad mohl krýt, ne? A záleželo na Tvojí ne/schopnosti, zda unikneš kulkám nebo ne. Krčit se dalo krásně a nebyl si odkázanej na automatickou funkci,

Bodkin: no tak pokud chceš z bubínkovýho revolveru střílet na sto metrů se 100% přesností, tak to pak jo... ale ono o té realitě, co si budem povídat, 1911 byl zase až moc přesnej :-D
Say: Touché. Realita jen odcaď pocaď, ale musím prostě dokázat, že mám koule!
A když už teda požadujete ,,realitu" od zbraní, řekl bych, že normálně uvažující člověk by taky neběhal rambo stylem a kosil kolem sene nepřátele, ale kryl si prdel kde se jenom dá.
Zbraně líp střílí. V jedničce se dalo střílet jen z 1911, ostatní stříleli pořád do pryč. Ono je to normálka ve skutečném světě, ale ve hrách mám rád, když to střílí "pořádně".

To samé ježdění. Realitu ve hrách nehledám, ale zábavu ano.

A co se krytí a autohealu týče, už jsem se nad tím přestal vztekat. Hrát mafii tak jak je udělaná bez krytí a autohealu (a quicksavu) by bylo na prášky.

Ale když vám to krytí dělá takové potíže, tak jste se krýt nemuseli a mohli jste je vykosit svým božským skillem, ne? Na konci to fungovalo docela dobře.
pipboy: no asi tak jako... upřímně, zmáčknout klávesu pro krytí umí každej trouba a zůstat dřepět za překážkou, dokud se nedoplní autoheal, taky.

A líp se jezdí? Nebyla právě ta krása v tom, když auta smykovaly a v rychlosti nad 80 už šly jen těžko kočírovat? To totiž nedohnala ani "simulace" ve dvojce, ačkoli je fakt, že se zaplou simulací auta smykovaly víc...
Líp se střílí? Zalizt za prekazku a cekat az zmetek z poza ty jeho vystrci hlavu = lip se strili? Eh... zbytek snad radsi ani nekomentuju.
Bodkin: ,,Líp se jezdí, líp se střílí."
Přesně. Také se mi líbí víc, než první díl.
Heh, o ždibíček lepší než jednička. Líp se jezdí, líp se střílí. Příběh je téměř naprosto stejný (co taky vymýšlet na gangsterce) akorát ty logické veletoče probíhají kolem půlky a nikoliv wtf stylem chvíli před koncem.

A ty prsatice...